Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αν επαιζε κανας Αλονσο θα ειχε θεμα..Ο κιμι τωρα πφφφφ

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οκ τώρα;

815188d3d9aed790c10a3b0ac0487097.jpg

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και αφου αναφερθηκε το ονομα του Φ.Αλονσο οριστε

https://simracingobserver.com/fa-racing-g2-unveil-star-team/

Οι οδηγαρες που στρατολογησε σαν προεδρος της ομαδας θα τρεχουν F1 απο codemasters,iracing καθως και οτι αφορα  WFG events.

Assetto πουθενα.

Λιγο off topic αλλα ενημερωτικο!

@GeoF1

Screenshot_2018-04-04-18-53-54.png

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas

Ρε παιδια θεωρω πως το κουραζουμε πολυ το θεμα και ψαχνουμε να βρουμε απαντησεις και τασεις πισω απο 2 φωτογραφιες 2 οδηγων, λες και υπαρχει κομπλεξ κατωτεροτητας για τον προσομοιωτη που χρησιμοποιει ο καθενας. Και στο τελος της ημερας, αν υπαρχει τοσο μεγαλη αναγκη να ακουσουμε γνωμη επαγγελματια οδηγου πανω στους προσομοιωτες σε επιπεδο του μεσου καταναλωτη, υπαρχουν πληρεις και τεκμηριωμενες αποψεις απο ονοματα οπως Wolfgang Reip, Driver 61,Nicki Thimm κτλ, με πολλες παραπανω ωρες στα sims απο τον kimi και τον alonso, ομολολογουμενως οδηγους παλιας σχολης...

E κοίτα, υπάρχουν άτομα που παίρνουν μια αυτοεπιβεβαίωση όταν μαθευτεί οτι το sim που έχουν επιλέξει να υποστηρίξουν ακουστεί οτι χρησιμοποιείται από επαγγελματίες. Βέβαια οι περισσότεροι από αυτούς το χρησιμοποιούν για να μάθουν το layout της πίστας που θέλουν κι όχι επειδή τα physics του παιχνιδιού μαμούν και δέρνουν. Αλλά έχει τη φάση του το όλο θέμα και μιας και δεν κινείται φύλλο τελευταία, κάνουμε λίγο χαβαλέ με αυτά :)

Εγω δεν διαφωνω, αλλα εχει ειπωθει απειρες φορες απο τους επαγγελματιες, πως η g27 με την οθονουλα μπροστα και την καρεκλα γραφειου, οσο καλο και να ειναι το software ΔΕΝ ειναι προσομοιωτης. Εκτος απο τους οποιους λογους μαρκετινγκ κρυβονται απο πισω, ο raikkonnen οταν εχει συνηθισει στον προσωμοιωτη της ferrari με software ειδικα φτιαγμενο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο κτλ κτλ, το σεταπ στο σπιτι του δεν μπορει να του φανει παρα σαν παιχνιδι, παροτι εχει μια αξιοπρεπη τιμονιερα μια ωραια οθονη κτλ κτλ. Για αυτο και θεωρω οτι τετοιοι οδηγοι δεν μπορουν να δωσουν αντικειμενικη κριτικη για τα προγραμματα που τρεχουμε εμεις οι κοινοι θνητοι, και πιο αξιοι κριτες αυτων ειναι ατομα πιο κοντα σε εμας. τρανο παραδειγμα ο Rudy Van Buren, test driver στον προσομοιωτη της mclaren,  ενω τοσα χρονια επαιζε rfactor 2 με τριοθονο, τωρα που ολοι τον ρωτανε ποιο sim ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα, αυτος απανταει πως κανενα home setup δεν μπορει να πλησιασει την εννοια του προσομοιωτη οπως αυτος την βιωνει στο κεντρο της mclaren

Έγινε επεξεργασία από SupernovaGR

Νομίζω οτι αυτά είναι ευκόλως εννοούμενα μετά από λίγη ενασχόληση με το simracing. Το βασικό για τους επαγγελματίες είναι να εκμεταλλευτούν τις ώρες στο sim μαθαίνοντας την πίστα και δοκιμάζοντας πράγματα που δεν μπορούν ή θα ήταν κοστοβόρα στην πραγματικότητα. Αν το sim game είναι και πολύ διασκεδαστικό τότε win win :)

Σχετικά αντικειμενική κριτική από οδηγούς θα δεις από άτομα που ασχολούνται καιρό με το sim racing και ξέρουν να ξεχωρίζουν τα προβλήματα του κάθε sim game. Ένας οδηγός της Mercedes στα GT3, o Jan Seyffarth, είχε δοκιμάσει πρόσφατα αρκετά sims και έδινε την οπτική του για το καθένα, μόνο για το συγκεκριμένο GT3 βέβαια. Και υπάρχουν και αρκετοί άλλοι. Φαγωμάρα παντού πάντως, σε ΟΛΑ τα φόρα. Το δικό μου είναι 1% καλύτερο απ το δικό σου κτλ. Μερικές φορές δεν έχω όρεξη και τα προσπερνάω, καμιά φορά έχει γέλιο να τους βλέπεις να σφαλιαρίζονται online.

• 4 weeks later...

Ακόμα μια επιβεβαίωση από αληθινο οδηγό αγώνων για το AC

Μετάφραση:

A question that people often ask : How does a pilot train ? There are 2 major ways. The ideal one is to rent a track where there will be a race, you move all the infrastructure, the team, the equipment. It's very expensive, several tens of thousands of euros for a training. That's why in the recent years, simulations have developed. Simulations are basically a video game pushed to the extreme and that tries to reproduce reality the best it can. I'm a relatively young pilot, I'm 27, I'm from the Playstation generation. I grew up with Gran Turismo, Forza Motorsport, Vrally for example. They had a lot from the arcade genre at the time. Arcade means it doesn't really reproduce reality but it's very easy to handle and it's very intuitive, it's especially true for Need for Speed, and a bit less for Gran Turismo, and even a bit less for Forza Motorsport.

Once I got passed videogames as a way to have fun, I've discovered video games as a training tool. As I moved forward with my career, I was looking for solutions that fitted me better for my driving training. The first one that really started to make you feel the driving sensations and being a pedagogical tool was Forza Motorsport. That's why I've stayed on Forza for a long time before I discovered really advanced simulations that were on PC. That's when I switched from consoles to computer. That's when I discovered GTR2 and Rfactor. When I started simracing they were the 2 main simulations, the ones that were the closest from reality. These 2 have allowed me to learn and practice on tracks that I didn't know yet, and when I was going to the track at least I knew which way it would turn.

Lately there has been games like Iracing, RFactor 2 a bit less, but the one I use mostly is Assetto Corsa. I've also tried Project Cars but it's closer to the arcade genre than a pure simulation. With a game like Assetto Corsa you can really get close to the physical behavior of the car. What's really interesting with this simulation, because it's not just a game but you can consider it as a simulation, is that cars from my championship are there. If I want to practice with the Lamborghini Huracan that I drive with, I can. There are the tracks of the championship I drive in, and my car, so it's really a major source of training.

For example, for practicing for the Monza event that just finished, with the Lamborghini Huracan in the European Blancpain, I've spent a lot of time on my simulator. I made a configuration with my computer, my steering wheel and my pedals. I was starting Monza and the Huracan and I was grinding the asphalt. Grinding asphalt virtually costs a lot less money and you can try more things than if you wanted to do it in real life in a real practice session. Nowadays, games are so advanced that developers reproduce tracks with a laser. They have teams with the right technology, and they scan the whole track so they can reproduce elevations, bumps, bankings, off-camber areas on the track. This way you can stick to it and have the same reference points as the ones you would have in a real practice session.

That's why today I wanted to show a comparison of a lap I did in a real practice session with my Lamborghini Huracan on Monza and a lap I did virtually on Assetto Corsa. I didn't touch the setup in Assetto Corsa, the car was untouched, and lap times are already very similar. There are a few differences with gear ratios, but in the end the difference is 0.01 or 0.02 in a lap so you can really practice well for race weekends because you can rely on this tool to test things.

• Like 1
  • Wow 1

Το αυτοκινητο του διαγωνισμου το Porsche 911 GT3 Cup 2017.

Αγωνες σε 4 πιστες,Monza,Misano,Mugello και Vallelunga.

Μια βδομαδα,η δυο,πριν τον επισημο αληθινο αγωνα,carrera cup italia,οι τοπ 20 θα τρεξουν αγωνα.

Οι πρωτοι 6 θα τρεξουν 3 αγωνες(?)Καθε αγωνας 28min+1 lap.No pitstop.

Αυτος με τους περισσοτερους ποντους θα δοκιμαστει στον τελευταιο αγωνα του cup σε guest car!

Τα επαθλα,Sparco simulator,Thrustmaster wheel και cooler master.....οτι ναναι.

Καλη ευκαιρια να δουμε τι κανουν οι ελληνες ασσετικοι και ποσο καλα στεκονται στον ανταγωνισμο!:p

Screenshot_2018-05-10-18-07-59.png

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 1

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...