Jump to content



Ελλατωματικη μητρική???


felix

Recommended Posts

Σε προηγούμενό μου (πλην όμως πρόσφατο --> 7/2006) υπολογιστή, αποφάσισα να αλλάξω τη μητρική.

To setup δεν άλλαξε σε τίποτε άλλο πέραν μητρικής,μπροστινού ανεμιστήρα στο κουτί, ηχομόνωσης με την οποία έντυσα το κουτί και αυτοσχέδιου συστήματος ανάρτησης του σκληρού δίσκου...’..και χρησιμοποιώ το ένα dimmάκι μόνο της RAM, είμαι single channel πλέον...

Συμπτώματα κατά την πρώτη απόπειρα εκκίνησης για να μπώ στο BIOS του καινούριου :

1) Δεν έκανε το χαρακτηριστικό μπίπ κατά την εκκίνηση

2) Δεν έχω εικόνα στην οθόνη (Νο Signal detected)

3) Ανεμιστήρες γυρνάνε, σκληρός στροφάρει

4) Δεν έχω ξεχάσει τίποτε να συνδέσω ..Ούτε το 4-pin 12V στη μητρική...

Σκέφτηκα μήπως ήταν κάποιο κόλλημα με τον CpuFan, γιατί τον έχω σε Fan Controller...αλλά τον σύνδεσα στη μητρική και τίποτε..λειτουργεί μέν ο ανεμιστήρας(έχει ρεύμα η μητρική)...αλλά τα υπόλοιπα ίδια....

’ν και με ασυμβατότητα μνήμης, θα έκανε κάποιο ήχο error, δοκίμασα να αλλάξω banks στη μνήμη...τζίφος...ούτε τώρα ήχος, ούτε εικόνα, ούτε POST...

Είπα μήπως και κατά την αλλαγή έκανα κάποια πατάτα με τον επεξεργαστή...έναν Sempron 3000+ (AM2)....έχω καβάτζα έναν Athlon 64 3500+ ΑΜ2 και είπα να τον δοκιμάσω....τζίφος και εκεί...

Το σύστημα τώρα λειτουργεί όπως ακριβώς και πρίν, δηλαδή με την παλιά μητρική....και είναι μιά χαρά...τίποτε το ασυνήθιστο....

Οπότε κατέληξα στο ότι μάλλον φταίει η μητρική...και λέω να την επιστρέψω..

Είπα όμως να ρωτήσω , μήπως και μου διαφεύγει κάτι...

Μπορεί να προτείνει κανείς κάτι?

Σύστημα :

ΑΜD Sempron 3000+ AM2

ASRock ALive NF6G-DVI m-ATX με Nvidia 6100 Graphics ενσωματωμένη

2x 1024MB Kinston Value Ram PC2-4200 / 533

Seagate 7200.9 120GB ATA

Nec ND-3520A

Thermaltake PSU TR2-470 PFC

Η παλιά μητρική με την οποία και λειτουργεί τώρα το μηχάνημα είναι η ASUS Μ2NPV-VM...

Link to comment
Share on other sites

regent , clear cmos εκανα, αλλά αποφόρτιση πυκνωτών όχι....μου εξηγείς τι ακριβώς γίνεται με τη φάση αυτή?

dpolal2 , την μητρική την άλλαξα γιατί την παλιά την θέλω για ένα σύστημα HTPC...έιναι η μόνη mΑΤΧ με ενσωματωμένα γραφικά που έχει και Tv-out..και καθώς η τηλεόρασή μου είναι ακόμη CRT....βόλευε...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, έστειλα και στην ASrock mail για να αναφέρω το περιστατικό...

Μου απάντησαν αστραπιαία για Clear Cmos...Αλλά με διαφορετική διαδικασία...ιεροτελεστία φάση...

Όταν δώ τι φταίει θα επανέλθω...

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή 5/1 την επέστρεψα....

...σήμερα το απόγευμα με ενημέρωσαν από το κατάστημα ότι ούτε ο τεχνικός κατάφερε να την λειτουργήσει, άρα είναι ελλατωματική...

...μου παρείγγειλαν καινούρια....και περιμένω....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

....τα ίδια και με την καινούρια....η ξενέρα σε όλο της το μεγαλείο......

...ίδια ακριβώς συμπτώματα....το αποφάσισα πλέον, δεν με πάει!!!

Φεύγω μήπως και αλλάξει το κάρμα μου...όποιος μπορεί να προτείνει κάτι, ας το κάνει...

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση της ASRock είναι να δοκιμάσω με άλλο σέτ μνημών και να έχω μόνο επεξεργαστή και μνήμες πάνω...Αμφιβάλλω πάντως...Δέν θα ακουγόταν κάποιο error beep από το ηχειάκι?

Αύριο θα κοιτάξω μήπως βρώ κάποιες μνήμες από γνωστό να δοκιμάσω...

Link to comment
Share on other sites

Eίχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με την A8N32 μου όταν την πηρα. Τελικά το πρόβλημα ήταν στις μνήμες μου και συγκεκριμένα στον χαλκό που τις έβαλα για να δροσίζονται έκανε βραχυκύκλωμα ο χαλκός με τα κυκλώματα της μνήμης και γιαυτό δεν έκανε Boot το σύστημα. Ειμαι 90% σίγουρος ότι πρέπει να φταίνε οι μνήμες σου και 10% το ότι είσαι απλά άτυχος..:p

Link to comment
Share on other sites

Βγάλε τη μητρική από το κουτί (σε περίπτωση που βραχυκυκλώνει κάπου) βγάλε τις μνήμες και την κάρτα γραφικών και κάνε boot. Αν δεν σφυρίξει η μητρική επέστρεψέ την...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήγα όλο το κουτί εκεί που πήρα τη μητρική.

Ο τεχνικός δοκίμασε μία μνήμη 256ΜΒ 533 Αpogee (Single Side) και τελικά bootαρε....

Με χρέωσαν και 15€ ,λέγοντάς μου ότι κανονικά θα έπρεπε να με χρεώσει και για την προηγούμενη φορά που τους επέστρεψα τη μητρική για να την τσεκάρουν...που απ'ότι μου είπε με την είσοδό μου στο κατάστημα, δεν την είχαν τσεκάρει τελικά και την έστειλαν απευθείας στην ASRock ώς ελλατωματική....

Δηλαδή έπρεπε να του δώσω και 30€ "κανονικά" για την ταλαιπωρία μου...Που αν στην αρχή έκαναν αυτό που όφειλαν να κάνουν δεν θα την είχαν επιστρέψει στην ASRock αλλά σε μένα...και τότε ας με χρέωναν τα 15€, δεν θα είχα αντίρρηση....

Στην τελική εγώ ταλαιπωρήθηκα και ξενέρωσα....για ένα λάθος της ASRock που μου έστειλε στη λίστα με τις συμβατές μνήμες τις Kinston 533 1G που παιδευόμουνα τόσο καιρό....Τελικά μάλλον έχουν άλλα τσιπάκια οι μνήμες που έχω από τις μνήμες της λίστας, κι ας έχουν τον ίδιο κωδικό....

Τι κι αν προνόησα να επικοινωνήσω με τις εταιρίες πρίν αγοράσω...ένα λάθος τα ανατρέπει όλα..

Όσο για το κατάστημα....προφανώς θεωρώ την ατάκα απαράδεκτη...πέραν κάθε προηγούμενου...αυτά τα "κανονικά γίνεται έτσι αλλά εμείς σου κάνουμε χάρη....και λίγα σου χρεώνουμε" κλπ....δεν τιμάνε το κατάστημα και προφανώς προσβάλλουν την νοημοσύνη και την αξιοπρέπεια του κάθε καταναλωτή...

Δεν έκλεψα, ούτε ζήτησα τσάμπα...είμαι καλοπληρωτής και πάντα τοις μετρητοίς και ευγενικός...και πρίν ρίξω ευθύνες σε κάποιον ή κάτι πρώτα αυτοεξετάζομαι και ελέγχω αν κάνω εγώ λάθος, μία και δύο και τρείς φορές...

Στο μέλλον θα το σκεφτώ πολύ για να συνεργαστώ με το εν λόγω κατάστημα...

Anyway, περιμένω νέα απάντηση από την ASRock για κάποιες μνήμες που τους έστειλα να μου πούν αν είναι συμβατές...

Link to comment
Share on other sites

Χαχα...

Καλά ότι σου λέω στο τηλέφωνο μου το γράφεις στο φόρουμ ρε....:D

Δεν είναι το ζήτημα μεγάλου & μικρού καταστήματος...Πολύ πιθανόν η χρέωση να γινόταν και στο πλαίσιο να πήγαινα...μιλάω για την χρέωση της πρώτης φοράς...

Το ζήτημα είναι καθαρά νοοτροπίας και συμπεριφοράς στον πελάτη...Αυτό τό "’ντε...φτηνά τη γλύτωσες" δεν μου αρέσει καθόλου...δεν μου αρέσει να μου λένε ότι μου έκαναν χάρη...τη στιγμή που δεν μου έχουν κάνει χάρη...ίσα ίσα...έχω 1 εβδομάδα πρίν μπώ και αντί να βγαίνω κλπ. κάθομαι και τρέχω για κάτι που θα μπορούσε να έχει διευθετηθεί εδώ και καιρό.....

Απλά τα πράγματα (όπως το 1+1=2) : επιστρέφοντας κάτι για έλεγχο, ο έλεγχος πρέπει να γίνεται...αν κάτι προκύψει επειδή δεν έγινε ο έλεγχος, ο υπεύθυνος είναι αυτός που πήρε την απόφαση να μην κάνει τον έλεγχο και να καταλήξει σε συμπέρασμα χωρίς στοιχεία....και κατόπιν να χρεώσει και την ευθύνη σε κάποιον άλλο......

Η συνέχεια στην επόμενη αγορά......η απάντησή μου στον συγκεκριμένο κύριο θα λάμψει δια της απουσίας μου ως πελάτη από το κατάστημά του....

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι σίγουρος ότι το είχες τσεκάρει, δεν θα σου πω την ατάκα "Είσαι σίγουρος ότι στην άλλαξαν την 1η φορά?"

Θα σου πω όμως το εξής: Για πες κατάστημα να ξέρουν και οι υπόλοιποι, δεν είναι ντροπή...

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω τους φίλους συνlabήτες ότι τό πρόβλημα τελικά του φίλου felix οφειλόταν σε ασυμβατότητα μνημών με το motherboard.

Αυτή τη στιγμή σετάρει με τις ολοκαίνυριες super talent του!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.