Jump to content



TA'ΠΑΙΞΕ ΤΟ VAPOCHILL!!!


nanopoulo

Recommended Posts

Οπως γνωριζετε απο άλο θέμα που είχα ανοίξει, εδώ και 6 περίπου μήνες έχω στην κατοχή μου ένα VapoChill XEII.

Την τελευταία περίοδο έχω αλλάξει επεξεργαστή, περνώντας απο P4/3.4 σε CoreDuo6600 ,υπερχρονισμένο ελάχιστα.Βεβαίως αλάχτηκε και μητρική, αλά και μνήμες.

Πριν όμως απο όλα αυτά και απο τις πρώτες σχεδόν ημέρες αγοράς του έχοντας και το προηγούμενο setup ,το Vapochill έιχε αρχήσει να κάνει κάτι κουφά, του στύλ να ανοίγει και να κλείνει μόνο του και μάλιστα σε κάποια φάση κάηκε και η πλακέτα εποικοινωνίας του, με την moterboard.Βεβαίως επειδή καλυπτόταν απο την εγγύηση, η πλακέτα αντικαταστάθηκε, μετά απο αρκετό καιρό αναμονής όμως τα κουφά που σας είπα πριν συνεχίζονταν.Στην συνέχεια έγινε η αλλαγή του setup που σας προανέφερα, και την προηγούμενη εβδομάδα στα καλά καθούμενα σταμάτησε ξαφνικά καίγοντας μητρική και μία απο τις δύο μνήμες.Στο servis διαπιστώθηκε, ότι πράγματι η αιτία της βλάβης ήταν το case και η συνεργασία του με την πλακέτα εποικοινωνίας και μητρικής.Υπήρχαν απο την αρχή προβλήματα βραχυκυκλώματος του case μα την μητρική, και το καλώδιο usb πλακέτας-μητρικής, έβγαινε καρβουνιασμένο!!!

Αποφασήστηκε απο την εταιρεία που το κοίταξε και που το αγόρασα, ότι το κομμάτι είναι ελατωματικό και ζητήθηκε η αντικατάστασή του με καινούργιο.Βεβαίως επειδή τα Vapochill, εδω, είναι κατόποιν παραγγελίας, μάλλον θα καθυστερήσει λίγο ο ερχομός του.

Ευτυχώς που η τοποθέτηση και η αγορά όλων των υλικών και του κουτιού έγινε απο εξουσιοδοτημένο κατάστημα, γιατί αλοιώς θα είχα καεί και εγω!!!

Πάντως είμαι αρκετά στεναχωρημένος και απορημένος με αυτη την βλάβη, γιατί απο μιά τέτοια εταιρεία και τέτοια κατασκευή, μα΄΄λον θα ήταν το τελευταίο που θα περίμενα σε τέτοιο πρόβλημα.Τέλως πάντων....

Μιά και πρόκειται να αλαχθεί το κουτί μέσω εγγύησης, υπάρχει μιά πιθανή σκέψη μου, να βάλω κάτι παραπάνω και να πάρω τα ξεχωριστά κομμάτια case και μηχανισμού, του μοντέλου LST,μόνο που έχω μπερδευτεί κάπως με τα socket και δεν ξέρω αν κάνει κάποιο γιά Coreduo 6600.

402mellem.jpg

www.asetek.com.

Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει ,θα του ήμουν υποχρεωμένος....Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από unseen [Σήμερα, στις 07:06]

Aν πιανουν λιγο τα χερια σου και εχεις ορεξη για moddαρισμα χτυπα ενα τετοιο http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=25124&perpage=30&pagenumber=4

Σε ευχαριστώ πολύ γιά την παραπομπή.

Τελικά μίλησα σήμερα με το κατάστημα και το VapoChill, θα αντικατασταθεί με καινούργιο εντός της ερχόμενης εβδομάδος, μιά και καλύπτεται απο την εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παιδιά έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες απο τότε που υπήρξε το πρόβλημα, και θα ήθελα...η μάλλον πρέπει να σας ενημερώσω ότι ακόμη δεν έχει γίνει ΤΙΠΟΤΑ!!!!

Θα πρέπει όμως να πω, ότι σε καμία περίπτωση δεν φταίει το κατάστημα που έχει αναλάβει την αντικατάσταση, πράγμα που ξέρω πολύ καλά αφού είμαι σε σχεδόν καθημερινή επαφή μαζί τους.

Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον υπεύθυνο (Κύριο Σπύρο)που προσπαθεί ο άνθρωπος να κάνει τα πάντα προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα.Μάλιστα μου έχει δανήσει κάποιο άλο case προσωρινά, μπας και κάνω την δουλειά μου, αλά για τις εφαρμογέ που εγω χρειάζομαι, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν απειλητικά και τα προγράμματα σέρνονται!!!

Το θέμα βρίσκεται στην απίστευτη αργοπορία απο τα κεντρικά της VapoChill ,τα οποία εδω και 2 μήνες και κάθε μέρα μας απαντούν ότι απο στιγμή σε στιγμή θα γίνει η αποστολή....νμας δουλεύουν κανονικά δηλαδή.

Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ τέτοια αντιμετώπιση ,όταν μάλιστα έχει δώσει κάποιος τόσα χρήματα προκειμένου να γοράσει ένα τέτοιο προιόν....τι άλο να πω....ΚΡΙΜΑ

:(

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Yz250 [Σήμερα, στις 20:24]

Νομιζω οτι σας δουλευουν κανονικα....δεν γινεται μια μεγαλη εταιρια σα την asetek να μην μπορει να αντικαταστισει ενα προοιον της.....ελεος δηλαδη......

Κι όμως έλα που γίνεται...ούτε εγω περίμενα τέτοια αντιμετώπιση, κυρίως όχι σε εμένα, αλά σε επίσημο αντιπρόσωπό τους εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη τίποτα...ακόμη έρχετε,και επειδή κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά με το όλο πράγμα, θα το προχωρήσω και όπου βγεί.

Στέλνω τώρα προσωπικό mail στην Asetek με γνωστοποίηση στο εδω κατάστημα αγοράς, για να δούμε επιτέλους που θα πάει η βαλίτσα, και θα σας ενημερώσω άμεσα για την πορεία του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από unseen [Σήμερα, στις 21:47]

Αν δεν καταφερεις τιποτα στειλτο προς τα εδω να σου βαλω εναν controller να τελειωνει το θεμα.

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου για την πρόταση και ίσως τελικά χρειαστεί να με βοηθήσεις.

Ομως το θέμα είναι η αντικατάσταση του Vapo αφού το δικαιούμαι μέχρι και την τελευταία βίδα του...δεν κατάλαβα δηλαδή...χάρη ζητάω;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
Αρχική απάντηση από cptkoulis

Σημερα/αυτες τις μερες παρελαβες ή απλα θυμηθηκες το θεμα?

Για να μαθουμε κι εμεις ποσο καλα υποστηριζει τα προιοντα της η Asetek

Γιατί οι 3 μηνες που φαίνονται ήδη από τα πρώτα ποστ δεν σου φτάνουν; :p

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά λόγω μετακόμισης στην επαρχία δεν είχα pc ούτε στο γραφείο και έτσι δεν μπόρεσα να σας ενημερώσω την στιγμή που παρέλαβα.Αυτο έγινε στις 5 Ιουλίου και απο το διάστημα αυτο θα πρέπει να αφαιρέσετε καμιά δεκαριά ημέρες τις οποίες δεν τους τις επισυνάπτω, αφού με δική μου απόφαση θέλησα να το αφήσω παραπάνω εκεί γιά κάποιες εμφανισιακές αλλαγές καθώς επίσης και αλλαγές σε κάρτες,μητρικές κ.λ.π.

Βεβαίως και πάλι το διάστημα ήταν πάρα πολύ μεγάλο και το servis απο πλευράς asetek ...ας'τα να πάνε!!!βεβαίως ο εισαγωγέας εδω προσπάθησε να κάνει ότι μπορούσε ,πράγμα που το βίωσα απο κοντά......σε λίγο θα σας βάλω και κάποιες foto απο το μεταμορφωμένο εξωτερικά VapoChill.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.