Jump to content

Κοινή ανακοίνωση Forthnet, Hellas Online, Tellas για διαφημιστική καμπάνια ΟΤΕ


Nemesis1442169105
 Share

Recommended Posts

attachment.php?attachmentid=18051&stc=1&d=1196261534

ote.jpg

Σε κοινή ανακοίνωση αναφορικά με τη διαφημιστική καμπάνια του ΟΤΕ προέβησαν οι εταιρείες Forthnet, Hellas Online και Tellas.

Η κοινή ανακοίνωση των τριών εταιρειών έχει ως εξής:

«Η διαφημιστική καμπάνια που υλοποιεί η εταιρεία ΟΤΕ για το προϊόν ευρυζωνικού Internet που διαθέτει, με όχημα δήθεν το χιούμορ, δημιουργεί λάθος εντυπώσεις στους καταναλωτές και δυσφημεί τους παρόχους υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και ευρυζωνικών υπηρεσιών, μέσω της γλώσσας αλλά κυρίως των συμβολισμών που χρησιμοποιεί.

Χωρίς να προσφέρει οποιοδήποτε πραγματικό στοιχείο σχετικά με τον ισχυρισμό που προβάλλει, ότι το ευρυζωνικό Internet από τον ΟΤΕ είναι η μόνη αξιόπιστη πρόταση υπηρεσιών ADSL, η συγκεκριμένη επικοινωνία, βασίζεται στην εικόνα ενός καταναλωτή που καταφεύγει σε ακροβατικά προκειμένου να απολαύσει αμφίβολης αποτελεσματικότητας ευρυζωνικές υπηρεσίες.

Αυτή η τακτική του ΟΤΕ, ξεφεύγει από κάθε όριο θεμιτού ανταγωνισμού βασιζόμενου σε εμπορικά ή και τεχνολογικά κριτήρια και μοναδικό στόχο έχει την αύξηση του βραχυπρόθεσμου εμπορικού οφέλους του οργανισμού, όχι μέσω της παροχής στοιχείων, αλλά μέσω της απροκάλυπτης απαξίωσης στη συνείδηση του καταναλωτή των λοιπών παρόχων σταθερής τηλεφωνίας & ευρυζωνικών υπηρεσιών.

Με αυτή του την ενέργεια, ο ΟΤΕ μηδενίζει ενσυνείδητα τη συμβολή και συμμετοχή των παρόχων στην εθνική προσπάθεια για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα, ενώ υποτιμά και τους πάνω από 700.000 καταναλωτές που έχουν επιλέξει να καλύπτουν τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες, χωρίς να πληρώνουν μηναίο πάγιο στον οργανισμό.

Οι Forthnet, hellas online & Tellas, απασχολούν συνολικά 2.000 άτομα και έχουν υλοποιήσει ως σήμερα επενδύσεις ανάπτυξης ευρυζωνικών υποδομών που ξεπερνούν τα € 600 εκατ., για να δημιουργήσουν σύγχρονα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα παροχής ευρυζωνικών υπηρεσιών. Χάρη στις επενδύσεις αυτές, προχώρησε η ουσιαστική απελευθέρωση του κλάδου των τηλεπικοινωνιών και ενισχύθηκε ο ανταγωνισμός προς όφελος των χρηστών. Είναι ενδεικτικό ότι συνολικά, ο δείκτης τιμών καταναλωτή στη σταθερή τηλεφωνία για την διετία 2007-2008 μειώθηκε κατά 7,2%, ενώ η μείωση του μέσου κόστους ευρυζωνικής πρόσβασης ξεπέρασε το 52% την ίδια περίοδο.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι οι Forthnet, hellas online & Tellas έχουν αναλάβει την υλοποίηση του 85% του μεγαλύτερου έργου ευρυζωνικής κάλυψης της Ελληνικής περιφέρειας στο πλαίσιο του μέτρου 4.2 του επιχειρησιακού προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας», με στόχο την άμβλυνση του ψηφιακού χάσματος μεταξύ κέντρου και περιφέρειας.

Πρακτικά, η επιτάχυνση του ευρυζωνικού βηματισμού της χώρας πραγματοποιήθηκε με την εισαγωγή της αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου (LLU) στο τέλος του 2006,οδηγώντας τη χώρα μας μέσα σε δύο μόλις χρόνια, από τις 488.000 (12/2006) στις 1.500.000 (12/2008) ευρυζωνικές συνδέσεις, εκ των οποίων το 36% παρέχονται αποκλειστικά από τα ιδιόκτητα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα των παρόχων.

Παράλληλα, το διάστημα αυτό παρατηρήθηκε έκρηξη νέων υπηρεσιών η οποία συνεχίζεται και σήμερα, αλλά και μεγάλη πρόοδος στο θέμα των ταχυτήτων ευρυζωνικού Internet. Σήμερα, το 93% των καταναλωτών που έχουν επιλέξει ευρυζωνικές συνδέσεις αποκλειστικά μέσω των δικτύων των παρόχων, απολαμβάνουν ταχύτητες πάνω από 10Mbps, οδηγώντας έτσι και την μέση ταχύτητα πρόσβασης στην χώρα σε τριπλασιασμό την διετία 2007-2008 (από 982 kbps σε 2.850 kbps).

Όλα τα παραπάνω, καθιστούν αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι η απελευθέρωση της αγοράς συνέβαλε τόσο στην αύξηση των επιλογών όσο και στη μείωση του κόστους των τηλεπικοινωνιών προς όφελος του καταναλωτή.

Είναι λυπηρό το γεγονός ότι ο ΟΤΕ επιλέγει ως στρατηγική προώθησης των προϊόντων του τη δυσφήμηση και την απαξίωση ενός ολόκληρου κλάδου. Η στρατηγική αυτή στρέφεται τελικά ενάντια στην ευρυζωνικότητα, αφού ευνοεί μυωπικά τη διατήρηση μια μικρής, μονοπωλιακής, ελεγχόμενης αγοράς και όχι μιας ευρείας , δυναμικής και ανταγωνιστικής αγοράς που θέτει στο επίκεντρο το όφελος του καταναλωτή. Θα αναμέναμε από τον δεσπόζοντα οργανισμό της χώρας να αντιμετωπίζει με μεγαλύτερη υπευθυνότητα την υπόθεση της ευρυζωνικότητας, προβάλλοντας τα πλεονεκτήματά της και όχι να αναπτύσσει φοβικά τεχνολογικά σύνδρομα.

Με γνώμονα όλα τα παραπάνω και με το ρυθμό αύξησης των ευρυζωνικών συνδέσεων μέσω αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο να είναι πλέον κυρίαρχος στην αγορά, oι Forthnet, hellas online & Tellas συνεχίζουν τις αναπτυξιακές επενδύσεις τους με στόχο να προσφέρουν ανταγωνιστικές υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Internet σε κάθε γωνιά της χώρας μας, προς όφελος τους υγιούς ανταγωνισμού και του Έλληνα καταναλωτή».

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eπιτελους!!! Καποιος που επιτιθεται ανοιχτα (κ δικαιολογημενα) στον "βασιλια" ΟΤΕ. Εχει σημασια βεβαια να δουμε κ την απαντηση του τμηματος marketing του δικτατορα.... :074:

Link to comment
Share on other sites

Eπιτελους!!! Καποιος που επιτιθεται ανοιχτα (κ δικαιολογημενα) στον "βασιλια" ΟΤΕ. Εχει σημασια βεβαια να δουμε κ την απαντηση του τμηματος marketing του δικτατορα....

Πως φαινεται ο καμενος απ τον ΟΤΕ..........χαχαχαχαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ (καμμένος από την περιοχή του ΚΑΡΕΑ) ένα θα πώ...

ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ. Πληρώνω 10-15€ το μήνα παραπάνω, αλλά και την ταχύτητα που μου υπόσχεται έχω, και την υποστήριξη αν κάποια στιγμή έχω κανένα πρόβλημα (που μέχρι τώρα, φτου-φτού είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού) και φυσικά την χωρίς προβλήματα σταθερή και πεντακάθαρη τηλεφωνία.

Έχω περάσει μέχρι τώρα από OnTelecoms, Tellas, και Vodafone (HOL), αναζητώντας την καλύτερη λύση στην καλύτερη τιμή, αλλά κανένας δεν μου έδωσε αυτά που μου υποσχόταν.

ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ (καμμένος από την περιοχή του ΚΑΡΕΑ) ένα θα πώ...

ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ. Πληρώνω 10-15€ το μήνα παραπάνω, αλλά και την ταχύτητα που μου υπόσχεται έχω, και την υποστήριξη αν κάποια στιγμή έχω κανένα πρόβλημα (που μέχρι τώρα, φτου-φτού είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού) και φυσικά την χωρίς προβλήματα σταθερή και πεντακάθαρη τηλεφωνία.

Έχω περάσει μέχρι τώρα από OnTelecoms, Tellas, και Vodafone (HOL), αναζητώντας την καλύτερη λύση στην καλύτερη τιμή, αλλά κανένας δεν μου έδωσε αυτά που μου υποσχόταν.

ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ...

Πρεπει να εισαι απο τους τυχερους.... Στον μοναδικο τομεα που τον παραδεχομαι εγω ειναι στην σταθερη τηλεφωνια, που αν κ πανακριβη, ειναι οντως "σταθερη".

Link to comment
Share on other sites

και την υποστήριξη αν κάποια στιγμή έχω κανένα πρόβλημα

Για ποια υποστηριξει λες?Αφου τους παιρνεις τηλεφωνο κ δεν σ αφηνουν ναμιλησεις με εναν τεχνικο.Σου λενε θα σας καλεσουμε σε λιγο κ σε παιρνουν μετα απο 3 μερες.........Δεν δουλευουν καν Σαβ/κα....

Τουλαχιστον στην ΗΟL οι τεχνικοι δουλευουν 24/7.......

Link to comment
Share on other sites

Τουλαχιστον στην ΗΟL οι τεχνικοι δουλευουν 24/7.......
μουαχαχαχαχα..... Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις...;

Δεν μπορείς να καταλάβεις τί είναι να βάζω ξυπνητήρι (εν καιρό Vodafone-HOL) στις 04.00 το πρωί για να πάρω τηλέφωνο για να βρώ να μιλήσω με έναν τεχνικό. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ !!! Τις άλλες ώρες..... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !!!

Link to comment
Share on other sites

Αν και δε συμφωνώ με τον Τόλη (να'ναι καλά η ΝΕΤΟΝΕ για αυτό) προσωπικά εκλαμβάνω την κοινή ανακοίνωση ως ΓΚΡΙΝΙΑ.

ΕΛΕΟΣ, όταν βγάζανε χαζές διαφημίσεις κατά του ΟΤΕ όλα ήταν καλά? Ας έβγαζαν και τώρα κάποια αντίστοιχη διαφήμιση

Link to comment
Share on other sites

Λίγο ή πολύ, έχουμε κάποια εμπειρία με τους παρόχους και κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Για παράδειγμα ακούω πολλά και διάφορα για τη Forthnet στην πόλη μου και λέω δε γίνεται να συμβαίνουν αυτά, γιατί κι εγώ είμαι στην ίδια εταιρεία και πάντα είχα και πολύ καλή ταχύτητα και πάντα εξυπηρέτηση...!!! Τώρα γιατί? δε ξέρω, ήμουν τυχερός?

Αυτό συμβαίνει σε όλους...!!! Το θέμα είναι μη σου τύχει, ακόμη και στον ΟΤΕ..!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να καταλάβεις τί είναι να βάζω ξυπνητήρι (εν καιρό Vodafone-HOL) στις 04.00 το πρωί για να πάρω τηλέφωνο για να βρώ να μιλήσω με έναν τεχνικό. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ !!! Τις άλλες ώρες..... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !!!

χαχαχαχαχαχαχαχα..Οχι ρε συ.Δεν βαζω κ ξυπνητηρι...Οκ καποιες μερες δεν βρισκεις γραμμη αμεσως...Αλλα τουλαχιστον εχεις την δυνατοτητα να μιλησεις ε καποιον τεχνικο..Στον ΟΤΕ τους κρυβουν.......

Link to comment
Share on other sites

Αν και δε συμφωνώ με τον Τόλη (να'ναι καλά η ΝΕΤΟΝΕ για αυτό) προσωπικά εκλαμβάνω την κοινή ανακοίνωση ως ΓΚΡΙΝΙΑ.

ΕΛΕΟΣ, όταν βγάζανε χαζές διαφημίσεις κατά του ΟΤΕ όλα ήταν καλά? Ας έβγαζαν και τώρα κάποια αντίστοιχη διαφήμιση

Μπορει να στερεψανε απο ιδεες.... :046:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από HOL δεν είχα πρόβλημα, το μόνο που είχα ήταν ότι μόλις άλλαξα router ήθελε 17 ώρες για να γίνει register στο Dslam τους (fritz->netfaster) με e-mail στις 0:00 το έστειλα και μετά από 4 ώρες δούλεψε και το τηλέφωνο (παρόλο που λένε 17, με κινητό με ενημερώσαν στις 11:00). Ισχύει ότι έχουν ανθρώπους που δουλέυουν βραδινά 22:00-6:00 γιατί 1000% κάποιος έλεγχε το σύστημα 4 τα ξημερώματα.

Στο θέμα διαφήμισης, ναι έχουν δίκιο αλλά το φτέξιμο το έχει και ο ΟΤΕ αλλά και οι νομικοί, υπάρχει νόμος που να λέει : Απαγορέυεται η δυσφήμιση ανταγωνιστών; Εγώ νομίζω ότι υπάρχει αλλά δεν το προσέξαν.

Link to comment
Share on other sites

Ο ΟΤΕ δεν απαξιεί τους εναλακτικούς. Οι ίδιοι απαξιούν τους εαυτούς τους.

Με τα καταπληκτικά λογιστήρια και εξώδικά τους, με τις καταπληκτικές υπηρεσίες και ταχύτητες που προσφέρουν, με τα απίστευτα προσβάσιμα help desk τους και την αμέριστη υποστήριξή τους εν ώρα βλάβης.

Επιπλέον είναι εντελώς τυχαίες οι κινήσεις, αγοράς Nova, συγχώνευσης με τον άνεμο, την προς διάλυση και προσπάθεια έυρεσης αγοραστή απο μερικές(ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θύγουμε).

Κύριοι έχετε πόλεμο. Και ο καθένας παίζει με ότι μπορεί. Άλλοι με την ΕΕΤΤ και άλλοι με το μαρκετινγκ.

Η ατάκα είναι μία: Φταίει ο ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Η ατάκα είναι μία: Φταίει ο ΟΤΕ.

Που δυστυχώς είναι πολύ σωστή... Μη αρχίσω να αραδιάζω περιπτώσεις, γιατί θα πρέπει να γράφω μέχρι το βράδυ. Θα αναφέρω την προσωπική που είναι και πολύ πρόσφατη...

Μετακόμισα και ζήτησα μεταφορά της γραμμής. Ο πάροχος μου λέει, ότι είμαι σε αναμονή βρόγχου από τον πΟΤΕ. Ισχύει, δεν ισχύει; Δεν ξέρω... Αυτό που ξέρω είναι ότι μέσω ενός γνωστού στον πΟΤΕ, έβαλα μέσο για να με συνδέσουν πιό γρήγορα. ΟΧΙ στον πάροχο, στον πΟΤΕ! Αυτό νομίζω τα λέει όλα...

Link to comment
Share on other sites

"Κοινή ανακοίνωση" όλων των ανταγωνιστών έναντι του ΟΤΕ...?

Δεν θέλουμε λόγια κύριοι, έργα θέλουμε...!

Στο κάτω-κάτω εφόσον προσφέρετε τόσο φθηνές υπηρεσίες και πάλι δεν έρχονται πελάτες, μάλλον κάτι άλλο θα φταίει και όχι οι διαφημίσεις του ΟΤΕ...

Εκτός και αν και πάλι "Φταίει ο ΟΤΕ" και ..οι διαφημίσεις του...

Link to comment
Share on other sites

Που δυστυχώς είναι πολύ σωστή... Μη αρχίσω να αραδιάζω περιπτώσεις, γιατί θα πρέπει να γράφω μέχρι το βράδυ. Θα αναφέρω την προσωπική που είναι και πολύ πρόσφατη...

Μετακόμισα και ζήτησα μεταφορά της γραμμής. Ο πάροχος μου λέει, ότι είμαι σε αναμονή βρόγχου από τον πΟΤΕ. Ισχύει, δεν ισχύει; Δεν ξέρω... Αυτό που ξέρω είναι ότι μέσω ενός γνωστού στον πΟΤΕ, έβαλα μέσο για να με συνδέσουν πιό γρήγορα. ΟΧΙ στον πάροχο, στον πΟΤΕ! Αυτό νομίζω τα λέει όλα...

Και γιατί φταίει ο ΟΤΕ ? Σου υποσχέθηκαν να σου προσφέρουν μιά υπηρεσία, καθυστερούν και δεν σου την προσφέρουν και φταίει ο ΟΤΕ ??? Λίγο παράλογο μου ακούγεται. Δεν θα έπρεπε ΑΥΤΟΙ να έχουν υπολογίσει τους μεσάζοντες και να φροντίσουν να σε ενημερώσουν καλύτερα;
Link to comment
Share on other sites

Που δυστυχώς είναι πολύ σωστή... Μη αρχίσω να αραδιάζω περιπτώσεις, γιατί θα πρέπει να γράφω μέχρι το βράδυ. Θα αναφέρω την προσωπική που είναι και πολύ πρόσφατη...

Μετακόμισα και ζήτησα μεταφορά της γραμμής. Ο πάροχος μου λέει, ότι είμαι σε αναμονή βρόγχου από τον πΟΤΕ. Ισχύει, δεν ισχύει; Δεν ξέρω... Αυτό που ξέρω είναι ότι μέσω ενός γνωστού στον πΟΤΕ, έβαλα μέσο για να με συνδέσουν πιό γρήγορα. ΟΧΙ στον πάροχο, στον πΟΤΕ! Αυτό νομίζω τα λέει όλα...

Το οτι εσύ κάνεις χρήση του "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" δεν σε δικαιολογεί που πιθανώς να καθυστέρησες έναν άλλο φουκαριάρη απο την παράδοση βρόγχου του για να εξυπηρετηθείς εσύ με το μέσο.

Όλα έχουν μια ημερομηνία υλοποίησης. Αν αργεί να σου παραδόσει ο ΟΤΕ το βρόγχο εξαρτάται απο (ίσως υπερβολικά) πολλές παραμέτρους. Αν γνωρίζεις πώς γίνεται η διαδικασία θα ξέρεις πως ένα μικρό λάθος να έχουν τα στοιχεία παρόχου / συνδρομητή ή να καθυστερίσει κάπου η διαδικασία και χάσεις το "deadline", τότε πάς πίσω πολλεεεές μέρες.

Και γιατί φταίει ο ΟΤΕ ? Σου υποσχέθηκαν να σου προσφέρουν μιά υπηρεσία, καθυστερούν και δεν σου την προσφέρουν και φταίει ο ΟΤΕ ??? Λίγο παράλογο μου ακούγεται. Δεν θα έπρεπε ΑΥΤΟΙ να έχουν υπολογίσει τους μεσάζοντες και να φροντίσουν να σε ενημερώσουν καλύτερα;

Πολλές φορές φταίει και ο ΟΤΕ. στραβόξυλα υπάρχουν παντού. Δεν είναι πανάκεια όμως, ούτε μας λέει κάτι οτι στην περίπτωση του φίλου με το μέσο υπήρχε υπαιτιότητα ΟΤΕ ή εναλακτικού ή όλα κυλούσαν ομαλά και απλά δεν μπορούσε να περιμένει.

Link to comment
Share on other sites

"Κοινή ανακοίνωση" όλων των ανταγωνιστών έναντι του ΟΤΕ...?

Δεν θέλουμε λόγια κύριοι, έργα θέλουμε...!

Στο κάτω-κάτω εφόσον προσφέρετε τόσο φθηνές υπηρεσίες και πάλι δεν έρχονται πελάτες, μάλλον κάτι άλλο θα φταίει και όχι οι διαφημίσεις του ΟΤΕ...

Εκτός και αν και πάλι "Φταίει ο ΟΤΕ" και ..οι διαφημίσεις του...

Η ανακοινωση δεν κοστιζει........:033: :033:

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί φταίει ο ΟΤΕ ? Σου υποσχέθηκαν να σου προσφέρουν μιά υπηρεσία, καθυστερούν και δεν σου την προσφέρουν και φταίει ο ΟΤΕ ??? Λίγο παράλογο μου ακούγεται. Δεν θα έπρεπε ΑΥΤΟΙ να έχουν υπολογίσει τους μεσάζοντες και να φροντίσουν να σε ενημερώσουν καλύτερα;

ΑΥΤΟΙ με ενημέρωσαν πολύ καλά, και δεν έριξαν το φταίξιμο στον πΟΤΕ. Επειδή όμως γνωρίζω πολύ καλά τι παίζει από πίσω, φρόντισα να μάθω μόνος μου :)

Το θέμα είναι ότι αν έχεις CONNEX και κάνεις μεταφορά, θα στο βάλουν σε 5 μέρες. Θα βρεθεί αμέσως ελεύθερος βρόγχος, δε θα έχεις πρόβλημα, θα παίξουν όλα μιά χαρά. Όταν είσαι σε εναλλακτικό, θα κάνει 2 μήνες, η γραμμή θα είναι χάλια, δε θα παίζει σωστά το τηλέφωνο, και πάει λέγοντας. Γιατί; Γιατί πολύ απλά, ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει πρόσβαση στα ΚΑΦΑΟ, εκτός από τους τεχνικούς του πΟΤΕ. Για εμένα είναι απόλυτα λογικά να μην εξυπηρετούν τους ανταγωνιστές τους...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.