Jump to content

Μήνυση κατά της Google για διαφημιστική εξαπάτηση


Nemesis1442169105
 Share

Recommended Posts

attachment.php?attachmentid=18050&stc=1&d=1196261534

google.jpg

Την περασμένη Τρίτη η δικηγορική εταιρεία Kabateck Brown Kellner κατέθεσε στο Πολιτειακό Δικαστήριο της Καλιφόρνια, μήνυση κατά της Google με το σκεπτικό ότι εξαπατά τους πελάτες της, οι οποίοι πληρώνουν για διαφημίσεις τις οποίες ποτέ δε ζήτησαν. Η μήνυση κατατέθηκε εκ μέρους του David Almeida, ιδιωτικό ερευνητή από τη Μασσαχουσέτη.

Όταν κάποιος εγγράφεται στο διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, πρωτίστως στο AdWords, του δίνεται η επιλογή να διαφημιστεί τόσο στο google.com και σε συνεργαζόμενα με αυτό site, αλλά και δευτερευόντως στο AdSense όπου διαφημίζονται σε τρίτα sites. Εάν κάποιος δεν επιλέξει τη δεύτερη επιλογή, η Google τοποθετεί διαφημίσεις του πελάτη στα τρίτα sites ούτως ή άλλως χωρίς να έχει τη συγκατάθεσή του και τους χρεώνει το ποσό που είχαν βάλει για κάθε διαφήμιση στο AdWords.

Σε αυτό το γεγονός στηρίζεται η μήνυση της δικηγορικής εταιρείας! Οι πελάτες δεν ενημερώνονται για τις αυθαίρετες ενέργειες της Google και πληρώνουν για διαφημίσεις που ποτέ δε συμφώνησαν! Οι διαφημίσεις στο google.com είναι σαφώς αποτελεσματικότερες από εκείνες που εμφανίζονται σε τρίτα site για τους πελάτες, αλλά η Google βγαίνει κερδισμένη και από τις δύο περιπτώσεις.

Πρόσφατα η Kabateck έχει κερδίσει μία υπόθεση πολλών εκατομμυρίων από τη Yahoo! και αναλόγως άλλη μία υπόθεση $90 εκατομμυρίων από τη Google με διακανονισμούς.

> Περισσότερα:

- News.com

- Information Week

- Wired News

- The Register

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη διαδικασία εγγραφής, οι πελάτες δηλώνουν στην Google το μέγιστο ποσό που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ανά κλικ. Στο σημείο αυτό, έρχονται αντιμέτωποι με δύο γειτονικά πλαίσια, στο πρώτο καταχωρούν το μέγιστο ποσό που δέχονται να πληρώσουν ανά κλικ για διαφημίσεις που θα εμφανιστούν στο Google.com και στο δεύτερο πλαίσιο, το οποίο φέρει το χαρακτηρισμό "optional", οι πελάτες μπορούν να εισαγάγουν το ποσό που είναι πρόθυμοι να καταβάλουν ανά κλικ για διαφημίσεις που εμφανίζονται σε τρίτα sites. Ωστόσο, η μη συμπλήρωση του πλαισίου αυτού δε σημαίνει αυτόματα ότι οι διαφημίσεις τους δε θα δημοσιευτούν σε τρίτα sites. Αντίθετα, η Google τις τοποθετεί και σε άλλες σελίδες, εκτός του Google.com, και χρεώνει τους διαφημιζόμενους με βάση την τιμή που οι ίδιοι εισήγαγαν στο πρώτο πλαίσιο.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει ρε παιδιά και εμένα αυτά τα ψιλά γράμματα δεν μου αρέσουν όπως και οι επιλογές οφείλουν να είναι στο αζημίωτο και μετά ο πελάτης να επιλέγειο πού θέλει να πληρώσει.

Από την άλλη όμως, όποια εταιρεία εξαπατήθηκε με αυτό το γελοίο κατ'εμέ τρόπο, καλά έπαθε. Γιατί? Διότι οι δουλειές κάποιων που εκτελούν τις αποφάσεις της εταιρείας τους είναι ακριβώς να ξεστραβωθούν και να κοιτάζουν τα ψιλά γράμματα.

Άλλωστε και για αυτό πληρώνονται!

Εγώ ως διευθυντής τέτοιας εταιρείας, θα τον έσκιζα τον υπεύθυνο. Καταστρόφή οικονομική και επαγγελματική. Να του σακατέψω το CV και να μην ξαναδουλέψει σε παρόμοια υπεύθυνη θέση!:011: :063: :074:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.