Jump to content

DirectX 11 από την ATI


Wizard!
 Share

Recommended Posts

attachment.php?attachmentid=18049&stc=1&d=1196261534

attachment.php?attachmentid=25406&stc=1&Επιβεβαιώθηκε πλέον η ύπαρξη κάρτας που υποστηρίζει τεχνολογία DirectX 11 από την AMD/ATI. Η παρουσίαση έγινε σήμερα σε ιδιωτικό χώρο της εταιρίας στο Sunnyvale όπου η κάρτα έτρεχε κάποια demos. Έτσι οι δημοσιογράφοι που ήταν εκεί διαπίστωσαν ότι η κάρτα υπάρχει και δουλεύει και δεν είναι απλά μια παρουσίαση σε Power Point. Φυσικά η κάρτα είναι η πρωτότυπη, αλλά θα βγει στην παραγωγή πριν το τέλος του χρόνου. Όλοι την ονομάζουν Evergreen αλλά η κανονική της ονομασία είναι RV870 και μιλάμε για high-end κάρτα κι όχι κάποιο mainstream ή φθηνό μοντέλο.

Από ότι είδαμε στην επίδειξη έχει δυνατότητες tessellation και μερικών άλλων καινούριων δυνατοτήτων που έρχονται μαζί με το DirectX 11 SDK kit. Η γενική ιδέα της παρουσίασης ήταν ότι η ATI είναι σαφώς μπροστά στην ανάπτυξη καρτών που υποστηρίζουν DirectX 11 και η συγκεκριμένη θα κατασκευαστή με τη μέθοδο των 40nm. Ακόμα όμως είναι νωρίς για να ξέρουμε τι δυνατότητες επιδόσεων έχει, αφού δεν ήταν εφικτό να γίνουν δοκιμές σε κάποια έκδοση του 3Dmark. Σε αναμονή λοιπόν για νεώτερα με φωτογραφίες και επιδόσεις από την κάρτα.

Πηγή: Fudzilla

post-11390-1442175534,5915_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα παιχνιδια σε DX9 γραφονται ακομα και προσθετουν καποια εφε απο DX10.1

"Καθαρα" παιχνιδια σε DX10-11-12 κοκ δεν προκειται να βγουνε ποτε γιατι ετσι θα αχρηστευτουν πολλες καρτες προηγουμενης γενιας.

Φαντασου το ταδε παιχνιδι να τρεχει μονο σε DX11. Απατο θα παει.

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Το DX10.x είναι υπερσύνολο του DX9.x. Αυτό σημαίνει ότι περιέχει όλες τις εντολές και τις δυνατότητες του 9 και κάποιες επιπλέον. Όταν λοιπόν επιλέγουμε από τις ρυθμίσεις ενός παιχνιδιού να τρέχει σε 10, απλά ενεργοποιούμε κάποια περισσότερα πράγματα.

Η βασική τους διαφορά όμως έγκειται στο ότι το 9 υποστηρίζει το μοντέλο WDDM1.x, ενώ το 10 και το 11 το μοντέλο WDDM2.x. Αυτή και μόνο η διαφορά είναι σημαντικότατη, αλλά δυστυχώς δεν έχει χρησιμοποιηθεί ακόμα. Με τα Windows 7 γίνεται μιά προσπάθεια υπερπήδησις των εμποδίων, αλλά θα δούμε πως θα καταλήξει. Ελπίζω θετικά, γιατί το WDDM2.x είναι κλάσεις ανώτερο και ταχύτερο από το 1.x.

Link to comment
Share on other sites

H Microsoft επέλεξε συνειδητά για τα Windows 7 το WDDM 1.x ώστε να ευχαριστήσει τις μεγάλες εταιρίες που δεν βλέπουν με καλό μάτι την υποχρεωτική μετάβαση σε WDDM 2.x κάρτες γραφικών, επειδή οι WDDM 1.x και δεν θα έπαιζαν καθόλου στα Windows 7. Τώρα παίζουν όλες. Πάμπολες εταιρίες έχουν παλιούς υπολογιστές που δεν σκοπεύουν να τους ανανεώσουν. Η Microsoft επιθυμεί την εγκατάσταση των Windows 7 σε όλους τους υπολογιστές, πράγμα που δεν πέτυχε με τα Vista. Αυτός είναι και ο λόγος της ενσωματωμένης υποστήριξης των Windows XP σε virtual engine by default στα 7.

Link to comment
Share on other sites

Tο WARP προσπαθεί να λύσει το ίδιο πρόβλημα, ώστε μελλοντικά να έχουμε WDDM 2.X.

Αλλά ακόμα είναι σε εμβρυικό στάδιο. Τουλάχιστον μέχρι πριν λίγο καιρό το θυμόμουν σε beta, οπότε δεν υπήρχε επαρκής χρόνος για να βάλουν WDDM 2.X στα Windows 7 και να στηριχθούν στο WARP για τους υπολογιστές των εταιριών.

Επιπλέον το WARP απαιτεί ισχυρό επεξεργαστή γιατί παρακάμπτει εντελώς την κάρτα γραφικών, δεν την έχει ανάγκη και κάνει καθαρό software rendering.

Αντίθετα, το WDDM 1.X, επιτρέπει στις κάρτες να δουλεύουν σε hardware mode, έστω κι αν δεν κάνουν άριστα τη δουλειά τους σε περίπτωση DX10.

Έτσι, ναι μεν μέσω WARP μπορεί να παίξει το crysis στα 800x600 στην κατώτερη δυνατή ποιότητα με ενεργοποιημένο το directX10 mode, χωρίς κάρτα ή με κάρτα που δεν είναι DX10, αλλά θα πιάνει 7.36 FPS σε οκταπύρηνο Core i7 @ 3.0GHz, 5.69 FPS σε τετραπύρηνο Penryn @ 3.0GHz. Μια κάρτα γραφικών DX10 όπως η NVIDIA 8800 GTS, με λειτουργικό που υποστηρίζει WDDM 1.x, πιάνει 84.80FPS.

Έτσι το WARP δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις κάρτες γραφικών ακόμα αλλά είναι μια προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά, αλλά οι εταιρίες δε θέλουν να παίζουν Crysis. Οι εταιρίες θέλουν απλά να μην κάνουν reboot και δεν αναγνωρίζει το σύστημα τις κάρτες αφού δε θα υποστηρίζουν WDDM2.x. Αν λοιπόν το υποστηρίζει ο επεξεργαστής, όσο αργά και αν το κάνει, τουλάχιστον θα παίζει και αυτό είναι το σκεπτικό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.