Jump to content


Παράπονα/Καταγγελίες/Απαράδεκτες Συμπεριφορές Εταιρειών-Καταστημάτων


Recommended Posts

Ψάχνοντας λίγο στο forum δεν βρήκα ανάλογο θέμα, νομίζω θα ήταν ωραίο να έχουμε μαζεμένα παράπονα, απαράδεκτες συμπεριφορές και καταγγελίες που έχουμε κάνει, θα θέλαμε να έχουμε κάνει ή θέλουμε να κάνουμε σε εταιρείες και καταστήματα.

 

Ο λόγος που ανοίγω αυτό το topic είναι για να καταθέσω δική μου πρόσφατη απίστευτα απαράδεκτη εμπειρία απο ελληνική μεταφορική εταιρεία, θα το αφήσω ανοικτό μήπως έκανα λάθος που άνοιξα νέο topic και πρέπει να μεταφερθεί. Αν όχι θα γράψω την εμπειρία μου να γελάσετε εσείς.

 

Αλλα και να βλέπουμε όλοι πως μας αντιμετωπίζουν κάποιες εταιρείες, μήπως και τους νοιάξει που χάνουν πελάτες ή υποψήφιους πελάτες.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μια και απ'ότι βλέπω παραμένει μια χαρά το topic, ας γράψω για την φοβερή εξυπηρέτηση της Γενικής Ταχυδρομικής.

 

Την Τετάρτη, λοιπόν, θα έπρεπε να λάβω το δέμα μου, ο κουριερ ήρθε κατα τις 6 το απόγευμα δεν ήμουν σπίτι και άφησε σημείωμα, όλα ωραία και καλά.

Πέμπτη πρωί, στις 9, παίρνω τηλέφωνο στο τοπικό κατάστημα να συννενοηθώ ώρα παράδοσης.

Μου λέει πως δεν γίνεται τώρα πήρα αργά(!;) και θα έρθει αύριο μετά τη 1 το μεσημέρι(!).

-Συγγνώμη, θα έπρεπε να παραλάβω εχθες το δέμα μου και θα το πάρω μετά απο δύο ημέρες; Ποιός ο λόγος;

-Ήρθε ο κουριερ και δεν σας βρήκε, τώρα αύριο μπορεί να έρθει ξανά.  Ελάτε να το πάρετε απ' το κατάστημα, χωρίς να ρωτάει αν μπορώ ή να διανοηθεί αν ο πελάτης με τον οποίο μιλάει είναι ικανός να πάει.

-Μα έχετε πληρωθεί για να με εξυπηρετήσετε παραδίδοντας το στην διεύθυνση μου.

-Μου λέει, αρχίζοντας να νευριάζει για κάποιο λόγο, να το φέρουν 3-7.

-Πείτε μου ή 3-5 ή 5-7.

-Δεν γίνεται κύριε όποτε θέλετε εσείς(!). Μπορεί να ρθει 3,μπορεί 4,μπορεί 7.

-Δηλαδή εγώ θα πω στην δουλειά μου, μπορεί να ρθω στις 3, μπορεί και στις 7.

-Ωχ κύριε πρωί πρωί. Και κλείνει το τηλέφωνο!!!

 

Πέρνω αμέσως στα κεντικά, λέω μάλλον στο τοπικό κατάστημα δεν θέλησαν να με εξυπηρετήσουν, μπορείτε εσείς;

Δίνω τον κωδικό παραγγελίας, το τηλέφωνο μου και μου λέει, επίσης νευριασμένα - μάλλον είχα αρχήσει να τους την σπάω- οτι θα με ειδοποιήσουν σε λίγο για το πότε θα γίνει η παράδοση.

 

Περνάει καμιά ώρα,τίποτα. Στέλνω email, ελπίζοντας ότι θα βγάλω άκρη. Μου απαντάνε σε 5 λέπτα, λέω επιτέλους ένα υπεύθυνο τμήμα, μου ζητάνε κωδικό για να δουν ποιό είναι το πρόβλημα. Στέλνω τον κωδικό και αυτό ήταν. Δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου και ο κουριερ ξαναήρθε την Παρασκευή(!) στις 6:15, απ' ότι έγραφε το δεύτερο σημείωμα, γιατί και πάλι δεν το παρέλαβα.

 

Μάλλον τους φαίνεται λογικό ο πελάτης να είναι κλεισμένος 2-3 μέρες στο σπίτι του απ τις 9 έως τις 7 και να περιμένει αν δεήσουν να του φέρουν το δέμα του. Να δουλεύει ή να μην μπορεί συγκεκριμένες ώρες είναι απίστευτο.

 

Έστειλα email και στο κατάστημα που έκανα την παραγγελία, να τους ενημερώσω για τον συνεργάτη τους. Ούτε εκείνοι μου απάντησαν, τι να πω.

 

Ευτυχώς που είχα επιλέξει αντικαταβολή και δεν κλαίω τα λεφτά μου τώρα.

 

Μου είχε ξανατύχει στο παρελθόν αγενής κουριερ της Γενικής Ταχυδρομικής, όπως και άλλη φορά να έχουν φέρει την συσκευασία σε άθλια κατάσταση, ευτυχώς το περιεχόμενο ήταν εντάξη, αλλά αυτό ήταν επιεικώς απαράδεκτη συμπεριφορά.

 

Εγώ φταίω, όμως, που επέλεξα μικρό-μεσσαίο κατάστημα, που συνεργάζεται με ελληνική μεταφορική, να κάνω την αγορά μου, αν και το κατάστημα δεν φταίει ακριβώς. Αλλά θα μπορούσε να απαντήσει ή να ελέξει τι συνέβει.

 

Πρώτη φορά συναντάω εταιρεία που απατεί να την εξυπηρετήσει ο πελάτης και όχι το αντίθετο.

 

Την καταγγελία μου την έκανα στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για απαράδεκτη συμπεριφορά πάντως, αν και δεν ξέρω πόση σημασία έχει.

Έγινε επεξεργασία από mhche
Link to comment
Share on other sites

Είναι πολιτική των μεταφορικών. Και στην Αγγλία έτσι είναι, γι' αυτό προσωπικά πάντα χρησιμοποιούσα Royal Mail ώστε να μπορώ να πηγαίνω και να το παίρνω από το ταχυδρομείο με το ειδοποιητήριο. Στην Ελλάδα συνήθως είναι πιο συνενοήσιμοι οι οδηγοί και βγάζεις άκρη απευθείας με αυτούς.

 

Τυπικά όμως αυτό που σου λένε έιναι σωστό, η υπηρεσία που παρέχουν για τα λεφτά που δίνεις είναι 4ωρο παράθυρο χρόνου αναλόγως των υπολοίπων παραγγελιών.

Αν θέλεις μικρότερο παράθυρο χρόνου θα πρέπει να το πληρώσεις extra.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως δεν μου έχει ξανατύχει τέτοια συμπεριφορά.

 

Η ACS πάντα στέλνει sms πριν παραδώσει. Η Speedex είχε τύχει το ίδιο, να απουσιάζω, και με πήραν τηλέφωνο, ο κουριερ με περίμενε να έρθω σπίτι και πήρα το δέμα μου.

Η DHL είναι η καλύτερη, μέχρι στιγμής για μένα, αφού στέλνει sms και email, λέει ώρα παράδοσης σε διάστημα 1 ώρας, πχ 1-2, και μπορείς να αλλάξεις ηλεκτρονικά ώρα και ημερομηνία. UPS το ίδιο. Ελτα courier express επίσης άριστη και πολύ γρήγορη υπηρεσία, αφού ενημερώνουν.

 

Ακόμα και με Γενική Ταχυδρομική έχει ξανατύχει να είμαι σπίτι και να μην ακούσω το κουδούνι και ο κουριερ με πήρε τηλέφωνο, δεν ξέρω γιατί όχι αυτή την φορά.

 

Όπως και να έχει, ακόμα και να έχω άδικο ή να είμαι ανίδεος, θα έπρεπε η συμπεριφόρα τους να είναι πιο επαγγελματική. Και όχι χεστήκαμε και στην τελική, γιατί εγώ αυτό συμπέρανα.

Link to comment
Share on other sites

Όσες φορές μου ειχαν στειλει με Γενική Ταχυδρομική οι παρεχόμενες υπηρεσίες τους ήταν απο κακές έως άθλιες. Αγενές προσωπικο (σαν να εκαναν χαρη που έφεραν το πακέτο μου), πακέτα σε κακή κατάσταση και μια φορα ενω ημουν σπίτι βρηκα χαρτάκι απο τον κούριερ- δεν μπηκε στον κοπο καν να χτυπήσει.

Link to comment
Share on other sites

Με τις εταιρίες courier πιστεύω ότι είναι ανάλογα την πόλη.

Πχ πριν ~10 χρόνια που ήμουν Ηράκλειο Κρήτης η ACS ήταν η χειρότερη courier που μπορούσε να σου τύχει.

Εδώ Αθήνα στην περιοχή που είμαι, κατατάσσω τα ΕΛΤΑ κουριερ σαν την χειρότερη. Άπειρες φορές έχουν "έρθει" και καλά (το ειδοποιητήριο δε βρίσκω) και ενώ τους περιμένω μέχρι το βράδυ, ούτε κουδούνι ούτε τίποτα. Ξαφνικά sms ναι γεια σας περάσαμε αλλά δεν ήσασταν σπίτι :p . Και παίρνω τα ποδαράκια μου και πάω Καλλιρρόης και παραλαμβάνω. Αυτό έχει γίνει πολλές φορές. Και παράπονα έκανα. Και το ειδοποιητήριο ζήτησα να μου πει που το άφησε αφού πέρασε, αλλά ήταν σε στυλ ώχου μας ζάλισες κυρά μου.

 

Οπότε αυτή είναι η άποψη μου για το τι παίζει με τις εταιρίες. Από τις αγαπημένες μου εδώ Αθήνα/κέντρο είναι η UPS και η DHL (sms η τηλ να συνεννοηθούν την ώρα πριν περάσουν). Δε τους περιμένεις όλη μέρα και μάλιστα έχει τύχει σε μία μέρα να περάσουν και δύο φορές για να μου το παραδώσουν στην ώρα του. 

 

Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να περιμένεις όλη μέρα κουριερ, αλλά ακόμα πιο σίγουρο είναι ότι δε πρέπει να σου κλείνουν και το τηλ στα μούτρα...

 

Αυτά απο εμένα

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Γενικά πάντως, όταν κάποιος έχει να παραδώσει κάποια  δέματα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, δεν γίνεται να μπορεί να ικανοποιεί τα προγράμματα όλων των πελατών. 

Σκέψου πχ όλοι να θέλουν να τους παραδοθεί το δέμα την ίδια ώρα. 

Τα περί αγένειας δεν είναι φυσικά αποδεκτά, αλλά επειδή έχω φίλο που έχει δουλέψει κούριερ, το κατανοώ. Οι συνθήκες δεν είναι και οι καλύτερες, και κάποιες φορές υπάρχουν και παραλογισμοί από πελάτες, οπότε αναγκαστικά κάποια στιγμή όλα αυτά τα νεύρα  βγαίνουν προς τα έξω.

 

Εγώ πλέον παραλαμβάνω από το κατάστημα, μετά το σχόλασμα. Δεν είναι και ότι καλύτερο, αλλά ευτυχώς τα γραφεία παράδοσης δεν είναι και πολύ μακριά. Μπορείς επίσης για να μην έχεις τέτοιους εκνευρισμούς, να δώσεις ως διεύθυνση παράδοσης τη δουλειά σου ή όπου αλλού θα είσαι το πρωί και να συνεννοηθείς μαζί τους. Το περιστατικό σου πάντως δεν έχει να κάνει με τη Γενική Ταχυδρομική γενικότερα, αλλά με το τοπικό γραφείο εξυπηρέτησης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, anonymous-root said:

Το περιστατικό σου πάντως δεν έχει να κάνει με τη Γενική Ταχυδρομική γενικότερα, αλλά με το τοπικό γραφείο εξυπηρέτησης.

Εν μέρη ναι, αλλά γνώμη μου είναι ότι η κάθε εταιρεία είναι απ' τον πρόεδρο μέχρι τον τελευταίο υπάλληλο. Είτε μιλήσω στο τηλέφωνο, είτε πάω στο κατάστημα, είτε έρθει ο κουριερ, εγώ έχω να κάνω με την Γενική Ταχυδρομική και όχι την Μαρία και τον Γιώργο, που δικαίωμα τους είναι να δουλεύουν όπως γουστάρουν. Θα πρέπει όμως η κάθε εταιρεία να ελέγχει τους υπαλλήλους της, τις συμπεριφορές τους και τον τρόπο εξυπηρέτησης τον πελατών.  Όπως, επίσης, και να αφουγκράζεται τον πελάτη.

 

Τουλάχιστον εγώ έτσι έχω μάθει να δουλεύω και όχι επιλεκτικά.  Η δικαιολογία "Εγώ είμαι απλά ένας υπάλληλος" δεν ισχύει, τουλάχιστον σε εταιρείς που γνωρίζουν να διοικούν το προσωπικό και τα προϊόντα τους.

 

Συγγνώμη αλλά όχι τέτοιους παραλογισμούς δεν μπορώ να τους κατανοήσω, απ' την στιγμή που ούτε έβρισα, ούτε φώναξα, ούτε απαίτησα κάτι, απλά ζήτησα να μου εξηγήσουν και να προσπαθήσουμε να βρουμε μια κοινή ώρα παράδοσης. Επικοινωνώντας με το τοπικό κατάστημα, τα κεντρικά, αλλά και μέσω email. Νομίζω πως μετά απο δύο ημέρες, θα έπρεπε να νοιαστούν λίγο το ότι ένας πελάτης είναι ιδιαίτερα δυσαρεστημένος, και προβαίνει σε κακά σχόλια και δυσφήμιση, όπως κάνω τώρα. Εκτός πια αν δεν τους νοιάζει καθόλου, εκεί πάω πάσο.

 

 

Έγινε επεξεργασία από mhche
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Εδώ Αθήνα στην περιοχή που είμαι, κατατάσσω τα ΕΛΤΑ κουριερ σαν την χειρότερη. Άπειρες φορές έχουν "έρθει" και καλά (το ειδοποιητήριο δε βρίσκω) και ενώ τους περιμένω μέχρι το βράδυ, ούτε κουδούνι ούτε τίποτα. Ξαφνικά sms ναι γεια σας περάσαμε αλλά δεν ήσασταν σπίτι :p .

έχει τύχει και σε εμένα αυτό αρκετές φορές. μια φορά που ρώτησα τον υπάλληλο πότε ήρθε και δεν με βρήκε, μου είπε οτι δεν προλάβαινε να το φέρει και δήλωσε οτι και καλά δεν με βρήκε, ώστε να ξεχρεωθεί το δέμα που δεν παρέδωσε. μάλιστα μου δικαιολογήθηκε οτι περίμενα δέμα απο το εξωτερικό οπότε τι πείραζε να περίμενα μια μέρα ακόμα.

Έγινε επεξεργασία από DioNiSis
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα κούριερ είναι μια πονεμένη ιστορία με πολλά επίπεδα. Επειδή γνωρίζω άτομα που συνεργάζονται και εργάζονται  για τέτοιες εταιρίες (όχι σαν κούριερ) θα πω τα 2 σέντσια μου.

Ας δούμε λοιπόμ\ν κάποια πράγματα σχετικά με τις εταιρίες κούριερ:

• Κάθε τοπικό γραφείο της εκάστοτε εταιρίας είναι περίπου σαν franchise, δηλαδή και εσύ αύριο μπορείς να ανοίξεις ένα υποκατάστημα αν έχεις ένα κεφάλαιο και αν τα βρεις με την μαμά εταιρία (αν θέλει). 

• Πολλές εταιρίες συνεργάζονται μεταξύ τους με κορυφή όλων τα ΕΛΤΑ που έχουν κάλυψη παντού. Δηλαδή αν εσύ περιμένεις δέμα από την ACS στη Σάμο μπορεί να στο φέρει η SPEEDEX επειδή το νησί έχει μόνο SPEEDEX και όχι ACS. Αν ζεις στο κάτω ανωχώρι που έχει πληθυσμό 99 άτομα μάλλον τα ΕΛΤΑ θα είναι αυτά που θα σου φέρουν το δεματάκι μιας και είναι τα μόνα που έχουν πανελλαδική κάλυψη άσχετα αν περίμενες την Γενική Ταχυδρομική.  Οι εταιρίες δεν έχουν ίδια μέσα για μεταφορά σε μεγάλες αποστάσεις  και χρησιμοποιούν τα ΚΤΕΛ, τα πλοία της γραμμής και τις αερογραμμές της χώρας. Τα δέματα πχ για Κρήτη ή για Ρόδο πάνε με το πλοίο της γραμμής ή την Ολυμπιακή στο τοπικό υποκατάστημα, ενώ για τα Γιάννενα, την Αλεξανδρούπολη πάνε με το ΚΤΕΛ, μεταφορική(σπάνια) ή ολυμπιακή.  Επίσης ελάχιστα φορτηγά είναι των εταιριών μιας και όλοι μισθώνουν οχήματα με οδηγό.

Η Συμπεριφορά είναι θέμα τοπικού υποκαταστήματος και κούριερ και όχι η γενική πολιτική της εταιρίας. Αν το υποκατάστημα Περιστερίου θέλει να βγάζει τη δουλειά με 4 μεταφορείς, ενώ θα ήθελε 6 τότε κλάψε αγοραστή.

Η Ενημέρωση αποστολής έχει να κάνει με το κατάστημα που παράγγειλα και όχι με την εταιρία. Αν παραγγείλω υγρά για άτμισμα μου έρχεται ενημέρωση αποστολής και κωδικός αποστολής από το κατάστημα με mail ή SMS αλλά αν παραγγείλω αποχυμωτή ή τροφοδοτικό, ρίχνω τα χαρτιά και πάω στην κυρά Ζηνοβία να μου πει το φλιτζάνι για να βρω που είναι το δέμα και ας είναι η ίδια εταιρία (ACS,Speedex, Γενική κλπ). Οι χρεώσεις έχουν να κάνουν πάλι με το κατάστημα και το είδος της σύμβασης που έχει συνάψει με την εταιρία.

• Η συσκευασία και η ποιότητα αυτής (Καλό κουτί Φελιζόλ κλπ)έχει να κάνει με το μαγαζί που κάνεις την παραγγελία και όχι με την μεταφορική.

• Η μεταφορική ευθύνεται για την μεταφορά και κάθε φθορά στην συσκευασία έχει να κάνει με την μεταφορική (δείτε το βίντεο για να μηνομίζετε ότι μόνο εδώ συμβαίνουν).

 

Ο κούριερ είναι στον πάτο της τροφικής αλυσίδας και συνήθως είναι κάποιος που ίσως πριν κάποια χρόνια έκανε κάτι άλλο για να βγάζει το ψωμί του.

Επειδή αγοράζω συχνά από online καταστήματα (πάνω από 2-3 φορές το μήνα) έχω συναντήσει κάθε καρυδιάς καρύδι από εικοσάρηδες μέχρι εξηντάρηδες και από ευγενείς και νορμάλ μέχρι κάφρους.

Ο χώρος έχει τεράστια ανάπτυξη μιας και οι αγορές από απόσταση έχουν κάθε χρόνο αύξηση. Δυστυχώς για τα δεδομένα της Ελλάδας υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες και ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών είναι σκληρός και πολλές εταιρίες μπαίνουν "μέσα" από κέρδη παρά τον όγκο των δεμάτων που διακινούν αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Αυτά ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/4/2017 at 10:40 ΠΜ, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Με τις εταιρίες courier πιστεύω ότι είναι ανάλογα την πόλη.

 

On 2/4/2017 at 10:02 ΜΜ, το μέλος p55 έγραψε:

Κάθε τοπικό γραφείο της εκάστοτε εταιρίας είναι περίπου σαν franchise, δηλαδή και εσύ αύριο μπορείς να ανοίξεις ένα υποκατάστημα αν έχεις ένα κεφάλαιο και αν τα βρεις με την μαμά εταιρία (αν θέλει). 

 

On 2/4/2017 at 10:02 ΜΜ, το μέλος p55 έγραψε:

Η Συμπεριφορά είναι θέμα τοπικού υποκαταστήματος και κούριερ και όχι η γενική πολιτική της εταιρίας. Αν το υποκατάστημα Περιστερίου θέλει να βγάζει τη δουλειά με 4 μεταφορείς, ενώ θα ήθελε 6 τότε κλάψε αγοραστή.

Επειδή τυχαίνει να μένω Άργος που όλοι είμαστε γνωστοί επιβεβαιώνω τα παραπάνω. Το κατάστημα από το οποίο αγόρασες δεν έχει καμία σχέση και επαφή με τον "συνέταιρο" της εταιρείας μεταφορών που είναι υπεύθυνη να σου παραδώσει το πακέτο. Ευτυχώς εδώ στο Άργος όλες οι εταιρείες courier έχουν την καλή συνήθεια να πέρνουν ένα τηλέφωνο και να λένε "θα είστε εκεί να φέρω ένα πακέτο;".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εδω εχω "συνεργαστει" αψογα ας πουμε με την Γεν.Ταχυδρομικη (δεμα απο εξωτερικο που αλλαξα την διευθυνση παραδοσης απο την κατοικια μου στην δουλεια μου). 

Δεν εχω δει "αδιαφορους" κουριερ. 

Αντιθετα, μεταφορικες εταιρειες, ειναι ως επι το πλειστον απαραδεκτες, ομως ειναι αλλο καπελο , καμμια σχεση με τους κουριερ. 

 

Εδω οι περισσοτεροι σου λενε "στην περιοχη σας απο τοτε εως τοτε περναμε". Οντως περνανε και οντως αφηνουν σημειωμα αν δεν εισαι σπιτι. Σου τηλεφωνουν ή τους τηλεφωνεις για το δεμα σου και τα κανονιζετε, ομως παντου ειναι στανταρ οι ωρες. Πχ εδω περνανε απογευμα και βολευει. Εκτος απο ΕΛΤΑ Κουριερ που ερχονται πρωι.

Link to comment
Share on other sites

Και το πανηγύρι συνεχίζεται. Μετά απο 4-5 μέρες μου απάντησε το κατάστημα που είχα παραγγείλει τα πράγματα, ότι ευχαριστεί για την ενημέρωση και οτι επικοινώνησαν με την Γενική Ταχυδρομική και εκείνοι. Τηλέφωνο προχθες, 3 η ώρα το μεσημέρι, απο το τοπικό κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής, όπου μου λέει έχετε μια αντικαταβολή στο όνομα σας. Λέω άντε ας μην το τραβήξω άλλο, ρωτάω μπορεί να έρθει; Μου απαντάει αύριο (χθες δηλαδή), 2 με 7 βολεύει; Εντάξη λέω, ας τελειώσει εδώ γιατί κουράστηκα να παίρνω τηλέφωνα,κλπ.

 

Περίμενα λοιπόν όμορφα και ωραία χθες να πάρω επιτέλους αυτή την παραγγελία, και ο κουριερ δεν ήρθε ποτέ! Ούτε ειδοποίηση, ούτε τηλέφωνο, τίποτα. Αποφάσισαν να με τιμωρήσουν; Δεν ξέρω.

 

Νόμιζα ότι είχαν πιάσει κορυφή στην αγένεια και την απαράδεκτη συμπεριφορά, αλλά έκανα λάθος. Πραγματικά δεν έχω καμία διάθεση να παραλάβω τίποτα και να μην ενημερώσω κανέναν πλέον, δεν γίνεται να κάνουν τον πελάτη παιχνίδι στις ορέξεις του κάθε καταστήματος.

Έγινε επεξεργασία από mhche
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος p55 έγραψε:

 

Ο Στα π@π@ρια του:  Αφήνει χαρτάκι γιατί λέει ότι δεν είδε το κουδούνι, μάλλον τζάμπα έγραψα τα ονόματα στον εκτυπωτή, έπρεπε να τα είχα κάνει με γραμμική γραφή τύπου Β ή ιερογλυφικά. Χτυπάει κουδούνι και αν δεν έχεις απαντήσει σε 5 δευτερόλεπτα φεύγει αφήνοντας χαρτάκι. Αν του πεις τίποτα τσαμπουκαλεύεται και φήμες λένε ότι τελευταία δουλέυει στην περιοχή του mhche:hehe:

 

Περιέγραψες τα EΛΤΑ courier που παραδίδουν στην περιοχή μου. :hehe: Παντελώς ΓΤΠΚ. 

 

Πάντως είναι σίγουρα θέμα υποκαταστήματος που έχεις στην περιοχή σου. Αν είσαι άτυχος απλά δεν συναλλάσσεσαι ή αν δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς λόγω online shop πας και το παίρνεις από εκεί να ξεμπερδεύεις για να έχεις την ψυχική σου υγεία.

Έγινε επεξεργασία από Savio
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, p55 said:

Ο Στα π@π@ρια του:  Αφήνει χαρτάκι γιατί λέει ότι δεν είδε το κουδούνι, μάλλον τζάμπα έγραψα τα ονόματα στον εκτυπωτή, έπρεπε να τα είχα κάνει με γραμμική γραφή τύπου Β ή ιερογλυφικά. Χτυπάει κουδούνι και αν δεν έχεις απαντήσει σε 5 δευτερόλεπτα φεύγει αφήνοντας χαρτάκι. Αν του πεις τίποτα τσαμπουκαλεύεται και φήμες λένε ότι τελευταία δουλέυει στην περιοχή του mhche:hehe:

Έκλαψα λίγο, γενικά, και μου θύμισε αυτό. Ο οποίος πρέπει να είναι και ο κουριερ που περιμένω εδώ και καμιά δεκαριά μέρες.  :amen:

https://www.youtube.com/watch?v=0SayCnVGNBo

 

Έγινε επεξεργασία από mhche
Link to comment
Share on other sites

On 8/4/2017 at 11:14 ΠΜ, το μέλος p55 έγραψε:

@mhche Πήγαινε πάρε τα πράγματα μόνος σου και στο μέλλον αν βλέπεις μαγαζί με την συγκεκριμένη εταιρία να το αποφεύγεις.

Έπεσες σε περίπτωση που η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια, καλού κακού κάνε και ένα ευχέλαιο και μην παίξεις ΛΟΤΤΟ ΤΖΟΚΕΡ  και άλλα τυχερά αυτή την εβδομάδα γιατί θα πάρεις ... το έπιασες το νόημα.

 

Τύποι κούριερ που έχω συναντήσει επειδή παραλαμβάνω 2-3 φορές το μήνα:

Ο νορμάλ: Συνεννοήσιμος που καταλαβαίνει τι ζητάς. Ένας μάλιστα μου φέρνει τα πράγματα νωρίς το πρωί επειδή του το ζήτησα. Όλα ΟΚ και παραλαμβάνω τα υγρά ατμίσματος τακτικά. Τον έχω πετύχει και σε παραγγελίες από καταστήματα, καλό παιδί.

Ο Τυπολάτρης:  Θα συμπληρώσει το έντυπο αργά και θα απαιτήσει να βάλεις εσύ υπογραφή. Είναι τύπος φτιαγμένος για δημόσιος υπάλληλος.

Ο Αργόστροφος: Στο θυροτηλέφωνο του λέω στο 2ο και ανεβαίνει στον 3ο.

Φωνάζω "ΔΕΥΤΕΡΟΣ" και με  τελικά ακούνε σε όλο το οικοδομικό τετράγωνο. Βγαίνει από το ασανσέρ και στρίβει σε αντίθετη κατεύθυνση από εκεί που βρίσκομαι.

Φωνάζω " φίλε, εδώ είμαι" και κοντοστέκεται και σηκώνει το κεφάλι στο ταβάνι σαν να άκουσε φωνή από τον ουρανό.  Στα ρέστα κάνει την πράξη με την αριθμομηχανή του κινητού.  Μένω κάγκελο μετά την συναλλαγή.

Ο Χτυπημένος από την μοίρα: Έρχεται κουβαλώντας μαζί του σάκους και κουτιά με όλες τις παραγγελίες που έχει να παραδώσει. Τον έχουν κλέψει, λέει, τρεις φορές  και σε κάθε παράδοση παίρνει όλο το μηχανάκι μαζί του. Άτιμη κενωνία που άλλους του ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις ...

Ο Στα π@π@ρια του:  Αφήνει χαρτάκι γιατί λέει ότι δεν είδε το κουδούνι, μάλλον τζάμπα έγραψα τα ονόματα στον εκτυπωτή, έπρεπε να τα είχα κάνει με γραμμική γραφή τύπου Β ή ιερογλυφικά. Χτυπάει κουδούνι και αν δεν έχεις απαντήσει σε 5 δευτερόλεπτα φεύγει αφήνοντας χαρτάκι. Αν του πεις τίποτα τσαμπουκαλεύεται και φήμες λένε ότι τελευταία δουλέυει στην περιοχή του mhche:hehe:

Θα συμπληρωσω και μια ακομη , μοναδικη κατηγορια. 

Ο θειος: Μεγαλης ηλικιας τυπος ο οποιος εχει το υποκαταστημα με μια γυναικα (αδιευκρινιστο αν ειναι γυναικα του ή μητερα του ή θεια του), αλλα δεν εχει ουτε οχημα να σου κανει παραδοση και σου λεει "Θα το παραλαβετε ο ιδιος γιατι δεν εχω που να αφησω το μαγαζι; " (καθε φορα το ιδιο). 

^^ True story απο speedex σε περιοχη της Θεσσαλονικης :hehe: 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος Savio έγραψε:

Και στην Speedex της περιοχής μου ταιριάζει ΑΚΡΙΒΩΣ η περιγραφή σου. Μα ΑΚΡΙΒΩΣ!!!

Ειτε εισαι στην ιδια περιοχη με τη φιλη μου στην οποια συμβαινει καθε φορα το ιδιο, ειτε υπαρχει παραπανω απο ενας θειος :p 

Link to comment
Share on other sites

Εάν το κτίριο που στεγάζεται είναι 1μ χ 1μ και όλα τα δέματα είναι στο πεζοδρόμιο χύμα :amen: τότε μάλλον ναι.

Οταν βλέπω μαγαζί που συνεργάζεται με Speedex ή ELTA courier απλά ΔΕΝ ψωνίζω. B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.