Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα , θα ήθελα την άποψή σας για να προβώ στην κατάλληλη ενέργεια. Έχω ένα ποντίκη Corsair M 95 το αγόρασα πριν 4 μήνες και εμφάνισε πρόβλημα , δεν κουνιέται ο κέρσορας ενώ τα υπόλοιπα πλήκτρα λειτουργούν άριστα. Αναρρωτιέμαι , να επικοινωνήσω με το κατάστημα ή να ψάξω το RMA που προσφέρει η Corsair ? και πως θα το κάνω αυτο γιατί δεν είμαι σχετικος , έχω ακούσει μόνο αναφορες !

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Αν έχεις την απόδειξη αγοράς μπορείς να επικοινωνήσεις με το κατάστημα αλλά όπως και να έχει η μαμά Corsair θα στο ανικαταστήσει.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.