Jump to content



Βιδες για eleven block


chemtech

Recommended Posts

Καησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω που μπορώ να βρω βίδες για τα block του eleven (CPU & GPU) γιατί μετά απο μετακόμιση τις έχασα ΟΛΕΣ. Όταν λέω βίδες εννοώ όλο το σετάκι με παξιμάδια ελατήρια λαστιχάκια κτλ. Ειδικά για την GPU οι βίδες ήταν πολύ μυστήριες και δεν ξέρω πως να τις ζητήσω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω το mail του. PM δε του έστειλα γιατί στο profil του εδω στο forum λεει:

Τελευταία Δραστηριότητα: 22-04-09 20:17. Άρα δεν μπένει άλλο. Έστειλα στον unseen pm αλλά δε μου απάντησε. Το xtremeshop μαλλον δεν υπάρχει άλλο.

Έχω πάει σε μαγαζιά με βίδες αλλα δε μπορούμε να συνενοηθούμε. Δεν καταλαβένουν τι θέλω και όπως είναι λογικό δεν κάθονται να ασχοληθούν μαζί μου που είμαι άσχετος.

ΥΓ. Άκυρο. Τελικά δεν μπορώ να στείλω pm στον unseen λόγω λίγων posts. Ελπίζω να το δει κανένας γιατι μου μένουν άχρηστα τα blocks.

Link to comment
Share on other sites

εαν παντως εισαι Αθηνα εχει στο extreme πληρη κιτακια βιδων για waterblocks

με ελατηρια, παξιμαδια,ροδελες, αποστατες και thumscrews ~6€ εαν θυμαμαι καλα

εναλλακτικα πας σε ενα βιδαδικο μαζι με το μπλοκακι σου

και παιρνεις ακριβως αυτα που χρειαζεσαι

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Στη Θεσ/νικη είμαι. Θα πάω ξανά σε μαγαζί με βίδες (με φωτογραφία που βρήκα του block cpu) και ελπίζω να βγάλω άκρη. Για την gpu σκούρα τα πράγματα αφου δεν βρήσκω ούτε φωτό της.

Κοπρίτη: Extreme στην Αθήνα ποιό είναι? Δεν έχει e-store?

Link to comment
Share on other sites