Jump to content



Recommended Posts

Το έπιπλο που έχει τον sansui δεν φεύγει απο εκεί που είναι. Αν φύγει (αφού αδειάσει γιατί είναι ασήκωτο) αλλάζει όλη η καλωδίωση του δωματίου που είναι μέσω καναλιών. Οπότε απλά το ξεχνάμε εντελώς. Αυτό το οποίο κόβω να γίνεται είναι απλά να βάζω βγάζω τα TDL ανάλογα ποιον ενισχυτή έχω. Το μαραφέτι που έδειξε ο Πέτρος, όπως είπα και πιο πριν μου το πρότεινε και ο Στέλιος και μάλιστα να το σχεδιάσει και να το υλοποιήσει ο ίδιος, προβλέποντας και έξτρα ρελε προστασίας στη περίπτωση που κάποιο δε δουλεψει + ότι με το που θα δίνεται εντολή πρώτα θα κλείνει ο ενεργός ενισχυτής και μετά απο κάποια δευτερόλεπτα θα ανοίγει ο άλλος.

Εχει κινδύνους; Αν κάποια στιγμή δεν δουλέψει ναι έχει να πάρω τα ηχεία στο χέρι :p

 

Οπότε σκέφτομαι και αυτό που είπα πιο πανω

Link to comment
Share on other sites

να πω κατι πιο απλο...?

 

το απλο βεβαια, μπορει να ειναι και ανεφικτο, αλλα σαν σκεψη μου ερχεται το εξης.  

 

απο οτι εχω καταλαβει, δεν προκειται να παιξουν ΠΟΤΕ μαζι οι ενισχυτες. ο ενας (Sansui) θα παιζει ΜΟΝΟ μουσικη, και ο αλλος (Yamaha) θα παιζει ΜΟΝΟ σε ταινιες,  σωστα....?  

 

αν ειναι σωστο αυτο, τοτε μηπως ειναι πιο απλο να φτιαξεις καλωδια με διπλα RCA και να συνδεσεις την καθε εξοδο, απο τον καθε ενισχυτη,  με το αντιστοιχο ηχειο που θα οδηγει, αναλογα με την χρηση του? 

 

(αν δεν καταλαβες τι εννοω, μπορω να στο κανω πιο λιανα..!)

Link to comment
Share on other sites

Με αυτο ναι..δεν θα εχει θεμα.

Απλα να αποφυγεις να συνδεσεις χυμα τους δυο ενισχυτες πανω στο ιδιο ηχειο.

Και ξαναγραφω αλλη μια μιας και μπορει να μη φανηκε στα προηγουμενα ποστ..με αυτο το μαραφετακι δεν σε νοιαζει στο ελαχιστο τα περι passthrough και ουτε να συνδεσεις τους ενισχυτες μεταξυ τους.

 

Εναλλακτικα αφου θα παιξεις εξαρχης με δυο ενισχυτες για να μη χρειαστει ουτε αυτο μπορεις να ακους στερεοφωνικα το sansui με το ενα ζευγαρι ηχεια και απο τον yamaha με το αλλο ζευγαρι.Aναλογα τη προτιμηση σου το πολυ να κανεις σκαντζα μεταξυ τους τα ζευγαρια ηχειων. (η καλωδιωση μενει ως εχει). 

 

Αν καταλαβα καλα απο τη μεχρι τωρα συζητηση οτιδηποτε λιγοτερο απο 5.1 ηχεια στο χωρο (αγορα αλλων δυο) και τους δυο ενισχυτες σε χρηση εναλλαξ με μικτα ηχεια ειναι το ελαχιστο που θες.

(δλδ ουτε καν το κατι καλυτερο απο τον ηχο της Tv με βαση το " Είμαι ένας χρήστης που ξαφνικά απο τα χάλια ηχεία της τηλεόρασης, που καμιά φορά πρέπει να τα τερματίσω απλά για να ακούσω, να πάω σε ένα σύστημα με έναν ενισχυτή και με κάποια ηχεία που ίσως να χαραμίζονται")

 

 

(Δε ξερω κατα ποσα αξια θα εχει να περιμενει να κλεινει ο ενας. Απλη απομονωση αρκει..Σαν εχτρα προστασια οκ).

Link to comment
Share on other sites

Το dvd player λογικά θα έχει μια ψηφιακή έξοδο(οπτική κτλ.) που θα την βάλεις στον yamaha για να κάνει την αποκωδικοποίηση ώστε να βλέπεις ταινίες. Την αναλογική rca έξοδο του player θα την συνδέσεις πάνω στο INPUT CD-π.χ.-βύσμα του sansui. Έτσι δεν χρειάζεται να συνδέεις ενισχυτές.

Αν δεν το κάνεις έτσι, τότε τον sansui θα τον συνδέσεις επάνω στο γραμμοσκιασμένο AV OUT(το κίτρινο είναι για εικόνα και δεν σε νοιάζει). Αυτό που δείχνεις είναι είσοδος μου φαίνεται.

 

 Υπάρχει και η πιο κουραστική λύση, αν δεν θες να μπλέξεις με το μαραφέτι, να βάλεις εύχρηστο βύσμα μπανάνα στις άκρες των καλωδίων για τα ηχεία και να ξεσυνδέεις τον γιαμάχα από τα LR ηχεία για να ακούσεις μουσική από τον άλλο.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

Μισό γιατί ξεφύγαμε νομίζω. 

Αν βάλεις τέσσερις τέτοιους  http://www.emimikos.gr/RL3-113-BLACK/  (δύο για κάθε κανάλι, ενας για το (+) και ο άλλος για το (-)) δεν θα γίνει δουλειά;

Στα ακριανά ποδαράκια μπαίνουν οι δύο ενισχυτές, και στο μεσαίο η έξοδος για το ηχείο.

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το μόνο που πρέπει να προσέξεις. Υπάρχει διακόπτες που με ένα πλήκτρο αλλάζουν πολλές επαφές ταυτόχρονα, οπότε λύνεται το πρόβλημα, http://www.electromix.gr/product_info.php?cPath=23_39&products_id=2130

Ο Στέλιος θα μας πει με σιγουριά.

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στη παρέα !
Ωραία κόλπα βλέπω εδώ, αλλά και την Αγάπη... στα "κάγκελα"! :)
Χωρίς να θεωρώ το εαυτό μου ειδικό -ούτε καν από μακριά! :)- στον ήχο, νομίζω ότι τα πράματα είναι απλά.
Προσπαθώντας να ανακεφαλαιώσω προς χάριν της Αγάπης ( :) )όσα ειπώθηκαν νομίζω ότι μπορούμε να συνοψίσουμε :
 
1. Κατ' αρχήν για το pass through υπάρχουν δύο προσεγγίσεις μια είναι αυτή που αναφέρθηκε  ο Νίκος (NTG), όπου εδώ δεν έχουμε τέτοιο θέμα, και η άλλη είναι το AV passthrough που εδώ αν το είχε ο Sansui θα βοήθαγε, όμως νομίζω , ότι δεν έχει (πράγμα που δικαιολογείται και λόγω "ηλικίας".
Συνεπώς το να μπορέσουμε να έχουμε  κεντρική ρύθμιση του ήχου από τον Yanmaha , χωρίς να σκαλίζουμε _και κυρίως χωρίς να ανησυχούμε αν στο ξεσκόνισμα πειράχτηκε το volume ή ξεχάστηκε από την προηγούμενη ακρόαση ενός CD, δεν παίζει!

Βεβαίως αν θέλουμε αμέτι μουχαμέτι τα εμπρός ηχεία να τα παίζει πάντα ο Sansui, τότε οι λύσεις είναι πολλές αλλά όχι εξίσου καλές!

Α. Χρήση διάταξης μεταγωγής των ηχείων, κάτι σαν αυτά που σωστά πρότεινε και ο Πέτρος.
Β  Μοίρασμα του σήματος των εμπρός ηχείων από τον Yamaha στον Sansui και εκείνος οδηγεί τα εμπρός ηχεία σαν ένας ιδιότυπος τελικός ενισχυτής (επειδή δεν έχει AV passthrough).
Γ. Ο Yamaha  οδηγεί όλα τα ηχεία όταν βλέπουμε video και χειροκίνητα αλλάζουμε με κάποιο switch, την οδήγηση των εμπρός ηχείων αποσυνδέοντας τα από τον Yamaha  και συνδέοντάς τα στον Sansui.
Δ. Τραβάμε καλώδια από τον Yamaha πρός όλα τα ηχεία -και τα εμπρός- και έχουμε ήδη τα καλώδια που έρχονται από τον Sansui δίπλα στα εμπρός ηχεία.
Έτσι όταν ακούμε μουσική συνδέουμε στα εμπρός ηχεία τα καλώδια του Sansui και όταν βλέπουμε video αποσυνδέουμε τα καλώδια του Sansui από τα εμπρός ηχεία και συνδέουμε σε αυτά τα καλώδια που έρχονται από τον Yamaha.

Τώρα άν με ρωτάγανε, θα προτιμούσα την Δ λύση, όσο και αν αυτή φαίνεται λίγο κοψομεσιαστική και πολύ χειροκίνητη, οι λόγοι είναι δύο, οι εξής τέσσερις!  :D

Ι Πλήρης ασφάλεια !!!
ΙΙ Καμία ανάγκη προσομοίωσης των απαιτούμενων χρονισμών αφής και σβέσης των ενισχυτών.
ΙΙΙ Κανένας φόβος για τα ηχεία η τους ενισχυτές
ΙV Και το κυριότερο ... Καμία απώλεια ποιότητας σε διακόπτες , επαφές ρελέ, κλπ  κλπ.

Και αυτά τα λέω έχοντας κάτσει και σχεδιάσει -για την συγκεκριμένη περίπτωση- ένα πλήρες σύστημα μεταγωγής των ηχείων αλλά και της χρήσης των καλωδίων,  και μάλιστα με προβλέψεις για αλληλοαποκλεισμό της ταυτόχρονης λειτουργίας των ενισχυτών, και με τους κατάλληλους χρονισμούς αφής και σβέσης!  

Εδώ νομίζω ότι η αρχή της απλότητας πρέπει να είναι το κριτήριο, πόσω μάλλον που οι πιο σύνθετες λύσεις εισάγουν προβλήματα -έστω και μικρά!

2. Αλλά άφησα κάτι σημαντικό, είπα πριν κάτι για "αμέτι μουχαμέτι", νομίζω ότι το πράγμα είναι πιο απλό.
Εντάξει όταν ακούμε το καλό κλασικό κομμάτι μας από ένα μια καλή πηγή και θέλουμε ένα ενισχυτή με ψυχή να οδηγήσεις χωρίς "καμία" παραμόρφωση το Stereo μας, η λύση υπάρχει και μάλιστα καλή ...Sansui!

Όταν όμως θέλουμε να ακούσουμε την ταινία μας με το 5+1 μας, ποιος ο λόγος να κάνουμε τόση βαβούρα για να οδηγήσει και πάλι τα εμπρός ηχεία ο Sansui;

Αυτό που χρειάζεται είναι λίγο ψάξιμο στα ηχεία που έχουμε και στα χαρακτηριστικά του ενισχυτή AV που θα αγοραστεί, έτσι ώστε να μπορεί να οδηγήσει με ασφάλεια τα υπάρχοντα ηχεία, και ναι θα έχουμε πάντα υπόψη, ότι εδώ πλέον δεν μιλάμε για HiFi, δεν μας απασχολεί αν θα υπάρχει και κάποια μικρή παραμόρφωση, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ο καλός έλεγχος της κατανομής στο χώρο του ήχου για την φυσική όσον αφορά την κατεύθυνση του ήχου απόδοσή του!

Άρα, αντί να διατεθούν χρήματα για την αγορά διατάξεων μεταγωγής που θα βάζουν σε συνεργασία τους δύο ενισχυτές, είναι προτιμότερο να διατεθούν -αν είναι αναγκαίο !- κάποια παραπάνω χρήματα στην αγορά ενός καλύτερα προσαρμοσμένου στο υπάρχοντα ηχεία ενισχυτή AV!

Και εδώ να πω ότι καλά είναι τα 5+1 συστήματα που δεν κοστίζουν μια "περιουσία", αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να σταθούν απέναντι σε ηχεία που την κοστίζουν !
Παίζουν εδώ τα ζητήματα όγκου βέβαια και της σωστής τοποθέτησης, αλλά μην ξεχνάμε τα ηχεία υπάρχουν !
Αυτό που πρέπει να κοιταχτεί είναι η ισορροπημένη οδήγησή τους, αλλά από ότι είδα  και όπως εντόπισε και ο Νίκος, είναι ένα θέμα που και στον Yamaha είναι λυμένο (YPAO).
Άρα κάνουμε τις μετρήσεις, αποθηκεύεται η παραμετροποίηση του χώρου και των απαραίτητων ρυθμίσεων των επιμέρους ηχείων και είμαστε έτοιμοι !

Και πριν να κλείσω, να "απολογηθώ", σήμερα είχα μαστόρους στο σπίτι, οπότε το θέμα το παρακολουθούσα πολύ στο πεταχτά, έτσι παρά την δικαιολογημένη απορία σου  Νίκο, απλά δεν προλάβαινα !!!
Τώρα όμως ... του έδωσα και κατάλαβε ! :hehe:

Όσο γι' αυτό που είπες (για την παράλληλη  σύνδεση ενισχυτών που δεν οδηγούν το ίδιο σήμα), ούτε στον εχθρό μου!
Το "cross contuction" που θα συμβεί αναπόφευκτα (είτε push pull , είτε bridge  είναι η βαθμίδα εξόδου) θα είναι μάλλον ..."φλογερό", οι προστασίες των ενισχυτών δεν είναι σχεδιασμένες για να αντιμετωπίζουν τέτοιες καταστάσεις!

Edit :
Επειδή 'όση ώρα έγραφα κύλησε και άλλο νερό στο αυλάκι, οι λύσεις με τους διακόπτες παίζουν, αλλά μερικές φορές επικίνδυνα και όχι όπως θέλουμε.....
Αν ας πούμε -ανθρώποι είμαστε- πάς και πατήσεις τον διακόπτη από αφηρημάδα , χωρίς να έχεις κλειστό  τον ενισχυτή......... :(
Η αν συνδέσεις σε ένα ενισχυτή που είναι αναμμένος ένα ηχείο ............. :(

Πρέπει να υπάρχουν διατάξεις που να εξασφαλίζουν ότι πρώτα θα αναπτυχθούν οι σωστές πολώσεις στις βαθμίδες του ενισχυτή και μετά να οδηγηθούν τα ηχεία διαφορετικά ..... :(   :(    
Γι΄αυτό οι ενισχυτές δεν βγάζουν ήχο ακαριαία, ούτε σβήνουν ακαριαία !

Σε όλες τις περιπτώσεις το μόνο σίγουρο είναι ότι αργά η γρήγορα, η "μαλακία" θα γίνει, οπότε οποιοδήποτε σύστημα προϋποθέτει ότι ο χρήστης θα κάνει τις σωστές κινήσεις (χωρίς εκείνο να τον εξαναγκάζει σε αυτές) κρύβει πίκρα πίσω του ! :(

Για το λόγο αυτό είπα καλύτερα πλήρως χειροκίνητη αλλαγή των βυσμάτων και όχι ημιτελείς αυτοματισμοί ! :)
Και εδώ η λέξη κλειδί είναι φυσικά το "ημιτελείς", με τους αυτοματισμούς δεν έχω κανένα πρόβλημα :)

Αλλά κάπου εδώ  σταματάω !
Χαρά στο κουράγιο σας ! :D

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Αχ ! Νίκο μακάρι να μπορούσα _ θα το ξέρατε! :) )

Αλλά με την τρεχάλα που έχει πέσει , αργεί ακόμα ! :(

Να πώ κάτι ακόμα για να μην είμαι ασυνεπής με τα προηγούμενα!

Η χειροκίνητη αλλαγή βυσμάτων δεν είναι εξασφαλισμένη τελείως από λάθη και αφηρημάδες, απλά ποντάρεις στο συνειρμό:

Και τώρα να βγάλω το βύσμα του Υamaha και να βάλω του Sansui. ..............η διαδικασία περιλαμβάνει τις συσκευές έστω και σαν αναφορά (άρα και τις ανάλογες σκέψεις που θα σώσουν την κατάσταση! ) , δεν είναι απλά πατάω ένα διακόπτη !

 

Τελικά, στο όλο θέμα, πιστεύω πως αυτό που λέει η Αγάπη:

 

Είμαι ένας χρήστης που ξαφνικά από τα χάλια ηχεία της τηλεόρασης, που καμιά φορά πρέπει να τα τερματίσω απλά για να ακούσω, να πάω σε ένα σύστημα με έναν ενισχυτή και με κάποια ηχεία που ίσως να χαραμίζονται

 

Είναι και το κλειδί της ιστορίας, ακόμα και αν "χαραμίζονται" (βλέπε δεν αποδίδουν τα μεγιστά τους) τα ηχεία, δεν παύει η μετάβαση από την TV σε αυτό που σκέφτεται  , να αποτελεί δραστική βελτίωση, ακόμα και χωρίς να πετύχει το optimum , είναι σίγουρο ότι............ "Θα πάθει εμπειρία!" που λέει και ο γιός μου! :D

Συνεπώς η ικανοποίηση είναι εξασφαλισμένη! :)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρες και ευχαριστώ όλους και τους σεντονάτους που εμφανίστηκαν τελευταία :)

 

Λοιπόν αυτό το οποίο θα κάνω που μάλλον είναι και το πιο safe και απο ότι κατάλαβα δε θα έχει και καμία απώλεια σε σχέση με τα κουτιά/ρελέ είναι το εξής, αν και το είπα στο προηγούμενο ποστ μου.

Ο Sansui θα επιστρέψει στην καλή του παλιά σύνδεση με τα TDL.

Τα δύο μικρά tangent μαζί με το κεντρικό θα συνδεθούν απευθείας επάνω στον yamaha και από τον yamaha θα φύγουν δύο διπολικά καλώδια ηχείων και θα πάνε στα TDL. Όταν θέλω να ακούω ραδιόφωνο ή ταινία θα ξεκουμπώνω τα TDL από τον Sansui και θα κουμπώνω τα βύσματα του yamaha. Βέβαια πρώτα θα πρέπει να έχω κλείσει τον Sansui πριν αποσυνδέσω τα ηχεία αλλά μικρό το κακό.

Οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά, ούτε άγχος αν δούλεψε σωστά το μεταγωγικό κουτί ανάμεσα σε ηχεία και ενισχυτές.

 

 

Με άνθρωπο που μίλησα χθες σχετικά με το όλο σύστημα μου είπε οριζοντίως και καθέτως να μην βάλω έξτρα ηχεία στο χώρο και απλά υποστήριξε και αυτός το απο πάνω για να μην έχω απώλειες. Επίσης επειδή τα TDL έχουν διπλές μπόρνες στο πίσω μέρος θα μπορούσα να έχω τα καλώδια μόνιμα επάνω, αλλά εκεί θα έπρεπε να προσέξω να μην ανάψουν ποτέ μαζί οι δύο ενισχυτές. Εχει ένα κίνδυνο αυτό μιας και τα TDL δεν έχουν δύο ξέχωρα κυκλώματα τελικά απο ότι έψαξε. Αν είχαν θα κούμπωναν όλα επάνω και ας άναβα εγώ και τους δύο ενισχυτές.

 

Σαν κεντρικό ηχείο μου πρότεινε ένα της tangent που είναι ίδια κατασκευάστρια με τα πίσω ηχεία μου. Συγκεκριμένα ετούτο

http://www.odes.gr/shop/ixeia/ixeia-home-cinema-subwoofers/ixeia-kentrika-dialogon/tangent-evo-e24-black-timi.html#prettyPhoto αλλά είναι υπο σκέψη.

Επίσης μου είπε αρχικά να δοκιμάσω χωρίς subwoofer και να δω πως θα μου φανεί.

Μου είπε και άλλα πράγματα για τον χώρο αλλά δεν είναι επι του θέματος.

 

Οπότε ότι άκουσαν τα αυτιά μου όλες αυτές τις μέρες συγκεντρώθηκε σε ένα θέμα :) Ελπίζω κάποια στιγμή να φανεί χρήσιμο σε κάποιον.

Μένει να πάω να αγοράσω ενισχυτή και κεντρικό και να επανέλθω με εντυπώσεις. Προς το παρόν πάω να περάσω τα καλώδια απο τα κανάλια και να είναι όλα έτοιμα όταν έρθουν τα νέα καλούδια :)

 

Ευχαριστώ πολύ πολύ όλους ειδικά για την υπομονή σας :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα ηχεια πανω στον sansui συνδεονται με βυσματα; Αν ναι τοτε θα εχεις ενα θεμα νομιζω γιατι πανω στον yamaha τα ηχεια συνδεονται με γυμνα καλωδια. Δεν ξερω αν υπαρχει καποιος ανταπτορας ωστε να αλλαζεις ευκολα απο γυμνο καλωδιο σε βυσμα. Κοιταξε το να το σιγουρεψεις και αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και τίθεται και το ζήτημα τοποθέτησης των ηχείων στο χώρο, να ρωτήσω τους ψαγμένους.

Σε τι απόσταση πρέπει να τοποθετείται το ηχείο (που έχει το bass reflex πίσω) από τον τοίχο, ώστε να αποδίδει τα βέλτιστα;

Link to comment
Share on other sites

Μιας και τίθεται και το ζήτημα τοποθέτησης των ηχείων στο χώρο, να ρωτήσω τους ψαγμένους.

Σε τι απόσταση πρέπει να τοποθετείται το ηχείο (που έχει το bass reflex πίσω) από τον τοίχο, ώστε να αποδίδει τα βέλτιστα;

Κανονικά; Τουλάχιστον 70 cm από κάθε τοίχο, συμμετρικά κατά προτίμηση.

Στην πράξη; Όσο πιο μπροστά μπορείς (σιγά μην σε αφήσει η παντόφλα να είναι τόσο μακριά από τον τοίχο), και βελτιστοποιείς την θέση (δεξιά αριστερά κλπ) για να μην έχεις πολλά στάσιμα στην θέση ακρόασης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για το θέμα της Αγάπης, να πω και εγώ την γνώμη μου.

Δυστυχώς ο Yamaha είναι πολύ περιοριστικός για την δουλειά που θες να κάνεις. Ο βέλτιστος στόχος φαντάζομαι πως θα ήταν να χρησιμοποιείς τα καλά ηχεία με τον καλό ενισχυτή για όλες τις δουλειές και τον Yamaha για να ενισχύεις μόνο τα έξτρα κανάλια του 5.1 συστήματος.

Άρα η καλύτερη αλυσίδα είναι να εκμεταλλευτείς τα τελικά στάδια ενίσχυσης του Samsui με την προενίσχυση και τις ευκολίες του AV ενισχυτή. Δυστυχώς ο Yamaha δεν έχει pre-out όπως ήδη ξέρεις, και το Rec Out ΔΕΝ κάνει για τέτοια χρήση. Αν μπορείς να βρεις έναν AV ενισχυτή με Pre Out στο budget που είσαι διατεθειμένη να δώσεις, πιστεύω ότι θα έχεις την καλύτερη λύση: μικρός συμβιβασμός ποιότητας (βγάζεις εκτός την προενίσχυση του samsui και ακούς την προενίσχυση του AV), όμως κερδίζεις ότι θα ακούς ακόμα και στις ταινίες από τα τελικά στάδια του samsui. Από πλευράς ρυθμίσεων για στάθμες, όγκο κλπ για τα μεγάλα ηχεία, όλοι οι AV ενισχυτές παρέχουν ευκολίες ρυθμίσεων, ακόμα και με ένα φθηνό db meter (αν δεν κάνω λάθος έχεις ήδη ένα για τα reviews) μπορείς να φέρεις τις στάθμες όλων των ηχείων σωστά, και να μην έχεις προβλήματα.

Οι υπόλοιπες (σωστές) επιλογές έχουν γενικώς ειπωθεί:

1. Relay/διακόπτης για τους ενισχυτές στα ηχεία (δυστυχώς έτσι όμως οι πηγές σου σπάνε ανάλογα με την συσκευή στην οποία παίζουν και χρησιμοποιείς τον samsui μόνο για μουσική).

2. Χειροκίνητη αλλαγή των καλωδίων (ίδια θέματα με πάνω, και το θεωρώ αρκετά βαρετό να σου πω την αλήθεια)

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ο Yamaha είναι πολύ περιοριστικός για την δουλειά που θες να κάνεις.

 

 

Σου είναι εύκολο να μου εξηγήσεις γιατί είναι περιοριστικός; Σε θέμα ισχύος φαντάζομαι θα εννοείς ή κάνω λάθος;

Οσο για το βαρετό του πράγματος, αν μπορούσες να δεις πως είναι τα ηχεία και με τι ευκολία γίνεται αυτό θα αναθεωρούσες.

 

 

Επι την ευκαιρία. Πέρασε απο εδώ ο Στέλιος (Seafalco) για να με κρίνει σαν ηλεκτρολόγο με τα κανάλια και τα όλα σχετικά που πέρασα. Μάλλον πέρασα τις εξετάσεις :hehe:

Εσκασε με φακουδάκι ο κερατάς για να  μη του ξεφύγει τίποτα  :hehe: ΘΕΟΣ!!!

 

Οπότε μπορεί να σας πει απόψεις περι χώρου, ηχείων, απόδοσης και sansui με τα ηχεία, για να έχετε και μια πιο έμπειρη γνώμη απο την δική μου, που σε αυτά τα θέματα είμαι άσχετη του θανάτου.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.