Jump to content


Η μητρική απεβίωσε... προτάσεις για νέο PC


panoc

Recommended Posts

η ic7-g παρέδωσε πνεύμα περί τις 10.30 σημερα το πρωί, όλες οι πρόσπαθειες ανάληψης απέτυχαν παταγωδως...

δεδομένου οτι ειναι s478 σκέφτομαι να αλλάξω πλατφόρμα... (σε AMD :) )

Ο επεξεργαστής θα είναι ενας A64 3800+ ή 3500+ venice core και οι δύο... εσεις θα μου πείτε πιον να διαλέξω...

Οι μνήμες 2 Χ 512Kingston 512MB CL2.5

H κάρτα γραφικών μου είναι μία 6600GT AGP... την οποία την αγόρασα πριν 2 μήνες...

όποτε αναρωτιέμαι μήπως να πάρω μητρική με agp η να πάρω μητρική με pci-x και μία νέα 6600GT pci-x...

Ακούω προτάσεις για μητρική και για τις 2 περιπτώσεις.... με τα σχόλια σας...

Με ενδιαφέρει προτίστως να έχει τουλάχιστον 4 sata και ενα raid 0.

Α ναι και θέλω τουλάχιστον 4 pci slots...

Οι default ψύξη του A64 είναι αρκετή για ένα σχετικα καλό Oc? Είναια θόρυβη?

Είμαι παντελώς άσχετος με amd...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

παιζεις παιχνιδια?αν οχι ιδιαιτερα παρε AGP,αλλα και να παιζεις αν θες να γλιτωσεις φραγκα παρε παλι AGP,ετσι και αλλιως τα επομενα μοντελα GPU ειπαν οι εταιριες θα τα βγαλουν και σε AGP αν δεν κανω λαθος

Link to comment
Share on other sites

4 PCI τουλάχιστον. Σε αυτή την περίπτωση μάλλον πας σε AGP λύση.

Η default ψύξη είναι μια χαρά για overclocking μέχρι το σημείο που θα πηγαίνει η cpu σου χωρίς πολύ ρεύμα ( οι A64 ζητάνε απότομα ρεύμα από ένα σημείο και μετά ).

Τώρα για θόρυβο δεν ξέρω σε 939, αλλά στον 754 είναι μια χαρά αθόρυβο το σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω λεω αφου την κανεις που την κανεις την παληκαρια, καντην σωστα.

1)DFI

2)MSI

3)Abit

Μαλον οι top μητρικες που κυκλοφορουν στην αγορα, ολες full-extra κλπ. Διαλεγεις και περνεις.

Πουλας μνημες και vga και περνεις ενα σετακι TCCD και μια Χ800 απλη και εισαι αρχοντας.

Απο cpu τοσο μεγαλο το θεωρω υπερβολη. Ενας 3200+ δεν θα εχει μεγαλη διαφορα και θα κλοκαρει πολυ καλα. (αν δεν μου διαφευγει κατι)