Jump to content



Αλλαγή ανεμιστήρα στο Cooler Master GX 650


Recommended Posts

Καλησπέρα σας, 

 

από εχθές έχω ένα σχετικά σοβαρό θέμα με το τροφοδοτικό μου. Μετά από λίγη ώρα από τη στιγμή που ανοίξω τον υπολογιστή (10-20 λεπτά), ο ανεμιστήρας από το τροφοδοτικό ξεκινάει να κάνει έναν πάρα πολύ εκνευριστικό θόρυβο. Δε ξέρω πως ακριβώς να περιγράψω τον θόρυβο, αλλά είναι σαν τα φτερά του ανεμιστήρα να χτυπάνε κάπου. Προς το παρόν έχω βρει μία προσωρινή λύση στο θέμα μου, αλλάζοντας θέση στο κουτί από κάθετη σε οριζόντια, ωστόσο με τη παραμικρή κίνηση ή δόνηση, ο θόρυβος ξεκινάει.

 

Δυστυχώς το τροφοδοτικό βρίσκεται εκτός εγγύησης, οπότε η μόνη λύση που μπορώ να φανταστώ είναι η αλλαγή του ανεμιστήρα, εκτός αν έχετε να προτείνετε κάτι διαφορετικό. Ωστόσο, πρέπει να δηλώσω ό,τι είμαι τέρμα άσχετος με ηλεκτρολογικά (μπορώ να κόψω και να κολλήσω ένα καλώδιο, αλλά ως εκεί) και θα ήθελα αν ήταν δυνατόν στο να με συμβουλέψετε στα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω. Το μόνο που γνωρίζω είναι ό,τι προτού αγγίξω το τροφοδοτικό θα πρέπει να το έχω αρκετές ώρες εκτός ρεύματος. Έχω παρακολουθήσει και κάποια βιντεάκια στο youtube με αλλαγή ανεμιστήρα σε psu, ωστόσο κανένα δεν ήταν ίδιο με το δικό μου, οπότε δεν είμαι σίγουρος για το τι ακριβώς θα αντικρίσω.

 

Τέλος θα ήθελα να σας ρωτήσω αν έχετε να προτείνετε κάποιον συγκεκριμένο ανεμιστήρα (θα προτιμούσα όσο πιο αθόρυβος γίνεται) και τι βύσμα τροφοδοσίας θα πρέπει να έχει.

 

Σας ευχαριστώ πολύ!

 

edited: Βασικά λάθος μου, είδα στο site της coolermaster ότι το τροφοδοτικό έχει 5 χρόνια εγγύηση και κοίταξα την απόδειξη και όντως έχει 5 χρόνια εγγύηση. Νόμιζα ότι είχε 3. Ωστόσο δε ξέρω αν καλύπτεται ο θόρυβος από την εγγύηση. 

Έγινε επεξεργασία από NaPoleoN
Link to comment
Share on other sites

Ο θόρυβος μπορεί να σημαίνει ακόμα και ότι δεν λειτουργεί σωστά. Μπορεί και να είναι εντάξει. Δεν το ξέρεις.