Jump to content
gchristod

RX 480 RMA από e-gate

Recommended Posts

Δεν ξέρω αν ποστάρω στο σωστό thread, αν όχι κάποιος mod ας το μετακινήσει.

Πρόσφατα (30/12) πήρα μια κάρτα AMD RX480 g1 gaming 8gb από την e-gate για τον αδερφό της γυναίκας μου. Η κάρτα από την πρώτη μέρα, μόλις έμπαινες σε οποιοδήποτε παιχνίδι έκανε freeze όλο το pc και μόνο με hard reset ξεκόλλαγε. Τη δοκίμασα και στο δικό μου Pc με ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα. Της έκανα και undervolt μέσω wattman (μετά από ψάξιμο online) αλλά τίποτα. Λόγω χαζής επιμονής του κουνιάδου μου χάσαμε την περίοδο του DOA παρ' ότι επέμενα. Την γύρισα στην e-gate στς 24/1 και σήμερα (3/2) πήρα τηλέφωνο να μάθω την πρόοδο του RMA. Μου είπαν ότι δεν έχουν κανένα νέο, στο online της gigabyte δεν είναι καν καταχωρημένη και βλέπουμε από εβδομάδα. Αυτό που με χάλασε είναι όταν τον ρώτησα για προσωρινή αντικατάσταση μετά τις 15 ημέρες, μου είπε ότι ο νόμος λέει μετά από 3 μήνες (?!?!) και για την προσωρινή αντικατάσταση ευθύνεται η gigabyte και όχι το κατάστημα. Προσφέρθηκε στο τέλος χαριστικά να μου δώσει μια δικιά του GTX 730 για να μου ανοίγει το PC αλλά η συγκεκριμένη θα είναι σαν να είμαι με την onboard. Γενικά δεν θα το έψαχνα πολύ, αλλά επειδή πρόσφατα είχα μια κάκιστη εμπειρία RMA με την arvato, έχω πάρει χοντρές ανάποδες και δεν θέλω να το αφήσω έτσι, θέλω απλώς αυτό που δικαιούμαι. Οι ερωτήσεις μου προς τους πιο έμπειρους είναι:
-Δικαιούμαι προσωρινή αντικατάσταση?
-Αν ναι, είναι υποχρέωση της gigabyte ή της egate?
-H κάρτα της προσωρινής αντικατάστασης μπορεί να είναι μια πατάτα 7ετίας για να με ξεφορτωθούν ή πρέπει να μπορεί αν με εξυπηρετε΄ι, π.χ. ασ είναι 2 γενιές πίσω αλλά έστω mid-range μοντέλο?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, gchristod said:

Δεν ξέρω αν ποστάρω στο σωστό thread, αν όχι κάποιος mod ας το μετακινήσει.

Πρόσφατα (30/12) πήρα μια κάρτα AMD RX480 g1 gaming 8gb από την e-gate για τον αδερφό της γυναίκας μου. Η κάρτα από την πρώτη μέρα, μόλις έμπαινες σε οποιοδήποτε παιχνίδι έκανε freeze όλο το pc και μόνο με hard reset ξεκόλλαγε. Τη δοκίμασα και στο δικό μου Pc με ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα. Της έκανα και undervolt μέσω wattman (μετά από ψάξιμο online) αλλά τίποτα. Λόγω χαζής επιμονής του κουνιάδου μου χάσαμε την περίοδο του DOA παρ' ότι επέμενα. Την γύρισα στην e-gate στς 24/1 και σήμερα (3/2) πήρα τηλέφωνο να μάθω την πρόοδο του RMA. Μου είπαν ότι δεν έχουν κανένα νέο, στο online της gigabyte δεν είναι καν καταχωρημένη και βλέπουμε από εβδομάδα. Αυτό που με χάλασε είναι όταν τον ρώτησα για προσωρινή αντικατάσταση μετά τις 15 ημέρες, μου είπε ότι ο νόμος λέει μετά από 3 μήνες (?!?!) και για την προσωρινή αντικατάσταση ευθύνεται η gigabyte και όχι το κατάστημα. Προσφέρθηκε στο τέλος χαριστικά να μου δώσει μια δικιά του GTX 730 για να μου ανοίγει το PC αλλά η συγκεκριμένη θα είναι σαν να είμαι με την onboard. Γενικά δεν θα το έψαχνα πολύ, αλλά επειδή πρόσφατα είχα μια κάκιστη εμπειρία RMA με την arvato, έχω πάρει χοντρές ανάποδες και δεν θέλω να το αφήσω έτσι, θέλω απλώς αυτό που δικαιούμαι. Οι ερωτήσεις μου προς τους πιο έμπειρους είναι:
-Δικαιούμαι προσωρινή αντικατάσταση?
-Αν ναι, είναι υποχρέωση της gigabyte ή της egate?
-H κάρτα της προσωρινής αντικατάστασης μπορεί να είναι μια πατάτα 7ετίας για να με ξεφορτωθούν ή πρέπει να μπορεί αν με εξυπηρετε΄ι, π.χ. ασ είναι 2 γενιές πίσω αλλά έστω mid-range μοντέλο?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δικαούσαι προσωρινή αντικατάσταση μετά τις 15 εργάσιμες ημέρες (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994).

Υπεύθυνος κάλυψης όλων των υποχρεώσεων της εγγύησης είναι ο πωλητής.

Δυστυχώς δεν ορίζονται περιορισμοί για το προϊόν προσωρινής αντικατάστασης, αλλά εύλογα πρέπει να είναι συγκρίσιμο, ώστε να καλύπτει έστω και εν μέρει τις ίδιες ανάγκες.

Εάν δεν βρίσκεις ανταπόκριση, θα πρότεινα να εμπλέξεις και τον Συνήγορο του Καταναλωτή.

 

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερώτηση. Αν λάβουμε προϊόν προσωρινής αντικατάστασης και αυτό χαλάσει, ποιος το χρεώνεται;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κάρμα σου; :p 

 

Εχει τύχει σε φίλο μου, ο οποίος btw, ηταν γκαντεμόσαυρος του κερατά. Το κατάστημα απλά του αντικατέστησε την κάρτα αντικατάστασης. Αυτό είναι ίσως το μονο ζημιογόνο κομμάτι για μια εταιρία, καθώς προϋποθέτει την υπαρξη υλικού το οποίο προφανώς ειναι εκτός σύμβασης με τον κατασκευαστή (δες το σαν τα αυτοκίνητα αντικατάστασης που πρακτικά είναι χρεωμένα στο συνεργειο).

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μία ώρα πριν, το μέλος LevelOne έγραψε:

Εχει τύχει σε φίλο μου, ο οποίος btw, ηταν γκαντεμόσαυρος του κερατά

 

yespstn?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μόλις τώρα, το μέλος deninho έγραψε:

 

yespstn?

Οχι, αλλα μάλλον απο τύχη δεν ήταν αυτός. :p

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

νομιζω οτι αν την εστελνες μονος σου RMA θα εκανε πιο γρηγορα.Ο λογος ειναι οτι μερικα (?) μαγαζια περιμενουν καποιο αριθμο κομματιων να τα στειλουν μαζικα ωστε να μειωσουν τα ταχυδρομικα.Επισης οσο νοιαζεσαι εσυ κανενας μαγαζατορας που ηδη τα εχει τσεπωσει δεν θα νοιαστει.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
πριν 9 ώρες, το μέλος Aias έγραψε:

νομιζω οτι αν την εστελνες μονος σου RMA θα εκανε πιο γρηγορα.Ο λογος ειναι οτι μερικα (?) μαγαζια περιμενουν καποιο αριθμο κομματιων να τα στειλουν μαζικα ωστε να μειωσουν τα ταχυδρομικα.Επισης οσο νοιαζεσαι εσυ κανενας μαγαζατορας που ηδη τα εχει τσεπωσει δεν θα νοιαστει.

 

 

Έστειλα πρώτα μήνυμα στο support της gigabyte και αυτοί μου είπαν να γυρίσω την κάρτα στον retailer...

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, gchristod said:

Έστειλα πρώτα μήνυμα στο support της gigabyte και αυτοί μου είπαν να γυρίσω την κάρτα στον retailer...

 

ναι κλασσικη απαντηση .Απλα τους λες καποια δικαιολογια οτι ειναι σε αλλη πολη και δεν απαντανε στα τηλ ή οτι εκλεισε το μαγαζι και δεχονται την καρτα με φοτο της αποδειξης.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/2/2017 at 10:37 ΜΜ, το μέλος Aias έγραψε:

Απλα τους λες καποια δικαιολογια οτι ειναι σε αλλη πολη και δεν απαντανε στα τηλ ή οτι εκλεισε το μαγαζι και δεχονται την καρτα με φοτο της αποδειξης.

Εεε.. κι αν διασταυρώσουν την "εν ζωή" κατάσταση του καταστήματος (από την επωνυμία της απόδειξης); Την .."έκατσες";!

Share this post


Link to post
Share on other sites

RMA εχει να κανει με την εγγυηση που εχει το προιον και οχι με ποιος το στελνει.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι, απλώς κάποιοι κατασκευαστές σου αντικαθιστούν το προϊόν μέσω του μαγαζιού που σου την πούλησε και μετά γίνεται η επικοινωνία και αποζημίωση μεταξύ των δύο τους. Ότι και να γίνει η εγγύησή σου ισχύει και στέλνεις το προϊόν στα κεντρικά τους. Απλώς θα καθυστερήσει χαλαρά 3 βδομάδες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
πριν 19 ώρες, το μέλος Aias έγραψε:

RMA εχει να κανει με την εγγυηση που εχει το προιον και οχι με ποιος το στελνει.

 

Εφόσον ισχύει η εγγύηση γιατί να το ρίξεις στις δικαιολογίες (που θα είναι και ψέματα) "έκλεισε το μαγαζί" κλπ. Το πιο πιθανό είναι αυτό που λέει ο konnos.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, TopCLR said:

Εφόσον ισχύει η εγγύηση γιατί να το ρίξεις στις δικαιολογίες (που θα είναι και ψέματα) "έκλεισε το μαγαζί" κλπ. Το πιο πιθανό είναι αυτό που λέει ο konnos.

 

Δεν ειναι δικαιολογια απλα πας πιο γρηγορα την διαδικασια.Εχω γυρισει ετσι μνημες και δισκο και μου βγηκαν 10-15 ευρω τα μεταφορικα να παει (τα πληρωνεις απο την τσεπη σου).Το στελνουν πισω με δικα τους εξοδα + οτι ολο μαζι απο την στιγμη που εγκρινουν το RMA παει το πολυ 2-3 βδομαδες .Περιπου 1 βδομαδα να παει πισω και 1 να στο στειλουν.Εχεις και τον κωδικο του RMA και ρωτας σε τι σταδιο ειναι κτλ.

 

Και επειδη εχω δουλεψει (Νεος) σε μαγαζι με υπολογιστες ο δικος μου εκει περιμενε να γεμισει ολοι η κουτα με τους δισκους (30-40 δισκους) και μετα την εστελνε πισω.Οποτε εφευγε το πακετο μετα απο 1 μηνα περιπου που τον ειχε γυρισει ο πελατης. 

Edited by Aias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νέο επεισόδιο στο σίριαλ. Την Πέμπτη που μας πέρασε επειδή διανύω την 3η εβδομάδα χωρίς την κάρτα και επίσης χωρίς update από την gigabyte, επικοινώνησα ξανά με το κατάστημα αποφασισμένος να ζητήσω προσωρινή αντικατάσταση, μετά και την πολύτιμη πληροφόρηση από τον@minast. Είχα φροντίσει να βρω και να διαβάσω ολόκληρο το σχετικό νομο. Ο υπεύθυνος τα γνωστά περί 3 μηνών κτλ. Του λέω ο νόμος λέει 15 μέρες, ανένδοτος και με ειρωνία μου λέει διάβασε μου το νόμο. Του τον στέλνω σε email με το σχετικό άρθρο highlighted. Αφού το "διάβασε" μου λέει όχι επειδή το λέει ο νόμος, αλλά επειδή θέλει αυτός να με εξυπηρετήσει, θα μου δώσει κάρτα αντικατάστασης και αργότερα μέσα στη μέρα θα μου απαντήσει ποια. Του λέω αν γίνεται θα προτιμούσα amd λογω eyefinity, αλλά σε κάθε περίπτωση λίγο καλύτερων δυνατοτήτων από την 730 που μου είπε αρχικά κι ας είναι και παλιό μοντέλο.
Δεν μου απάντησε ποτέ. Πήρα αργά το απόγευμα της επόμενης και μου λέει περνά αύριο (Σάββατο) να σου δώσω μία 280. Συμφωνώ γιατι νόμισα r9 280 και κλείνουμε ώρα. Παω, και μου δίνει μία nvidia 280, κάρτα 10ετιας. Τα πήρα και του λέω τσάμπα με έφερες και δουλευεις κανονικα. Μου λέει πάλι ότι δεν είναι υποχρεωμένος, ο νόμος λέει ότι ο κατασκευαστής πρέπει να δώσει προσωρινή αντικατάσταση και τα ίδια Παντελάκη μου. Αφού κατάλαβα ότι μίλαγα σε τοίχο, σηκώνομαι και φεύγω Τούρκος, εννοείται χωρίς να πάρω την 280 για paperweight. Μετά από 10 λεπτά, με πήρε τηλέφωνο στο κινητό να περάσω να πάρω μία amd 460 "που είχε ξεχάσει την είχε, έτσι για να μη μείνω δυσαρεστημένος".
Συγνώμη για το μακρυσκελες, αλλά πιστεύω είναι καλό να μάθετε την κατάληξη αλλά και να πιθανοί μελλοντικοί αγοραστές να ξέρουν τι να περιμένουν.

Υ.Γ. Η 480 μου είπε ότι την δοκίμασε πριν την στείλει και όντως ήταν ελλαττωματικη.




  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
πριν 2 ώρες, το μέλος gchristod έγραψε:

Αφού το "διάβασε" μου λέει όχι επειδή το λέει ο νόμος, αλλά επειδή θέλει αυτός να με εξυπηρετήσει

Δηλαδή ο νόμος δεν ισχύει για όλους? Μήπως να άρχιζες τις καταγγελίες ? Μήπως να αρχίσουν τα όργανα από όλους μας?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
πριν 7 ώρες, το μέλος Matia έγραψε:

Δηλαδή ο νόμος δεν ισχύει για όλους? Μήπως να άρχιζες τις καταγγελίες ? Μήπως να αρχίσουν τα όργανα από όλους μας?

Αν το θέμα είχε τελειώσει με την προσφορά της 280, τότε σίγουρα θα εξέταζα αυτή την επιλογή. Όμως τώρα που έδωσαν την 460, ακόμα και αφού μου έβγαλαν την ψυχή, με τι βάση να κάνω καταγγελία? Θα πουν "εμείς του δώσαμε κάρτα και τη δέχτηκε" φαντάζομαι, εύλογα παραλείποντας τη μανούρα που προηγήθηκε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλά όταν τελειώσεις με αυτούς, μην ξεχάσεις στο skroutz και στο bestprice να εκφράσεις το " , έτσι για να μη μείνω δυσαρεστημένος".

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.