Jump to content

EETT: Εξέλιξη τιμών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών


Recommended Posts

attachment.php?attachmentid=18051&stc=1&d=1196261534

LOGO-EETT.jpg

Σχετικά με όσα ακούγονται το τελευταίο χρονικό διάστημα στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την εξέλιξη των τιμών των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) επισημαίνει τα παρακάτω:

• Η λειτουργία του υγιούς του ανταγωνισμού επιδρά θετικά στη διαμόρφωση τιμών και έχει ως αποτέλεσμα μία πτωτική τάση προς όφελος των καταναλωτών, όπως αναλύεται στη συνέχεια.

• Ο ρόλος της ΕΕΤΤ είναι να διασφαλίζει τη λειτουργία του υγιούς ανταγωνισμού μέσα από ρυθμιστικές και εποπτικές παρεμβάσεις, με βάση την ισχύουσα Ελληνική και Κοινοτική Νομοθεσία.

Α. Λιανική τιμή αστικών και υπεραστικών κλήσεων σε ώρες αιχμής για οικιακούς συνδρομητές του ΟΤΕ

Από το 2002, το κόστος των αστικών κλήσεων σε ώρες αιχμής παραμένει σταθερό, ενώ το κόστος των υπεραστικών κλήσεων σε ώρες αιχμής παρουσιάζει πτώση μέχρι το 2003 και στη συνέχεια παραμένει σταθερό.

attachment.php?attachmentid=20782&stc=1&d=1211355856

attachment.php?attachmentid=20783&stc=1&d=1211355856

Β. Κόστος Κλήσεων προς Κινητά

Το κόστος κλήσεων προς κινητά εξαρτάται κυρίως από τα τέλη τερματισμού στα δίκτυα των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.

Από τις αρχές του 2001 μέχρι σήμερα τα τέλη αυτά παρουσιάζουν συνεχή πτώση (όπως προκύπτει και από τους παρακάτω πίνακες), συμπαρασύροντας το κόστος κλήσεων από σταθερά προς κινητά. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το μέσο κόστος κλήσης από συνδρομητή του ΟΤΕ προς κινητό ήταν στο τέλος του 2005 0,22 ευρώ/λεπτό, στο τέλος του 2006 0,19 ευρώ/λεπτό και στο τέλος του 2007 0,16 ευρώ/ λεπτό.

attachment.php?attachmentid=20784&stc=1&d=1211355856

attachment.php?attachmentid=20785&stc=1&d=1211355856

attachment.php?attachmentid=20786&stc=1&d=1211355856

Γ. Λιανικό κόστος υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας

Το κόστος των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας παρουσιάζει πτωτική τάση, όπως φαίνεται και από την εξέλιξη του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή – Υποδείκτη Κινητής Τηλεφωνίας, ο οποίος κυμαινόταν στις 144 μονάδες το Δεκέμβριο 2000, στις 133 μονάδες το Δεκέμβριο 2001, στις 117 μονάδες το Δεκέμβριο 2002, στις 101 μονάδες το Δεκέμβριο 2003 και έκτοτε παρουσιάζει σχετική σταθερότητα.

attachment.php?attachmentid=20787&stc=1&d=1211355856

Δ. Μέσο κόστος πακέτων ευρυζωνικών υπηρεσιών

Παρουσιάζουν ταχεία μείωση από το 2004 μέχρι σήμερα.

Ενδεικτικά, το μέσο κόστος των πακέτων χαμηλής ταχύτητας ήταν 75 ευρώ/μήνα στις αρχές του 2004, 43,2 ευρώ/μήνα στις αρχές του 2006 (μείωση 42% κατά τη διετία) και 19,7 ευρώ/μήνα στις αρχές του 2008 (μείωση 54% κατά τη διετία).

Το μέσο κόστος των πακέτων μεσαίας ταχύτητας ήταν 118 ευρώ/μήνα στις αρχές του 2004, 61 ευρώ/μήνα στις αρχές του 2006 (μείωση 48% κατά τη διετία) και 21,2 ευρώ/μήνα στις αρχές του 2008 (μείωση 65% κατά τη διετία).

Το μέσο κόστος των πακέτων υψηλής ταχύτητας ήταν 217 ευρώ/μήνα στις αρχές του 2004, 106 ευρώ/μήνα στις αρχές του 2006 (μείωση 51% κατά τη διετία) και 25,3 ευρώ/μήνα στις αρχές του 2008 (μείωση 76% κατά τη διετία).

attachment.php?attachmentid=20788&stc=1&d=1211355856

> Πηγή: Δελτίο Τύπου ΕΕΤΤ (pdf, 187kb)

post-1969-1442175059,3192_thumb.gif

post-1969-1442175059,4387_thumb.gif

post-1969-1442175059,5513_thumb.gif

post-1969-1442175059,6521_thumb.gif

post-1969-1442175059,7456_thumb.gif

post-1969-1442175059,8697_thumb.gif

post-1969-1442175060,0022_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

attachment.php?attachmentid=18051&stc=1&d=1196261534

• Η λειτουργία του υγιούς του ανταγωνισμού επιδρά θετικά στη διαμόρφωση τιμών και έχει ως αποτέλεσμα μία πτωτική τάση προς όφελος των καταναλωτών, όπως αναλύεται στη συνέχεια.

• Ο ρόλος της ΕΕΤΤ είναι να διασφαλίζει τη λειτουργία του υγιούς ανταγωνισμού μέσα από ρυθμιστικές και εποπτικές παρεμβάσεις, με βάση την ισχύουσα Ελληνική και Κοινοτική Νομοθεσία.

Ειναι ολιγον rofl αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς να ζητήσω συγγνώμη για την εκτός θέματος απάντηση, αλλά ήθελα να το γράψω κάπου χωρίς να αρχίσω νέο θέμα...

Ελαβα ένα τηλεφώνημα χτες το μεσημέρι, δεν γνωρίζω από ποια εταιρεία ή υπηρεσία, είτε της Vivodi είτε κάποιας τρίτης που συνεργάζεται με τη Vivodi ή δεν έχει καμία σχέση μαζί της κι απλώς ψάχνει για κορόϊδα...

Αρχικά αναγνωρίστηκε, μού γνωστοποιήθηκε ο σκοπός της κλήσης "για τη μείωση του κόστους χρήσης της τηλεπικοινωνιακής υπηρεσίας"...

και συνεχίζει λέγοντας πως "ο ΟΤΕ σε μια προσπάθεια να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες και να περιορίσει το κόστος τους για τους πελάτες του, έχει αρχίσει μια συνεργασία με τη Vivodi..." και - χωρίς να θυμάμαι εφεξής τα ακριβή λόγια της τηλεφωνήτριας - πως δίνεται η δυνατότητα να μεταβούν οι πελάτες στη Vivodi και μετά άρχισε να μου λέει τιμές, πάγια για τηλέφωνο και ίντερνετ...

...και πολύ βιαστικά μού ζήτησε ΑΦΜ, Αριθμό ταυτότητας του κατόχου της γραμμής...

Την διακόπτω εγώ και της λέω "δλδ τί μου λέτε, πως ο ΟΤΕ προτείνει τη Vivodi;"

- "όχι, αλλά προσπαθεί να κρατήσει τους πελάτες του τώρα με τις εξελίξεις και την εξαγορά του" λες και κάνουν ουρά να φύγουν οι πελάτες του ΟΤΕ ή λες και θα "παρέμεναν" στον ΟΤΕ αυτοί που πήγαιναν στη Vivodi - αν υποτεθεί πως το τηλεφώνημα που δέχτηκα ήταν από τη Vivodi...

Εγώ αφενός νευρίασα, αφετέρου επειδή εκείνη τη στιγμή διάβαζα είχα αλλού το νού μου, δεν σκέφτηκα να τη ψαρέψω περισσότερο για να μάθω ποιόν εκπροσωπεί (αυτή μιλούσε λες και εκπροσωπούσε τον ΟΤΕ), οπότε την κόβω με ένα "δεν ενδιαφέρομαι, χαίρετε"...

...μακάρι να είχα αναγνώριση κλήσης για να είχα τον αριθμό, αλλά υποθέτω -κρίνοντας από άλλες περιπτώσεις τηλεφωνημάτων διαφήμισης και προώθησης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο σπίτι των γονιών μου όπου έχουμε αναγνώριση - πως δεν θα εμφανιζόταν το νούμερο, δεν ξέρω πώς και γιατί γίνεται αυτό...

Αυτό που με βάζει και σε υποψίες είναι και ο πολύ ανεπίσημος λόγος και το ύφος ομιλίας της τηλεφωνήτριας και η εναλλαγή στον τόνο της φωνής όταν εμφανώς μετέβαινε από προφορική ομιλία σε ανάγνωση έτοιμου κειμένου....δλδ φαινόταν κακοδασκαλεμένη και το ίδιο το κείμενο ήταν κακογραμμένο πέρα από την έκδηλη ανοησία του...

Μπας κι έλαβε κανείς κάποιο ανάλογο τηλεφώνημα αυτές τις μέρες;;

Link to comment
Share on other sites

• Η λειτουργία του υγιούς του ανταγωνισμού επιδρά θετικά στη διαμόρφωση τιμών και έχει ως αποτέλεσμα μία πτωτική τάση προς όφελος των καταναλωτών, όπως αναλύεται στη συνέχεια.

Δεν χρειαζεται αναλυση. Ειναι πασιφανες.

• Ο ρόλος της ΕΕΤΤ είναι να διασφαλίζει τη λειτουργία του υγιούς ανταγωνισμού μέσα από ρυθμιστικές και εποπτικές παρεμβάσεις, με βάση την ισχύουσα Ελληνική και Κοινοτική Νομοθεσία.

Το εεττ δεν εχει κανει τοσο καιρο τιποτα? Το πιο απλο παραδειγμα η φορητοτητα αριθμου.

Link to comment
Share on other sites

http://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showpost.php?p=237140&postcount=2

Το παραπάνω λινκ ειναι οτι πρέπει για τους τηλεφωνικους μας spammers.

καλα μιλαμε εγω σωθηκα με αυτο.

Εστειλα την αιτηση και μετα απο λιγο καιρο τα spam τηλ. κοπηκαν μαχαιρι.

Εκει που με ζαλιζαν καθε μεσημερι, μετα μονο μια φορα πηρε διαφημιστικο, αλλα ετυχε και δεν το σηκωσα εγω. να τους εκανα να τρεχουν...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.