Jump to content


Συμβουλή για αντιμετώπιση προβλήματος RMA για Asus laptop M51Sn


MadBrainiac

Recommended Posts

Επειδή η ιστορία είναι δακρυβρεχτή αρχίζω απο την αρχή και τα σχόλια δικά σας. Πριν περίπου ένα μισι χρόνο αγόρασα ενα laptop Asus M51Sn απο το γνωστό μας πολυκατάστημα e-shop. Για ένα χρόνο το λάπτοπακι μια χαρά, μέλι γάλα και θεωρούσα οτί ήταν απο τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει... Πριν περίπου δύο μήνες, με το άνοιξε κλείσε την οθόνη ο μεντεσές στην αριστερή μεριά εσφιξε και φράκαρε με αποτέλεσμα κατα το κλείσιμο να πιέσει το πλαστικό που κρατάει την βάση στην θέση και να σπάσει ενα κομάτι απο το chassis.

Παίρνω τηλεφωνο και κανονίζω για RMA και τους στέλνω και φωτογραφίες απο την ολη φάση και τους δείχνω επίσης οτι ηταν ελλατωματική κατασκευή του μεντεσέ της οθόνης με αναλυτική περιγραφή. Για να μην πολυλογώ μου δίνει η ASUS RMA number και έρχεται η ΤΝΤ και το στέλνω στην Ιταλία για επισκευή.

Μου λένε οτι συνήθως παίρνει δυο εβδομάδες και μετα στο επιστρέφουν. Αφήνω και εγώ να περάσει ο καιρός, το tracking δειχνει οτι περιμένουν για ανταλλακτικα για την επισκευή. Για την επισκευή δεν θέλει τίποτα τρελό, ένα περιδέραιο για την οθόνη και το κάτω πλαστικό chassis.

Περνάει μια βδομάδα, περνάνε δύο βδομάδες, περνάνε τέσσερις εβδομάδες... είμαστε στην έκτη εβδομάδα. Κάθε βδομάδα μετα απο την τρίτη και ενα τηλεφωνάκι (λένε οτι είναι toll free αλλά ο λογαριασμός θα τρομάξω οταν ερθει είμαι σίγουρος). Τις πρώτες φορές στην τηλεφωνική υποστήριξη μου λένε ξέρετε οτι τα ανταλλακτικα θα πρέπει να έρθουν απο Taiwan.. Οκ λέω και εγώ δεν είναι και σύνηθες φαινόμενο να θέλεις τέτοιου είδους ανταλλάκτικά. Αλλά λέω και εγώ μα καλά ρε παιδιά απο την άλλη άκρη του πλανήτη, ΕΞΙ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ έχουν περάσει δεν μπορείτε να πάρετε ενα τηλέφωνο στου Ιταλούς (που ειναι subcontractor για την ASUS και εξυπηρετουν και Ελλάδα απο οτι κατάλαβα) και να σας πούνε ποτε θα γίνει η επισκευή. Μου λένε ξέρετε εμείς είμαστε Ιταλία αλλά δεν μιλάμε με το service centre!!!!

Και μένω κόκκαλο, δηλαδή ότι λέει το computer με το RMA number και τέλος? Δλδ εάν θέλω να το πάρω πίσω τώρα γινεται? Μου λέει και με ένα υφάκι βασιλέως, ξέρετε ναι μπορούμε. Άρα έχετε επικοινωνία με το service centre...

Το δούλεμα που έχω φάει με την Asus έχει φτάσει σε θρυλικό επίπεδο. Στη ζωή μου έχω πάρει δύο laptop, το ένα ήταν Acer και μια οθόνη μου την αλλάξανε στην Alman μετα απο ένα μήνα αλλά ήξερα που είναι και που να πάω εάν θέλω να πάω να φωνάξω.

Στην Asus όχι μόνο η περιουσία σας είναι κάπου που δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα αλλά και αν γίνει κάτι στην τηλεφωνική υποστήριξη δεν θα βρείτε και το δίκιο σας απο πάνω. Εξι εβδομάδες είναι υπεραρκετός χρόνος για μια επισκευή ενός LCD base frame και να βιδωσουν ενα πλαστικό chassis.

Το θέμα είναι τώρα, να απευθυνθώ στον ΙΝΚΑ δεν παίζει γιατι η ASUS δεν έχει αντιπρόσωπο Ελλάδα, απο οτι μου είπανε όλα είναι εισαγωγές. Η Asus είναι επίσης πολύ κρυπτική όσων αφορά τηλέφωνα επαφής για τους καταναλωτές και δεν υπάρχει και κεντρικό HQ στην Ευρώπη (απο όσο γνωρίζω).

Σε γενικές γραμμές πάντως ίσως το χειρότερο RMA που έχω περάσει στην ζωή μου και το μαρτύριο συνεχίζεται. Προσωπικά δεν μου αρεσει να λέω κακά λόγια για μια εταιρεία, πόσο παραπάνω για την Asus αλλά ειλικρινά είπα να αναφέρω την περιπτωσή μου για να ενημερώσω το τί έχετε να περάσετε εάν η εταιρεία δεν έχει ανταλλακτικά για να κάνει την επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

* Update * - Πάμε για ένατη εβδομάδα όπου η Asus δεν μπορεί να φέρει το ανταλλακτικό για επισκευή και ενώ μου ανέφεραν την *πιθανότητα* για αντικατάσταση, περιμένουν έγκριση για να γίνει αντικατάσταση... Μετά απο τοσο χρόνο η κοροϊδία του support της Asus είναι απίστευτη. Δλδ εάν σπάσει κάτι είσαι χαμένος απο χέρι ενώ εάν έχεις μητρική καμένη μέσα σε πέντε εργάσιμες στο φτιάχνουν?

Στη ζωή μου δεν έχω περάσει τέτοια απίστευτη ταλαιπωρία για ενα RMA....

08092009051.th.jpg

Και αναλογιζόμουν το εξής, ένα πλαστικό πλαίσιο και ενα metal frame για την LCD σε βάρος είναι λιγότερο απο μισό κιλό σε δέμα. Εάν ήταν με courrier θα ερχόταν σε δέκα εργάσιμες απo Taiwan. Και μετά μου λέγανε οτι ξέρετε έχουμε ανταλλακτικά για τα notebook για πέντε χρόνια απο την παραγωγή τους. Δλδ εμένα που είναι ενός χρόνου και δεν μπορείτε να το φέρετε???

Μέχρι και στα δικαστήρια τους απείλησα γιατί ξεπεράσανε το όριο για την επισκευή και δεν τους νοιάζει. Νομίζουνε οτι επειδή είναι εκτός Ελλάδας δεν μπορώ να τους πάω σε κάποιο Ευρωπαϊκο δικαστήριο επειδή κοστίζει. Εάν τους ζητήσω και τα δεδουλεμένα που έχασα εξαιτίας τους μαζί με τα έξοδα της δίκης το προτιμούν αυτό? Μιλάμε για απίστευτα πράγματα..

Link to comment
Share on other sites

Update 26/11

Μετα απο κουβέντα πάλι στα τηλέφωνα με τον υπευθυνο του service με ενημέρωσε οτι η εταιρεία δεν τους έχεις στείλει ακόμα ανταλλακτικά απο Taiwan. Μετά απο επανηλημένα email, fax και τηλέφωνα και δεν γίνεται τίποτα. Νιωθω οτι η εταιρεία δεν έχει κανένα μα κανένα σεβασμό απολύτως για εμένα, τον κόπο μου για να αποκτήσω το προϊόν τους και την ταλαιπωρία που περνάω που δεν έχω το laptop για να κάνω τις εξωτερικές δουλειές μου.

Το τελευταίο email γράφει και πάλι με χτεσινή ημερομηνία

"Μέχρι στιγμής η κατάσταση της επισκευής είναι “αναμονή υλικού”.

Θα ζητήσω εκ νέου ενημέρωση σχετικά με τα υλικά ώστε να σας ενημερώσουμε.

Αsus Greek Support

TEL: 00800 44142044 (TOLL-FREE)

(09:00-13:00 / 14:00-18:00)"

Το έχουν στα χέρια τους απο τις 22 Σεπτεμβρίου και δεν μπορουν να στείλουν ενα μεταλλικο frame και ενα πλαστικό chassis.... Και δεν είναι ανταλλακτικά σαν μητρική ή οθόνη.. Μιλάμε για πλαστικό και μέταλλο.

Η συνέχεια στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια φοβάμαι.

Link to comment
Share on other sites

Με την είσοδο του Δεκέμβρη, δεν άντεξα άλλο και πολύ περίμενα έπεσε η καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (www.efpolis.gr) και "συμπτωματικά" μετα απο μισή ώρα τηλέφωνο απο το Support της Asus και μιλάνε τώρα για ενδεχόμενο αντικατάστασης. Έλεος με το ****** της Asus. Ούτε για πλάκα δεν ξαναγοράζω απο αυτή την εταιρεία.

Επίσης μετά απο ενημέρωση απο το Κέντρο Ευρωπαικού Καταναλωτή (www.eccefpolis.gr) και σας παραθέτω την ενημέρωση απο http://www.dolceta.eu/greece/Mod1/article.php3?id_article=153 .

Συγκεκριμένα:

"Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης, εμφανιστεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου, κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο, ίσης αξίας και ποιότητας, ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής, υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."

Οπότε όχι μόνο η Asus καταπατούσε τραγικά τα δικαιωματά μου μετά απο τις τρείς εβδομάδες, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι περιμένανε οτι θα έκανα μετά απο τόσο καιρό δούλεμα οτι θα φέρνανε ανταλλακτικά... Πάθημα μάθημα, αλλά ρε παιδιά πρέπει να με σκίσουνε δηλαδή και να γίνω δικηγόρος για να βρώ το δίκιο μου??

Link to comment
Share on other sites

*Side Story*

Παρεπιπτόντως πήρα τηλέφωνο στο e-shop σήμερα το πρωί και τους εξήγησα τι έγινε και το γεγονός οτι θα έκανα την καταγγελία με πλήρη ιστορικό οτι είχα αγοράσει το μηχάνημα απο το υποκατάστημα στο Μενίδι και ασχολήθηκαν με το θέμα. Επίσης με πήρε και μια κοπέλα πρίν λίγο στο τηλέφωνο μου απο το e-shop και ήθελε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με την όλη κατάσταση για να μιλήσουν και αυτοί απο την μεριά τους.

jpavly έπρεπε η κατάσταση να ξεφύγει για να βρεθεί άκρη? Θα μπορούσανε να είναι επαγγελματίες και να πούνε είμαστε μια εταιρεία ενός επιπέδου και μετά απο τις τρείς εβδομάδες να τελείωνε εκεί το θέμα με μια προσωρινή αντικατάσταση και να περίμενα μέχρι να τελειώσουν την επισκευή. Εγώ θα μπορούσα να κάνω την δουλειά μου και κάποια στιγμή δεν θα το στέλνανε επισκευασμένο? Δλδ έπρεπε να δημιουργήσω ολόκληρο θέμα και να φωνάξω μέχρι τα ουράνια για να γίνει δουλειά?

σορρυ btw αλλά έχω χάσει ωωωώρες στο τηλέφωνο και γκρινιάζω ανελέητα αυτές τις μέρες...

Link to comment
Share on other sites

Αν και τα είπαμε και από κοντά εγώ επιμένω οτι άργησες πολύ να φωνάξεις και να υποβάλλεις τις καταγγελίες...έπρεπε να τα είχες κάνει εντός 15ημερών όπως σου είχα πει και όχι μετά από 3 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και όχι, δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. Και φυσικά μπορείς να τραβήξεις την καταγγελία σου και όχι να την αποσύρεις επειδή θα εξυπηρετηθείς.

Μάλιστα, ο Chuckονας θα έχει κάποια ιδέα παραπάνω για το τι μπορείς να κάνεις αν θέλεις να ασχοληθείς :hehe:

Link to comment
Share on other sites

η αποσυρση καταγγελίας όπως και η απόσυρση αυτοκινήτου για μένα καταργήθηκαν. Θέλανε να παίξουνε μπάλα, καλώς. Και απο την δικιά μου μεριά το ξέρω ρε τρελιάρη περίμενα, άλλα ειχα ΟΛΗ την καλή θέληση να του δώσω μια ευκαιρία να τελειώσουν την επισκευή. Κάθε φορά στα δύσκολα δλδ ρε fragma... Τώρα εάν απο την δικιά τους μεριά το είδαν σαν αδυναμία και νομίζανε οτι I was their bitch και θα κάνει οτι του πούμε... νομίζανε λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πρίν λίγο τηλέφωνο απο υπευθυνο customer support και πρόταση αντικατάστασης με καινούριο με την προϋποθεση οτι δεν έχει ελληνικό keyboard και μόνο αγγλικό OS... Δέχτηκα όπως καταλαβαίνεται γιατί δεν έχω πρόβλημα με αυτές τις μικρολεπτομέρειες και αύριο θα πέσει και πάλι email στην Γραμματεία Καταναλωτή για ενημέρωση... To περίεργο είναι κάθε φορά που τελειώνει η κουβέντα με τον υπευθυνο του customer support για κάποιο περίεργο λόγο το τηλέφωνο κλείνει στην μάπα....

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω και το email:

From: ASUS GREEK SUPPORT

To: xxxx@xxxx.xxx

Sent: Thursday, December 03, 2009 4:24 PM

Subject: EPISKEVH NOTEBOOK / ITBXXXXXXX

Εξαιτίας της καθυστέρησης που υπάρχει σχετικά με το υλικό που πρέπει να αντικατασταθεί στο Notebook, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε αν αποδέχεστε την αντικατάσταση του Notebook με άλλο που θα σας προταθεί, με την διαφορά ότι θα υπάρχει αγγλικό πληκτρολόγιο και το λειτουργικό σύστημα θα είναι στην αγγλική έκδοση.

Asus Greek Support

TEL: 00800 44142044 (TOLL-FREE)

(09:00-13:00 / 14:00-18:00)

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο όλα αυτά τα ωραία, έστειλα χτές δήλωση οτι δέχομαι την αλλαγή και εντός 15 ημερών πιστεύω οτι θα φτάσει στα χέρια μου.

Με πήρανε σήμερα και απο τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ήταν μια ωραία κυρία που ήθελε με κάθε τρόπο να μήν ασχοληθεί με το θέμα μου. Το καταλάβαινες απο το τόνο και απο την βαρεμάρα. Τέσπα, στην όλη φάση πρέπει να πώ οτι κατα ένα 99% την ολη δουλειά πρέπει να την έκανε μια κοπέλα απο το e-shop και μπράβο τους. Ξέρω οτι πάρα πολύς κόσμος έχουν περάσει διάφορα με το εν λόγω μαγαζί αλλά ασχολήθηκαν με το θέμα μου γιατί με πήραν αρκετά τηλέφωνα για να δούν αν όλα πήγαν ΟΚ.

Τι να πώ, η κυρία απο την ΓΓΚ μου είπε οτι γενικά να μην αγοράζω απο εταιρείες που δεν έχουν σέρβις στην Ελλάδα που μου φάνηκε πολύ αστείο γιατί είναι και Sony Vaio που δεν επισκευάζονται τοπικά... Δλδ να μην αγοράζουμε και Vaio??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με την είσοδο του νέου έτος (Καλή Χρονιά), άνοιξα και το κουτί που ήρθε τελευταία μέρα της χρονιάς. Παρελαβα την αντικατάσταση με το Ν50VC μοντέλο και ελπίζω να μην ξαναχρειαστώ ΠΟΤΕ να το στείλω για επισκευή γιατί ξέρω τι με περιμένει. Το ωραίο είναι οτι λεει σε δυο βδομάδες θα μου στείλουν φόρμα για evaluation. Είναι τρελαμενοι μου φαίνεται γιατι μόνο φλόγες θα ξεπετάγονται απο την οθόνη σε οποιον το διαβάσει. Απο 22 Σεπτεμβρίου και πήρα την αντικατάσταση 31 Δεκεμβρη.. Τρείς μήνες και κατι ψιλά γιατι δεν μπορουσανε να είναι σωστοι στην διαδικασία επισκευής.

Link to comment
Share on other sites

Ολο αυτό μας αποδεικνύει ποσο για τον ^%&^%& μας έχουν οι άλλες χώρες.. Αν ήσουν αμέρικα μπορεί σε μισή ώρα να είχες ξεμπερδέψει, αλλά εμείς φταίμε που συνεχίζουμε να τους υποστηρίζουμε...:zzz:

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές μακάρι αν ΜΗΝ είχα την αναγκη για να έχω notebook γιατί το χρειαζόμουνα για τις εξωτερικές δουλειές μου. Για αυτό και έδωσα το πύργο στο σπίτι. Μεγάλο λάθος που δεν θα το ξανακάνω. Γιατί αυτές οι άσχημες εμπειρίες με notebook μόνο κακή γεύση αφήσανε. Επομενη φορά θα είναι φτηνά και αναλώσιμα notebook/netbook ίσα ίσα για τις ανάγκες και αν το πατήσει κανα αμάξι πάμε για το επόμενο. 1300 Ευρώ αγορά και ένιωθα οτι είχαν ληστέψει την περιουσία μου τρείς μήνες. Και απο την μεριά της Asus ο σεβασμός ηταν μηδενικός. Τους έλεγα παιδιά είναι της δουλειάς μου, δεν μπορείτε να με κρατάτε έτσι.... η απάντηση τους ήταν δεν μπορώ να κάνω τίποτα η απόφαση για αλλαγές έρχεται απο τα κεντρικά. Μιλάμε η εταιρεία είναι μεγάλο μπ...... στους υπολογιστές. Στα εξαρτήματα είμαι σίγουρος οτι αν γίνει δημοσκόπηση τα αποτελέσματα να είναι διαφορετικά αλλά και πάλι είναι να μην πέσεις στην λάθος μεριά της λίστας και περιμένεις με το σταυρό στο χέρι για βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μονο η asus ...εχω ενα φιλαράκι με αλλη μαρκα (δεν θυμάμαι ποια) ο οποίος έδωσε 1400 ευρώ.. πανω στον χρόνο του χαλάει η mobo του την αλλάζουν και μετά απο 9 μήνες του ξαναχαλάει , για να το ξαναφτιάξουν του είπαν 360 ευρώ (δεν τον κάλυψαν με εγγύηση).. Αποτέλεσμα? το λατοπ άχρηστο , μας συμπεριφέρονται λες και ήμαστε τίποτα πακισταν και επι των πλήστων μας θεωρούν ηλίθιους που χορεύουμε ολη μερα και λέμε "οπα οπα" ...:happy2:

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει τοπικό σέρβις. ¨ολα πάνε Ιταλία όταν είναι υπολογιστής. Σκεφτόμουνα επίσης για όλα τα netbook που έχουν δώσει τόσο καιρό, τι χαμός θα γίνεται κάθε φορά με τα κόστος για τα μεταφορικά. Δλδ τι διάτανο θέλουν απο τη Ταϊβάν για να ανοίξουν τοπικό κέντρο επισκευής?? Πείτε μου ένα παιδί απο δω μέσα που να μήν έχει πάρει προϊόν Asus, ενα μαγαζι που να μήν έχει δώσει άπειρες μητρικες, κάρτες γραφικών και άλλα. Και το ασχημο είναι οτι τα κεντρικά για Ευρώπη είναι στην Ολλανδία και μας θεωρούν τριτοκοσμική αγορά απο ότι κατάλαβα. Δλδ δεν αξίζουμε κάτι καλύτερο για την Ελληνική αγορα?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.