Jump to content


Στίγματα στην οθονη


Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα, σήμερα παρατήρησα στην οθόνη LG 34 curved 2 στίγματα που δεν υπήρχαν και δένονται μόνο όταν η οθόνη είναι σβηστή. Η οθόνη είναι αγορασμένη πριν 1μηνα αλλά έχει χρησιμοποιηθεί μόνο 2ωρες. Είναι η οθόνη που χρησιμοποιώ για την δουλειά μου, την πήγα ο ίδιος σήμερα στο σέρβις της LG στην αρχή ο τεχνικός είπε ότι είναι βρωμιές αλλά δοκίμασε ένα ίδιο υγρό και δεν βγήκε μετά πήρε βενζίνη και δεν βγήκαν. Τα στίγματα υπάρχουν. Στο χαρτί παραλαβής έγραψε 2 στίγματα και θα τα στείλει στην LG με φότο. Τα στίγματα δεν υπήρχαν και μου λέει ότι πει η LG. Η γνώμη του είναι ότι υπάρχουν 2 στίγματα που δεν φεύγουν με καθαρισμό αλλά δένονται μόνο όταν η οθόνη είναι σβηστή. Τι μπορεί να είναι? Δεν πρέπει να γίνει αντικατάσταση? 

Link to comment
Share on other sites

πριν 19 ώρες, το μέλος def έγραψε:

 μετά πήρε βενζίνη 

...θα κλάψω...

το panel της οθόνης σου πλέον είναι για τα σκουπίδια...

ευτυχώς που η LG έχει έλλειψη σε αντ/κα τον τελευταίο καιρό και πιθανόν θα στο αντ/σουν.. 

μπορείς να μου στείλεις σε ενα pm  σε ποιο service την πήγες?

υπάρχει λόγος τον οποίο μπορώ να εξηγήσω μόνο σε pm 

thanks

Link to comment
Share on other sites

Το μοντέλο είναι 34UC88,μιλησα σε ηλεκτρονικό στο εξωτερικό μου είπε ότι το πρόβλημα αυτό παρουσιάζεται σε κάποιες οθόνες και έχει να κάνει με το εσωτερικό της οθόνης, τα ονόμασε ξεθώριασμα τα, και όντος είναι σαν ξεθώριασμα τα. Περιμένω απάντηση από το σέρβις.... Ο τεχνικός του συγκεκριμένου σέρβις την καθάρισε με 2 υγρά στην αρχή με ένα γαλάζιο υγρό αφού έτριψε και είδε ότι δεν έφυγαν τα στίγματα πήρε μετά ένα άσπρο υγρό και ήταν καθαρή βενζίνη γιατί πίστευε ότι ήταν λίπος. Του εξήγησα ότι την οθόνη την έχω 1μηνα και την άνοιξα πρόσφατα για μια εκπαίδευση. Το πρόβλημα δεν το είχε. Αφού είδε ότι δεν βγήκαν τα στίγματα πάλι την κράτησαν για να στείλουν φώτο στην  LG. Και κάτι σημαντικό το πρόβλημα αυτό είναι ορατό μόνο όταν η οθόνη είναι σβηστή. Παρουσιαστές και σε άλλες οθόνες μου είπε ο φίλος που μίλησα στο τηλέφωνο. 

Έγινε επεξεργασία από def
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 λεπτά, το μέλος def έγραψε:

 καθαρή βενζίνη γιατί πίστευε ότι ήταν λίπος.

το θέμα είναι ότι πλέον εκεί που έκανε εφαρμογή με βενζίνη έχει φύγει η διαθλαστική επίστρωση που έχει το panel.

πλέον είναι άχρηστο. αν ήταν εξουσιοδοτημενο service έπρεπε να το γνωρίζει καθώς όντως είναι γνωστό το θέμα με τα στίγματα και υπάρχει σχετική τεχνική οδηγία για την επισκευή η οποία δεν περιλαμβάνει καθαρισμό με βενζίνη...

λογικά πάντως αφου έστειλε στην LG θα στην αντ/σουν χωρίς πολλά.

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι εξουσιοδοτημενο το σέρβις από την LG, απλά επίτρεψέ μου να δω την θα μου πουν και μετά θα πράξω ανάλογα. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. 

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν θα κρινω τον τεχνικο που ελενξε την οθονη μου. Θα κρινω την ιδια την LG . Εφοσον δεν ειναι χτυπημα και αναγνωριζεται απο τον ιδιο τον τεχνικο το προβλημα ετσι οπως σας το περιεγραψα , περιμενω η LG να μου κανει την αντικατασταση. Βεβαια στον χαρτι που παρελαβα αιτιολογια εγραψε απλα ΣΤΙΓΜΑΤΑ. Ελπιζω να εξηγησει στην LG οτι προσπαθησε να καθαριση τα στιγματα και δεν εφυγαν και οτι το προβλημα ειναι της οθονης.Παιζει μεγαλο ρολο πως ο ιδιος θα περιγραψει την κατασταση.

 Και το κυριοτερο το καταστημα που την αγορασα , εβγαλε την ουρα της αποεξω....θελω να πω ο τεχνικος το επαιζε αμερικανος...λυπαμαι γιατι εδωσα πολλα χρηματα σε αυτο το καταστημα. Και φυσικα με εχασε απο πελατης της.

Έγινε επεξεργασία από def
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος def έγραψε:

Βεβαια στον χαρτι που παρελαβα αιτιολογια εγραψε απλα ΣΤΙΓΜΑΤΑ. Ελπιζω να εξηγησει στην LG οτι προσπαθησε να καθαριση τα στιγματα και δεν εφυγαν και οτι το προβλημα ειναι της οθονης.Παιζει μεγαλο ρολο πως ο ιδιος θα περιγραψει την κατασταση.

Ή ο τεχνικός είναι πράγματι εξουσιοδοτημένος και, επομένως, γνωρίζει επακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα, ποια η διαδικασία επιδιόρθωσης και πώς θα περιγράψει το πρόβλημα σε περίπτωση αδυναμίας επιδιόρθωσης ή κακώς ελπίζεις και εξαρτάσαι από την καλή του προαίρεση. Το πρόβλημα είναι συγκεκριμένο και πρέπει η lg ν' αντικαταστήσει την οθόνη. 

Αν αρχίσουμε τα πώς θα περιγράψει ο τεχνικός την κατάσταση και αν θα εξηγήσει επαρκώς τις ενέργειές του, φοβάμαι ότι θα μπλέξεις και θα χαθείς στη μετάφραση. Μακάρι να κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωθηκα οτι θα μου αλαξουν το πανελ...στο σερβις , δεν θα επρεπε να γινει αντικατασταση ολης της οθονης? Αυτη ειναι η πολιτικη στο rma της lg στην Ελλαδα? Ενω στο εξωτερικο γινεται αντικατασταση.Μπορω να ζητησω να δω το παλιο πανελ που ειχε το προβλημα , η να μου δωσουν ενα εγγραφο επισημο με τον καινουριο αριθμο του πανελ που θα περαστει ? Για λογους ασφαλειας οτι δεν θα γινει μαμουνια?

Έγινε επεξεργασία από def
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.