TheLab.gr Logo

Επιστροφή   TheLab.gr > TheLab.gr > Reviews > Input Devices & Peripherals Reviews


Καλώς ήρθατε στο TheLab.gr
Καλώς ήρθατε στο TheLab.gr Εγγραφείτε σήμερα! Εγγραφείτε σήμερα! Επικοινωνήστε μαζί μας!

Like Tree48Likes
  • 22 Post By AgentCain
  • 2 Post By GruntGR
  • 3 Post By AgentCain
  • 6 Post By NoDsl
  • 9 Post By GruntGR
  • 1 Post By Koeman
  • 3 Post By GoriLLakoS

Σχολιασμός
 
LinkBack Εργαλεία Review Τρόποι εμφάνισης
<!-- google_ad_section_start -->CMStorm Mizar Review: Το ατίθασο άλογο<!-- google_ad_section_end -->
CMStorm Mizar Review: Το ατίθασο άλογο
Δημοσιεύτηκε από AgentCain - 13-04-14
Βαθμολογία
Χαρακτηριστικά
80%80%80%
4,0
Τιμή
80%80%80%
4,0
Χρηστικότητα
90%90%90%
4,5
Επιδόσεις
80%80%80%
4,0
Μέσος όρος: 83%

Εργαλεία Review
Page 1

Μίζαρ και Αλκορ: Πάντα μας εντυπωσίαζαν τα άστρα. Η ύπαρξή τους στον κατάμαυρο ουρανό αποπνέει ένα μυστικιστικό χαρακτήρα και μας κάνει να αναρωτιόμαστε για την ύπαρξη και τον σκοπό μας. Έτσι, από παλιά ο άνθρωπος προσπάθησε να δώσει νόημα στα άστρα και τη σημασία τους, δίνοντάς τους πολλές φορές ονόματα ζώων, καθώς του τα θύμιζαν. Ένας από αυτούς τους αστερισμούς ονομάστηκε Μεγάλη Άρκτος. Αυτό που πολλοί δε γνωρίζουν είναι ότι το 2ο άστρο στο λαιμό της αρκούδας ονομάζεται Μίζαρ και είναι το 2ο από τα 3 άλογα της Άμαξας, όπως αλλιώς είναι γνωστή η Μεγάλη Άρκτος.

Η Coolermaster λοιπόν ανατρέχει στην αστρονομία για να ονομάσει ένα νέο gaming ποντίκι υψηλών επιδόσεων, το οποίο προσθέτει στη σειρά CM Storm. Reach for the stars...



Contents
Παλιά 14-04-14, 00:31   #1 (permalink)
hippo-fetish
 
Το avatar του χρήστη GruntGR
 
Εγγραφή: 10-01-2005
Περιοχή: Καισαριανη
Μηνύματα: 4.688
Αποστολή μηνύματος μέσω ICQ στον/στην GruntGR Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην GruntGR Send a message via Skype™ to GruntGR

Αποφασισα να επισημανω με bold τα σημεια στα οποια "κουφαθηκα" / διαφωνησα καθετα με αυτα που διατυπωθηκαν στο review.

1) Πάνω στη συσκευασία αναγράφονται επίσης τα σημαντικότερα και άμεσου ενδιαφέροντος στοιχεία του προϊόντος, όπως είναι ο τύπος και η ανάλυση του αισθητήρα, το μήκος καλωδίου, η ταχύτητα απόκρισης, ο αριθμός προγραμματιζόμενων πλήκτρων κτλ.

2)





Παράθεση:
Οι δοκιμές έγιναν σε καθαρή επιφάνεια γραφείου στα 800dpi και στα 8200dpi

3)
Παράθεση:
Βεβαίως, εκεί που φάνηκε πραγματικά η αξία του ήταν στο surgeon simulator
Παράθεση:
Προσωπική εκτίμηση είναι ότι λίγες ώρες χρήσης αρκούν για να συνηθίσει ο παίκτης σε κάθε μορφής επιτάχυνση.
4)
Παράθεση:
Δυστυχώς, ο A9800 σχεδιάστηκε με βάση τον A9500, με μερικές βελτιώσεις στο τομέα του tracking, χωρίς όμως να εξαλειφθεί η επιτάχυνση που προαναφέραμε (γνωστή και ως hardware acceleration) ή να επιτρέπεται η απενεργοποίησή της μέσω λογισμικού.
5)
Παράθεση:
αλλά αν είστε οπαδός της σειράς CM Storm και θέλετε ένα αξιοπρεπές περιφερειακό για παιχνίδια και εργασίες που απαιτούν την ακρίβεια που προσφέρει ένας αισθητήρας των 8200dpi, τότε μπορείτε άφοβα να το προτιμήσετε.

6)
Παράθεση:
Πλεονεκτήματα

Ικανοποιητική παραμετροποίηση
Άνεση χρήσης με εξαιρετική στήριξη χεριού
Όμορφος σχεδιασμός
Ικανοποιητικές επιδόσεις στο Enotus Mouse Test v0.1.4
Braided καλώδιο με επιχρυσωμένη άκρη
Καλύτερη ποιότητα κατασκευής από το "αδερφάκι" του (Alcor)
Διαθέσιμο λογισμικό



Μειονεκτήματα


Ελαφρύ
Μόνο το ένα LED είναι RGB και παραμετροποιήσιμο
Σημαντική ανοδική μετακίνηση του κέρσορα σε lift-off
Avago 9800 με θετική επιτάχυνση που δεν απενεργοποιείται
Περιορισμός των χρωμάτων του RGB LED στα 7
Νομιζω η επισημανση και μονο αρκει για οποιον ξερει 4-5 πραγματα γυρω απο το αντικειμενο και δεν το'χει το steam account για να παιζει peggle extreme, ειλικρινα σας ευχομαι να εχετε καλυτερη τυχη στην επομενη παρουσιαση και δεν το εννοω ειρωνικα αυτο.
Koeman and AnimaTronic like this.

__________________
Ο χρήστης GruntGR είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 14-04-14, 01:40   #2 (permalink)
Pirate Engineer
 
Το avatar του χρήστη AgentCain
 
Εγγραφή: 04-07-2009
Περιοχή: Bristol harbor
Μηνύματα: 845
Με χαρά να απαντήσω στις απορίες των αναγνωστών του εργαστηρίου:

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
1) Πάνω στη συσκευασία αναγράφονται επίσης τα σημαντικότερα και άμεσου ενδιαφέροντος στοιχεία του προϊόντος, όπως είναι ο τύπος και η ανάλυση του αισθητήρα, το μήκος καλωδίου, η ταχύτητα απόκρισης, ο αριθμός προγραμματιζόμενων πλήκτρων κτλ.
Για να απαντήσω στο παραπάνω χρειάζεται λίγη εξειδικευμένη γνώση που δεν απαιτείται από το μέσο χρήστη (και ούτε είχε μια σκασίλα εδώ που τα λέμε να τα ξέρει, για τους περισσότερους είναι βαρετά). Ο αναγνώστης που εκτιμά τις εγκυκλοπεδικές γνώσεις ή τον ενδιαφέρει το αντικείμενο ας προχωρήσει. Οι υπόλοιποι ας περάσουν στην επόμενη ερώτηση.

Την εποχή που άρχισε να αναπτύσσεται η τεχνολογία μικροεπεξεργαστών (μΕ), παρατηρήθηκε η ανάγκη να αυξηθούν οι δυνατότητες αυτών, προσθέτοντας εξειδικευμένους συνεπεξεργαστές και κυκλώματα. Επειδή όμως αυτό θα οδηγούσε σε τραγική αύξηση των φυσικών διαστάσεων των μΕ (αρα και της κατανάλωσης/κόστους/θερμότητας) προτάθηκε η ιδέα να αναπτυχθούν τα περιφερειακά συστήματα. Πρόκειται δηλαδή για συστήματα τα οποία τοποθετούνται «περι» του κύριου κυκλώματος επεξεργασίας και λειτουργούν επικουρικά. Τα συστήματα βρίσκονταν γύρω από το κεντρικό συστημα για ένα και μόνο λόγο: μείωση της φυσικής απόστασης. Το πρόβλημα με αυτή την αρχιτεκτονική είναι ότι το κύριο κύκλωμα δε μπορούσε να τα εξυπηρετεί όλα ταυτόχρονα (πολυδάπανο) αλλά και ούτε χρειαζόταν. Υπήρχαν περιφερειακά που λειτουργούσαν πιο αργα (πχ μνήμη) και άλλα ακόμα πιο αργά (πχ οθόνη). Κάποια στιγμή στην ιστορία αυτά χωρίστηκαν σε 2 ομάδες: τα κυρίως υποσυστήματα και τα περιφερειακά (βλακωδώς βέβαια γιατί όλα περιφερειακά είναι ) οπότε βγήκε και το όνομα «περιφερειακά» που χρησιμοποιούμε τώρα.

Για να λυθεί το πρόβλημα της προτεραιότητας, προτάθηκε η ιδέα των «διακοπών» (interupts) που χονδρικά ανάγκαζε τον επεξεργαστή να σταματήσει τη δουλειά του και να ασχοληθεί με την περιφερειακή πλέον συσκευή. Αυτό εφαρμόζεται ακόμα και σήμερα σε όλους τους επεξεργαστές, αλλά όχι στις περιφερειακές μονάδες. Επειδή λοιπόν αυτή η ιδέα δε θα δούλευε ποτέ για πχ τον οδηγό δισκέτας βρέθηκε μια άλλη ιδέα, η μέθοδος σημαιών (polling) η οποία είναι εξίσου απλή: κάθε συσκευή που θέλει να απασχολήσει τον επεξεργαστή, σηκώνει μια σημαία και περιμένει. Η μονάδα του επεξεργαστή στη συνέχεια αποφασίζει ποιες σημαίες θα εξυπηρετήσει και ΑΝ θα τις εξυπηρετήσει.

Βέβαια τώρα εμφανίστηκε ένα νέο πρόβλημα! Κάποιες συσκευές εκ κατασκευής δε μπορούσαν να συνεχίσουν την δουλειά τους αν δεν εξυπηρετούνταν η σημαία τους! Το αποτέλεσμα ήταν ότι πάγωναν και περίμεναν για ένα χρονικό διάστημα, το οποίο λόγω σχεδιασμού του συστήματος διαχείρισης διακοπών και σημαιών τύχαινε να είναι σταθερό και ανάλογο της συσκευής (πλεον δεν ισχύει αυτό, χρησιμοποιούνται αλγόριθμοι που ειναι πιο δίκαιοι). Αρκετές φορές λοιπόν η ταχύτητα με την οποία αποκρινόταν μια συσκευή στη δουλειά που της ζητήσαμε σαν χρήστες περιοριζόταν από την ταχύτητα απόκρισης του επεξεργαστή στην εξυπηρέτηση της σημαίας της.

Τι σημαίνει αυτό για ένα ποντίκι; Το polling rate είναι η συχνότητα με την οποία το ποντίκι «ενοχλεί» τον επεξεργαστή. Πλέον οι επεξεργαστές μας είναι ιδιαίτερα γρήγοροι ώστε η όχληση αυτή να φαντάζει αστεία. Λόγω όμως της διαδικασίας που εξηγήθηκε παραπάνω, το κύκλωμα του ποντικιού παραμένει σε αναμονή μέχρι να ολοκληρωθεί ένας κύκλος polling του ποντικιού, ο οποίος διαρκεί 1ms (1000Hz polling rate). Ως εκ τούτου, το ποντίκι μας αποκρίνεται το ελάχιστο σε 1ms (το μέγιστο είναι 1ms + όσο χρόνο θελήσει το κύκλωμά του ή κάποιο άλλο βοηθητικό)

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
2)
Αυτά βγήκαν, τι να κανω; Το angle snapping πιανει σε πολύ μικρές γωνίες.
Η επιφάνεια καθαρίστηκε επιμελώς ώστε να μην υπάρχουν βασικά debris, δηλαδή σκουπιδάκια που θα μπορούσαν να αποτελέσουν πρόβλημα για τον αισθητήρα. Βέβαια δε πρέπει να το παρακάνουμε γιατί η οπτική παρακολούθηση βασίζεται στη τυχαιότητα της υφής (texture) που παρακολουθείται.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
3)
To surgeon simulator, εκτός από ιδιαίτερα διασκεδαστικό/τραγελαφικό παιχνίδι, είναι απαιτητικό ως προς την ακρίβεια των κινήσεων. Και δε σηκώνει aimbots.

Ο άνθρωπος εκ κατασκευής είναι ων που προσαρμόζεται στο περιβάλλον του, για να αντιμετωπίσει εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες. Έτσι η όρασή μας προσαρμόζεται στο σκοτάδι, τα αυτιά μας βουΐζουν στο δυνατό θόρυβο, κουτσαίνουμε όταν πονάμε κτλ. Οταν το ποντίκι (ή η κάθε συσκευή εισαγωγής στον ΗΥ) γίνεται προέκταση του χεριού μας, ο ανθρώπινος εγκέφαλος προσαρμόζει όλες τις ατέλειες της κίνησης. Έτσι, ακόμα και αν χρησιμοποιήσουμε ενα ποντίκι που κινείται ανάποδα, μπορούμε μέσα σε λίγα λεπτά/ώρες να μάθουμε να το χρησιμοποιούμε για να καλύψουμε την ανάγκη μας. Πόσο μάλλον δηλαδή όταν πρόκειται για κάτι τόσο περιορισμένο όσο η θετική επιτάχυνση (η οποία εμπειρικά είναι πιο εύκολα αντιληπτή από την αρνητική)

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
4)
Εξηγώ γιατί γίνεται αυτή η αναφορά. Η έννοια «λογισμικό» περιλαμβάνει και το firmware. Στη πραγματικότητα δεν υπάρχει hardware acceleration. Τα πάντα γίνονται λόγω σφάλματος λογισμικού, αβεβαιότητας λύσης κάποιου συστήματος (ναι από αυτά που μαθαίναμε στο γυμνάσιο) και θορύβου. Πράγματι υπάρχουν τρόποι να λυθεί ή να περιοριστεί το πρόβλημα, αλλά εισάγουν νέους περιορισμούς ή προβλήματα. Το τι θα γίνει εν τέλει είναι το αποτέλεσμα μιας διαδικασίας που αποτελεί βασικό πρόβλημα της επιστήμης του μηχανικού.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
5)
To dpi σημαίνει dots per inch, οπότε ο αισθητήρας έχει μεγαλύτερη οπτική ανάλυση.
Επειδή ο αισθητήρας βασίζεται στη παρακολούθηση ανωμαλιών σε αυτά που «βλέπει», η μεγαλύτερη ανάλυση του επιτρέπει καλύτερη/σταθερότερη (robust) παρακολούθηση => μεγαλύτερη ακρίβεια.


Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
6)
Έκατσα και διάβασα μερικά documentation από το άτομο που έκανε το enotus. Μπορώ να πω ότι βρήκα πολύ αξιόλογη τη δουλειά του, οπότε έκρινα καλό να εισάγω τα αποτελέσματα του λογισμικού του στο review μου. Βέβαια είμαι ανοικτός σε τεκμηριωμένες προτάσεις σχετικά με καλύτερα λογισμικά.
Τα braided καλώδια φτιάχτηκαν για διάφορους λόγους και αναμφίβολα είναι πιο ακριβά στη κατασκευή. Δε μπορούσα παρα να το θεωρήσω πλεονέκτημα. Το ίδιο ισχύει για το επιχρυσωμένο βύσμα.

Όσο χαζό και αν ακούγεται (ναι συμφωνώ μαζί σου σε αυτό) ο κόσμος κρίνει ακόμα την ποιότητα χρησιμοποιώντας το βάρος. Κάτι σχετικά βαρύ και μικρό σε μέγεθος μας κάνει να υπερεκτιμούμε την αξία του.
Επίσης μου φάνηκε χαζό που βάλανε ένα LED μονίμως άσπρο απλά για να λένε ότι βάλανε φωτισμό, ειδικά όταν έχουν περάσει από τα χέρια μου ποντίκια που φωτίζονται με διαφορετικό τρόπο σε κάθε περιοχή τους. Εγώ κρίνω ότι καλύτερη κίνηση θα ήταν να εφαρμόσουν τον ίδιο φωτισμό με το RGB LED και στα δύο κουμπιά ρύθμισης της ανάλυσης.
Τέλος, ο περιορισμός των 7 χρωμάτων ήταν σφάλμα των σχεδιαστών καθώς το υλικό είναι ικανό να υποστηρίξει διάφορα χρώματα. Στην εσχάτη των περιπτώσεων θα μπορούσαν να επιτρέψουν στο χρήστη να εισάγει τιμές RGB απευθείας.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομιζω η επισημανση και μονο αρκει για οποιον ξερει 4-5 πραγματα γυρω απο το αντικειμενο και δεν το'χει το steam account για να παιζει peggle extreme, ειλικρινα σας ευχομαι να εχετε καλυτερη τυχη στην επομενη παρουσιαση και δεν το εννοω ειρωνικα αυτο.
Ευχαριστούμε για τις υποδείξεις
astrolabos, tragikos and god like this.

__________________
For the optimist, it's half full.
For the pessimist, it's half empty.
For the engineer, the glass is twice as large as it should or needs to be. If he's a bit opportunist, he drinks it all!


Ο χρήστης AgentCain δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 14-04-14, 09:06   #3 (permalink)
εἰς γάμου κοινωνίαν
 
Το avatar του χρήστη NoDsl
 
Εγγραφή: 22-09-2003
Περιοχή: Ρουσφετιστάν
Μηνύματα: 3.785
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
Αποφασισα να επισημανω με bold τα σημεια στα οποια "κουφαθηκα" / διαφωνησα καθετα με αυτα που διατυπωθηκαν στο review.
...

Νομιζω η επισημανση και μονο αρκει για οποιον ξερει 4-5 πραγματα γυρω απο το αντικειμενο και δεν το'χει το steam account για να παιζει peggle extreme, ειλικρινα σας ευχομαι να εχετε καλυτερη τυχη στην επομενη παρουσιαση και δεν το εννοω ειρωνικα αυτο.
Είναι το μόνο ποστ σου που θα ασχοληθώ μιας και θεωρώ πως είναι ότι πιο νορμάλ έχεις γράψει ως τώρα. Ειλικρινά.
Αν θες να βοηθήσεις και δεν θες μοναχά να πικάρεις μπορείς ορισμένα νοηματικά/συντακτικά λάθη να τα αναφέρεις με πμ στον εκάστοτε ριβιούερ. Μπορεί να μην κατάλαβες καλά ή ο άλλος να μην τα απέδωσε σωστά και να λέτε τα ίδια πράγματα. Μπορεί απλά να μην είμαστε στο μυαλό του και να μην αντιληφθήκαμε ακριβώς τι λέει.
Αν δεν είναι τόσο μεγάλης σημασίας δεν θα έπρεπε να ασχολείσαι καν. Δεν τρώμε και δεν κλέβουμε το μπιφτέκι κανενός με κάθε ριβιού που γίνεται οπότε χαλαρώστε.

Επιπλέον, αν πάλι θες να βοηθήσεις και να φτάσεις τον, για τα δικά σου στανταρ, άσχετο/ με ελλιπείς γνώσεις ριβιούερ στο επίπεδο "που θεωρείς πρέπον" μπορείς κάλλιστα να επισημάνεις με ένα αναλυτικό ποστ τον τρόπο που κάτι έπρεπε να γίνει/διατυπωθεί/αναλυθεί ή την μεθοδολογία που αρμόζει. Και υπάρχει και το οι δικές σας παρουσιάσεις για ότι contribute/άρθρο/σοφία θες να κάνεις/μεταδόσεις.

Άντε και εις καλύτερα ποστ.

__________________
Παράθεση:
Ας απαντήσει κάποιος στο παιδί, εγώ δεν προλαβαίνω...
Ο χρήστης NoDsl δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 14-04-14, 12:26   #4 (permalink)
hippo-fetish
 
Το avatar του χρήστη GruntGR
 
Εγγραφή: 10-01-2005
Περιοχή: Καισαριανη
Μηνύματα: 4.688
Αποστολή μηνύματος μέσω ICQ στον/στην GruntGR Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην GruntGR Send a message via Skype™ to GruntGR
Παμε αλλη μια τωρα που εχω χρονο ΚΑΙ ενεργεια για σχολιασμο - κριτικη - τρολλαρισμα (?)

1) τα 1000hz/1ms που αναγραφονται στα specs ειναι το polling rate/ response time, δηλαδη χρονος αποκρισης

2) Για το prediction/angle snapping τεσταρουμε με "μολυβι" στο paint



δεν κανουμε διαγωνιες γραμμες ουτε σκουληκακια ουτε χρησιμοποιουμε "μαρκαδορο"

Επισης δεν νοειται παρουσιαση για gaming mouse χωρις να γινονται οι δοκιμες σε "ειδικο" mousepad, προτεινω steelseries qck + sharkoon 1337 black + razer goliathus control - speed, ειναι ολα τους αρκετα δημοφιλη και με σχετικα τιμη χαμηλη αποκτησης ( σε συγκριση με κατι steelpad SX, icemat gpad κλπ ) οταν πηγα και διαβασα στο προηγουμενο σου review (αυτο για το cm storm recon) "ροζ μελαμινη" πηγαν να μου πεσουν τα δοντια απο την ξενερα σαν τον Γεωργιου

3)

Το γεγονος οτι το surgeon simulator δεν διαθετει multiplayer αρα δεν υπαρχουν και cheater ( σαν τον προηγουμενο mouse reviewer ) δεν σημαινει τιποτα.

Ενα αντικειμενικα καλο "test" για gaming mouse ειναι το natural selection 2 στο steam, το συγκεκριμενο παιχνιδι εχει μηδενικο recoil - spread στο rifle, δηλαδη πανε ολες οι σφαιρες εκει που σημαδευεις οτι και αν συμβαινει εκεινη την ωρα στην οθονη,

Τα alien χειριζομενα απο αντιπαλους παικτες τρεχουν σαν τρελα πηγαινουν πανω-κατω-αριστερα-δεξια και πολλες φορες βρισκουν τροπο να χωθουν πισω απο την πλατη σου χωρις να μην εχεις ακουσει τιποτα απο πριν !

οποτε χρειαζεσαι σχεδον αξεγαδιαστο tracking (και το αναλογο hand to eye coordination / skill φυσικα ) για να τα "ακολουθησεις" με το στοχαστρο σου οπου και αν πανε αυτα. στην τελικη αυτο πρεπει να ζηταει ο κοσμος οταν δινει 40-60-80(λολ) ευρω σε ενα gaming mouse, οχι τα rgb LED τα βαριδια και την σταμπα "gaming".

4)Ο avago 9800 οτι firmware και να του βαλεις το acceleration δεν φευγει και αυτο φανηκε στο video του m65 review, πληροφοριακα η διαφορα του 9500 απο τον 9800 δεν ειναι η μεγαλυτερη αναλυση αλλα το VCSEL το οποιο βελτιωσε κατα πολυ την "συμβατοτητα" με διαφορες επιφανειες και την αξιοπιστια του αισθητηρα σε χαμηλο sensitivity.

5) περισσοτερα dpi = μεγαλυτερο sensititivty = λιγοτερα cm για να κανεις στροφη 360 μοιρων στο παιχνιδι, οποιος πιστευει οτι ανεβαζοντας τα dpi ανεβαινει και η ακριβεια του δεικτη. εχει πεσει θυμα των marketing και "dpi wars" που κανουν μεταξυ τους οι εταιρειες εδω και 10 χρονια.

6) το enotus test δεν λεει απο μονο ολη την αληθεια για το malfunction και το perfect control speed ενος σενσορα, btw κατι πρεπει να κανεις λαθος γιατι αποκλειεται να σου βγαζει "μονο" 1.8 m/s, επισης δεν μετρησες το lod σε CD ουτε μπορεσα να καταλαβω τι ακριβως γραφεις για το συγκεκριμενο "ψεγαδι", παρατηρησες προβληματα με το Z-axis ( συνηθες φαινομενο για philips twin eye ) ή ενοχλητικα υψηλο LOD ? ( κουσουρι των optical )

Το χαμηλο βαρος πρεπει να παει στα "ουδετερα" οχι στα αρνητικα, btw το recon το πουλησα οχι γιατι τα φωτακια του επηρεαζανε την σταθεροτητα του polling rate αλλα επειδη ητανε σχετικα βαρυ για χαμηλο sens και η κατανομη που ειχε το βαρος του δεν βοηθουσε καθολου την κατασταση.

Τελος το καλωδιο πρεπει να ελεγχουμε αν ειναι ελαφρυ και ευλιγιστο, οχι σαν το cm storm xornet πχ που οτι και να του κανεις παντα θα σου κραταει "κοντρα" και θα νιωθεις ενα ενοχλητικο τραβηγμα προς τα πισω οποτε το αφηνεις ακινητο. Τα καλυτερα καλωδια με βαση αυτο το κριτηριο τα βρισκεις στα zowie(ειδικα η παλια σειρα EC πριν γινει "eVo" ), στο deathadder 1800dpi 3G και στο razer abyssus, κανενα απο αυτα δεν εχει braided καλωδιο, τυχαιο ??


Πρεπει να βοηθησε αρκετα το feedback μου, you're welcome

****ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΓΡΑΦΤΗΚΕ ΩΣ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ****
NoDsl, crmaris, jpavly and 6 others like this.

__________________

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GruntGR : 15-04-14 στις 10:01
Ο χρήστης GruntGR είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 14-04-14, 12:36   #5 (permalink)
Ηλεκτρικός Θησέας
 
Το avatar του χρήστη astrolabos
 
Εγγραφή: 20-12-2003
Περιοχή: Καλαμάτα
Μηνύματα: 7.311
Αποστολή μηνύματος μέσω Yahoo στον/στην astrolabos
Επειδή δε θέλω να ξεφύγουν τα σχόλια στο review, θα ήθελα ότι γενικά σχόλια και παρατηρήσεις έχετε/θέλετε να κάνετε να τα κάνετε σε άλλο θέμα αλλού. Εδώ γράψτε μόνο εντυπώσεις από το review του ποντικιού.
Ευχαριστώ

__________________
I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.
- Douglas Adams

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη astrolabos : 14-04-14 στις 12:44
Ο χρήστης astrolabos δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 14-04-14, 13:20   #6 (permalink)
Pirate Engineer
 
Το avatar του χρήστη AgentCain
 
Εγγραφή: 04-07-2009
Περιοχή: Bristol harbor
Μηνύματα: 845
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
Παμε αλλη μια τωρα που εχω χρονο ΚΑΙ ενεργεια για σχολιασμο - κριτικη - τρολλαρισμα (?)
Υπάρχει zero tolerance policy στο thelab για το τρολάρισμα. Οπότε ελπίζω να μη σχολιάζεις έχοντας αυτό ως σκοπό στο μυαλό σου.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
1) τα 1000hz/1ms που αναγραφονται στα specs ειναι το polling rate/ response time, δηλαδη χρονος αποκρισης
Η ταχύτητα ορίζεται ως (μέγεθος)/(μονάδα χρόνου), οπότε έχεις lt/sec, km/h κτλ
Στο polling rate έχεις 1000 ενημερώσεις ανά 1 sec ή 1 ενημέρωση ανά 1ms. Οπότε είτε ταχύτητα πεις είτε χρόνο είναι το ίδιο. Μπορείς να με κατηγορήσεις για πλεονασμό.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
2) Για το prediction/angle snapping τεσταρουμε με "μολυβι" στο paint

δεν κανουμε διαγωνιες γραμμες ουτε σκουληκακια ουτε χρησιμοποιουμε "μαρκαδορο"
Μολύβι ή μαρκαδόρος δεν εχει διαφορά. Σε παραπέμπω στο αντικείμενο "Γραφική με υπολογιστές" όπου εξηγείται λεπτομερώς πως ένας υπολογιστής αντιμετωπίζει το θέμα της σχεδίασης γραμμών. Angle snapping μπορείς να κάνεις σε διάφορους προσανατολισμούς. Επειδή οι σχεδιαστές κάνουν μόνο στις 0 μοίρες και στις 90 δε σημαίνει κάτι αυτό. Θα μπορούσαν να κάνουν και στις 45. Το ίδιο θέμα προσπαθεί να προσεγγίσει το σκουλικάκι. Δεν έβαλα κάποια επεξήγηση για το σκουλικάκι, ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Λέγεται ανάλυση δεδομένων.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
Επισης δεν νοειται παρουσιαση για gaming mouse χωρις να γινουνε δοκιμες σε "ειδικο" mousepad, προτεινω steelseries qck + sharkoon 1337 black + razer goliathus control - speed, ειναι ολα τους αρκετα δημοφιλη και με σχετικα τιμη χαμηλη αποκτησης ( σε συγκριση με κατι steelpad SX, icemat gpad κλπ ) οταν πηγα και διαβασα στο προηγουμενο σου review για mouse (αυτο για το cm storm recon) "ροζ μελαμινη" πηγαν να μου πεσουν τα δοντια απο την ξενερα σαν τον γεωργιου
Αυτό ήταν θέμα συζήτησης πρόσφατα και θα παρουσιάσω τη δική μου οπτική και γνώμη επί του θέματος, η οποία είναι επιστημονική και προσωπική.
Σκέψου ένα σύστημα με όλη τη σημασία της έννοιας. Η πιο απλή εκδοχή του είναι το σύστημα πολλών μεταβλητών που μάθαμε όλοι στο λύκειο/γυμνάσιο. Κάθε σύστημα έχει κάποιες σταθερές και κάποιες μεταβλητές. Η θεωρία συστημάτων λέει ότι αφενός οι σταθερές είναι καλές και τις αγαπάμε και αφετέρου ότι πρέπει να περιορίζουμε τον αριθμό των μεταβλητών, καθώς μέσω αυτών εισάγονται θόρυβος, αβεβαιότητες, περιορισμοί κτλ τα οποία δυσκολεύουν την επίλυση του συστήματος και άρα τη δημιουργία μοντέλου.
Στα ποντίκια οι μεταβλητές αυτές είναι ο χρήστης, ο αισθητήρας, το λογισμικό κτλ. Κάποιες από αυτές είναι μετρήσιμες (πχ ανάλυση) άλλες όχι. Σε γενικές γραμμές το σύστημα δεν είναι επιλύσιμο (αλλιώς τώρα θα είχατε ένα ντετερμινιστικό βαθμό review και όχι μια εμπειρική αξιολόγηση από reviewer) αλλά είναι αόριστο. Ως εκ τούτου, πρέπει να γίνουν πολλές δοκιμές σε κάθε μεταβλητή, ώστε να πλησιάσουμε σε μία επίλυση του συστήματος (η οποία δεν είναι απαραίτητα η καλύτερη ή η πιο σωστή). Το κακό με αυτή τη διαδικασία είναι ότι όταν προσθέτουμε μεταβλητές τότε αναγκαστικά προσθέτουμε και θόρυβο μέσω αυτών. Η χρήση ενός mousepad είναι μια ακόμα μεταβλητή και ως εκ τούτου μια νέα πηγή θορύβου στην αξιολόγηση.
Ποιο το πρόβλημα με το mousepad; Ας πουμε ότι χρησιμοποιώ αυτό που προτείνεις, γιατί είναι το καλύτερο που κυκλοφορεί. Θα έρθει ο επομενος και θα πει "οχι φιλε δεν εισαι σωστός, το συγκεκριμένο δουλεύει τέλεια στο ταδε mousepad". Και μπορεί να έχει δίκιο. Μετά θα έρθει η εταιρία και θα πει "είσαι άσχετος, έπρεπε να χρησιμοποιήσεις το τάδε mousepad που το βγάζω εγώ και ειναι ότι πρέπει για το ποντίκι", κάτι που τώρα δε μου λέει.
Αν μια συσκευή πρέπει να χρησιμοποιηθεί με ένα συγκεκριμένο πρόσθετο, τότε η ίδια η εταιρία οφείλει να μου προσφέρει το πρόσθετο αυτό και γω οφείλω να το τεστάρω σαν σύνολο. Αλλιώς μετά μπορεί να έρθει και να μου πει "ξες δεν ήσουν δίκαιος γιατί η εταιρία που κανει το mousepad δε τα εχει καλά με μένα και προσπαθεί να μου ρίξει τα προϊόντα".
Παρόμοιο παράδειγμα είναι τα ακουστικά. Πολλοί έχουν αναφέρει ότι για παράδειγμα τα δερμάτινα μαξιλαράκια βελτιώνουν τον ήχο σε σχέση με τα υφασμάτινα ή ότι τα δερμάτινα ζεσταίνουν το αυτί, οπότε πάνε και αγοράζουν τα πρόσθετα που τους ταιριάζουν. Εγώ δε μπορώ να αγοράσω άλλα πρόσθετα, παρόλο που βελτιώνουν το προϊόν. Δοκιμάζω το προϊόν αυτό καθαυτό όπως έρχεται από το κατασκευαστή, χωρίς να το πειράζω. Αν μου στείλουν μαζί άλλα μαξιλαράκια (ή mousepad) προφανώς και θα δοκιμάσω το σύνολο.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
4)Ο avago 9800 οτι firmware και να του βαλεις το acceleration δεν φευγει και αυτο φανηκε στο video του m65 review, πληροφοριακα η διαφορα του 9500 απο τον 9800 δεν ειναι η μεγαλυτερη αναλυση αλλα το VCSEL το οποιο βελτιωσε κατα πολυ την "συμβατοτητα" με διαφορες επιφανειες και την αξιοπιστια του αισθητηρα σε χαμηλο sensitivity.
Εδώ έχεις λάθος.
Λόγω επαγγέλματος βρίσκομαι στη θέση να γνωρίζω πως δουλεύουν τα συστήματα οπτικής παρακολούθησης. Αυτό που σου δίνει το υλισμικό είναι μια εικόνα, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Η οποιαδήποτε επεξεργασία γίνεται στη συνέχεια βασίζεται σε μοντέλα και αλγορίθμους. Όλα αυτά στην απλούστερη έκδοσή τους υλοποιούνται σε λογισμικό. Όταν πλέον είμαστε σίγουροι ότι κάποιος θεμελιώδης αλγόριθμος είναι σωστός και σταθερός, τότε έχουμε (υπό προϋποθέσεις) την επιλογή να τον εφαρμόσουμε σε hardware (οπότε έχεις υλοποιήσεις σε DSP, FPGA, μE κτλ). Παρόλαυτά παραμένει αλγόριθμος και κάθε αλγόριθμος μπορεί να τροποποιηθεί/διορθωθεί μέσω software. Αυτό προσπαθεί να κάνει η εταιρία που βγάζει τους Avago. Στο όνομα της μεγάλης ανάλυσης αισθητήρα, παρουσίασαν ένα πρόβλημα το οποίο κατά πάσα πιθανότητα (βασει προσωπικής εμπειρίας) οφείλεται σε θόρυβο. Ο θόρυβος αυτός μπορεί να μοντελοποιηθεί και να διορθωθεί εν μέρει, περιορίζοντας το πρόβλημα.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
5) περισσοτερα dpi = μεγαλυτερο sensititivty = λιγοτερα cm για να κανεις στροφη 360 μοιρων στο παιχνιδι, οποιος πιστευει ανεβαζοντας τα dpi ανεβαινει και η ακριβεια του δεικτη. εχει πεσει θυμα των marketing και "dpi wars" που κανουν μεταξυ του οι εταιρειες εδω και 10 χρονια.
περισσοτερα dpi = μεγαλύτερη ανάλυση. Η ευαισθησία είναι τελείως διαφορετική ρύθμιση και κακώς συγχέουμε αυτά τα 2. Αν εχω 1000dpi μπορώ να πω ότι θα κουνάω το κέρσορα 100dpi. Αυτός ο λόγος 1/10 είναι η ευαισθησία. Στη τεχνολογία εικόνας προτιμάμε να αυξάνουμε την αρχική ανάλυση και στη συνέχεια να κάνουμε subsampling (γιατί νομίζεις οι ταινίες παράγονται σε 4Κ και εσύ βλέπεις πχ fullHD


Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
6) το enotus test δεν λεει μονο ολη την αληθεια για το malfunction και το perfect control speed ενος σενσορα, btw κατι πρεπει να κανεις λαθος γιατι αποκλειεται να σου βγαζει "μονο" 1.8 m/s, επισης δεν μετρησες το lod σε CD ουτε μπορεσα να καταλαβω τι ακριβως γραφεις για το συγκεκριμενο "ψεγαδι", παρατηρησε προβληματα με το Z-axis ( συνηθες φαινομενο για philips twin eye ) ή ενοχλητικα υψηλο LOD ? ( κουσουρι των optical )
Δεν είπα ότι λεει όλη την αλήθεια, αλλιώς θα εξέταζα μόνο αυτό. Επίσης δεν αναφέρθηκα στο LOD, το οποίο δεν μπορεί να μετρηθεί με CD και παρόμοιες πατέντες, μιας και η κλίμακα είναι λάθος. Χρειάζεται μέτρηση αποστάσεων με ανάλυση 0.1 mm σε μια από σταση πχ μέχρι 5cm. Δεν έχω τέτοιο εργαλείο δυστυχώς.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
Το χαμηλο βαρος πρεπει να παει στα "ουδετερα" οχι στα αρνητικα, btw το recon το πουλησα οχι γιατι τα φωτακια του επηρεαζανε την σταθεροτητα του polling rate αλλα επειδη ητανε σχετικα βαρυ για χαμηλο sens και η κατανομη που ειχε το βαρος του δεν βοηθουσε καθολου την κατασταση.
Δεν υπάρχουν "ουδέτερα", αν και είναι μια καλή πρόταση να βάλουμε. Ως εκ τούτου, επειδή είμαι εκδικητικός reviewer προτιμώ να τα βάζω στα αρνητικά. Βασικά έχω βαρεθεί να κόβουν ποσότητα και ποιότητα υλικού (συνεπώς και βάρος) για να χαμηλώσουν το κόστος. Δε μιλάμε για φορητή συσκευή, μιλάμε για κάτι που απλά το σέρνεις.


Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GruntGR Εμφάνιση μηνυμάτων
Τελος το καλωδιο πρεπει να ελεγχουμε αν ειναι ελαφρυ και ευλιγιστο, οχι σαν το cm storm xornet πχ που οτι και να του κανεις παντα θα σου κραταει "κοντρα" και θα νιωθεις ενα ενοχλητικο τραβηγμα προς τα πισω οποτε το αφηνεις ακινητο. Τα καλυτερα καλωδια με βαση αυτο το κριτηριο τα βρισκεις στα zowie(ειδικα η παλια σειρα EC πριν γινει "eVo" ), στο deathadder 1800dpi 3G και στο razer abyssus, κανενα απο αυτα δεν εχει braided καλωδιο, τυχαιο ??
Για κάτι τέτοιο θες δυναμόμετρο. Επίσης μια απλή μέτρηση του βάρους του καλωδίου δε βοηθάει ιδιαίτερα. Θα σε παραπέμψω σε πρόβλημα φυσικής σε πανεπιστημιακό βιβλίο, στο οποίο έχουμε μια αλυσίδα η οποία ξεκινάει από ενα επίπεδο και πέφτει στο πάτωμα. Η ανάλυση δυνάμεων πάνω της και η μοντελοποίησή της δεν είναι απλή υπόθεση. Αν το σκεφτείς παρόμοια μοίρα εχει και το καλώδιο του ποντικιού, με το έξτρα πρόβλημα των ελαστικών δυνάμεων που αναπτύσσονται από το ίδιο το καλώδιο.

__________________
For the optimist, it's half full.
For the pessimist, it's half empty.
For the engineer, the glass is twice as large as it should or needs to be. If he's a bit opportunist, he drinks it all!



Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη AgentCain : 14-04-14 στις 18:22
Ο χρήστης AgentCain δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 17-04-14, 11:42   #7 (permalink)
oldschooler
 
Το avatar του χρήστη Koeman
 
Εγγραφή: 12-05-2006
Μηνύματα: 66
Σ'ευχαριστούμε για το review, φαίνεται ωραίο το ποντικάκι.

Τώρα για τον διάλογο που ακολούθησε συμφωνώ ότι το όποιο feedback πρέπει να είναι constructive. Ευτυχώς ο grunt επανήλθε και συμφωνώ στα σημεία αλλά κατάλαβα και την οπτική του reviewer σε μερικά. Να σταθώ μόνο στο τελευταίο που διάβασα και χωρίς διάθεση να προκαλέσω, με πιάσανε τα γέλια..Αλλοίμονό μας αν χρειάζεσαι δυναμόμετρο για να συγκρίνεις απλά το καλώδιο ενός ποντικιού με ένα άλλο, αν έχεις πιάσει 10 ποντίκια αυτόμάτως έχεις μέτρο σύγκρισης και εστιάζεις στα "οπτικά" διακριθέντα χαρακτηριστικά, δηλαδή να είναι μακρύ, λεπτό και εύκαμπτο. Αν τα έχει, πάει στα συν κατευθείαν..

Και στα reviews του εξωτερικού που αναφέρονται στο καλώδιο, δεν έχω δει να βγάζουν δυναμόμετρο ακόμα, μια καλή ματιά στο υλικό και νομίζω το συμπέρασμα βγαίνει εύκολα.

Επίσης το χαμηλό βάρος είναι μεταξύ ουδέτερα και συν και γιατί δεν κουράζεται ο καρπός σου και γιατί κάποιοι δεν μπορούν με οτιδήποτε πάνω από 100g, κι'αυτό οριακά. Άρα εφόσον κάποιοι το θέλουν ελαφρύ και κάποιοι άλλοι βαρύ, μήπως είναι άδικο να το βάζεις στα μείον; Δεν είναι μείον για εμένα ας πούμε είναι συν 100%.

Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά, τον σκοπό του τον πέτυχε το review.
GruntGR likes this.

__________________
CPU: AMD Phenom II B55 C3 | Mobo: MSI 870A-G54 | RAM: 2x2gb PNY XLR8 C8 DDR3 @1600mhz | GFX: AMD Asus HD5850 | Cooling: NH-D14 | SSD: Corsair Force F80 | PSU: CM GX550 | Monitor: Samsung P2370 | OS: Win7Ultimate x64 sp1 | Case: CM 690

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Koeman : 17-04-14 στις 11:45
Ο χρήστης Koeman δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 29-04-14, 10:27   #8 (permalink)
Self Control
 
Το avatar του χρήστη GoriLLakoS
 
Εγγραφή: 21-02-2004
Περιοχή: Inside a Box
Μηνύματα: 6.231
UPDATE: Improved LOD Firmwares are out:

Mizar Firmware Pack V1.0.1 (LOD < 2.8mm)
Mizar Firmware Pack V1.0.2 (LOD < 1.1mm)

Μπορείτε να τα βρείτε εδώ, στην καρτέλα Downloads.

__________________
Everything or Nothing..thank you !
Ο χρήστης GoriLLakoS δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Σχολιασμός

Bookmarks

Tags
avago 9800 , coolermaster , laser , mizar , mouse
Εργαλεία Review
Τρόποι εμφάνισης




Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 18:39.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του TheLab.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, η παράφραση, η διασκευή, απόδοση του περιεχομένου του παρόντος, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.
:: vBulletin :: Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Valid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!
Copyright© 2003 - 2013 TheLab.Gr

Επικοινωνήστε μαζί μας - TheLab.gr - Επειδή τα μεγάλα παιδιά δε σταματούν να παίζουν ποτέ - Αρχείο - Όροι Χρήσης - TheLab.gr Team - Αρχή