Jump to content



Βαφή εσωτερικού κουτιού pc


pleistoanaktas

Recommended Posts

Γεια χαρά,

Σκέφτομαι να βάψω το εσωτερικό του Thermaltake Armor+ μαύρο (τι άλλο) αλλά όταν πήγα στο χρωματοπωλείο της γειτονιάς μου και τους ρώτησα σχετικά, με κοίταξαν λες και τους ζήτησα να μου πουν όλα τα δεκαδικά του π. Το μόνο που κατάφεραν να ψελλίσουν ήταν κάτι για βαφές αυτοκινήτου ...δε πολυκατάλαβα. Τι ακριβώς βαφή χρειάζομαι για την αλουμινένια επιφάνεια του εσωτερικού, που πρέπει να απευθυνθώ (φανοποιείο, πράκτικερ, goody's :rubik:) και πόσο περίπου θα κοστίσει. Να σημειώσω βέβαια ότι στη περίπτωση που κάποιος δεν το έχει καταλάβει, είμαι μεταξύ άσχετου και πανάσχετου επί του θέματος, το αποτέλεσμα που κυνηγώ είναι απλό μαύρο τπτ φαντεζί πράματα κι ότι είμαι Αθήνα.

Φχαριστώ :D

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου πρότεινα να μην μπεις στην διαδικασία του βαψίματος με χρώματα αυτοκινήτου. Θέλει αρκετή δουλίτσα από πλευράς σου (τρίψιμο, αστάρωμα, ξανά τρίψιμο, βάψιμο κλπ, κλπ) και σκέψου ότι η βαφή τέτοιου είδους είναι ευαίσθητη σε γρατσουνιές και χτυπήματα. Θα πρότεινα ανεπιφύλακτα την ηλεκτροστατική βαφή με σχετικά μικρό κόστος και πολύ κοντά στην τιμή της βαφής με χρώματα αυτοκινήτου.

Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση σε κάποιο κατάστημα θα σου πρότεινα το παρακάτω μιας και έχω χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του αρκετές φορές, και είναι πολύ οικονομικός.

http://www.pavlospettas.gr/

Link to comment
Share on other sites

Το έχω σκεφτεί αλλά απ'ότι έχω ακούσει βγαίνει (αρκετά) ακριβότερα από το να το βάψω μόνος μου κλπ

Έχεις δίκιο για το μπελαλίδικο του θέματος αλλά είμαι προετοιμασμένος, εξάλλου για μένα είναι εξίσου δύσκολο χωρίς μεταφορικό μέσο να πάω το κουτί μου έστω και λυμένο. Σ'ευχαριστώ για την απάντηση/πρόταση πάντως

Link to comment
Share on other sites

Είναι μπελαλίδικο, αλλά με την σωστή μέρα και αέρα, όπως πέτυχα εγώ και σε μία μέρα το τελειώσα....

Απλά τέτοια εποχή είναι λίγο δύσκολο.