Jump to content



Μπουμ


Recommended Posts

Θέλω να σας ρωτήσω: Ο μικρός άλλαξε το κουμπί στο τροφοδοτικο απο230 σε 115 . Βγήκαν καπνοί, μύρισε κι έπεσε ο γενικός. Τι έχει συμβεί? Η βλάβη είναι μεγάλη? Πόσο στοιχίζει?

Link to comment
Share on other sites

Όχι και τόσο μικρός σχεδόν 10. Άνοιξα το κουτί όλα είναι καθαρά και η μυρωδιά βγαίνει από το τροφοδοτικό. Μαυρίλα πουθενά.  Το σώζουμε?

Τι εννοείται αν δεν είναι αργά?

 

Μη γελάτε με τον πόνο μου. Επειδή είμαι άσχετη ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ τι μπορεί να σήμαινε

 

Link to comment
Share on other sites

Νιώθω ότι μιλάμε για τροφοδοτικό 12-13 ετών (αυτά τα switchακια 230-115 υπήρχαν σε κάτι αρχαία τροφοδοτικά). Ένα φτηνό τροφοδοτικό θα κάνει την δουλειά μιας και φαντάζομαι ότι μιλάμε για παλιό σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Νιώθω ότι μιλάμε για τροφοδοτικό 12-13 ετών (αυτά τα switchακια 230-115 υπήρχαν σε κάτι αρχαία τροφοδοτικά). Ένα φτηνό τροφοδοτικό θα κάνει την δουλειά μιας και φαντάζομαι ότι μιλάμε για παλιό σύστημα.

Μη γελάτε με τον πόνο μου. Επειδή είμαι άσχετη ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ τι μπορεί να σήμαινε.Δηλαδη αλλάζοντας τροφοδοτικό θα είναι εντάξει Ή  θα υπάρχει κι άλλο πρόβλημα?

 

Απαντήστε μπας και ηρεμήσω...

Link to comment
Share on other sites

Αν έβγαλε καπνούς το τροφοδοτικό, με ένα νέο θα είναι εντάξει. Κόστος κάνα 20ρικο αν πάρεις "της σειράς", λίγο περισσότερο αν πάρεις επώνυμο.

Δεν γελάμε, κρυφογελάμε ? Πέρα από την πλάκα, είχα κάποτε ένα τέτοιο τροφοδοτικό και ΠΟΤΕ μου δεν κατάλαβα γιατί υπάρχει αυτό το διακοπτάκι. 

@Seafalco 

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να μην το δοκιμάσεις. Επειδή θαρρώ υπάρχουν 2 ασφάλειες, μπορεί απλά να κάηκε η ασφάλεια του. Αλλά για καλό και για κακό ας μην δοκιμαστεί χωρίς να υπάρχει γνώστης τριγύρω. Μία αλλαγή τροφοδοτικού και είσαι οκ. 

Link to comment
Share on other sites

Ηρέμησε, και μην αγχώνεσαι.