Jump to content



ιδιο πρόβλημα σε ιδια λάπτοπ απο διαφορετικούς προμηθευτές ....τυχαίο ?


Recommended Posts

Ειχα προχωρήσει στην αγορα ενός λάπτοπ dell inspiron 15 3576 στο οποίο διαπιστώθηκε απο την πρωτη ημέρα λειτουργίας του πρόβλημα στην σύνδεσή του με το ίντερνετ,συγκεκριμένα εμφάνιζε τρομερες διακυμάνσεις στην ταχύτητα που κατέβαζε μεγάλα αρχείa (από 3,4 mb/sec εως 250kb/sec) την στιγμή που χρησιμοποιώντας το ίδιο καλώδιο δικτύου σε άλλο λάπτοπ η ταχύτητα download στο ίδιο αρχείο ηταν σταθερή σε  4 mb/sec Επίσης χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα της dell(εγκατεστημένο στο λάπτοπ) Supportassit κατά την διαδικασία του ελέγχου μου εβγαζε μήνυμα: καρτα δικτύου απέτυχε-λίστα κωδικων σφαλμάτων: δοκιμη κατασταση διαύλου PCI EXPRESS  WPE01 -ETZ.  Επικοινωνια με την τεχνικη υποστήριξη της dell οντως μου λένε φαίνεται σαν πρόβλημα της καρτας δικτυου μου λένε να περάσω τους οδηγούς που μου στείλαν το πρόβλημα παραμένει και μου λένε στείλτο DOA. Ετσι και εγινε δεν εχει άλλο ο προμηθευτης να μου το αντικαταστήσει με ρωτα εάν θ΄λω κα΄ποιο άλλο ή παραπλησίων χαρακτηριστικων μδεν βρίσκω ή είναι σε πολύ περισσότερα χρήματα και καταλήγουμε σρην ακύρωση της αγορας και στην πίστωση των χρημάτων στην πιστωτική κου κάρτα. Βρίσκω το ίδιο λάπτοπ σε άλλον προμηθευτη  με διαφορετικό επεξεργαστή ( i7 αντι i5) το παραγγέλνω το παραλαμβάνω τρέχω το support assist ….γκάπ το ίδιο μήνυμα: καρτα δικτύου απέτυχε-λίστα κωδικων σφαλμάτων: δοκιμη κατασταση διαύλου PCI EXPRESS  WPE01 -ETΖ - το συνδέω στο internet παλι την ιδια διακύμανση στο download .Επικοινωνω πάλι με την τεχνικη εξυπηρέτηση της dell τους αναφέρω το πρόβλημα με βάζουν να κάνουμε μαζί απεγκατάσταση- εγκατάσταση ολων των οδηγων καρτων δικτύου και Bluetooth ,φλασάρισμα του τελευταίου bios ξανα supportassist και ιντερνετ τα ίδια αποτελέματα. Μου λένε στείλε μας φωτοτυπία απόδειξης αγορας-διεύθυνση για να στείλουμε να το πάρουν και θα σου στείλουμε και έναν κωδικό να τον δώσεις στον προμηθευτή να σου αντικαταστήσει το λάπτοπ. Και αναρωτιέμαι μπορεί να είναι απλως  μια προβληματική κάρτα δικτύου ?  τυχαίο ότι συνέβη σε λάπτοπ από διαφορετικούς προμηθευτές ?  και εν τέλει (αν και η συπεριφορά της dell είναι κατ' έμέ άψογη) ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

Για δώστε καμμιά ιδέα...... 

Link to comment
Share on other sites

Σε τέτοιες περιπτώσεις 99% φταίει το software παρά το hardware εκτός αν είσαι τόσο γκαντέμης που έπεσες σε ελλατωματική ίδια παρτίδα (πολύ απίθανο).

Θυμάσαι αν η κάρτα wifi δικτύου ήταν η ίδια (Intel, Qualcomm);

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

απιθανο...?   καθολου... αν και τα 2 λαπτοπ (αφου ειναι ιδια μοντελα, απο οτι καταλαβα) ανηκουν στην ιδια παρτιδα, μαλλον πιο πιθανο φαινεται να εχουν ελλατωματικη καρτα δικτυου..!! 

επισης, αν δοκιμασαν -οπως λενε- drivers και διαφορετικο software, ακομα πιο πιθανο δειχνει..!! 

 

Απιθανο θα ηταν αν επαιρνε διαφορετικα λαπτοπ..!!  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

Σε τέτοιες περιπτώσεις 99% φταίει το software παρά το hardware εκτός αν είσαι τόσο γκαντέμης που έπεσες σε ελλατωματική ίδια παρτίδα (πολύ απίθανο).

Θυμάσαι αν η κάρτα wifi δικτύου ήταν η ίδια (Intel, Qualcomm);

 

 

πριν 15 ώρες, το μέλος cabdik έγραψε:

απιθανο...?   καθολου... αν και τα 2 λαπτοπ (αφου ειναι ιδια μοντελα, απο οτι καταλαβα) ανηκουν στην ιδια παρτιδα, μαλλον πιο πιθανο φαινεται να εχουν ελλατωματικη καρτα δικτυου..!! 

επισης, αν δοκιμασαν -οπως λενε- drivers και διαφορετικο software, ακομα πιο πιθανο δειχνει..!! 

 

Απιθανο θα ηταν αν επαιρνε διαφορετικα λαπτοπ..!!  

καλησπέρα ίδια ακριβως ηταν (στον επεξεργαστη διέφεραν) δειτε:

1828549311_.JPG.702f5bcac5b9e6007cdcb5311b9680e8.JPG

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος hypnz έγραψε:

ε ανήκουν στην ίδια παρτίδα και έχουν ελλατωματικη κάρτα.

και επανερχόμαστε στο ερώτημα :ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

θα συνεχίζουμε τις αντικαταστάσεις μεχρι να τραβήξουμε από "30 άσσο" ? ??  μπορω σε αυτην την περίπτωση να κάνω κατι άλλο ? δεδομένου ότι ηδη υπάρχει μεγάλη χρονικη καθυστέρηση στην δουλειά για την οποία τον αγόρασα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

UPDATE

Την Πέμπτη (1/11/2018) το απόγευμα οντως μου απεστάλλει άλλο ίδιο λάπτοπ ,το οποίο παρουσίασε και αυτό (όπως το περίμενα?) τις ίδιες διακυμάνσεις στο download όπως και τα προηγούμενα με μία διαφορά : ενώ αρχικά μετα την εκτέλεση του διαγνωστικού προγράμματος supportassist της dell εμφανίστηκε το γνωστό μήνυμα: καρτα δικτύου απέτυχε - λίστα κωδικων σφαλμάτων...….κ.λ.π , μετα την απεγκατάσταση της ασύρματης καρτας και την επανεκκίνηση του λάπτοπ (μετα από προτροπή του τεχνικού τμήματος της dell) το διαγνωστικό πρόγραμμα ολοκληρωνόταν πλέον χωρίς σφάλματα αλλά η ταχύτητα download εξακολουθούσε να "σέρνεται" και να εμφανίζει διακυμάνσεις. Αφού επι ένα δίωρο με την τεχνική υποστήριξη δοκιμάσαμε διάφορα πιθανα και απίθανα στο τέλος μου λέει " επανεκκίνηση σε safe mode με υποστήριξη δικτύου" οπότε μετα την επανεκκίνηση η ταχύτητα επανήλθε στα "φυσιολογικά" και χωρίς καμμία διακύμανση    . Μου λέει ο τεχνικός αρα δεν είναι πρόβλημα της κάρτας αλλά της εγκατάστασης του ειδώλου των Windows και μου ζήτησε τα στοιχεία για να στείλουν τεχνικό για να κάνει καθαρή εγκατάσταση των Windows...…  ισχύει κατι τέτοιο ?(ως προς την αιτία) ….τι να πω …..μακάρι να λυθεί το πρόβλημα με μια εγκατάσταση του λειτουργικού

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.