Jump to content



ADSL:Πως συνδέονται 2 PC και τηλεφωνικές συσκευές


johny111

Recommended Posts

Επιτέλους έβαλαν ADSL και στα μέρη μου!!!

Στο χώρο που θα βάλω τη σύνδεση υπάρχουν 2 pc που πρέπει να έχουν ADSL και 4 τηλεφωνικές συσκευές, όπως στο παρακάτω σχεδιάγραμμα.

Είμαι άσχετος με το θέμα ADSL. Κάτι διάβασα για φίλτρα, modem

Τι πρέπει να μπει και σε ποια θέση?

Είναι σωστή η σκέψη να μπει το modem (router και modem είναι το ίδιο?) πριν τον «κόμβο 1» και σε κάθε τηλεφωνική συσκευή ένα φίλτρο?

post-1606-1416072983,0168_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι ακριβως ετσι...βλεπω οτι το pc δε το εχει συνδεμενο πανω στον κομβο 1...αρα ισως να μην ειναι κοντα στο pc1...οποτε πρεπει πιθανον να κοιταξεις για wireless router (εκτος αν δε σε ενοχλουν τα καλωδια ) ...σε καθε περιπτωση υπαρχει router/wireless router/adsl modem σε καλες τιμες και με καλη ποιοτητα πλεον.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή και μενα ακριβώς έτσι και το δικό μου σπίτι

Χρειάζεσαι πρώτον 4 φίλτρα ένα για κάθε τηλέφωνο

έναν router για να συνδέσεις τα 2 pc είτε ενσύρματα είτε ασύρματα

Και ένα adaptora για να συνδέσεις και την γραμμή αλλά και το τηλέφωνο μαζί στο router

Link to comment
Share on other sites

χμ

το pc1 ειναι στο ισογειο ενω το pc2 ειναι στον δευτερο οροφο.

βεβαια το ένα δωμάτιο είναι ακριβώς κάτω από το άλλο και έχουν παράθυρα!!!! (αν αυτό βοηθάει κάπου).

Το ασύρματο θα πίανει σε τέτοια απόσταση?

Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς έχεις 2 λύσεις

1) Τρυπάς το ταβάνι-πάτωμα, και τραβάς καλώδιο ή το φέρνεις εξωτερικά τρυπώντας τους τοίχους.

2)Ασύρματα

εγώ θα το έφερναν εξωτερικά τρυπώντας τους τοίχους(μέσα από τα παράθυρα δε λέει θα πρέπει και να τα κλείνεις).

Ασύρματα θα πιάνει όμως πρέπει να το ρυθμίσεις καλά για να μην μπαίνουν και οι γείτονες:D

Link to comment
Share on other sites

μπορουν αρκει να μην ειναι συγχρονως και τα 2 μεσα :)