amateur Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12, 2010 Καλημέρα, Έχω βάλει εδώ και περίπου δύο εβδομάδες αγγελία για να πουλήσω το αυτοκίνητο μου (1124 cc), ώστε στη συνέχεια να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο που έχω βρει (1600 cc). Επομένως, η ερώτηση που έχουμε είναι η εξής:Ποια είναι η επιπλέον φορολογική επιβάρυνση και ποια άλλα έξοδα υπάρχουν για όσους έχουν στην κατοχή του δύο αυτοκίνητα?Υπάρχει κάποιο penalty ή κάτι άλλο που πρέπει να ληφθεί υπόψη?Ρωτάω για δύο λόγους:1. η ζήτηση για το peugeot είναι περιορισμένη2. Δε θέλω να περιμένω πότε θα πουληθεί γιατί μπορεί στο ενδιάμεσο να φύγει αυτό που έχουμε βρειΕυχαριστώ εκ των προτέρων Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Μάρτιος 15, 2010 #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2010 Δεν έχεις κάτι επιπλέον όσων θα πλήρωνες για κάθε ένα ξεχωριστά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amateur Μάρτιος 15, 2010 Author #3 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2010 κ όσον αφορά το τεκμήριο... δεν προβλέπεται κάποιος επιπλέον φόρος σε αυτές τις περιπτώσεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohc161416003179 Μάρτιος 15, 2010 #4 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2010 κ όσον αφορά το τεκμήριο... δεν προβλέπεται κάποιος επιπλέον φόρος σε αυτές τις περιπτώσεις?Το τεκμήριο αγοράς που ενδεχομένως θα υπάρξει , αντισταθμίζεται εν μέρη από την πώληση του προηγούμενου αυτοκινήτου. Χωρίς ποσά δεν μπορούμε να είμαστε πιο συγκεκριμένοι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amateur Μάρτιος 15, 2010 Author #5 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2010 Kαι στο ενδεχόμενο που αποφασιστεί να κρατήσουμε και το παλιό?όσον αφορά τα ποσά η εμπορική αξία για peugeot 106, μοντέλο '97 βάσει του car.gr είναι αυτή τη στιγμή περίπου στα 1.500€ ενώ για το μεταχειρισμένο των 1600cc που σκεφτόμαστε να πάρουμε δε σκοπεύουμε να δώσουμε πάνω από 9.000€.Με ένα πρόχειρο ψάξιμο μπορεί να βρεθεί focus '07 ή και audi a3 του '05 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Μάρτιος 15, 2010 #6 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2010 Τεκμήριο υπάρχει απ' όσο ξέρω σε αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας άνω των 17.000€. Οπότε δεν κινδυνεύεις με αυτά που αναφέρεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάρτιος 15, 2010 #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2010 Ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί τίποτα, οπότε δε ξέρουμε και τι μας περιμένει Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Μάρτιος 15, 2010 #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2010 Τεκμήριο υπάρχει απ' όσο ξέρω σε αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας άνω των 17.000€. Οπότε δεν κινδυνεύεις με αυτά που αναφέρεις.Αν ειναι αθροιστικα πανω απο 2000 κυβικα δεν επηρεαζεται ομως?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Μάρτιος 15, 2010 #9 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2010 Δε διευκρινιζόταν κάτι τέτοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amateur Μάρτιος 16, 2010 Author #10 Κοινοποίηση Μάρτιος 16, 2010 Καλημέρα,Σε ποιους μπορεί να απευθυνθεί κάποιος για να έχει έγκυρη πληροφόρηση και για άλλες τυχόν διευκρινίσεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Μάρτιος 16, 2010 #11 Κοινοποίηση Μάρτιος 16, 2010 λογιστη??Παντως το πεζακι ...ασφαλεια και τελη κυκλοφοριας να πληρωνεις (αν ειναι 1400cc) μαζευεις στα 2 χρονια ενα 1200αρη ευρω.Βαλτο αγγελια κανενα 1000αρικο και αν δε φυγει σε κανενα 6μηνο ..αντε 8μηνο. και πινακιδες να παραδωσεις ...μια ή αλλη θα σου ερθει.(απο τη στιγμη που θα εχεις στην κατοχη σου αλλο αμαξι βεβαια)Εκτος αν κοψεις την ασφαλεια βεβαια...και απλα δεν το κινεις..no matter what. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.