Jump to content



Recommended Posts

Καλησπέρα, χθες καθώς έπαιζα μια Dotoula στο macbook pro μου, επεσε ο γενικός και με έκλπηξη ανακάλυψα πως κάηκε το τροφοδοτικό του λαπτοπ. Είμαι τοσο άτυχως καθώς πριν απο 6 μέρες ακριβώς έληξε η ετήσια εγγύηση που δίνει η Apple. Με λίγο googlarisma έψαξα και είδα πως η Apple τρεχει στα δικαστήρια για τον 1 χρόνο που δίνει εγγύηση και σύμφωνα με τους νόμους της ΕΕ η εγγύηση οποιουδήποτε ηλεκτρονικού προιόντος πρέπει να ειναι 2ετής.

Για να μην κουράζω, διάβασα και ένα σχετικό άρθρο εδώ και δεν κατάλαβα πολλά , αν και πιστεύω πως μπορώ με κάποιον τρόπο να παρατείνω την εγγύηση του λαπτοπ μου για ακόμα ένα έτος. Συνεπώς το πρόβλημά μου ειναι αν μπορώ να επεκτείνω την εγγύηση μου (για να καλύπτεται και το καμένο τροφοδοτικό)

και γενικά αν ξέρει κανείς πως μπορώ να το διεκδικήσω !!!

Ευχαριστώ.

Έγινε επεξεργασία από DjAzDeck
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι αυτά τα νομικά κείμενα είναι κουραστικά. Έχω όμως την αίσθηση ότι όλα τα τροφοδοτικά laptop ανεξάρτητα εταιρείας έχουν εγγύηση 6 μήνες. Δηλαδή και 2 χρόνια να είχε το laptop, το τροφοδοτικό του πάλι στους 6 μήνες είναι. Τώρα πως καλύπτεται ή όχι κάτι τέτοιο νομικά δεν το γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χάνεις κάτι να επικοινωνήσεις με την Apple και να τους πεις ότι σύμφωνα με τη σελίδα τους δικαιούσαι 2 έτη εγγύησης ως καταναλωτής από Ελλάδα:

 

Εγγύηση Apple

 

Νομικό κομμάτι

 

Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης.

 

Μέχρι να σου απαντήσουν βέβαια ότι το τροφοδοτικό είναι "αναλώσιμο" και άρα δεν ισχύει σε αυτό η εγγύηση 2 ετών. Μπορείς να το παίξεις άσχετος όμως και να επιμείνεις.

Link to comment
Share on other sites

Η 2ετής εγγύηση της ΕΕ αναφέρεται σε κατασκευαστικά ελαττώματα και όχι σε ζημιές που προκαλούνται από την χρήση, δυστυχώς.

Πως ξέρουμε ότι προκλήθηκε η βλάβη από χρήση; Επειδή συνέβη 1,5 χρόνο μετά την αγορά και όχι την πρώτη μέρα;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα επιστρέφω με ΚΑΛΑ ΝΕΑ για όλους τους Apple Product Owners... O Έλληνας καταναλωτής έχει το δικαίωμα να απαιτήσει παράταση της εργοστασιακής μονοετούς εγγύησης της Apple σε 2 έτη από την ημέρα της αγοράς του προιόντος του, επικοινωνόντας με το τμήμα υποστηριξης της Infoquest Technologies  και ειδικότερα με το τμήμα υποστήριξης προιόντων Apple. Συνεπώς μίλησα με τους αρμόδιους και με ενημέρωσαν πως αρκεί να στείλω το προβληματικό προιόν και μια φωτοτυπία της απόδειξης αγορα. Μόλις μετά απο 4 μέρες (σήμερα) κατέφθασε το καινούριο τροφοδοτικό και ένα χαρτί που ενημερώνει πως έχει παραταθεί η εγγύηση μου σε 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς του προιόντος μου !!! Οπότε μην τρώτε το κουτόχορτο που μας πουλάνε τα καταστήματα του τύπου iSquare, iStorm etc... που το παίζουν και καλά επίσημοι διανομείς Apple ! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.