Jump to content

Αποκαλυπτήρια για τη νέα μηχανή αναζήτησης της Μicrosoft


Recommended Posts

attachment.php?attachmentid=18051&stc=1&d=1196261534

attachment.php?attachmentid=25058&stc=1&

Μετά από εσωτερικές δοκιμές αρκετών μηνών και αφού στο μεταξύ «ξαναβαφτίστηκε» από “Kumo” σε “Bing”, η νέα μηχανή αναζήτησης της Microsoft θα τεθεί σε λειτουργία τις επόμενες μέρες.

Aναμένεται μέχρι την ερχόμενη Τετάρτη να λειτουργεί πλήρως στη διεύθυνση www.bing.com , φιλοδοξώντας αυτή τη φορά να “πριονίσει» την κυριαρχία της Google, πράγμα καθόλου εύκολο όμως, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία και το BBC. Η Μicrosoft, που βρίσκεται σε νέες συζητήσεις για πιθανή συνεργασία (αλλά όχι εξαγορά) με τη Yahoo, εδώ και χρόνια προσπαθεί να παίξει σημαντικότερο ρόλο στην αγορά αναζήτησης στο Ίντερνετ, κάτι που δεν έχει καταφέρει με τις μηχανές αναζήτησης MSN Search και Live Search, η οποία έχει μερίδιο μόλις 8,2% έναντι 64,2% της Google και 20,4% της Yahoo (στοιχεία ΗΠΑ).

Η Μicrosoft, σύμφωνα με το “Advertising Age”, ετοιμάζει τεράστια διαφημιστική καμπάνια ύψους 80 – 100 εκατ. δολ. για την προώθηση της Bing, που υπόσχεται να κάνει απλούστερες τις αναζητήσεις και πιο «έξυπνες», καταλαβαίνοντας την πρόθεση του ερωτώντος χρήστη. Παράλληλα, η αναζήτηση θα φέρνει εμπλουτισμένα αποτελέσματα, π.χ. η αναζήτηση για ένα προϊόν θα φέρνει επίσης συνδέσμους για κριτικές του προϊόντος, ανταλλακτικά γι’ αυτό, καταστήματα που το πουλάνε και άλλες πληροφορίες.

Ο στόχος της Microsoft είναι να μειωθεί ο αριθμός των συνολικών αναζητήσεων που πρέπει να κάνει ένας χρήστης για να βρει το σύνολο των πληροφοριών που χρειάζεται. Κατά την εταιρία, περίπου το 4% των ερωτήσεων στις μηχανές αναζήτησης δεν απαντάται, καθώς ο χρήστης ψάχνει σε μια πληθώρα απαντήσεων, αλλά δεν μπορεί τελικά να βρει αυτό που θέλει και εγκαταλείπει την προσπάθεια, άρα υπάρχει ένα κενό και μια εν δυνάμει ζήτηση για νέου τύπου μηχανές αναζήτησης.

Τόσο η Google όσο και η Yahoo πρόσφατα πρόσθεσαν νέα χαρακτηριστικά στις μηχανές αναζήτησής τους, ώστε να τις κάνουν πιο ελκυστικές, γεγονός που δυσκολεύει το έργο της Μicrosoft, η οποία προτιμά να χαρακτηρίζει τη Bing «μηχανή απόφασης» και όχι «αναζήτησης», έχοντας ως στόχο να διευκολύνει τις αποφάσεις του χρήστη για μια σωρεία πραγμάτων (π.χ. για εστιατόρια, πτήσεις, αγορές κ.α.).

Για παράδειγμα, μια αναζήτηση για πτήση θα φέρνει επίσης συνδέσμους για ξενοδοχεία και τον καιρό στην περιοχή του προορισμού. Μεταξύ άλλων, η Βing θα έχει ενσωματωμένη την ολοένα και πιο δημοφιλή υπηρεσία Farecast, που προβλέπει αν οι ναύλοι θα πέσουν ή θα ανέβουν στο μέλλον (το σχετικό λογισμικό ανήκε σε μια εταιρία που η Microsoft εξαγόρασε πέρυσι και τώρα μπορεί να αξιοποιήσει).

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Μicrosoft Στιβ Μπάλμερ, η εταιρία διάλεξε το όνομα «Μπινγκ» γιατί «είναι σύντομο, εύκολο να προφερθεί και ‘πιάνει’ παγκόσμια». Είπε ακόμα ότι αν και η εταιρία βρίσκεται στην τρίτη θέση προς το παρόν, έχει βλέψεις για ψηλότερα και νιώθει όπως ο πυγμάχος «Ρόκι» (σ.σ. των γνωστών ταινιών με τον Σιλβέστερ Σταλόνε), που ξεκίνησε από χαμηλά για να φτάσει τελικά στην κορυφή. Σύμφωνα πάντως με εκτιμήσεις αναλυτών, είναι κατ’ αρχήν δύσκολο οι χρήστες της Google να εγκαταλείψουν το…χούι τους, όμως όσοι χρησιμοποιούν τη Yahoo ως δεύτερη πληροφοριακή «πύλη», μπορεί να προσελκυστούν από τη Bing.

> Πηγή: Ελευθεροτυπία

post-1969-1442175494,6079_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μήπως θα έπρεπε εμείς σαν site να κάνουμε ένα συγκριτικό; Να βάλουμε διάφορες λέξεις και να συγκρίνουμε αποτελέσματα, τι μας έφερε πιό ψηλά αυτό που ψάχναμε και ποιά μηχανή είναι πιό σωστή;

Καλή η συνήθεια της Google, αλλά δε χάνουμε να δούμε κάτι καινούριο. Άλλωστε το Google έχει αρχίσει και παλιώνει πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω, ότι μία μηχανή αναζήτησης, όπως το Google, μπορεί να πει κανείς ότι παλιώνει. Απλά θέλει κάποιον εκσυχρονισμό κατά καιρούς, με σκοπό να μην μείνει πίσω. Φυσικά άμα μείνουν από ιδέες τότε ναι συμφωνώ ότι μπορεί κι να παλιώσει.

Link to comment
Share on other sites

H Google έχει γίνει υποσεινήδητη συνήθεια, κάτι σαν το πρωϊνό κατούρημα. Ακόμη και μερικά μπάζα στη δουλειά μου τους λές να μπούν σε ένα site και το πληκτρολογούν στο google και μετά κάνουν κλίκ στο λινκ. Πως να πολεμήσεις την Google μετά;

Link to comment
Share on other sites

Παρ'ολ'αυτά, αν προχωρήσεις στις επόμενες σελίδες θα δεις οτι το google τυπικά σου φέρνει μόνο καμια 500ρια αποτελέσματα (απο τα δεν-ξερω-και-γω-ποσα εκατομμύρια ισχυρίζεται οτι έχει) και πρεπει να πατησεις καμια 10ρια φορες ωστε να φέρει τα επόμενα.

Τα πρωτα αποτελεσματα του google παντως είναι πιο χρησιμα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα τα πρωτα μετρανε.Παιδια κακα τα ψεματα η google ειναι πρωτη με τεραστια διαφορα...Δεν εχω δοκιμασει κ πολλες αλλά τουλάχιστον για ενα διαστημα που δοκιμαζα την yahoo απλα δεν είχε καμια σχεση...

lunatic added 4 Minutes and 40 Seconds later...

Να και ενα απλο παραδειγμα πατώντας pctechnology........Εχει πολλα ψωμια ακομα αν θελει να χτυπησει την google......

Link to comment
Share on other sites

To ίδιο ακριβώς κόμπλεξ που έχει και η Google... Αν ψάξεις για Internet Explorer για παράδειγμα, πρώτα σου βγάζει τις σελίδες με τα Google Toolbars για ΙΕ, και μετά την επίσημη σελίδα του...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.