Jump to content



PC Gaming (Συζήτηση)


DEADLAZARUS

Recommended Posts

Επειδή δεν βρήκα σχετικό νήμα, ας κάνω την αρχή. Εδώ μπορούμε να συζητήσουμε για το pc gaming γενικότερα.  

Παραθέτω και ένα ενδιαφέρον άρθρο, έτσι, για το ξεκίνημα: 

 

https://kotaku.com/the-uncertain-future-of-loot-boxes-1837107641

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ωραιο τοπικ. Ας γραψω καποια σχολια για το pc gaming γενικοτερα.

 

-Το 2000, κυκλοφορουσαν παιχνιδια πρωτης γραμμης, σχεδον καθε βδομαδα. Ηταν αντικειμενικα ευκολο το developing απο τεχνικη πλευρα, αλλα χρονοβορο ως προς το καλλιτεχνικο, αισθητικο κομματι και της ποσοτητας αυτου. Θυμαστε ποσο εκνευριστικα μεγαλα ηταν τα πρωτα 4-5 Tomb Raider?

-Το Half life 2 ηταν τοσο μεγαλο που με μηχανη γραφικων Frostbite, ισως να ξεπερνουσε τα 300GΒ. (μπορει να λεω κ λιγα, καθως το εν λογω game ειχε πολλα διαφορετικα environments)

Spoiler

sg1TN.jpg

 

-Το 2010 (+/-καποια χρονια) η παραγωγη πρωταγωνιστικων τιτλων ηταν στο peak της βιομηχανιας. Αρκετες μηχανες γραφικων (ευκολες στη χρηση), αρκετα στουντιο. Δεν ηταν απαραιτητο να υπαρχει ομαδα 50 ατομων+ για να φτιαχτει ενας ΑΑΑ τιτλος.

Σημερα για να αναπτυχθει ενας ΑΑΑ τιτλος, χρειαζεται επενδυση εκατομυριων που μονο μεγαλες εταιριες μπορουν να διαθεσουν. (γι'αυτο βλεπουμε λιγους τιτλους κ ξαναζεσταμενο φαγητο)

Ενδεικτικα,

 

Quote

Rockstar North began to develop Grand Theft Auto V in 2008, following Grand Theft Auto IV's release.[33] Development was conducted by a team of more than 1,000 people, including Rockstar North's core team and staff from parent company Rockstar Games' studios around the world.

Quote

Analyst estimations place the game's combined development and marketing budget at more than GB£170 million (US$265 million), which would make it the most expensive game ever made at that time.

 

 

Spoiler

image.png.77b888921a8b15b833f610cc87d7e9fd.pngimage.png.a55ae84b952628216cc5e17af9fc5ebd.png

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Το 2000 καθε παιχνιδι ειχε τη δικη του μηχανη γραφικων (!!!). Υπηρχαν προφανως παιχνιδια που χρησιμοποιουσαν την ιδια ή modded της πρωτης, οπως Quake, Half life, Wolfenstein etc.

Spoiler

1920px-Quake_-_family_tree_2_Simplified.

 

-Το 2010 οι μηχανες γραφικων πρωτης γραμμης ηταν μετρημενες στα δαχτυλα. Cryengine, Frostbite, UE, AnvilNext, Source etc.

Σημερα οι μηχανες ειναι ακομα λιγοτερες, καποιες εμειναν στασιμες-δεν εξελιχθηκαν (Source) - καποιες γιγαντωθηκαν (Frostbite, UE, AnvilNext) προσφεροντας τις υπηρεσιες τους σε παιχνιδια καθε τυπου. Σπανια πλεον βλεπουμε κατι διαφορετικο αλλα οταν συμβαινει μας εκπλησει, επι το πλειστον, ευχαριστα (Northlight).

 

-Αν και το 2000 κ 2010, μια μεγαλη επενδυση σε ΑΑΑ τιτλο, εφερνε σχεδον σιγουρα κερδη, σημερα (κ λιγα χρονια πριν) τιποτα δεν το εγγυαται αυτο. Κατι fortnite k pubg που αντικειμενικα ειναι τραγικες παραγωγες (ως προς ολα τα aspects, αλλα ειδικοτερα τεχνικα κ gameplay mechanics) εχουν πολυ μεγαλυτερη απηχηση απο αντικειμενικα καλυτερους τιτλους. Κατι ασυλληπτα mobile games που εγιναν σε ενα απογευμα, εχουν revenue εκατομμυριων σε σχεση με τιτλους ΑΑΑ που χυθηκε Α.Δ. κ Ι. για να αναπτυχθουν.

 

Δυστηχως η pc gaming κοινοτητα μικραινει, οσο οι νεοι δεν δειχνουν ενθουσιασμο για το challenging κομματι του having and using a pc. Η κονσολα κ πολυ περισσοτερο τα κινητα εχουν ηδη επιφερει μεγαλο πληγμα στους υπολογιστες.

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα θυμάμαι με νοσταλγία το πρώτο  Tomb Raider. Έπαιζα με τα αδέλφια μου και σε κάποιο σημείο χρειάστηκε να ζητήσουμε από έναν φίλο μας το βιβλιαράκι με τις οδηγίες, ώστε να ξεκολλήσουμε από ένα σημείο στο οποίο αδυνατούσαμε να βρούμε τη λύση.

Ωραίες εποχές. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DEADLAZARUS said:

Ακόμα θυμάμαι με νοσταλγία το πρώτο  Tomb Raider. Έπαιζα με τα αδέλφια μου και σε κάποιο σημείο χρειάστηκε να ζητήσουμε από έναν φίλο μας το βιβλιαράκι με τις οδηγίες, ώστε να ξεκολλήσουμε από ένα σημείο στο οποίο αδυνατούσαμε να βρούμε τη λύση.

Ωραίες εποχές. 

 

Με τα τριγωνα βυζγια? Αχαχαχαχαχαχ

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

έχω διαβάσει κάποια σχόλια και από άλλα άτομα.

 Αφορά την δημιουργία τίτλων ,που παραμένουν κλασσικοί και μπορείς να τους παίξεις μετά από χρόνια .

Το αίτιο είναι ότι παλιά, τα παιχνίδια έβγαιναν από άτομα που το έκαναν από αγάπη . Μιλάω για εποχές 95 και έπειτα, nintendo, με κλασσικούς τίτλους, mario zelda donkey kong , james bond .μετά λόγω άνεσης και δουλειάς μεταπήδησα στο πισι  γαμινγ και κάποια χρόνια αργότερα τα παιχνίδια εγιναν βιομηχανία . Πιο πολλά λεφτά  πιο γρήγορα . Για αυτό και δεν υπάρχουν πολλοί που να παίζουν παλαιούς τίτλους με κοινό στους υπολογιστές . Φταίμε και εμείς που μεγαλώσαμε . Ένα παιχνίδι που παίζεται χρόνια αδιάκοπα στο πισι ,εαν και στα γραφικά είναι ξεπερασμένο, ειναι το warcraft 3 με ενεργή την κοινότητα του απο το 2003 . 

Έναν ακόμα παράγοντα που πρέπει να αναφέρετε στη κατηγορία είναι ότι ανέβηκε η τιμή του κόστους των εξαρτημάτων του υπολογιστή. Για να παίζεις τουλάχιστον medium για 3 με 4 χρόνια  θες τουλάχιστον 800 ευρώ κάρτα με 600 ευρώ επεξεργαστή .Εαν τα υπόλοιπα συνολικά  χτυπάνε 3000 ευρώ και βάλε ,το γαμινκ για πολλούς είναι τελειωμένη ιστορία . 

Έγινε επεξεργασία από iseeklife
συντακτικά λάθη
Link to comment
Share on other sites

-κανενα παιχνίδι δεν έγινε από αγάπη. Όλα έγιναν για τα λεφτά.

-εμεις οι 30-40ρηδες νοσταλγούμε Μάριο κ donkey Kong. Όταν τα έδειξα στα μικρότερα ξαδερφια μου γελούσαν. Γιατί μεγάλωσαν με πρώτο παιχνίδι το Crash bandicoot τουλάχιστον.

-τα Warcraft, StarCraft, CS, sim city κ.α  δεν είχαν ποτέ την ανάγκη να εξελιχθούν γιατί υπάρχει μια βάση παικτών, κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας, που παίζουν κ κυριοτερο, δίνουν λεφτά για να επιβιώνουν τα παιχνίδια. Το ότι υπάρχει community δε σημαίνει ότι τα παιχνίδια αυτά δεν έχουν ξεπεραστεί από άλλα. Προφανώς κάποια δεν ξεπεράστηκαν ποτέ (sim city 4) αλλά αυτά δεν αποτελούν παιχνίδια κοινής ή μεγάλης αποδοχής ή user friendly για το μέσο gamer.

Όσον αφορά το sim city, είμαι member στο simtropolis κ έχω πληρώσει για mods k development assets. Αυτό δε κάνει το παιχνίδι καλύτερο σε σχέση με τα νέα νερόβραστα city simulation games. Απλά το πρώτο ήταν το πρώτο που έπαιρνε mods κ πλέον υπάρχει μια βιβλιοθήκη με υλικά για τον πιο άρρωστο gamer. Αλλά δεν μπορεί να παιχτεί από νορμάλ gamer.

Επίσης όσο περισσότερο επενδύεις (χρόνο, χρήμα η και τα δύο) σε ένα παιχνίδι, τόσο περισσότερο μένεις κ δε το αφήνεις. Όσο καλό ή κακό, είναι κ αν γίνει αντίστοιχα με τα χρόνια.

-τελος, το PC gaming είναι φθηνό αν νιώθεις στοιχειωδώς. Αν δλδ θέλεις PS η Xbox gaming ποιότητα, τότε είναι φθηνό η/και φθηνότερο από τις κονσολες. Αν θέλεις Λουσα κ εφε τότε είναι δυσανάλογα ακριβό.

Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι νέοι gamers είναι άσχετοι με τους υπολογιστές κ ταυτόχρονα οι πωλητές των έτοιμων pc είναι απατεώνες.

Γι'αυτό βλέπεις παντού intel I7 με gtx1030/rx550 κ 1TB 5400rpm.

  • Like 2
  • Agree 3
Link to comment
Share on other sites

δεν συμφωνώ μόνο για το πρώτο . Όπου υπάρχει πολλή ποιότητα και πολύ ψάξιμο μέσα υπάρχει αγάπη από πίσω . Βλέπε rareware .Το έβλεπα το σήμα από μικρός και με έπιανε δεος . Μετά την αγόρασε η microsoft με την γνωστή κατάντια . Δεν γνωρίζω εαν απόχώρησαν τα άτομα . Σίγουραν το έκαναν και για χρήμα . Αλλά υπήρχε και αγάπη . 

Link to comment
Share on other sites

Δε συμφωνώ ως προς τον όρο που χρησιμοποιεις. Γενικά συμφωνώ πως κάποιοι developers δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον προς το τι κάνουν. (Remedy)

Πχ ο Ken Levine, έκανε το έπος του Bioshock από αγάπη? Το έκανε με υπέρμετρο ενθουσιασμό, σκληρή δουλειά (που λένε οι Άγγλοι) κ στόχο να πετυχει.  Να πετύχει κ οικονομικά κ καλλιτεχνικά κ ως προς όλα όσα αφορούν ένα παιχνίδι. Προφανώς αγαπάει τη δουλειά του...

Link to comment
Share on other sites

και ένα καλό που είδα σήμερα στο δεύτερο πισι επταετίας που έχω . Δεν έχω χώρο στους σσδ ,η κάρτα είναι του 2012 και ο επεξεργαστής του 2012 . Παρόλ αυτα, έκανα εγκατάσταση το φ1 2018 και έπαιζε με 60 φραμες σε ανάλυση 1920 χ 1080 . Με επεξεργαστή fx 8350 και κάρτα 7850 1 γίγα ραμ . Το μόνο καλό που έχει μείνει στο χρέπι είναι η 42 ιντσών πλάσμα που έχει καεί βέβαια ,στις άκρες, τις ακίνητες, των windows . 

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος GFFermari έγραψε:

-κανενα παιχνίδι δεν έγινε από αγάπη. Όλα έγιναν για τα λεφτά.

Υπαρχουν τιτλοι που εγιναν με αγαπη μην τα ισοπεδωνουμε ολα πχ το cs που αναφερεις εγινε για τα λεφτα ?

Το λεω συχνα, η εταιριες καποτε εφτιαχναν παιχνιδια για να κανουν "ονομα" πλεον φτιαχνουν τιτλους μονο για τα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

https://www.pcgamer.com/darq-developer-reveals-why-he-turned-down-epic-store-exclusivity/

 

Χμμ. Οπότε η τακτική της epic είναι η εξής: ''σου κάνω μια πρόταση που δεν μπορείς να αρνηθείς και αν την απορρίψεις, μαύρο φίδι σ' έφαγε''.

 

giphy.gif.bd10e8d8297e3d27acbb5f67105edc81.gif

 

Έγινε επεξεργασία από DEADLAZARUS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.