Jump to content

Heatsinks - Coolers - Watercooling Reviews

Πα

81 topics in this forum

    • 21 replies
    • 2,700 views
    • 22 replies
    • 11,036 views
    • 48 replies
    • 14,556 views
  1. Scythe Mugen 4

    • 8 replies
    • 6,692 views
    • 2 replies
    • 1,128 views
    • 9 replies
    • 1,540 views
    • 8 replies
    • 5,549 views
    • 6 replies
    • 1,474 views
    • 42 replies
    • 3,915 views
    • 0 replies
    • 1,083 views
    • 3 replies
    • 1,169 views
    • 11 replies
    • 1,785 views
    • 64 replies
    • 15,916 views
    • 13 replies
    • 11,626 views
    • 85 replies
    • 29,375 views
    • 2 replies
    • 4,665 views
    • 0 replies
    • 1,172 views
    • 26 replies
    • 7,630 views
    • 6 replies
    • 5,809 views
    • 15 replies
    • 7,062 views
    • 6 replies
    • 7,817 views
    • 14 replies
    • 7,985 views
    • 103 replies
    • 21,652 views
    • 7 replies
    • 7,661 views
    • 34 replies
    • 14,245 views
  • Νέες απαντήσεις

    • Update: Μέσα 20' και με τιμή 30κ. Μου το είπε σήμερα πωλητής εδώ στην Opel που παρέλαβαν το νέο Corsa & Astra.   Μπορώ να πω πως το πρώτο με εντυπωσίασε όπως είχα εντυπωσιαστεί και με το νέο Polo. Μου άρεσε που παρόλο που πλέον είναι PSA έχουν αρκετά δικά τους στοιχεία και το αυτοκίνητο δεν είναι copy & paste Peugeot. Μου άρεσε επίσης σε εμφάνιση, αν και πιστεύω ότι το μονόχρωμο χάνει αρκετά (όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα), το εσωτερικό και η ποιότητα του (νομίζω ένα κλικ πάνω σε σχέση με το Polo). Δεν μου άρεσαν οι χώροι των επιβατών πίσω όπου μου φάνηκαν μικροί αλλά ίσως έχει να κάνει με την θέση που είχαν τοποθετηθεί τα μπροστά καθίσματα. Still όμως νομίζω πως παραμένουν μικροί. Αυτά εκ πρώτης εμπειρίας.   Δυστυχώς δε το οδήγησα οπότε δε μπορώ να εκφέρω γνώμη σε αυτό το κομμάτι, αλλά βλέπω ότι το πλασάρουν αρκετά σαν fun to drive (είναι κάτι που μου ανέφερε και ο πωλητής, όπως και ότι του άρεσε από το ελάχιστο που το οδήγησε).   Σίγουρα ενδιαφέρον πρόταση και με δελεαστική τιμή αλλά έρχονται νέο Clio, 208 και Yaris, οπότε κρατάω μικρό καλάθι καθώς και ήδη υπάρχων μοντέλα (Polo, Ibiza, Rio κλπ) είναι αρκετά ενδιαφέρον.   PS: Από κοντά πάντως το πρώτο "θέμα" που αναφέρω εδώ δε είναι τόσο αισθητό, αλλά θα προτιμούσα όπως έγραψα να ήταν ενιαίο το πλαστικό.
    • Ε, πόλη τώρα... ο πληθυσμός σας παραλίγο να είναι μικρότερος από τον Ταχυδρομικό σας Κώδικα! 😜   Πέρα από την πλάκα, δυστυχώς αυτή η περίπτωση είναι η εξαίρεση. Εδώ υπογειοποίησαν με το ζόρι 2 χιλιόμετρα καλώδια κατά μήκος των κεντρικών πεζοδρόμων και χρειάστηκαν 2.5 χρόνια.     Ε, ναι... Όλοι το ίδιο πράγμα λέμε, καμιά φορά με χιουμοριστικό τρόπο. 230-240V/32Α είναι οι "μεγάλοι" φορτιστές που προορίζονται για κοινό μονοφασικό οικιακό δίκτυο AC (συνήθως αποκαλούνται Level 2). Όλοι οι ταχυφορτιστές που συζητάμε, που υποστηρίζουν εκατοντάδες Αμπέρ, είναι DC.
    • Ακριβώς, καμία σχέση με οικιακό δίκτυο. Δεν μπορεί δηλαδή να φορτίζει ο καθένας σπίτι του, τέλος. Εκτός αν "συμβιβαστεί" με πιο αργή φόρτιση. Πάντως μου φαίνεται απίστευτο που μπορούν να αντέξουν τέτοια φόρτιση τα οχήματα.
    • Πιστεύεις ότι οι ετεροχρονισμοι στο δίκτυο ΜΤ έχουν λάβει υπόψη Superchargers των 250 kw?       
    • Αρα θελει υποσταθμο, αρα καμια σχεση με το οικιακο δικτυο
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.