TheLab.gr Logo

Επιστροφή   TheLab.gr > TheLab.gr > Reviews > Input Devices & Peripherals Reviews


Καλώς ήρθατε στο TheLab.gr
Καλώς ήρθατε στο TheLab.gr Εγγραφείτε σήμερα! Εγγραφείτε σήμερα! Επικοινωνήστε μαζί μας!

Like Tree25Likes
  • 22 Post By AgentCain
  • 1 Post By AgentCain
  • 1 Post By johngamer
  • 1 Post By Petrossortep

Σχολιασμός
 
LinkBack Εργαλεία Review Τρόποι εμφάνισης
<!-- google_ad_section_start -->X2 Saturn 5.1 gaming headset: Where did that come from?<!-- google_ad_section_end -->
X2 Saturn 5.1 gaming headset: Where did that come from?
Δημοσιεύτηκε από AgentCain - 12-03-14
Συντελεστές Review
Reviewers
AgentCain
Φωτογραφίες
AgentCain

Βαθμολογία
Χαρακτηριστικά
80%80%80%
4,00
Τιμή
75%75%75%
3,75
Χρηστικότητα
85%85%85%
4,25
Επιδόσεις
70%70%70%
3,50
Μέσος όρος: 78%

Εργαλεία Review
Page 1

Πρόσφατα σας παρουσιάσαμε τα ακουστικά Solarblast της Χ2 , τα οποία υπόσχονταν μια εμπειρία εικονικού συστήματος 7.1. Αυτή τη φορά εξετάζουμε μια άλλη πρόταση της Χ2, που ηχούν στο όνομα Saturn 5.1 και υπόσχονται πραγματικό 5.1 σύστημα ήχου, με ξεχωριστά μεγάφωνα για κάθε κατεύθυνση και ενσωματωμένο subwoofer.

Αρκετοί πιστεύουν ότι τα ακουστικά του είδους αποτυγχάνουν να παραδώσουν όσα υπόσχονται, καθώς η ανθρώπινη ακοή είναι στερεοφωνική. Συνεπώς, υποστηρίζουν ότι τα στερεοφωνικά ακουστικά είναι ικανά να αποδώσουν όλους τους επιθυμητούς ήχους και κατευθύνσεις, αρκεί να χρησιμοποιηθούν με το κατάλληλο τρόπο. Άραγε τα Saturn 5.1 θα καταρρίψουν ή όχι αυτόν τον ισχυρισμό;


DJD, ΓιαγκΤ, hurin and 19 others like this.

Contents
Παλιά 13-03-14, 19:16   #1 (permalink)
Green
 
Το avatar του χρήστη sakinor
 
Εγγραφή: 16-11-2012
Μηνύματα: 1.218

τιμη εχετε βαλει η δεν την βλεπω εγω?

αψογο το review btw!

__________________
XFX 6970 XXX (CF) SAPPHIRE 6970 DUAL FAN|LG G2 WHITE| LUMIA 520 WHITE
MS SIDEWINDER X6&X8 SUPERLUX HD668B
Ο χρήστης sakinor είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-03-14, 19:40   #2 (permalink)
Registered User
 
Το avatar του χρήστη Lamogio
 
Εγγραφή: 17-06-2013
Περιοχή: Halkida-Kozani
Μηνύματα: 156
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο sakinor Εμφάνιση μηνυμάτων
τιμη εχετε βαλει η δεν την βλεπω εγω?

αψογο το review btw!
Στον επίλογο λέει 60 ευρά...

Ο χρήστης Lamogio είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-03-14, 19:55   #3 (permalink)
Pirate Engineer
 
Το avatar του χρήστη AgentCain
 
Εγγραφή: 04-07-2009
Περιοχή: Bristol harbor
Μηνύματα: 856
Το τόνισα λίγο παραπάνω να φαίνεται
Lamogio likes this.

__________________
For the optimist, it's half full.
For the pessimist, it's half empty.
For the engineer, the glass is twice as large as it should or needs to be. If he's a bit opportunist, he drinks it all!


Ο χρήστης AgentCain δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 18-03-14, 10:45   #4 (permalink)
Registered User
 
Το avatar του χρήστη johngamer
 
Εγγραφή: 31-01-2005
Περιοχή: Τρίκαλα
Μηνύματα: 171
Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω πως μπορουν, οσα ηχεια και να ειναι, να προσφερουν καλο positioning οταν ειναι τοσο κοντα στο αυτι. Τα headset χρειαζονται virtual surround,τελος. Οταν η πηγη και το αυτι ειναι εξ επαφης, δεν μιλαμε πια για 3d ηχο.
vagsk likes this.

__________________
THERMALTAKE VO200M1W2N ARMOR REVO BLACK | CORSAIR HX1050 | ASUS P8Z77-V DELUXE | INTEL CORE I7-3770K | CORSAIR DOMINATOR PLATINUM 16GB 2400MHz DDR3 | 2X CORSAIR NEUTRON 256GB SSD + 2X WD BLACK 2TB | CREATIVE SOUND BLASTER ZxR | ASUS GTX 690 4GB | SONY KDL-32HX750 |
Ο χρήστης johngamer είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 18-03-14, 11:09   #5 (permalink)
Pirate Engineer
 
Το avatar του χρήστη AgentCain
 
Εγγραφή: 04-07-2009
Περιοχή: Bristol harbor
Μηνύματα: 856
Ακόμα και το ελαχιστότατο misplacement στη πηγή αναπαραγωγής είναι ικανό να αλλάξει την εμπειρία. Αν φοράς ακουστικά, δοκίμασε να τα ανασηκώσεις λίγο και να τα φέρεις πιο πίσω ή πιο μπροστά. Η διαφορά στον ήχο είναι αισθητή. Η μόνη περίπτωση να έχεις μηδενική επίπτωση είναι να φοράς in ear ακουστικά, καθώς αυτά προσπερνούν τα πτερύγια και εφαρμόζουν στο ακουστικό κανάλι. Το πτερύγιο παίζει τρομερό ρόλο στην ικανότητά μας να αντιληφθούμε κατεύθυνση ήχου.

Δε λέω ότι είναι η βέλτιστη λύση, αλλά και πάλι δεν υπάρχει βέλτιστη. Ούτε το virtual surround είναι πανάκεια. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για να δώσουν την αίσθηση του surround ήχου έχουν επίπτωση στο διαθέσιμο φάσμα αναπαραγωγής των μεγαφώνων. Όπως οποιοδήποτε άλλο κανάλι, έτσι και στο ηχητικό, το bandwidth είναι ορισμένο. Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία προστίθεται γίνεται εις βάρος της υπόλοιπης.

Τέλος, και το αναφέρω κάπου, περισσότερα μεγάφωνα με ξεχωριστό ρόλο σημαίνει πλουσιότερο ηχητικό αποτέλεσμα. Αρκεί φυσικά να πετύχεις το σωστό tradeoff ανάμεσα σε αριθμό μεγαφώνων και μέγεθος μεγαφώνων.

__________________
For the optimist, it's half full.
For the pessimist, it's half empty.
For the engineer, the glass is twice as large as it should or needs to be. If he's a bit opportunist, he drinks it all!


Ο χρήστης AgentCain δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 18-03-14, 11:21   #6 (permalink)
Registered User
 
Το avatar του χρήστη johngamer
 
Εγγραφή: 31-01-2005
Περιοχή: Τρίκαλα
Μηνύματα: 171
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο AgentCain Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακόμα και το ελαχιστότατο misplacement στη πηγή αναπαραγωγής είναι ικανό να αλλάξει την εμπειρία. Αν φοράς ακουστικά, δοκίμασε να τα ανασηκώσεις λίγο και να τα φέρεις πιο πίσω ή πιο μπροστά. Η διαφορά στον ήχο είναι αισθητή. Η μόνη περίπτωση να έχεις μηδενική επίπτωση είναι να φοράς in ear ακουστικά, καθώς αυτά προσπερνούν τα πτερύγια και εφαρμόζουν στο ακουστικό κανάλι. Το πτερύγιο παίζει τρομερό ρόλο στην ικανότητά μας να αντιληφθούμε κατεύθυνση ήχου.

Δε λέω ότι είναι η βέλτιστη λύση, αλλά και πάλι δεν υπάρχει βέλτιστη. Ούτε το virtual surround είναι πανάκεια. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για να δώσουν την αίσθηση του surround ήχου έχουν επίπτωση στο διαθέσιμο φάσμα αναπαραγωγής των μεγαφώνων. Όπως οποιοδήποτε άλλο κανάλι, έτσι και στο ηχητικό, το bandwidth είναι ορισμένο. Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία προστίθεται γίνεται εις βάρος της υπόλοιπης.

Τέλος, και το αναφέρω κάπου, περισσότερα μεγάφωνα με ξεχωριστό ρόλο σημαίνει πλουσιότερο ηχητικό αποτέλεσμα. Αρκεί φυσικά να πετύχεις το σωστό tradeoff ανάμεσα σε αριθμό μεγαφώνων και μέγεθος μεγαφώνων.

Γι αυτο και τα περισσοτερα 5,1 ακουστικα με πολλα ηχεια μεσα αποτυγχανουν. Πρωτον οπως ειπες ειναι πολυ λεπτη η ισορροπια μεταξυ θεσης ηχειων και θεσης ακουστικων στο κεφαλι. Αλλα το κυριοτερο ειναι η ποιοτητα τψν ηχειων. Και αυτο ισχυει και στα στερεο ακουστικα με virtual surround codec. Μεχρι και dolby headphones να εχει, αμα τα ηχεια ειναι χαμηλης ποιοτητας δεν προκειται να εχουν καλο positioning. Το staging και imaging των ακουστικων ειναι κρισιμο για την αξιοποιηση του surround codec. Κατι που μονο παρα ελαχιστα και ακριβα ακουστικα μπορουν να προσφερουν.

__________________
THERMALTAKE VO200M1W2N ARMOR REVO BLACK | CORSAIR HX1050 | ASUS P8Z77-V DELUXE | INTEL CORE I7-3770K | CORSAIR DOMINATOR PLATINUM 16GB 2400MHz DDR3 | 2X CORSAIR NEUTRON 256GB SSD + 2X WD BLACK 2TB | CREATIVE SOUND BLASTER ZxR | ASUS GTX 690 4GB | SONY KDL-32HX750 |
Ο χρήστης johngamer είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 18-03-14, 12:01   #7 (permalink)
Pirate Engineer
 
Το avatar του χρήστη AgentCain
 
Εγγραφή: 04-07-2009
Περιοχή: Bristol harbor
Μηνύματα: 856
Άλλο πράγμα η ποιότητα των μεγαφώνων. Είναι ένα θέμα από μόνο του.

Αυτό που λέω γω αφορά στις διαστάσεις του προβλήματος αναπαραγωγής ήχου. Μία διάσταση είναι αυτή της συχνότητας (20Hz-20KHz), άλλη είναι των φυσικών χαρακτηριστικών των μεγαφώνων (όπου έχεις άμεση σύνδεση φυσικού μεγέθους και υλικών με τη ποιότητα), άλλη είναι της έντασης των σημάτων, της πολυπλεξίας (ψυχοακουστικό μοντέλο κτλ) κτλ. Όρεξη να έχεις να αναλύεις δλδ. Η πολυπλεξία οφελείται από τις περισσότερες πηγές. Thats my theory.

Όταν κάνω λόγο για μεθόδους εννοώ αλγοριθμικά. Οτιδήποτε σχετίζεται με εικονική διαδικασία συνδέεται άμεσα με επεξεργασία σήματων, ψηφιακές και αναλογικές διαδικασίες και άλλα ωραία. Όλα αυτά επιδρούν εν τέλει στο ηχητικό περιεχόμενο.

Σε αυτό το σημείο λοιπόν μπαίνει ο παράγωντας προβλεπόμενης χρήσης. Προφανώς το συγκεκριμένο είδος ακουστικών δεν ενδείκνυται για χρήση σε studio ηχογράφησης ή από μουσικόφιλους. Στις ταινίες έχει κάποια προβληματάκια, αλλά γενικά χρήση ακουστικών για παρακολούθηση ταινιών είναι λίγο fail. Στα παιχνίδια δε τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Το ηχητικό περιεχόμενο είναι περισσότερο περιορισμένο (μιας και τεχνητό) και βελτιστοποιημένο για τέτοιες καταστάσεις.

__________________
For the optimist, it's half full.
For the pessimist, it's half empty.
For the engineer, the glass is twice as large as it should or needs to be. If he's a bit opportunist, he drinks it all!


Ο χρήστης AgentCain δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 25-03-14, 10:18   #8 (permalink)
Registered User
 
Το avatar του χρήστη Petrossortep
 
Εγγραφή: 26-12-2005
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 1.573
1) To soundstage-positioning των ακουστικών είναι ουσιαστικά δύο πράγματα. Η πιστότητα της αναπαραγωγής(όχι οι φανταστικές ιδιότητες που αραδιάζουν στο head-fi) και η καλή εφαρμογή στο κεφάλι. Χρειάζεσαι καλά ακουστικά για να αποδώσει το HRTF, γιατί αν προσθέτουν δικές τους αλλοιώσεις υποβαθμίζεται η εμπειρία προσομοίωσης ηχείων. Το μπούκωμα στο μπάσο π.χ. αμέσως προδίδει το ότι ο ήχος προέρχεται λίγα χιλιοστά μακριά από το αυτί σου. Το ίδιο και με τους συριγμούς στα πρίμα και πάει λέγοντας. Τα φθηνά σετ είναι τίγκα από τέτοια προβλήματα, όπου δεν γίνονται άμεσα αντιληπτά στη μουσική.

2) Τα μεγάφωνα των ακουστικών δεν βγάζουν μπάσο. Η αίσθηση του μπάσου και της σωστής χροιάς δημιουργείται όταν αυτά στοχεύουν τον ήχο τους μέσα στον ακουστικό πόρο για να υπάρξει η κατάλληλη πίεση στο τύμπανο του αυτιού. Οπότε, μεγαφωνάκια που βρίσκονται διάσπαρτα γύρω από το αυτί δεν πρόκειται να αποδώσουν σωστό τονικά ήχο. Εκτός αυτού ένα μεγάφωνο δύο εκατοστά πισω από το αυτί ακούγεται ακριβώς έτσι.
Σαν ένα μεγάφωνο δύο εκατοστά πίσω από τ'αυτί. Όχι σαν ηχοστήλη 3 μέτρα πίσω σου.

Παράθεση:
Ούτε το virtual surround είναι πανάκεια. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για να δώσουν την αίσθηση του surround ήχου έχουν επίπτωση στο διαθέσιμο φάσμα αναπαραγωγής των μεγαφώνων. Όπως οποιοδήποτε άλλο κανάλι, έτσι και στο ηχητικό, το bandwidth είναι ορισμένο. Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία προστίθεται γίνεται εις βάρος της υπόλοιπης.
Όλα τα δωμάτια προσθέτουν πληροφορία άμα το πάρουμε έτσι. Πώς γίνεται δηλαδή να μιμηθεί το dolby headphone ένα δωμάτιο αν δεν προσθέσει reverb σαν αυτό του δωματίου. Το razer surround, από την άλλη, δεν προσθέτει καθόλου reverb και ενώ χάνει σε αίσθηση του βάθους δεν υστερεί καθόλου σε κατευθυντικότητα.
GruntGR likes this.

__________________
Observe calmly; secure our position; cope with affairs calmly; hide our capacities and bide our time; be good at maintaining a low profile; and never claim leadership.
24 character strategy
Ο χρήστης Petrossortep δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 06-04-14, 19:49   #9 (permalink)
Χαλιφης
 
Το avatar του χρήστη isno1986
 
Εγγραφή: 01-10-2009
Περιοχή: Σπαρτη
Μηνύματα: 11
πολυ καλα για την τιμη τους

Ο χρήστης isno1986 δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Σχολιασμός

Bookmarks

Tags
5.1 , headset , ακουστικά , saturn , subwoofer
Εργαλεία Review
Τρόποι εμφάνισης




Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 22:36.
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του TheLab.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, η παράφραση, η διασκευή, απόδοση του περιεχομένου του παρόντος, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.
:: vBulletin :: Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Valid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!
Copyright© 2003 - 2013 TheLab.Gr

Επικοινωνήστε μαζί μας - TheLab.gr - Επειδή τα μεγάλα παιδιά δε σταματούν να παίζουν ποτέ - Αρχείο - Όροι Χρήσης - TheLab.gr Team - Αρχή