$@39@
Premium Members-
Posts
302 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
$@39@'s Achievements
Newbie (1/14)
-
Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες
$@39@ απάντησε στο θέμα του CrazyAnt1416003257 topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Τον ανοίξανε να γράψουν τον σειριακο... OK!!!! Γιατί απ'έξω από το σακουλάκι στο αυτοκόλλητο δεν τον λέει?!!! Κουτόχορτο φουλ πες του... Θα καταλάβει τι εννοείς γιατί πιστεύει ότι μας ταίζουν με αυτό...- 128 απαντήσεις
-
- απαραδεκτη
- εξυπηρετηση
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες
$@39@ απάντησε στο θέμα του CrazyAnt1416003257 topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
QFT αρκετές φορές έτσι είναι. Μου έχουν τύχει πάρα πολύ εξυπηρετικοί υπάλληλοι, μου έχουν τύχει και άλλοι που απλώς δεν θέλανε να βοηθήσουν. Σε άλλο κατάστημα δοκίμασες?- 128 απαντήσεις
-
- απαραδεκτη
- εξυπηρετηση
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες
$@39@ απάντησε στο θέμα του CrazyAnt1416003257 topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Παίδες σοβαρά ο χρήστης MeddingSomething δεν μπορεί να συμμετέχει σωστά και αντικειμενικά στο θέμα οπότε μην συνεχίζετε να του απαντάτε. Φάνηκε από το 1ο του ποστ τι παίζει, δεν χρειάζεται άλλο για να εκφέρεις άποψη. Όλοι ΕΜΕΙΣ που έχουμε κάνει rma στο Π με καλές ή κακές εντυπώσεις από αυτό μπορούμε να βοηθήσουμε τον συμφορουμίτη που αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα. Και τώρα στο θέμα μας. Η αλήθεια είναι ότι το Π όντως έχει χαλάσει στο θέμα rma. Είναι υποχρέωσή του σαν reseller να σου αντικαταστεί οτιδήποτε σου χαλάσει και είναι εντός εγγύησης. Είτε σου δώσει ένα ίδιο ή παρόμοιων δυνατοτήτων κομμάτι, είτε να το αλλάξει από την μητρική εταιρεία και να σου δώσει το καινούργιο χωρίς να κάνεις εσύ καμία απολύτως κίνηση. Δεν έχει κανένα δικαίωμα να σε τρέχει έτσι και να σε ταλαιπωρεί τόσο καιρό, καθώς και να σε αφήνει χωρίς μηχάνημα χωρίς αιτία. Απ[ο εκεί και πέρα δεν θα σχολιάσω καν τις απαντήσεις του υποδιευθυντή του συγκεκριμένου παραρτήματος. Προσωπικά για να μην παρεξηγούμαι ευχαριστημένος είμαι από το Π (τουλάχιστον μέχρι τώρα) και τα παραπάνω είναι απλώς η άποψή μου.- 128 απαντήσεις
-
- απαραδεκτη
- εξυπηρετηση
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Από θόρυβο είμαι σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Δεν είναι ενοχλητικό. Εάν κάποιες στιγμές "ενοχλεί" τότε μπορεί να δουλέψει πολύ εύκολα σε fanless mode που οι θερμοκρασίες είναι πάρα πολύ καλές επίσης. Τώρα για την κάρτα δεν θα κάνει το backplate τίποτα αφού μόλις ξέσφιξα λίγο το μπλοκ ίσιωσε αρκετά αλλά όχι εντελώς. Οπότε αυτό είναι
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Kaizer
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ζεσταίνονται αλλά όχι σε πολύ μεγάλο βαθμό στη Lightning.Κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά αυτά και με τους ανεμιστήρες από κάτω που βάζουν αέρα να την χτυπάνε κιόλας είναι κομπλέ
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δεν είναι από τα καλώδια πάντως. Ίσως είναι πολύ σφιγμένο το μπλοκ.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ορίστε και η δική μου υδρόψυξη παιδιά. Όλα τα block είναι ΕΚ HF-Nickel και τα ψυγεία ένα διπλό GTS 280 με 2x140 Koolance πάνω, ένα μονό χοντρό πίσω Με 2x 120 Corsair και ένα διπλό GTS 280 X-flow Με 4x 140 Koolance στο πάτωμα. Αντλία Swiftech D5, XSPC Tank 5,25" και σωλήνες Primochil με πορτοκαλί υγρό να ταιριάζει στα χρώματα της μητρικής Ορίστε μερικές φωτό
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μπράβο Κάρμεν!! Το έχεις!!
-
Να στήσεις. Όχι να κάνεις φορμάτ...Μισή ώρα το πολύ? 45 λεπτά? Πόσο?
-
Αν δεν κάνω λάθος ναι και μετά πάλι εγκατάσταση. Ίσως έτσι λυθεί το θέμα. Αλλιώς back up και πάλι εγκατάσταση os.
-
Βγάλε τον ΙΕ και βάλε firefox. Μετά βάλε πάλι τον IE.
-
είσαι λιιιιιιιιίγο off topic... search...
-
Θα το δοκιμάσω. Ευχαριστώ πολύ hayabusa.