Cases Reviews

Αναλυτικές παρουσιάσεις κουτιών και των περιφερειακών τους

100 θέματα σε αυτό το forum

    • 176 απαντήσεις
    • 41.090 εμφανίσεις
    • 48 απαντήσεις
    • 14.174 εμφανίσεις
    • 15 απαντήσεις
    • 1.426 εμφανίσεις
    • 8 απαντήσεις
    • 8.033 εμφανίσεις
    • 82 απαντήσεις
    • 16.422 εμφανίσεις
    • 7 απαντήσεις
    • 821 εμφανίσεις
    • 20 απαντήσεις
    • 11.334 εμφανίσεις
    • 28 απαντήσεις
    • 2.199 εμφανίσεις
    • 14 απαντήσεις
    • 930 εμφανίσεις
    • 4 απαντήσεις
    • 807 εμφανίσεις
    • 13 απαντήσεις
    • 9.775 εμφανίσεις
    • 27 απαντήσεις
    • 11.851 εμφανίσεις
    • 6 απαντήσεις
    • 769 εμφανίσεις
    • 12 απαντήσεις
    • 1.060 εμφανίσεις
    • 4 απαντήσεις
    • 674 εμφανίσεις
    • 14 απαντήσεις
    • 9.812 εμφανίσεις
    • 23 απαντήσεις
    • 13.024 εμφανίσεις
    • 1 απάντηση
    • 567 εμφανίσεις
    • 4 απαντήσεις
    • 846 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 875 εμφανίσεις
    • 6 απαντήσεις
    • 6.696 εμφανίσεις
    • 84 απαντήσεις
    • 21.461 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 1.413 εμφανίσεις
    • 12 απαντήσεις
    • 3.637 εμφανίσεις
    • 33 απαντήσεις
    • 11.610 εμφανίσεις
  • Νέες απαντήσεις

    • Έχω μία βασική απορία για το Race...    Πως καταφέραμε μετά από μία ώρα αγώνα LMP και GT2 να τερματίζουν μαζί   και πως καταφέραμε μετά από μία ώρα αγώνα με τόσο κόσμο και τέτοια θεριά μέσα στη πίστα να έχουμε τόσο μικρές διαφορές στα LMP και GT2!!!   10) Oxide Burnedbrain BEST: 2:19:480 TOTAL: 62:09:747 11) George Georgiadis BEST: 2:19:605 TOTAL: 62:10:769   Ένα είναι σίγουρο! Οι multiclass δεν απογοητεύουν ποτέ!
    • Κοίτα να δείς πόσο απλό είναι.   Το να σου πω ακριβώς ότι στα 4.1GHz θα είναι το average oc 8c Ryzen... δεν ξέρω αν υπάρχει μάντης με τέτοιες ικανότητες.
      Όπως επίσης να μαντέψει την τιμή στα 499 του μεγάλου... γουελ, πολλοί όπως λες μπορούν να το εκτιμήσουν ( από το τίποτα, δηλαδή πρωτού εμφανιστεί το οποιοδήποτε "αληθινό ή ψεύτικο leak/screenshot/info" είχες και είχαν καταλάβει κάμποσοι ότι ο μεγάλος Ryzen θα κάνει $499 ).   Τέλος... το ενδεχόμενο να έδωσα κάποιες info ( οι περισσότερες πρωτού υπογράψω το παραμικρό ) παρά το NDA φαντάζομαι σου είναι σενάριο φαντασίας.   Anyway, οι απόψεις είναι σαν... ξέρεις, ο καθένας έχει και από μια.   Μην μπείς στον κόπο να απαντήσεις, δεν θα απαντήσω, δεν υπάρχει λόγος.
    • Εγώ θα διαφωνήσω, νομίζω η μεγάλη διαφορά ταχύτητας κάνει τα πράγματα πολύ εύκολα μεταξύ 919 και τα άλλα 2 class γιατί το 919 μπορεί να περάσει απο όποια γραμμή θέλει χωρίς να επηρεάσει σχεδόν καθόλου το άλλο αυτοκίνητο. Πραγματικά δεν περίμενα να μου ανοίξουν τον παραμικρό χώρο και όσοι συνέχιζαν τον αγώνα τους κανονικά ήταν και πιο προβλέψιμοι. Μεταξύ GT4 και GT2 που η διαφορά είναι μικρότερη εικάζω οτι τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα και για τους 2.   Το μοναδικό σημείο που πραγματικά η μεγάλη διαφορά δημιουργούσε πρόβλημα ήταν η Eau Rouge, που είναι και πολύ ιδιαίτερη στροφή με μια μοναδική γραμμή. Εκεί κάθε φορά που πέτυχα αυτοκίνητο έκατσα από πίσω για να περάσω μετά, ας έχανα 2-3 sec σε κάτι φάσεις. Οι κινήσεις που κάνατε εκεί νομίζω ήταν πολύ παρακινδινευμένες, ειδικά τη στιγμή που τα παιδιά που είναι με τις GT4 είναι κατα μέσο όρο λιγότερο έμπειροι και είναι λογικό αρκετές φορές να αλλάζει λίγο η γραμμή τους από την ιδανική και να είναι απρόβλεπτη.   More tomorrow, κάθομαι να δω το All-Star game που αρχίζει σε λίγο