Jump to content



Αναζήτηση mousepad


mech5107

Recommended Posts

Εχώ το Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 και ψάχνω για το κατάλληλο mousepad.

Δουλεύω πολύ με CAD και ψάχνω για κάτι που θα μου δόσει μεγάλη ακρίβεια κίνησης.

Επίσης μου αρέσει το mouse να γλιστρά χωρίς μεγάλη προσπάθεια πάνω στο mousepad.

Δεν παίζω FPS και τα σχετικά, παραμόνο που και που, αν κάτσει κάτι καλό (π.χ. call of duty 3), αν αυτό λέει κάτι...

Παίδιά είμαι εντελώς άσχετος με τον τομέα mouse-mousepad...please help.

P.S. Μην είναι κανα τεράστιο...καπου 35*25 καλά είναι πιστεύω...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Καλυτερα καποιο καλο πανινο mousepad. Περασε μια βολτα απο μουλτιραμα να δοκιμασεις το steelpad qck. Θα σου προτεινα και αλλα που γλυστραει πολυ το ποντικι αλλα με εκεινα δεν θα μπορεις να δουλεψεις ευκολα cad.

http://gr.esl-shop.net/product_info.php?cPath=2_12&products_id=157

http://gr.esl-shop.net/product_info.php?cPath=2_12&products_id=155

http://gr.esl-shop.net/product_info.php?cPath=2_9&products_id=99

http://gr.esl-shop.net/product_info.php?cPath=2_38&products_id=167

Link to comment
Share on other sites

Eπειδη εχω και εγω 4d να αναφερω οτι δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις και τις δυο επιφανειες. Στη μια χανει πολυ. Και επισης δεν κανει για laser ποντικια και ειδικα για cad. Περα απο το γεγονος οτι φθειρεται παρα πολυ ευκολα και οτι αποτελειται απο 2 κομματια (ενα το mousepad και ενα λαστιχενιο δυχτακι για να μην γλυστρα).

Eισαι ατυχος γιατι τωρα ανεβηκα Θεσσαλονικη. Ειχα να σου δωσω εγω να γλυτωνες και τα λεφτα. Εχω γεμισει pads που μενουν διακοσμητικα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από cabrinha [Σήμερα, στις 20:35]