To πιο απολαυστικό σχόλιο που έχω διαβάσει

gdp77

Σε αρθράκι στο DailyTech που αφορά τις επερχόμενες 8800GTS & GTX, αναφέρονται και οι απαιτήσεις τους σε ισχύ. Η πρώτη θέλει 400W PSU και η δεύτερη 450W. Σε SLI θα χρειάζονται 800W τροφοδοτικό.

Διαβάστε λοιπόν σχόλιο αναγνώστη :

Yes, and Winter's almost here

This is great news. For $300, I can buy a great 1300watt psu and then spend the amount of money I would on a new heating system on these cards in SLI mode. I'm hoping they have a Quad Configuration as well because I need to exhaust the entire side of the case directly into my AC Ducts and I need the extra fan power to push it upstairs, and I want it to be as warm and toasty as possible. I may just have to put all silent heat sinks and setup a warning monitory system to generate EVEN MORE HEAT and then use an external exhaust fan to whiff it up into the house.

I am very happy that such technology can provide true comfort for the family room in the upstairs where we will stream video to for the family visits.

In the basement, where this will be, I may have to wear shorts to keep from sweating too much, but it will be worth it.

The Pentium 4 Extreme Edition doesn't, by itself, generate the amount of heat to warm more than an entire basement, but Intel Technology together with Nvidia push the Thermal Envelope to new heights, and I thank them, and my cat thanks the.

Πηγή : DailyTech

:worship: :worship: :worship:

Κοίτα που φτάσαμε....

1ΚW Tροφοδοτικό για ένα PC....:tomato:

AN EINAI ΔΥΝΑΤΟΝ...:(

Δηλαδή το επόμενο καλοκαίρι η ΔΕΗ θα πρέπει να βγάλει ανακοίνωση να σβήνουμε τα PC προς αποφυγή BLACKOUT...:tomato:

Tα κλιματιστικά θα είναι σε κατανάλωση πολύ χαμηλώτερα ..... :confused:

Αρχική απάντηση από Snips [Σήμερα, στις 22:31]

Παρακαλείστε οι συμμετέχοντες στο νέο αυτό ADD-ON της σειράς..."BATTLEFIELD" να φοράτε κράνη....

Πάμε πάλι.....

Μη ρίχνεις λάδι στην φωτιάααα .....

Αμάν ποιά ,,,,, φτάνει....:(

έγραψε ο τυπάς. Ολα τα λεφτά είναι αυτό το κομμάτι :

"The Pentium 4 Extreme Edition doesn't, by itself, generate the amount of heat to warm more than an entire basement, but Intel Technology together with Nvidia push the Thermal Envelope to new heights, and I thank them, and my cat thanks the."

Αρχική απάντηση από Snips

Παρακαλείστε οι συμμετέχοντες στο νέο αυτό ADD-ON της σειράς..."BATTLEFIELD" να φοράτε κράνη....

Πάμε πάλι.....

κανω την αρχη λοιπον, lock and load

να υποθεσω ο χρηστης αυτος εχει AMD+ATI ε? γιατι δικος μου υποθερμικος γατος μου ειπε οτι το ΑΤΙ θα καιει πανω κατω τα ιδια.

Παιδιά, αν πάτε και στο Link θα δείτε ότι δεν έχει καμία σχέση με Intel (το thread) . Απλά χρησιμοποίησε τους P4 για να δώσει έμφαση στο humor (ειρωνικό) που ήθελε να κάνει στις τρελές απαιτήσεις σε ισχύ των νέων καρτών. Όλοι ξέρουμε ότι οι Intel είναι πλέον πολύ ψυχροί. Αν διαβάσετε και το thread θα δείτε ότι υπάρχει γενική κατακραυγή εναντίον των ΑΤΙ + Νvidia για το δρόμο που φαίνεται ότι τραβούν.

Αρχική απάντηση από ΟΕW1999 [Σήμερα, στις 00:39]

Λετε να φταινε τα Pc για το φαινομενο του θερμοκηπιου???? λολ λολ λολ λολολολ:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

η ολοένα αυξανόμενη ζήτηση σε ηλεκτρική ενέργεια οδηγεί σε ολοένα αυξανόμενη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Αν σκεφτείς ότι εδώ στην Ελλάδα τουλάχιστον, το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής γίνεται στα εργοστάσια που καίνε λιγνίτη ε τότε ναι δεν φταίνε αλλά συμβάλουν. ;)

Archived