Jump to content

Οι πρώτες εικόνες παιχνιδιών με DirectX 11


Wizard!
 Share

Recommended Posts

attachment.php?attachmentid=18048&stc=1&d=1196261534

attachment.php?attachmentid=25913&stc=1&Τον τελευταίο καιρό, πολλά λέγονται και γράφονται για το DX11, αλλά δεν είχαμε δει ακόμα κάτι συγκεκριμένο. Θα είναι καλύτερο από το 10 τεχνολογικά και αυτό είναι αναμενόμενο, αλλά οπτικά μου ενδιαφέρει εμάς τους χρήστες, τι θα αλλάξει; Η GSC Game Word, γνωστή από το S.T.A.L.K.E.R. Ουκρανική εταιρία, διέθεσε σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία, μέρος του παιχνιδιού για δοκιμές, ενώ η υπόλοιπη Ευρώπη και Αμερική θα πρέπει να περιμένει μέχρι το 2010. Το καινούριο παιχνίδι, S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, φυσικά υποστηρίζει DX11 και οι εικόνες που μας έδειξαν είναι εκπληκτικές.

Η μηχανή που χρησιμοποιεί είναι η X-Ray 1.6 με πλήρη υποστήριξη του DX11, όπως hardware tessellation και contact hardened shadows. Η ιστορία του εκτυλίσσεται το 2012, λίγο μετά το τέλος της προηγούμενης, Shadow of Chernobyl, όπου η κυβέρνηση αποφασίζει να οργανώσει μια μεγάλη στρατιωτική επιχείριση με σκοπό τον έλεγχο του CNPP. Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του νέου παιχνιδιού είναι ότι θα βασίζεται σε φωτορεαλιστική έκδοση και απεικόνιση της "Ζώνης". Η πόλη Pripyat, ο σταθμός Yanov, το εργοστάσιο Jupiter, το χωριό Kopachi και μερικές άλλες περιοχές, θα είναι φωτορεαλιστικά αντίγραφα των αληθινών τοποθεσιών.

Η μηχανή X-Ray 1.6 προσφέρει δυνατότητες όπως Screen Space Ambient Occlusion (SSAO), High Definition AO και Horizon Based AO, συνδυαζόμενες με Motion Blur. Επίσης έχει τη δυνατότητα απεικόνισης Deferred Lighting effects όπως Bloom, God Rays και Adaptive Tone mapping δίνοντας έτσι στο παιχνίδι μια ιδιαίτερα φωτορεαλιστική εικόνα και προσδίδει μεγάλο βάθος στις σκηνές εσωτερικού χώρου.

Οι εικόνες που βλέπουμε στο PC Games Hardware, είναι δημιουργημένες φυσικά με κάρτες AMD που υποστηρίζουν DX11 και οι ρυθμίσεις είναι 1920x1200 με 4x MSAA, 16x AF και όλες οι υπόλοιπες στο μέγιστο δυνατό.

post-11390-1442175594,0714_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μόνο ο ουρανός ήτανε επί της ουσίας αρκετά καλός ( εφικτά όμως είναι όλα αυτά τα γραφικά ακόμα και με DirectX 9.0c ) στην 2η (?) φώτο εκεί που ήτανε σκοτινιασμένος κλπ.

Τα άλλα μέτρια πράγματα.

Αν ο artist δεν το DirectX δεν κάνει θαύματα, API είναι όχι ο Merlin the wizard :p

Link to comment
Share on other sites

Oι δυνατότητες του κάθε DX δεν αφορούν μόνο στην απεικόνιση, αλλά και στις δυνατότητες σχεδιασμού κάποιας επιφάνειας, απλά δίνοντας παραμέτρους και όχι γράφοντας κώδικα. Πχ, τις σκιές από το κρεβάτι στο δωμάτιο, μπορείς να τις κάνεις και στο DX7. Είναι όμως απίστευτα λιγότερη δουλειά για τον προγραμματιστή και τη μηχανή να γίνονται hardware μέσω του API.

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς, απλά αν δεν γίνει καλή δουλειά στα textures και τους shaders δεν πρόκειται να ξεπεράσουνε ούτε το Crysis...

Η μόδα πλέον ( αφού το επιτρέπουμε εμείς οι καταναλωτές ) έχει γίνει "βάλε έστω ένα DirectXν call [ έστω device initialization :p ]" και γράψε στο κουτί "χρησιμοποιείται το νέο super duper DirectX" και θα πουλήσει το game :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Σόρρυ κιόλας αλλά πώς ξεχωρίζεις τώρα ανάμεσα σε DX10 και DX11 αν φαίνεται κάτι καλύτερα ή όχι?

Το AvP που το παίζω και εγώ, λογικά παίζει σε DX10 με την 4850 έτσι?

Σε ποιον αναφερεσε????

Link to comment
Share on other sites

Σόρρυ κιόλας αλλά πώς ξεχωρίζεις τώρα ανάμεσα σε DX10 και DX11 αν φαίνεται κάτι καλύτερα ή όχι?

Μπορείς να κάνεις ένα quick save και να βγάζεις screenshot κατευθείαν μόλις κάνεις load.

Το AvP που το παίζω και εγώ, λογικά παίζει σε DX10 με την 4850 έτσι?

Δεν παίζεις DirectX 10... DirectX 9 παίζεις χάρη στο... promotion του DirectX 11 που κάνει πρός το παρών μόνη της η AMD.

Μόνο DirectX 9 & DirectX 11 υποστηρίζει το game.

Άσε που επί της ουσίας DirectX 11 είναι μόνο στο... αυτοκολλητάκι που έχει στο case του παιχνιδιού :D

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις ένα quick save και να βγάζεις screenshot κατευθείαν μόλις κάνεις load.

Δεν παίζεις DirectX 10... DirectX 9 παίζεις χάρη στο... promotion του DirectX 11 που κάνει πρός το παρών μόνη της η AMD.

Μόνο DirectX 9 & DirectX 11 υποστηρίζει το game.

Άσε που επί της ουσίας DirectX 11 είναι μόνο στο... αυτοκολλητάκι που έχει στο case του παιχνιδιού :D

To εχουμε εμπεδωσει οτι οταν βγουνε οι καρτες της nVidia θα αποκτησει νοημα το DX11 και οτι απο εκει και μετα θα αρχισουν να βγαινουν σοβαρα games... μεχρι τοτε ομως keep trolling baby...

Eλεος, δεν βαρεθηκες 6 μηνες να μας λες το ποσο χαλια ειναι η AMD και το ποσο αχρηστο ειναι το DX11,ουτε 10 χρονων παιδακι δεν κανει ετσι...

Δεν λεω να μην κανεις μια καλοπροαιρετη κριτικη, αλλα οχι κι ετσι, εχει καταντησει κουραστικο...

Link to comment
Share on other sites

To εχουμε εμπεδωσει οτι οταν βγουνε οι καρτες της nVidia θα αποκτησει νοημα το DX11 και οτι απο εκει και μετα θα αρχισουν να βγαινουν σοβαρα games... μεχρι τοτε ομως keep trolling baby...

Eλεος, δεν βαρεθηκες 6 μηνες να μας λες το ποσο χαλια ειναι η AMD και το ποσο αχρηστο ειναι το DX11,ουτε 10 χρονων παιδακι δεν κανει ετσι...

Δεν λεω να μην κανεις μια καλοπροαιρετη κριτικη, αλλα οχι κι ετσι, εχει καταντησει κουραστικο...

Προφανώς αδυνατείς να διαβάσεις αυτά που γράφει κανείς δίχως να φορέσεις ο ίδιος παρωπίδες και να βλέπεις φαντάσματα από δω κι από εκεί.

Σε περίπτωση που δεν το πρόσεξες... ας το κοκκινίσω λίγο...

Δεν παίζεις DirectX 10... DirectX 9 παίζεις χάρη στο... promotion του DirectX 11 που κάνει πρός το παρών μόνη της η AMD.

Comprendo ?

Πάλι όχι ?

Αφού δεν καταλαβαίνεις ας το κάνω σε μπεμπικίστικα ελληνικά.

Όλες οι εταιρίες, είτε αυτές λέγονται nVIDIA είτε AMD είτε Delonghi κάθε φορά που θα έχουνε κάποιο feature ( έστω και άχρηστο ) [ να σημειώσω πως δεν λέω ότι είναι άχρηστο το DirectX 11 γιατί βάζω στοίχημα ότι αυτό θα έλεγες αμέσως μετά :D ] θα το διατυμπανίζουν και θα το προωθούν με οιονδήποτε τρόπο, θεμιτό και μη.

Αλήθεια γιατί οι τίτλοι που έχουνε βγεί μέχρι τώρα σε DirectX 11 ΔΕΝ έχουνε DirectX 10 ? ( όχι, δεν τίθεται technical limitation )

Μάλλον η nVIDIA το έβαλε κι εδώ το χεράκι της :p

Επίσης στα τωρινά DirectX 11 games ( ΝΑΙ να εξηγήσω πως για αυτό δεν φταίει ούτε η AMD ούτε η nVIDIA, αλλά ούτε και η κακιά Intel ) ΔΕΝ υπάρχει κανένα effect/feature που δεν μπορεί να αποδοθεί ακριβώς το ίδιο μέσω DirectX 10.

Goodmorning.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς αδυνατείς να διαβάσεις αυτά που γράφει κανείς δίχως να φορέσεις ο ίδιος παρωπίδες και να βλέπεις φαντάσματα από δω κι από εκεί.

Σε περίπτωση που δεν το πρόσεξες... ας το κοκκινίσω λίγο...

Comprendo ?

Πάλι όχι ?

Αφού δεν καταλαβαίνεις ας το κάνω σε μπεμπικίστικα ελληνικά.

*Όλες οι εταιρίες, είτε αυτές λέγονται nVIDIA είτε AMD είτε Delonghi κάθε φορά που θα έχουνε κάποιο feature ( έστω και άχρηστο ) [ να σημειώσω πως δεν λέω ότι είναι άχρηστο το DirectX 11 γιατί βάζω στοίχημα ότι αυτό θα έλεγες αμέσως μετά :D ] θα το διατυμπανίζουν και θα το προωθούν με οιονδήποτε τρόπο, θεμιτό και μη.

Αλήθεια γιατί οι τίτλοι που έχουνε βγεί μέχρι τώρα σε DirectX 11 ΔΕΝ έχουνε DirectX 10 ? ( όχι, δεν τίθεται technical limitation )

Μάλλον η nVIDIA το έβαλε κι εδώ το χεράκι της :p

*Επίσης στα τωρινά DirectX 11 games ( ΝΑΙ να εξηγήσω πως για αυτό δεν φταίει ούτε η AMD ούτε η nVIDIA, αλλά ούτε και η κακιά Intel ) ΔΕΝ υπάρχει κανένα effect/feature που δεν μπορεί να αποδοθεί ακριβώς το ίδιο μέσω DirectX 10.

Goodmorning.

Nα τo αναλυσουμε για χιλιοστη φορα τι ΘΑ μπορουσε να κανει το DX9-vs-DX10-vs-DX11 ??? Και μαλιστα σε ενα Thread που ποσταρουμε καινουριους τιτλους παιχνιδιων???

Το εγραψα και μαλιστα στην αρχη οτι τα εχουμε εμπεδωσει ολα αυτα (μηπως επρεπε να τα γραψω με κοκκινα κι εγω?lol) και το ποσο αχρηστο ειναι το DX11... πιο λιανα (μπεμπεκιστικα οπως λες) δεν γινοταν να το γραψω...

Ειμαι περιεργος παντως για το αν θα καθοσουνα να γραψεις ολα αυτα αν η nVidia ειχε DX11 καρτες στην αγορα.

*Oχι δεν λες οτι το DX11 ειναι αχρηστο απλα ειναι αχρειαστο... (εστω και στα τωρινα DX11 παιχνιδια) δουλευομαστε ετσι???

Link to comment
Share on other sites

Άλλα ντ' άλλα σώνει και καλά να κάνεις τον χαζό παραφράζοντας τα λεγόμενα μου έτσι ?

Σε απλούστατα ελληνικά, χρήσιμο και ωραίο το DirectX 11 αν τσακιστούνε κάποιοι μαλ*κες developers και κάνουνε σωστή δουλειά σε coding & artwork ώστε το παιχνίδι να αξιοποιεί ουσιαστικά και όχι επιφανειακά και τσαπατσουλιάρικα το DirectX 11.

Ένα καλοφτιαγμένο DX11 game μπορεί να κάνει το Crysis να φαίνεται σαν το Doom III στην εποχή μας.

Αν κατάλαβες με το παραπάνω κατάλαβες, αλλιώς χέσε μας, δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο μαζί σου.

Have a nice day

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.