Jump to content



Καρτα στον φουρνο


Recommended Posts

προς θεού παιδιά, όσοι χρησιμοποιείτε το φούρνο που βάζετε και φαγητό, κάντε στον εαυτό σας και όποιον άλλο τρώει από εκεί μέσα φαγητά, να αγοράσετε από το σούπερ μάρκετ, σακούλες για το φούρνο που ψήνουμε φαγητό. Βάλτε μέσα ότι θέλετε και κλείστε την ερμητικά. Να μην βγαίνουν αέρια που θα ελευθερωθούν από την πλακέτα.

200 βαθμούς βάλτε το φούρνο σαν για να δουλέψει μιας και οι φούρνοι αυτοί δεν είναι φτιαγμένοι για τέτοια πράγματα και δεν έχετε ακρίβεια στο ράφι που θα είναι η πλακέτα. 200 βαθμούς στα 8 το πολύ 9 λεπτά, ανοίγετε το φούρνο, δεν κουνάτε από εκεί μέσα την πλακέτα και τον αφήνετε κάνα 10 λεπτο 15 λεπτο να κρυώσει και μετά την βγάζετε έξω. Για να μην ξεκολλήσει τίποτα από πάνω όσο η κόλληση είναι ακόμα υγρή. Και την πόρτα του φούρνου ανοίξτε την απαλά. Αν κουνιέται η κουζίνα επειδή δεν πατάνε τα ποδαράκια της φτιάξτε την πρώτα.

Τα πλαστικά από την πλακέτα (φίσες, χαρτιά και ότι άλλο έχει επάνω), είναι φτιαγμένα για να αντέχουν μεγαλύτερες θερμοκρασίες από την θερμοκρασία αυτή.

Για κανένα λόγο δεν αφήνουμε κανενός είδους μπαταρία επάνω, θα κάνει σαν στρακα στρούκα.

Μην περιμένετε να κρατήσει για πάντα, και κανείς δεν μπορεί να σαν εγγυηθεί ότι θα δουλέψει. Κανονικά θέλει ξεκόλλημα το όποιο κομμάτι έχει πρόβλημα και έχει δημιουργήσει η κόλληση μικροραγίσματα, καθάρισμα η παλιά κόλληση, καινούργια κόλληση ή μπαλάκια (θέλετε και stensil).

Για λίγο πάντως θα κρατήσει (απο εβδομάδες μέχρι μήνες)

Το πρόβλημα ήταν σε πολλά hp λαπτοπ, nvidia 8xxx, κάποιες 7χχχ, μνήμες ddr και ddr2 απο αρκετές εταιρίες (και ναι μνήμες που βγάζανε λάθη έχουν φτιαχτεί έτσι για λίγο). Μέχρι στιγμής έχω βρεί και αρκετά sony laptop που παρουσιάζουν αντίστοιχα προβλήματα από το chipset, από ανεπαρκή απαγωγή θερμότητας από όλο του το σώμα (η ψήκτρα πατάει μόνο στο 10 με 15% του πυρήνα του chipset, και έχει πολύ μεγάλες διακυμάνσεις θερμοκρασίας σε κάθε του σημείο).

Εννοείται ότι δεν προτείνεται με τίποτα η χρήση του φούρνου που τρώτε, αλλά αυτό είναι δικό σας θέμα. τουλάχιστον αγοράστε μερικές σακούλες φαγητού για φούρνο. Και ερμητικά κλειστές (δίπλωμα στην άκρη πολλές φορές και δέσιμο με σύρμα πχ)

Αν πριν κάνετε οτιδήποτε έχετε κάποιο τρόπο να μετρήσετε θερμοκρασία στο σημείο που θα βάλετε την πλακέτα είναι πολύ καλύτερα. Αν μετράτε εκεί 196 είστε καλά. και πάλι κάποιες κολλήσεις μπορεί να είναι με leaded solder Sn63Pb3 (183 melting) ενώ άλλες με lead free (αν είναι νεότερη του 2006 λογικά θα λέει και RoHS compliant) (211 εώς 227 ανάλογα με την σύσταση της κόλλησης και η lead free δεν λιώνει σε μία θερμοκρασία ακριβώς αλλά έχει μία μικρή διακύμανση να το πω έτσι. πχ απο 215 εώς 219.

Βέβαια σε φούρνο εγώ ξέρω ότι τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Γιατί η κόλληση λιώνει μετα επαφής σε αυτές τις θερμοκρασίες. Σε φούρνο οι θερμοκρασίες είναι κανονικά πολύ μεγαλύτερες, για να μειωθεί δραματικά ο χρόνος και να μην εκτεθούν ηλεκτρονικά σε τέτοιες θερμοκρασίες για πολύ. Αρα κανονικά μιλάμε για σχεδόν διπλάσιες θερμοκρασίες για πάρα πολύ λίγο. Θεωρητικά πάντα.

Γιατί στην πραγματικότητα έχω αναστήσει πάρα πολλά πράγματα (μέχρι και usb flashakia,μνήμες, λαπτοπ, πλακέτες παλιών σκληρών, μητρικές).

Το πρόβλημα ήταν περισσότερο σε leaded κόλληση, η οποία έλιωνε στους 183, και αρχίζει από το κρύο σε ζέστη και ξανά κρύο (σβηστό μηχάνημα το οποίο ανάβεις και ξανασβήνεις), με την συστολή διαστολή να κάνει μικροραγίσματα, να δημιουργεί κακή επαφή και μεγαλύτερη αρα αντίσταση, μεγαλύτερες θερμοκρασίες στο σημείο εκείνο, μέχρι και καθόλου επαφή.

κατα γενικό όρο λοιπόν στους 200 για 8-9 λεπτά. Και να παρακολουθείτε τι γίνεται. και αν πρέπει να το κάνετε στον φούρνο που τρώτε προς θεού απομόνωση με σακούλα για φούρνο. Για το καλό σας. Όχι για να δουλέψει κάτι για λίγο ακόμα καιρό να χαλάσετε εσείς και άλλοι γύρω σας.

Link to comment
Share on other sites

o φούρνος χρειάζεται προθέρμανση? σε τι κατάσταση είναι ιδανικότερο να δουλεύει -αέρα, grill - πάνω κάτω?

Σκέφτομαι να το προσπαθήσω για μια παλιά κάρτα μου που πέθανε ξαφνικά. Να φανταστώ ότι θα αφαιρέσω την ψύκτρα?!?!

Link to comment
Share on other sites

o φούρνος χρειάζεται προθέρμανση? σε τι κατάσταση είναι ιδανικότερο να δουλεύει -αέρα, grill - πάνω κάτω?

Σκέφτομαι να το προσπαθήσω για μια παλιά κάρτα μου που πέθανε ξαφνικά. Να φανταστώ ότι θα αφαιρέσω την ψύκτρα?!?!

Θα αφαιρέσεις ότι μπορείς από πάνω της μέχρι και πάστες η thermal pads. Προθέρμανση στους 200 πάνω κάτω αντίσταση. Αγόρασε από σούπερ μάρκετ σακούλα ψησίματος για το φούρνο. Βάλε 4 μπαλάκια από αλουμινόχαρτο σε ένα ταψάκι ή επάνω στη σχάρα και επάνω τους ακουμπά την κάρτα με τα πιο βαθιά ηλεκτρονικά να κοιτάνε προς τα επάνω.

Όλα αυτά μέσα στην σακούλα βέβαια και αυτό είναι το δύσκολο.......

8 με 9 λεπτά όχι παραπάνω

Τα αυτοκόλλητα χαρτάκια επάνω της με serial δεν παθαίνουν τίποτα. Μπορεί να γίνουν λίγο κίτρινα αλλά φωτιά δεν περνούν

Καλή τύχη

Έγινε επεξεργασία από GnF
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

εχμμμ... ναι... αν καποιος θελει να σιγουρεψει για ψυχρες κολλησεις ας χρησιμοποιησει θερμοπιστολο, ΟΧΙ ΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ!!!

αυτα τα περιεργα με τους 100 βαθμους για 5-6 λεπτα, απλα ηταν μαλλον θεμα υγρασιας (οποτε κι ο ηλιος θα εκανε δουλεια ). Για να λυωσει η κολληση -η οποια αποτελειται απο κασιτηρο και ΤΟΞΙΚΟ ΜΟΛΥΒΔΟ- θελει 200 περιπου.

Επισεις παιζει παντα να αρπαξει κανας ημιαγωγος με τιποτα οξειδια βηριλιου (δεν ξερω αν χρησιμοποιουνται σε gpu, αλλα δεν αποκλειεται) και μετα να θες το Δημοκριτο για να σου καθαρισει το σπιτι...

Βεβαια, αν κρινω απο αλλα ποστς, στανταρακι θα βγει καποιος πανεξυπνος να πει πως ολα αυτα ειναι χαζομαρες και πως το να βαζεις στο φουρνο ηλεκτρονικα ειναι το πιο λογικοτερο...

Link to comment
Share on other sites

ρε καλά κάνω και τα χω ρίξει όλα στο νερό, να βαράνε 100αρες οι κάρτες και να αρρωστήσουμε όλοι στο σπίτι; Στην επόμενη αγορά θα πω στη γυναίκα οτι το κάνω για την υγεία μας :)

Link to comment
Share on other sites

ρε καλά κάνω και τα χω ρίξει όλα στο νερό, να βαράνε 100αρες οι κάρτες και να αρρωστήσουμε όλοι στο σπίτι; Στην επόμενη αγορά θα πω στη γυναίκα οτι το κάνω για την υγεία μας :)

Μπα, αυτό δε θα πιάσει. .. πεσ της καλύτερα ότι με την ψύξη θα κάνεις τρελή οικονομία στο ρεύμα.

Πιθανές επιπτώσεις να σου κάνει δώρο γενεθλίων κάνα κάνιστρο κι ένα βαρέλι υγρό άζωτο [emoji2]

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον με αφορμη της κηδειας :hang3: μιας 8800 gts 320 mb ενος φιλου , εψαξα σε διαφορα site για το φουρνισμα καρτας γραφικων ..

Επειδη π@παρολογουν και ο καθενας λεει το μακρυ και το κοντο του κρατησα αυτο :

crank it up to 385 and once the oven is full pre-heated, put the card in and keep it there for 8 to 10 minutes. Then shut the oven off and crack the oven door open to allow the card to slowly cool for about 10 minutes.

385 φαρεναιτ = 196 βαθμοι κελσιου

Ενα παλικαρακι στο ιδιο thread ομως λεει οτι στα 364 Fahrenheit λιωνει to pcb.. να το πω λιανα , 185 βαθμους κελσιου

Solder - Wikipedia, the free encyclopedia

Αυτο ειναι το υλικο απο το οποιο ειναι φτιαγμενο το PCB..

Εννοειται πως θα βγαλω ψυκτρα,θα την καθαρισω την καρτα,θα την βαλω ανασκελα λογω βαρυτητας(τα πιν να βλεπουν πανω),θα την στερεωσω σε αλουμινοχαρτα για να μην ακουμπαει κατω.

GUIDE

1: remove heatsink and thermal paste

2: preheat oven to 385F to 400F( NO HIGHER!) ( gas mark 6)

3: lay foil over the oven rack

4: make 4 balls of foil, about 4cm high,

5L when the oven is heated to its corrent temperature, put the graphics card on the 4 balls, one on each corner )

6: leave for around 6-10 mins, NO MORE THAN 12 OR IT WILL MELT

Επειδη δεν εχω τιποτα να χασω, αξιζει να την βαλω στον φουρνο μηπως και ζωντανεψει?

Το εχει δοκιμασει κανεις απο δω?

βάλε την. βγάλε πρώτα ότι βγαίνει απο επάνω της. στους 200 για 9 με 10 λεπτά. Πάρε σακούλα ψησίματος για τον φούρνο βάλε μέσα την πλακέτα και δέσε την πάρα πολύ καλά (θα ζεσταθεί ο αέρας στο εσωτερικό της σακούλας και θα φουσκώσει η σακούλα οπότε όταν λέμε καλό δέσιμο το εννοούμε).

Το PCB, αυτοκόλλητα δεν παθαίνουν τίποτα για το 10λεπτο αυτό. Αν κανας πυκνωτής σου σκάσει απλά και όμορφα τον αλλάζεις.

πρωτο προβλημα ..(και ακομα ψαχνω)

Most PCBs have some lead and mercury in them.

The reason the nVidia GPUs are failing is the level of lead is too high and the level of tin is too low in the BGA.

Baking the GPU is surely releasing some of these chemicals into your oven. I don't know if it's an unsafe level, but I would probably bake a GPU and not sweat it... I just wouldn't do it a whole bunch of times and still want to use the over for food.

As for your heat clean Beatsiz, heat will destroy the bonds of dangerous chemicals and break them down to smaller components atomically... but since lead and mercury are already elements, those don't break down. Heat is not a solution to sterilizing something of heavy metals.

Αρα τοξικα μετα απο φουρνισμα..με λιγα λογια θελω φουρνο που δεν χρησιμοποιηται για φαγητο πια..

Όπως έχω ξαναπεί σε αυτό το thread η χρήση του φούρνου που τρώμε είναι απαγορευτική.

Όντως υπάρχουν κάποια υλικά τα οποία και απελευθερώνονται με αυτή την διαδικασία.

Αν πρέπει να το κάνεις σακούλα ψησίματος φούρνου. Και πολύ καλό δέσιμο στις άκρες.

Με τόσες ορμόνες, χημικά και φυτοφάρμακα που έχουν ΟΛΑ τα τρόφιμα που καταναλώνουμε, λίγο παραπάνω δεν θα το καταλάβει κανείς.

Σκέπασε όλη την κάρτα με αλουμινόχαρτο και βάλε την πάνω σε ένα ταψί που θα πετάξεις μετά.

Ούτε κάν μαν μην λες τέτοια.

Το ζέσταμα στο φούρνο το χρησιμοποιούμε για μια κάρτα η μητρική που έχει παίξει με Αζωτο για να φύγουν τυχόν υγρασίες και βάζεις τον φούρνο στους 100c Όχι παραπάνω

Τριαλαρο λαρα λαρα

Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Αν και reflow έχουν αναγκαστεί να κάνουν αρκετοί με ξεκολλημένα ολοκληρωμένα απο πάγο ανάμεσα σε μητρική και τσιπ. Στους 100 όμως με τίποτα κάτι τέτοιο. Η κόλληση (leaded ξαναγίνεται υγρή στους 186)

εχω φτιαξει laptop στους 200 για 10 λεπτα. To κακο ειναι οτι η πατεντα δουλεψε για μερικους μηνες και μετα ξαναηθελε φουρνισμα.

Ακριβώς. Και κάθε φορά που θα το κάνεις θα κρατάει και λιγότερο.

Καλύτερη λύση είναι το reballing. Το θέμα είναι κατα πόσο σωστά θα γίνει και αυτό. Γιαυτό και η πολύ μικρή εγγύηση που δίνουν όσοι κάνουν rebbaling.

Επίσης απο rebbaling υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός επιστροφών μέσα στο 6μηνο.

δηλαδη 100 για 10 λεπτα?

200 για 10 λεπτά (αν μιλάμε για leaded κόλληση, ή 208 με 220+ αν είναι lead free)

εχει δοκιμασει κανεις με πιστολακι με πολλα watt?

EDIT: τελικα σε μενα δουλεψε!!!δοκιμασα πριν λιγο σε μια καρτα γραφικων (NV) απο ενα Acer

Πρόσεχε γιατί μπορεί να ξεκολλήσουν κοντινά πράγματα με την πίεση του αέρα. Αν πρέπει να το κάνεις έτσι προσπάθησε να φτιάξεις ασπίδες απο αλουμινόχαρτο γύρω απο το τσιπ ώστε η πίεση του αέρα να μην πετυχαίνει άλλα πράγματα.

Και στο χαμηλό για να έχεις και πιο ζεστό αέρα.

ή ακόμα καλύτερα ένα πιστόλι θερμού αέρα.

με λάμπα βέβαια είναι πολύ καλύτερα ακόμα.

οι πυκνωτες αντεχουν?

υποθετω θα ειναι στους 105 βαθμους...οποτε μην πας παραπανω...

τα ολοκληρωμενα δεν ξερω τι αντοχες μπορει να εχουν...δεν το ειχα ξανακουσει...αν το κανεις τελικα ενημερωσε μας με το τι εγινε...

οι πυκνωτές λένε θερμοκρασία εν λειτουργία.

Για το 10λεπτο δεν παθαίνουν και αν έχεις κανένα που ξεράσει απλά τον αλλάζεις.

δεν θα βρωμισει ο κοσμος?

Σακούλα ψησίματος πολύ καλά δεμένη και την ανοίγεις σε εξωτερικό χώρο.

@jpavly φιλος με Acer ειχε ακριβος το ιδιο προβλημα με σενα.....αλλα αντι για φουρναρισμα το εκανα με πιστολακι για κανα 10λεπτο και εσαξε:)

το για πόσο είναι ένα θέμα. Δίνω στην καλύτερη 4 με 5 μήνες λειτουργίας. Αν ήταν και σε καμια 8600 που ζεσταίνονται πολύ και είναι με leaded που κάνει microcraks τότε καλύτερα να το έχει συνέχεια αναμένο σε σχετικά σταθερές θερμοκρασίες μπας και την βγάλει παραπάνω.

απο οσο ειδα θελει ειδικο/α μηχανηματα εκτος και αν υπαρχει homemade εκδοχη που μου ξεφυγε...

Στο reballing τι ακριβως κανεις, το ξανακολλάς από την αρχή?

Κανονικά θέλει ειδικό μηχάνημα. Μην φανταστείς ότι είναι κάτι τόσο σουπερ ουάου. Μια λάμπα έχει με παραπέτια και μπορείς να ορίσεις που πέφτει το φως της και τι ζεσταίνεις.

Homemade μπορείς να φανταστείς με gu11 λάμπα απο σποτ, με πιστολάκι, με πιστόλι θερμού αέρα, με φούρνο.

Όλα αυτά θα δουλέψουν αν όλα πάνε καλά και δεν κάνεις κάποιο λάθος.

Στο reballing ξεκολάς το τσιπ, του καθαρίζεις την παλιά κόλληση, πρέπει να έχεις μπαλάκια κόλλησης με διάμετρο για το συγκεκριμένο τσιπάκι, να έχεις και stensil για να βάλεις τα μπαλάκια στην θέση τους, να καθαρίσεις την πλακέτα απο την παλιά κόλληση, και να το ξανακολλήσεις.

Πάντως μαγαζί που λέει πως κάνει reballing έχω βρεί στην αθήνα. Το πόσο εγγύηση δίνει αυτό δεν το ξέρω. Όπως δεν ξέρω και το κόστος.

Ξαναλέω όμως. Έχω δεί πολλά rebbaling να έχουν προβλήματα μετά απο λίγο καιρό αντλιστοιχα με τα αρχικά. Αναρωτιέμαι αν χρεώνανε rebbaling και κάνανε reflow.

rebbaling = αλλαγή τα μπαλάκια κόλλησης κάτω απο ένα τσιπ

reflow = ζεσταίνεις κάτι κολλημένο με κόλληση έτσι ώστε να ξανακάνεις την κόλληση υγρή. ανάλογα με την κόλληση δουλεύεις και σε διαφορετικές θερμοκρασίες.

Έγινε επεξεργασία από GnF
Link to comment
Share on other sites

ο φουρνος ειναι μια λυση που δεν ειναι μονιμη.Οσο και να ψησεις θελει παλι ψησιμο.Οποτε καλυτερα να το ψησεις για κατι καινουργιο :) (απλα μεχρι να μαζεψεις λεφτα να εχεις κατι λειτουργικο)

Link to comment
Share on other sites

Gnf αν μια καρτα εχει υποστει reflow ανεπιτυχως, για σενα αξιζει να υποστει reballing μετα? Ειναι high end VGA

Φίλε μου ειλικρινά αν γίνει σωστά τότε το reballing δεν έχει πρόβλημα. Το αν θα γίνει σωστά είναι όμως ένα θέμα. Σαν παράδειγμα θα σου πώ απλά ότι οι περισσότεροι που λένε ότι κάνουν reballing δεν κάνουν preheat την πλακέτα. Ζεσταίνουν το τσιπ το βγάζουν, καθαρίζουν την πλακέτα και μετά το τσιπ, βάζουν με stensil τα μπαλάκια στην θέση τους, και κολλάνε. Προσωπικά εγώ χωρίς preheat στην πλακέτα δεν μπορώ να φανταστώ σωστή κόλληση, ειδικά μιας και η πλακέτα είναι από κάτω. Δεν την βλέπει σωστά τίποτα.

Γιαυτό λέω αν γίνει σωστά το reballing.

Εκτός και αν το rebbaling το κάνουνε μέσα σε φούρνο για πλακέτες. Που τσιπάκι και πλακέτα θα έχουν την ίδια θερμοκρασία για να γίνει σωστά η κόλληση και στις δύο μεριές.

Αν όμως το reflow δεν πέτυχε πως ξέρεις ότι το πρόβλημα είναι εκεί?

Είναι από τις σειρές που βάζανε leaded κόλληση?

έχει περάσει δύσκολες στιγμές αγκαλιά με πάγο?

Πρόσεχε στο ότι η lead-free κόλληση ala ROHS :p είναι ένα μικρό θηρίο και παρουσιάζει πολύ μεγαλύτερο βαθμό προβλημάτων στο τελικό αποτέλεσμα. Είναι και ο λόγος που υπάρχουν εταιρίες που αρνούνται να κάνουν την μετάβαση απο την παλιά κόλληση στην καινούργια (μάλλον καλύτερα να πω στις καινούργιες, μιας και υπάρχουν πολλές ανάλογα απο τι αποτελούνται).

Είναι ίσως και ένας παράγοντας αρνητικός (για το καλό του περιβάλλοντος βρε πες) της lead-free. Η μεγαλύτερη melting point θερμοκρασία. Άρα στο εργοστάσιο που οι πλακέτες περνάνε απο σειρά παραγωγής και αφού τοποθετηθούν ρομποτικά τα εξαρτήματα στην πλακέτα περνάνε απο φούρνο, έχεις ζεστάνει όλα τα ηλεκτρονικά παραπάνω απο ότι τα ζέσταινες με την παλιά και όχι καλή για το περιβάλλον κόλληση. Και η διαφορά είναι μεγάλη.

Ίσως και γιαυτό απο όταν άρχισε το θέμα με την ευρωπαϊκή ένωση και την lead-free να έχουμε μεγαλύτερο failure rate σε πυκνωτές, και άλλα ηλεκτρονικά. Ή ίσως και να βάζουν οι εταιρίες χειρότερους σε ποιότητα πυκνωτές. Ποιος ξέρει.

ο φουρνος ειναι μια λυση που δεν ειναι μονιμη.Οσο και να ψησεις θελει παλι ψησιμο.Οποτε καλυτερα να το ψησεις για κατι καινουργιο :) (απλα μεχρι να μαζεψεις λεφτα να εχεις κατι λειτουργικο)

Ακριβώς το reflow είναι απλά για να σου δώσει λίγο χρόνο. Τίποτα παραπάνω. Το κάνεις και αν δουλέψει ξέρεις απο πριν ότι μετά από λίγο θα τα φτύσει πάλι.

Μην ξεχάσω. οι 200 βαθμοί δουλεύουν μόνο σε όσες έχουν leadded κόλληση. Αν ήταν με lead-free τότε οι 200 δεν κάνουν τίποτα. Αν λοιπόν μιλάμε για κανούργιες κάρτες (αρα με lead-free που είναι το melting point απο 208 και βάλε ανάλογα με την κόλληση), θα πρέπει να κάνετε την διαδικασία σε άλλες θερμοκρασίες (πιθανότατα 230 με 235 για να πιάσετε όλη την γκάμα), για κανα 8λεπτο.

Αν μιλάμε για κάρτες γραφικών και έχει κανα buzzer επάνω της (οι msi είχαν συνήθως και βαράει αν λείπει κανα 6πινο ή 8πινο ρεύματος), να είστε σίγουροι ότι το buzzer θα το πάρετε στο χέρι. Αλλά και αυτό το βρίσκετε εύκολα και πολύ φτηνά. Ηλεκτρολυτικοί πυκνωτές θα ξεράσουν. Βασικά μετά απο τέτοια θερμοκρασία αλλάξτε ότι πυκνωτές βλέπετε.

Είναι και ο λόγος που η διαδικασία αυτή δεν την κάνει κανονικά κανένας στο φούρνο. Για να μην στρεσάρει τα υπόλοιπα.

Αν ψάξετε στο net θα βρείτε οδηγίες πως να το φτιάξετε με μια λάμπα gu11. Και ένα αισθητήρα θερμοκρασίας βεβαίως βεβαίως.

Έγινε επεξεργασία από GnF
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
πριν 13 ώρες, το μέλος doctor έγραψε:

Μολις επισκευασα ενα στικακι ddr  500mb στο φουρνο στους 200 C τυλιγμενο με αλουμινοχαρτο για 5 λεπτα!!! Θυμηθηκα τα  νιατα μου!

 

Συνήθως τα ντιμάκια μνήμης παρουσιάζουν πρόβλημα στις επαφές.

Είναι σπάνιο να έχουν θέμα "ψυχρής κόλλησης"

 

Ηταν κάτι καλό ?

aka BH5

 

πριν 12 ώρες, το μέλος f117 έγραψε:

Λολ....αυτο με το αλουμινόχαρτο δεν το ήξερα...

 

 

Το κάνουμε για να μήν αρπάξει ... και να ψηθεί ομοιόμορφα :D

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 1/14/2019 at 9:21 AM, TASOS said:

 

Συνήθως τα ντιμάκια μνήμης παρουσιάζουν πρόβλημα στις επαφές.

Είναι σπάνιο να έχουν θέμα "ψυχρής κόλλησης"

 

Ηταν κάτι καλό ?

aka BH5

 

 

Το κάνουμε για να μήν αρπάξει ... και να ψηθεί ομοιόμορφα :D

κι όμως δεν ηταν θέμα επαφής....μαλλον ψυχρη κολληση ηταν αφου απο τοτε δουλευει "τζι-τζι"!

ε οχι και bh5....της σειρας ήταν!

κάνει δουλεια ο φούρνος....δεν με ΄χει απογοητευσει ποτέ!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.