Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 28/04/2017 in all areas

  1. 40 likes
    Μετά από 4 χρόνια ξανά έφτιαξα πισί από την αρχή. Αγοράστηκαν προ 2μήνου ποντίκι, πληκτρολόγιο και ακουστικά (που δεν φαίνονται στην φωτό). Μένουν ακόμα σαν αγορές ενισχυτής ακουστικών, dac και μερικά φουρφούρια γιατί τα αρχικά ήταν ψώφια! Επίσης παράγγειλα ράφι για το πισί, η οθόνη θα μπει σε βάση στον τοίχο και θα συμμαζευτεί το χάος των καλωδίων..! Τέλος και σημαντικότερο θα αγοραστεί άμεσα ups. Τα κομμάτια σε περίπτωση που κάποιος θέλει να δει: Οθόνη: https://www.asus.com/us/Commercial-Monitors/PB328Q/ Case: http://www.lian-li.com/en/dt_portfolio/pc-o11/ Psu: https://www.evga.com/products/product.aspx?pn=220-p2-0750-x1 Mobo: http://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-AX370-Gaming-K7-rev-10#kf CPU: https://www.amd.com/en/products/cpu/amd-ryzen-7-1700x Ram: http://www.corsair.com/en-gb/vengeance-led-32gb-2-x-16gb-ddr4-dram-3000mhz-c15-memory-kit-white-led-cmu32gx4m2c3000c15 VGA: https://www.msi.com/Graphics-card/GeForce-GTX-1070-SEA-HAWK-X.html#hero-overview SSD: http://www.samsung.com/semiconductor/minisite/ssd/product/consumer/ssd960.html CPU Cooler: https://www.nzxt.com/products/kraken-x52 Keyboard: https://www.logitech.com/el-gr/product/wireless-illuminated-keyboard-k800 Mouse: https://www.logitech.com/el-gr/product/mx-master Speakers: http://us.kef.com/egg Headphones: http://www.hifiman.com/products/detail/178
  2. 22 likes
    Χαρίζονται τα παρακάτω: 1) Samsung 840 PRO 256GB. Sentinel: 2) Samsung 840 EVO 250GB. Sentinel: 3) Samsung PM851 256GB. Sentinel: Τα drives είναι πλήρως λειτουργικά. Προϋποθέσεις για να πάρετε κάτι: 1) Είστε πολύ ενεργό μέλος στο φόρουμ 2) Η αποστολή θα γίνει ΜΟΝΟ με ΕΛΤΑ κούριερ με χρέωση παραλήπτη για τους εκτός Αθηνών. Οι εντός Αθηνών συνάντηση στο μετρό στο Μαρούσι, ΜΟΝΟ πρωινές ώρες και όχι ΣΚ. 3) Προτεραιότητα έχουν τα παλιότερα, πιο ενεργά μέλη και φυσικά όσοι εκδηλώσουν ενδιαφέρον νωρίτερα. 4) Σε πμ δεν θα απαντήσω. Όποιος ενδιαφέρεται για κάτι το δηλώνει ΕΔΩ. 5) Επειδή η "αγγελία" έχει μπει και αλλού προτεραιότητα θα δωθεί με την ώρα του ποστ ενδιαφέροντος. 6) Θα παρακαλούσα, ότι κι αν πάρετε να μην το πουλήσετε. Το έχω ξαναπεί και το λέω και τώρα. Αν ήθελα να τα πουλήσω τα πράγματα θα το έκανα. Στόχος μου είναι να πάνε σε αυτούς που δεν έχουν ή τους λείπει κάτι αντίστοιχο ή θέλουν να αναβαθμίσουν.
  3. 21 likes
  4. 20 likes
    Πρόλογος Κοίτα να δεις πως τα φέρνει ο καιρός και βρέθηκα να γράφω ένα review για το gaming κοινό του TheLab.gr. Καταρχάς να διευκρινίσω κάποια πράγματα για να μπείτε στην λογική του review. Πρώτον δεν είμαι gamer και δεύτερον δεν πιστεύω ότι υπάρχουν καρέκλες γραφείου ειδικά για gamers. Είμαι της άποψης ότι λόγω design μπορεί να δελεάσουν κάποιον που ασχολείται με κάποιο παιχνίδι, αλλά μέχρι εκεί. Από μια καρέκλα γραφείου ένας χρήστης -κατά την ταπεινή μου άποψη- πέρα από το design, ζητάει άνεση, αντοχή και ρυθμιστικά που θα φέρουν το εκάστοτε προϊόν στα μέτρα του. Αν όλα αυτά μπορούν να συνδυαστούν και με μία καλή τιμή, τότε τινάζεται η μπάνκα στον αέρα. Αν διαφωνείτε με αυτήν την λογική, τότε θα διαφωνήσετε και με τον απολογισμό για το σημερινό προϊόν. Χαρακτηριστικά προϊόντος Σήμερα έχουμε την ευκαιρία να εξετάσουμε την Vertagear SL2000 και στον πίνακα που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τα χαρακτηριστικά της όπως αυτά παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα της κατασκευάστριας εταιρίας. Η καρέκλα είναι βαριά κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό μόλις δούμε τα 23kg στον πίνακα χαρακτηριστικών. Αυτό λίγη σημασία έχει όμως, μιας και δεν θα την κουβαλάμε (με εξαίρεση την ώρα που θα την πάμε σπίτι) αλλά θα τσουλάει πάνω σε πέντε ροδάκια. Επίσης, είναι ογκώδης, κάτι που με εμένα πάνω της, κάνει κάποιον που την βλέπει από την πίσω μεριά να αναρωτιέται, αν κάθεται κάποιος πάνω της ή όχι. Παρακάτω σας παραθέτουμε τις διαστάσεις αναλυτικά, για να δείτε αν ταιριάζει στον χώρο σας. Η μόνη διάσταση που λείπει από το παραπάνω σχεδιάγραμμα και καλό είναι να την γνωρίζετε είναι η εξωτερική απόσταση από μπράτσο σε μπράτσο η οποία μετρήθηκε και είναι 64,5cm με τα μπράτσα στη θέση τέρμα μακριά από το σώμα σας και 62,5cm με τα μπράτσα όσο γίνεται πιο κοντά στο σώμα σας. Όπως θα δούμε παρακάτω αυτό μπορεί να ρυθμιστεί με κάποιες βίδες από το κάτω μέρος, που τα συγκρατούν στη θέση τους. Ένα καλό χαρακτηριστικό είναι ότι διατίθεται σε δέκα διαφορετικούς συνδυασμούς αποχρώσεων για να επιλέξετε αυτόν που ταιριάζει καλύτερα είτε στο χώρο σας, είτε στο γούστο σας. Για να δείτε αναλυτικά τις διάφορες χρωματικές εκδοχές δεν έχετε από το να κάνετε ένα κλικ εδώ. Η τιμή είναι υψηλή μιας και στην Ελληνική αγορά υπάρχει προς 286,99€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και μένει να δούμε αν αξίζει αυτό το ποσό. Όσον αφορά την εγγύηση η εταιρία ξεχωρίζει τα προϊόντα όπως και την εγγύησή τους σε δύο κατηγορίες. Στην racing σειρά, στην οποία ανήκει και η καρέκλα της σημερινής παρουσίασης και στην gaming σειρά. Για την σειρά Racing η εγγύηση ανά κομμάτι ακολουθεί: Duration of the Warranty VERTAGEAR Racing Series Chair Parts Limited Warranty: Metal Structure Frame – 10 Years Warranty Arm Rest – 2 Years Metal Base Support – 2 Years Wheels – 2 Years Headrest/Lumbar Support Pillows – 2 Years Five Star Base – 2 Years Gas Lift – 2 Years Συσκευασία, περιεχόμενα και συναρμολόγηση Πάμε να δούμε τι κρύβεται μέσα στην τεράστια κούτα που παραλάβαμε. Επειδή για πρώτη φορά η κούτα δεν χωρούσε στον πάγκο φωτογράφησης θα μας επιτρέψετε μία φωτογραφία με την κούτα στο πάτωμα... Πραγματικά πέρα από τις μεγάλες διαστάσεις έχουμε να κάνουμε και με μία πολύ βαριά χαρτόκουτα. Το βάρος της όλης συσκευασίας είναι 29,5 κιλά και το καθαρό βάρος του προϊόντος, είναι 23 κιλά. Παρόλο που στη συσκευασία εντοπίσαμε αρκετά χτυπήματα, το προϊόν ήρθε σε άριστη κατάσταση στα χέρια μας. Εντός έχει όπως αναμένεται αρκετή προίκα για τον υποψήφιο κάτοχο... Το πρώτο που θα δούμε μαζί είναι ένα μεταλλικό Bracket που στο ένα μέρος του βιδώνει το κάθισμα της καρέκλας και στην κυκλική οπή, η μπουκάλα που αναλαμβάνει την κίνηση προς τα πάνω ή προς τα κάτω σε ένα εύρος 10 εκατοστών. Το μεγάλο knob που βλέπουμε στην πρώτη φωτογραφία που ακολουθεί ρυθμίζει το πόσο εύκολα ή δύσκολα θα γίνεται η ανάκληση της καρέκλας. Η βάση πάνω στην οποία θα κουμπώσουν τα ροδάκια αλλά και η μπουκάλα, είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο και είναι πολύ στιβαρή. Παρακάτω μπορούμε να δούμε τα πολύ όμορφα ροδάκια που συνοδεύουν την καρέκλα. Ανάλογα τον χρωματισμό που θα επιλέξετε θα έχουν και το ανάλογο χρώμα στο στεφάνι τριγύρω. Στην δικιά μας περίπτωση το κόκκινο και ταιριάζουν άψογα με το στυλ της καρέκλας μιας και παραπέμπουν σε τροχούς αυτοκινήτων. Για να πραγματοποιηθεί η συναρμολόγηση ο χρήστης δεν χρειάζεται ειδικά εργαλεία. Ένα κλειδί άλεν που χρειάζεται θα το βρείτε εντός της συσκευασίας και μάλιστα είναι τύπου Τ για ευκολία στο βίδωμα και δυνατότητα επιπλέον σφιξίματος των βιδών. Ένα ακόμα καλό χαρακτηριστικό, είναι το έτοιμο thread lock (κόλλα σπειρωμάτων) για να διασφαλιστεί ότι οι βίδες δε θα ξεβιδώσουν σε πρώτη ευκαιρία και να αρχίσουν να εμφανίζονται τριγμοί. Εντός βρήκαμε επίσης δύο μαξιλάρια με ιμάντες. Το πρώτο είναι για το σημείο του αυχένα και το δεύτερο για την μέση του χρήστη. Προχωράμε με μία γρήγορη ματιά. Το κάθισμα έρχεται συναρμολογημένο με τα μπράτσα βιδωμένα επάνω του. Φυσικά εφόσον ο χρήστης δεν τα θέλει, επειδή για παράδειγμα δε τον βολεύουν, μπορεί να τα αφαιρέσει. Την καλή εφαρμογή της δερματίνης στο κάθισμα, φροντίζουν ελαστικοί ιμάντες οι οποίοι καταλήγουν σε άγκιστρα που πιάνουν επάνω της και την κρατούν τεντωμένη. Οι βίδες που παρέχονται για το στερέωμα του καθίσματος στην ατσάλινη βάση πέρα από μία ροδέλα συνοδεύονται και από grover. Η εταιρία για να διευκολύνει τον χρήστη πέρα από το manual που θα βρει εντός της συσκευασίας, έχει διαθέσιμο και ένα βίντεο στο κανάλι της στο youtube με την διαδικασία. Βιντεοπαρουσίαση προϊόντος Σήμερα δεν έχουμε για εσάς μόνο φωτοπαρουσίαση, αλλά και βίντεοπαρουσίαση, προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να σας φέρουμε όσο πιο κοντά γίνεται στο προϊόν. Παρακάτω υπάρχουν κάποιες από τις φωτογραφίες που εμφανίζονται στο βίντεο της παρουσίασης για να τις δείτε με μεγαλύτερη άνεση και ευκολία. Ο Απολογισμός Ήρθε η ώρα να γραφτεί ένας ακόμα επίλογος, μίας ακόμα παρουσίασης. Δεν το κρύβω ότι ήμουν πολύ διστακτική για το αν θα καταφέρω να παρουσιάσω σωστά ένα τέτοιο προϊόν. Σίγουρα με εμένα πάνω στην καρέκλα, δεν θα βγάζατε και τα καλύτερα συμπεράσματα μιας και απέχω πολύ από το μέσο όρο σωματότυπου σε ένα ανδροκρατούμενο φόρουμ Γι' αυτό το λόγο ζήτησα από φίλους και γνωστούς να δοκιμάσουν και αυτοί το προϊόν και να μου πουν τα συμπεράσματά τους. Και οι τρεις άνδρες που δοκίμασαν την καρέκλα, ήταν άνω του 1.84 σε ύψος και άνω των 88 κιλών. Ένας από αυτούς μάλιστα ήταν 110 κιλά. Τα συμπεράσματα ήταν λίγο πολύ αυτά που σας είπα και στο βίντεο. Το μόνο άτομο που δε βολεύτηκε με τίποτα στην καρέκλα, ήταν ο πιο τροφαντός από όλους και ο λόγος ήταν ότι το bucket κάθισμα τον έβρισκε στα πλαϊνά της μέσης. Ακόμα και με τη δοκιμή του μαξιλαριού μέσης, δεν ένιωθε καθόλου άνετα μιας και τον έβγαζε πολύ έξω όπως ανέφερε και άφησε την προσπάθεια. Οι υπόλοιποι συμπεριλαμβανομένης και της γράφουσας, μείναμε ευχαριστημένοι με κοινή άποψη για το μαξιλάρι μέσης. Και οι τρεις το απορρίψαμε ενώ μας βόλεψε πολύ το μαξιλάρι αυχένα. Βέβαια δεν σας το κρύβω ότι δε βρίσκω νόημα σε τέτοιου τύπου καρέκλες γραφείου. Πέρα δηλαδή από το θέμα design δε βρίσκω κανένα άλλο λόγο στο συγκεκριμένο σχεδιασμό. Δεν υπάρχει περίπτωση να "φύγετε" σε καμία στροφή λόγω ταχύτητας στην ησυχία του γραφείου σας, έτσι δεν είναι; Όμως επειδή ένα προϊόν πέρα από τα χαρακτηριστικά που το συνοδεύουν, σε ένα μεγάλο ποσοστό το επιλέγει το αγοραστικό κοινό λόγω εμφάνισης, καταλαβαίνω απόλυτα την κατασκευάστρια γι' αυτήν της την επιλογή. Όπως σας είπα και στο βίντεο λίγο υπομονή και θα δούμε ένα πιο "κλασικό" μοντέλο. Τώρα στο θέμα της τιμής. Ναι είναι ακριβή και για τα δεδομένα της χώρας μας θα λέγαμε πολύ ακριβή. Όμως με εξαίρεση την απουσία προστατευτικού της μπουκάλας και την ύπαρξη τζόγου στα μπράτσα, δεν έχω να της καταλογίσω κάτι άλλο από κατασκευαστικής άποψης. Ειδικά για το θέμα του τζόγου να πω ότι σε καμία περίπτωση δεν μοιάζει ότι πάει να σπάσει το μπράτσο ή ότι είναι φθηνοδουλειά το πλαστικό. Απλά κάτι τους ξέφυγε κατά τον σχεδιασμό του ρυθμιστή ύψους. Για το εύρος τιμής της, τα υλικά που επιλέχθηκαν και για την στιβαρότητα του προϊόντος, θεωρώ λίγα τα δύο χρόνια εγγύηση που δίνει η κατασκευάστρια σε κάποια τμήματα. Για παράδειγμα δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς "φοβάται" και δίνει μόλις 2 χρόνια εγγύηση στην χυτή αλουμινένια βάση. Για την δερματίνη όπως ανέφερα, η ποιότητά της και ο τρόπος εφαρμογής της, είναι πολύ καλός. Δεν είδα πουθενά σημάδια ότι κάπου πάει να "λασκάρει". Το μόνο που μένει να σας ενημερώσω και αυτό θα γίνει εντός των ημερών μιας και πιάσανε οι ζέστες, είναι κατά πόσο θα λειτουργήσουν σωστά οι πολλές τρύπες που είδαμε στην βάση και δε θα κολλάω επάνω της, όσο θα κάθομαι με κάποιο σορτσάκι. Δυστυχώς ο χρόνος δοκιμών έγινε με άλλες θερμοκρασίες, οπότε εδώ μένει να σας κάνω ένα update. Οι ρόδες είναι πραγματικά απίστευτες. Δεν ξέρω αν έχει υπάρξει παρουσίαση προϊόντος στο παρελθόν, που να διάλεξα αυτή τη λέξη για να περιγράψω ένα σημείο ενός προϊόντος. Είναι αθόρυβες, συμπεριφέρονται άψογα πάνω στην οποιαδήποτε επιφάνεια (παρκέ, πλακάκι, χαλιά) και δεν με προβλημάτισαν σε κανένα σημείο, ακόμα και όταν είχαν γεμίσει με τρίχες από τον γάτο. Τα μαξιλάρια όπως και το κάθισμα και η πλάτη φυσικά, διαθέτουν ένα αφρολέξ υψηλής πυκνότητας, που παίρνει γρήγορα το σχήμα του σώματός σας και επανέρχεται άμεσα στην αρχική του κατάσταση μόλις σηκωθείτε. Με απλά λόγια. Είναι ένα ποιοτικό και στιβαρό προϊόν που αν ταιριάξει στο σώμα σας, θα πείτε χαλάλι τα λεφτά που έδωσα. Δυστυχώς όμως για το αν θα ταιριάξει σε κάποιον από εσάς, δεν μπορώ να το ξέρω και δεν μπορώ να απαντήσω ή να επιχειρηματολογήσω πάνω σε αυτό. Και αυτός είναι και ο λόγος που δεν θα τολμήσω να βαθμολογήσω το προϊόν σε κλίμακα από το ένα έως το δέκα. Για δύο άτομα είχε ένα 9 δαγκωτό, για εμένα θα είχε ένα 8,5 και για ένα άτομο όμως δεν άξιζε τίποτα. Μιας και ο editor είμαι εγώ όμως, θεωρώ ότι αξίζει το editor's choice και το design award του TheLab.gr. Ευχαριστούμε θερμά την Vertagear για την παραχώρηση του δείγματος της δοκιμής. Για το TheLab.gr karmen1983 15/05/2017
  5. 20 likes
  6. 20 likes
  7. 19 likes
    Σας δείχνω τις αγορές μου πολύ σπάνια, αλλά με την παρακάτω είμαι ενθουσιασμένος. Συνολικό κόστος 205€ μαζί με κουπόνι από aliexpress. Στην τιμή περιλαμβάνεται το NO TAX NO VAT που μου επιβεβαίωσαν ότι δε περνάει από τελωνείο (Περνάει από Ολλανδία, Γερμανία, Ιταλία πριν φτάσει Ελλάδα) Αποστολή 28/4 παραλαβή 12/5 Έχω VW και ήρθε με αντάπτορα canbus και διαβάζει κατευθείαν γενικές πληροφορίες από το αμάξι. Πόρτες, ζώνες, ρεζερβουάρ κλπ. Ποιοτικά είναι μέτριο προς καλό, αλλά για τα λεφτά του είναι super. Περαιτέρω πληροφορίες μου ζητάει, γιατί είναι λίγο ποιο γενικό με τεχνολογία και όχι PC related.
  8. 18 likes
    Το αυτοκολλητακι το αφηνω μεχρι να συνηθισω οτι υπαρχει τζαμι
  9. 18 likes
    Το κινητό αυτό έχει μικρή κάμερα και χωράει μόνο 2 τραγούδια. Είναι το γνωστό καμερούλα μια σταλιά 2 mp3
  10. 17 likes
    Χθες παρέλαβα το νέο λαπτοπάκι. Μερικά benches. Νομίζω καλά τα πάει αν και δεν θυμάμαι αν τα νούμερα είναι καλά. O SSD θα αλλαχτεί με έναν 2ΤΒ 960 PRO απλά δεν υπήρχε διαθεσιμότητα για την ώρα. Τον περιμένω. Γενικά καλή, στιβαρή κατασκευή. Για desktop replacement το πήρα οπότε το θέμα μπαταρίας δεν με ενδιαφέρει. Με χάλασε για άλλη μια φορά το γεγονός πως δεν κάνουν RAID οι NVMe SSD που μπορείς να βάλεις (παίρνει 2) αλλά γενικά το laptop είναι πολύ καλό στο θέμα της αναβάθμισης και του maintenance. Ξεκουμπώνεις το πίσω μέρος και είναι όλα εύκολα προσβάσιμα (cooler, NVMe, SATA, μνήμες) για καθάρισμα ή αναβάθμιση. Ας ελπίζουμε πως θα τα πάει καλά μέχρι το επόμενο μοντέλο. Τέλος και δυστυχώς η Nvidia P6000 δεν ήταν διαθέσιμη για το συγκεκριμένο μοντέλο αν και νομίζω πως και η P5000 τα πάει καλά.
  11. 17 likes
    Καλημέρα και καλό μήνα! Καλως ήρθατε στον πρώτο μας αγώνα του πρωταθλήματος.Πιστέυω να κάνουμε μια δυνατή αρχή!! Ο σέρβερ είναι ρυθμισμένος με 1.5 ώρα practice σε συνθήκες αγώνα. Practice : 20:30(40min practice)Qualify : 21:10 (15min)Break : 5minRace#1 : 21:30Race#2 : 22:05 (reversed grid) Οτι απορίες έχουμε σχετικά με τον πρώτο αγώνα , με το αμάξι για την συκγκεκριμένη πίστα κλπ, παρακαλώ να υπωθουν εδω και όχι στο γενικό Το link απο τα στατιστικά του σερβερ είναι αυτό: http://manager.rackservice.org:50424/lapstat Rank Tables του πρωταθλήματος https://docs.google.com/spreadsheets/d/18Ao6Mr7FM_6eeLjf_jbxEQc9dYP24dQgU-OhfuENNgk/edit?usp=sharing Σας ευχαριστώ @Georgiadis Giorgos @GoMaR @Lazy Dog @BladeGT @bill123 @tasosmich @rapid_fast @Aris Teidis @geovas77 @uhu @Anthemius @aKosmas @PolomanGR @wolves @angeln1ck @Oxide Burnedbrain @thazio @JohnnyGTR @jumaru99 @4WNikos @khr1s @Lylankor @akis_z80 @panosdimp @liakjim @wargasm @Xalara5618 @ferrarimanos @Nikolas @fatalara @djkostas @racer
  12. 17 likes
    Πέρασε μια εβδομάδα με το νέο σύστημα και λέω να μοιραστώ την μέχρι τώρα εμπειρία μου. To AM4 backplate της μητρικής μου έρχεται κολλημένο με διπλής όψης ταινία οπότε με λίγη πίεση ανα 2 στους αποστάτες βγαίνει σχετικά εύκολα. Στην αρχή σκέφτηκα να δοκιμάσω με κοπίδι να το ξεκολλήσω αλλά φοβήθηκα μην κάνω ζημιά. Μετά απλώς έβαλα την ΑΜ3 Seidon μου με το backplate της χωρίς να μπλέξω με τους απαράδεκτους της CM που μου είπαν θα περιμένω 1-2 μήνες για ΑΜ4 kit. Έχω κλειστά όλα τα leds καθώς δεν με απασχολεί διόλου το θέμα λόγω και κουτιού που δεν έχει παράθυρο. Η μητρική ήρθε με το 0702 BIOS αλλά ήμουν προετοιμασμένος και στο πρώτο boot του πέρασα το τελευταίο (1002). ***** Βγήκε νέο BIOS (1106) πριν 2 ημέρες από τη ASUS για την μητρική μου με agesa 1.0.0.4a αλλά βούιξαν στα forum οτι είχε κλειδωμένη την τάση στις μνήμες στο 1.22V και τώρα βλέπω οτι το αποσύρανε από το site. ***** Reboot και στο BIOS έβαλα μνήμη στα 3200, πήρε μόνο του τα timings, και έχω όλα τα υπόλοιπα στο auto τώρα. Δεν έχω βάλει πάνω την SB-Zx καθώς το ενσωματωμένο κύκλωμα ήχου βρίσκω οτι είναι πολύ καλό για τις χαμηλές απαιτήσεις μου. Καθαρή εγκατάσταση Creators Update ISO από γρήγορο USB3 stick (400ΜΒ+)/port με την όλη εγκατάσταση να κάνει ~10-12 λεπτά. Μετά drivers της μητρικής κλπ, reboot drivers του LSI και τελευταία drivers της κάρτας γραφικών. Εγκατάσταση λοιπού software και προγραμμάτων όπως Ryzen Master, CPU-Z, HWinfo64, AIDA64, TriXX, prime95 κλπ Όλα αυτά απροβλημάτιστα. Έχω τρέξει prime 2-3 ώρες χωρίς κανένα error/warning. Στο διάστημα αυτής της εβδομάδας έχω τρέξει πολύωρα sessions με παιχνίδια, VMs, Browsing, Video και λοιπά γενικής χρήσεως. Η διαφορά από το προηγούμενο σύστημα είναι πολύ εμφανής. Η εγκατάσταση του Ryzen Balanced power plan κάνει το CPU να τρέχει συνεχώς με 3.7GHz all cores με το XFR να μου έχει δώσει μέχρι 4.1GHz σε 2 cores και αυτά με τάση 1.287V έως 1.328V ανάλογα το utilization. Παρόλα αυτά έχω δει spikes έως 1.45V πιθανόν όταν λειτουργεί το XFR. Επαναλαμβάνω όλα είναι στο auto και στις στοκ συχνότητες του 1600Χ. Σε Balanced plan τα cores πέφτουν στα 2.2GHz με 0.831V. Μέσα στο Μάη θα κάνω και μια απόπειρα OC για να δω που μπορεί να φτάσει αλλά σίγουρα δεν θα το κρατήσω για το καλοκαίρι. Θερμοκρασίες δεν έχω δει παραπάνω από 63C αλλά με τους ανεμιστήρες της ψύξης να γκαζώνουν από τους ~55C, είναι στο πλάνο να ασχοληθώ λίγο με αυτό σύντομα και να ρίξω και το -20C offset στο rainmeter. Εν κατακλείδι είναι από τα πιο απροβλημάτιστα builds που έχω κάνει και ευελπιστώ να είμαι καλά για τα επόμενα 4+ χρόνια καθώς δεν αναβαθμίζω συχνά.
  13. 16 likes
  14. 16 likes
    like όσοι θέλετε να μπαναρω τον αστρολαβο λόγω trolling
  15. 16 likes
    6 καδράκια (17mm MDF δρυς) για να μπουν τα βραβεία του μπαμπά από τους διαγωνισμούς αποσταγμάτων. Σήμερα ξεκίνησε το τρίψιμο με γυαλόχαρτα. Τα σχέδια είναι αυτά.... ...για να τοποθετηθούν έτσι... ....στην επάνω σειρά θα μπούν οι αφίσες των διαγωνισμών της κάθε χρονιάς και στην κάτω τα αντίστοιχα βραβεία.... .... συνεχίζεται
  16. 16 likes
    Εργασίες στο κήπο . . . συνέχεια! Στο προηγούμενο post, είδαμε τι φτιάχτηκε στη πίσω πλευρά του κήπου που είναι η παιδική χαρά! Σήμερα θα δούμε τι έγινε στην εμπρός πλευρά που είναι και η είσοδος στον προστατευμένο παιδικό χώρο! Στη γωνία αυτή η κολόνα μπήκε όσο πιο έκκεντρα γινόταν για να μοιραστεί κάπως η θέση της και προς τις δύο κατευθύνσεις. Στο τοιχίο της μάντρας στερεώθηκε με γωνιές άλλη μια κολόνα και άρχισε να στήνεται και εδώ ο φράχτης. Και με αυτά είμαστε . . . έτσι ! Βέβαια για ευνόητους λόγους θα μπει και πόρτα. Στον τοίχο στηρίχτηκε μια κολόνα με γωνιές στη σωστή απόσταση, πολύ στιβαρά και η πόρτα κρεμάστηκε απάνω της. Με μια μικρή ρύθμιση της θέσης βιδώματος των μεντεσέδων η προσαρμογή ήταν ότι έπρεπε! Φυσικά για να μην έχουμε καμιά λαχτάρα από τα πολυμήχανα πιτσιρίκια, ο σύρτης μπήκε στην έξω πλευρά ! Και ο χώρος ασφαλίστηκε, τα διαβολάκια μπορούν να τριγυρνάνε χωρίς φόβο ότι θα γκρεμιστούν από κάπου! Δυο λεπτομέρειες: Ο σύρτης πιάνει σε μια σχισμή που έφτιαξα με το τρυπάνι και στο στήριγμα της κολόνας της πόρτας έγινε ένα συμβιβασμός λόγω της αλλαγής του πλάτους του τοιχίου, η κολόνα αναγκαστικά μπήκε λίγο πιο μέσα από ότι θα ήταν συμμετρικό, αλλά τελικά αυτό ήταν για καλό ! Καθώς έτσι δεν χρειάστηκε να κόψω την πόρτα ! Πριν να φύγουμε όμως ας πάμε λίγο στην πίσω πλευρά, γιατί εκεί κάτι είχε μείνει που με ανησυχούσε. . . Στη ροδιά, ανάμεσα στους κορμούς της υπήρχε ένα αρκετά μεγάλο κενό και από κάτω τα σκαλοπάτια του διαδρόμου ! Μπήκε ένα από τα ρετάλια που περίσσεψαν από τον εμπρός φράχτη και όλα καλά ! Και κάπως έτσι φτάσαμε στο τέλος των σημερινών εργασιών! Ας ρίξουμε μια τελευταία ματιά πηγαίνοντας να τεντώσουμε κανά κόκκαλο , γιατί πολύ γονάτισμα έπεσε και δεν την παλεύω! ! Καλή ξεκούραση σε όλους !
  17. 16 likes
    Με τον @Lakisss πριν μερικες μερες και μερικα εξτρα
  18. 16 likes
  19. 16 likes
    τα υπόλοιπα σε λίγο αν προλάβω Αντικρυστό στην Αθήνα παρακαλώ
  20. 16 likes
    Νεο Build AMD ryzen R7 1700 Gigabyte AORUS AX370 gaming 5 G.skill F4-3000C15D-16GTZR Εγινε νεα εγκατασταση Win. 10 αναβαθμιση BIOS στο F5 και ξεκινησα να δοκιμασω αρχικα ποσο ανεβαινουν οι μνημες γνωριζοντας οτι δεν ειναι samsung b-die kit οποτε μαλλον θα πηγαινα λογικα μεχρι τα 2400-2666.Με το F5 εγινε ακριβως αυτο..Οτι και ρυθμισεις να χρησιμοποιησα στο bios δεν bootare πανω απο 2400.Περασα παλι το F4 μονο και μονο για να επιβεβαιωσω οτι πρεπει να περιμενω τον μαιο οπου τα τσιπακια της hynix θα εχουν την τιμητικη τους,αλλα με το F4 bootare κανονικα και στα 3200 με 1.45v και πιο χαλαρα timings οπως φαινεται και στο Cinebench R15 στην φωτο.Αυτη την στιγμη κατεβηκα στα 3.8Ghz με 1.3V και οι μνημες παιζουν στα 2933Mhz με 1.35v .Παρατηρησα οτι καποιες φορες δυσκολευοταν να ξεκινησει και κατεβασα τις μνημες στα φυσιολογικα μεχρι να βρω χρονο να ψαξω και τις υπολοιπες ρυθμισεις τους.Στις photo εχω print screen αναλυτικα πιο κιτ ειναι. Η gigabyte ειναι αρκετο ποιοτικο board με αρκετα features αλλα δεν ειναι το Board που θα ψαξει καποιος που ασχολειται κατα κυριο λογο με ΟC.Εχει ομως οτι ρυθμισεις χρειαζεται για να παρεις τα μεγιστα απο το CPU που εχεις για 24/7.Δεν εχει Ref clk οποτε το παιχνιδι σε μνημες και επεξεργαστη γινεται με βαση το 100. .
  21. 16 likes
  22. 16 likes
    Ήρθαν τα δικά μου Κανείς εδώ με R5?
  23. 15 likes
    - Πως ήταν το Άμστερνταμ, το γυρίσατε καθόλου; - Μπαααα, είχε ο καθένας το δικό του.
  24. 15 likes
  25. 15 likes
    Σήμερα κάναμε άσκηση εκκένωσης του κτηρίου, σε περίπτωση πυρκαγιάς. Ήμασταν 22 δευτερόλεπτα πιο αργοί, απ' ότι όταν σχολάμε.
  26. 14 likes
  27. 14 likes
    Και καρύδια σπάμε .......... & λεωφορεία φτιάχνουμε ................. & μιά (λίγο πιο παλιά) κατασκευούλα που με δυσκόλεψε αλλά μου αρέσει πολύ.
  28. 14 likes
    Μεταφρασμένο από facebook. Ένας μικρός είναι μέσα στο λεωφορείο και τρώει σοκολάτα. Μόλις τελειώνει με τη πρώτη σοκολάτα, βγάζει και δεύτερη και τρώει και αυτήν. Έπειτα βγάζει τη τρίτη σοκολάτα όπου ένας ενήλικας τον διακόπτει: - Το ξέρεις πως δεν πρέπει να τρως τόσες πολλές σοκολάτες; θα χαλάσουν τα δόντια σου και θα γίνεις χοντρός. - Ο παππούς μου πέθανε 105 χρονών. - Και πιστεύεις πως πέθανε τόσο μεγάλος επειδή έτρωγε σοκολάτα; - Όχι, επειδή δεν μπλεκόταν στις δουλειές των άλλων.
  29. 14 likes
    Ήρθε και η νέα κάρτα για την μετάβαση πλήρως σε mitx συστηματακι που θέλει λιιιιγο ακόμα για να ολοκληρωθεί. Sent from my LEX720 using Tapatalk
  30. 14 likes
  31. 13 likes
    Ένα πράγμα θα σας πω. Είμαστε η καλύτερη gaming community στον πλανήτη! Τόσα χρόνια σε τόσα games,αυτό που έχουμε εδω μέσα δε το έχω ξαναζήσει. Μια μικρή ιντερνετική γωνίτσα με άτομα που χαίρεσαι να μιλάς,που γελάς και που υπάρχει σεβασμός απο και προς όλους. Δε ξέρω αν φταίνε οι ηλικίες και δεν έχουμε πιτσιρίκια ή έτυχε να είστε ένας και ένας ή είναι η φύση του παιχνιδιού που διαλέξαμε που μαζεύει πιο σοβαρά άτομα. Όπως και να χει,πολύ μας χαίρομαι ρε!
  32. 13 likes
  33. 13 likes
    Εδώ το καλό POV!!!! Τα τραντάγματα είναι από το ffb που λειτουργεί και ως motion simulator 2nd race:
  34. 13 likes
    Tελείωσε σήμερα Θα βελτιωθεί...
  35. 13 likes
    !!!ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!!! Το link ΑΛΛΑΞΕ !! ΄Ετοιμες οι τελικές κατατάξεις - ποινές και cuts!!!! Δεν παραθέτω εικόνες Στο παρακάτω λινκ θα δείτε : Στην καρτέλα Tango - X ranking τα συνολικά αποτελέσματα όλου του πρωταθλήματος.(θα αυτοματοποιηθούν και αυτά) Στην καρτέλα Penalties_imola είναι όλες οι ποινές με σημειώσεις για το παράπτωμα,ο χρόνος που έγινε το συμβάν, όπως και οι ποινή για τον επόμενο αγώνα. Επίσης αναγράφονται και τα cuts για κάθε οδηγό για κάθε στροφή.(αυτό το γνωρίζετε ήδη εξάλλου). Να ενημερώσω ότι : Ήμασταν ιδιαίτερα ελαστικοί με τα συμβάντα και κυρίως σε κάποιους που έχουν warnings για τον ίδιο λόγο.Στον επόμενο αγώνα οι ποινές για τον ίδιο λόγο θα είναι πιο αυστηρές! Το link ειναι αυτο : https://docs.google.com/spreadsheets/d/10Y7k1D-0RQ3BgKU0IeWVVs6NJcPxwSXh7csTJ5ELG00/edit#gid=724695792 (θα ενημερωθούν και τα αντίστοιχα θέματα με το νέο Link ) Σας ευχαριστούμε όλους για την υποστήριξη και να ετοιμαστούμε για τον επόμενο αγώνα!! Υ.Γ Να ευχαρίστησουμε θερμά τον @jumaru99 για την πολύτιμη βοήθεια του και τον χρόνο του για το στήσιμο του excel- Όλα αυτόματα γίνονται ) @Georgiadis Giorgos @GoMaR @Lazy Dog @BladeGT @bill123 @tasosmich @rapid_fast @Aris Teidis @geovas77 @uhu @Anthemius @aKosmas @PolomanGR @wolves @angeln1ck @Oxide Burnedbrain @thazio @JohnnyGTR @jumaru99 @4WNikos @khr1s @Lylankor @akis_z80 @panosdimp @liakjim @wargasm @Xalara5618 @ferrarimanos @Nikolas @fatalara @djkostas @racer
  36. 13 likes
    Ήρθε το κουτί και ολοκληρώθηκε ο υπολογιστής, μεγάλη συγκίνηση να στήνεις από την αρχή desktop μετά από 10+ χρόνια
  37. 13 likes
  38. 13 likes
  39. 13 likes
  40. 13 likes
  41. 13 likes
    Ότι και να ειπωθεί πλέον σε αυτό το νήμα απλά δεν μας ενδιαφέρει. Πιτόγυρο στο Όσλο λέμε και μάλιστα πολύ καλό. Και ακόμα δεν τους έχεις έρθει η σούβλα για το γύρο. Όλα μέσα στο γύρο ήταν φρεσκότατα, οι τηγανητές πατατούλες κομένες στο χέρι, το τζατζίκι χειροποίητο και ο γύρος το ίδιο. Respect. Νέο στέκι. Και το καλοκαίρι θα παίξει επιτέλους Freddo Espresso. Επίσης και για όσους με ξέρουν μπόρεσα να φάω μόνο ένα. Για να δώσω hint για το μέγεθος. Αν κάνουν και το delivery που σκέφτονται τότε καταστραφήκαμε.
  42. 13 likes
  43. 12 likes
    Τον τελευταίο καιρό, έχω ασχοληθεί αρκετά με τη σύγκριση RF2 και AC VS Real life όσον αφορά το FFB. VS real life, το επαναλαμβάνω. Βέβαια δεν έχω οδηγήσει ποτέ racing car αλλά έχω βάλει ένα JCW και ένα S3 σε πίστα. Τίποτα το ιδιαίτερο. Εστίασα στο να αναγνωρίσω και να καταγράψω τις διαφορές στο FFB όσον αφορά το τι νιώθω στο τιμόνι / τι πρέπει να νιώθω. Επίσης έριξα διάβασμα στα forums για τον τρόπο που δουλεύει το ffb στα 2 sims. To hardware μου είναι ένα 20nm peak / 10nm constant OSW όπως οι περισσότεροι ξέρετε, επομένως ρύθμισα και τα 2 sims όσο καλύτερα (no additional effects) μπορούσα για να το εκμεταλλευτούν και άρχισα τις δοκιμές. Η εμπειρία μου με το συγκεκριμένο hardware είναι σχεδόν 2 ετών τώρα οπότε μπορώ να πω πως έχω κατανοήσει πλήρως τι πρέπει να κάνω για να ρυθμίσω και τα 2 sims για το συγκεκριμένο τιμόνι. Πού κατέληξα... Το AC βγάζει το ffb signal από τις αναρτήσεις και τις δυνάμεις που ασκούνται στο steering column και επηρρεάζεται πολύ από τη γεωμετρία, με αποτέλεσμα το ffb να είναι πιο clinical και να νιώθεις πως υπάρχει ένα damping γενικώς. Είναι πιο γραμμικό και δεν έχει τρελά peaks στο output. Επίσης δεν περνάει επιπλέον effects στο τιμόνι, εκτός και αν τα ενεργοποιήσεις. Το κακό είναι πως δεν μεταφέρει την τρελή λεπτομέρεια από τον δρόμο και φαίνεται πιο βαρετό σε σχέση με το RF2, επίσης έχει πιστεύω περισσότερο "SAT - Self aligning torque" (τις δυνάμεις που θέλουν να επαναφέρουν το τιμόνι στο κέντρο) από όσο θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου. Το RF2 βγάζει το ffb από τις δυνάμεις που ασκούνται πάνω στα ελαστικά, με αποτέλεσμα να είναι πιο ζωντανό, μεταφέρει πολύ τη λεπτομέρεια και έχει τρελά peaks. Είναι πιο ευχάριστο και exciting. Δεν μου δίνει όμως καθόλου καλή αίσθηση του τι κάνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Πιστεύω πως μας μεταφέρει και extra πληροφορίες από δυνάμεις που θα έπρεπε να τις νιώθουμε στο σώμα μας και όχι στο τιμόνι. Χρειάστηκε πολλές αλλαγές στο .json του controller για να είναι playable (χωρίς να σου σπάσει κανα χέρι δηλαδή). Συγκρίνοντας με το τι έρχεται στο τιμόνι ενός πραγματικού αυτοκινήτου πιστεύω πως το AC είναι πολύ πιο κοντά στη πραγματικότητα. Το RF2 μεταφέρει επιπλέον πληροφορίες, οι οποίες στην ουσία βοηθάνε και είναι πολύ ωραίες στην αίσθηση. Το κλασικό παράδειγμα ειναι το εξής, παίρνεις το real life car, και καβαλάς ένα χαμηλό πεζοδρόμιο με 40. Τι νιώθεις στο τιμόνι? (μόνο στο τιμόνι). Τις ρόδες να σου τραβάνε το τιμόνι αριστερά ή δεξιά. Τι νιώθεις στο RF2 σε ένα high kerb? Tον πανικό τον ίδιο, καθώς τα λάστιχα συμπιέζονται πολύ και έρχεται τρελό ffb. Τι νιώθεις στο AC? Το τιμόνι απλά σε τραβάει όπως και στο κανονικό. Παρόμοιο αποτέλεσμα έχει και σε σύγκριση με απλές λακούβες, το RF2 σου περνάει και το τι νιώθεις στον ποπό σου. Στα physics τώρα, με ξέρετε πως το AC είναι η προτίμηση μου καθώς με πείθει περισσότερο απόλα. Το βασικότερο θέμα του RF2 είναι πως όσον αφορά την ομοιομορφία του content / physics είναι ένα μαύρο χάλι. Τα μισά official cars είναι μια χαρά , τα άλλα μισά είναι μπάχαλο. Έχει πολλά bugs που αφορούν το heating cycle στα ελαστικά. Βασίζεται σε mods από modders που δεν έχουν ιδέα, 1 στα 20 αυτοκίνητα φαίνεται να είναι "σωστά". Τα tracks, επίσης μάυρο χάλι, με ανακρίβειες στο mesh του track, τρίγωνα kerbs και γενικά πολύ low polygons στο mesh. Ας μην πάμε στην ακρίβεια τους καθώς δεν είναι LS οπότε το αφήνουμε. Το βασικότερο πρόβλημα του AC είναι πως τα default weather settings & grip levels είναι πολύ ψηλά σε σχέση με το RF2, επομένως όσοι τα συγκρίνουν συγκρίνουν ανόμοια πράγματα. Επίσης το AC εξομειώνει τα factory assists των αυτοκινήτων, επομένως όταν πάει κάποιος και συγκρίνει GT3 cars στο AC & RF2 , στο AC του φαίνεται πολύ εύκολο καθώς στο RF2 δεν υπάρχει ούτε TC ούτε ΑΒS από default. Είμαι σίγουρος πως σε μια G25/G27 το RF2 πείθει πολύ περισσότερο όσον αφορά το FFB, αλλά αυτό είναι περισσότερο λόγω τως απότομων και δυνατών δυνάμεων που ασκούνται στα τιμόνια. Σε μια αδύναμη τιμονιέρα την κάνει πολύ ζωντανή, σε ένα πολύ δυνατό hardware όπως είναι τα OSW, το RF2 φαίνεται πως είναι κάπως "τεχνητό" και χρειάζεται πολύ ρύθμιση. Αντίστοιχα, στο AC μια G27 φαίνεται νωθρή και αργή... χωρίς πολύ πληροφορία, σε ένα OSW όμως νιώθεις πράγματα που απλά δεν υπάρχουν με τα αδύναμα τιμόνια. Δεν είναι όμως τυχαίο πιστεύω, πως στο AC χρειάστηκα 2 ρυθμίσεις και στο RF2 χρειάστηκα να αλλάξω και να ρυθμίσω πολλές γραμμές στο .json για συγκεκριμένα effects και forces. Αυτή είναι η γνώμη μου και οι σκέψεις μου μετά από αρκετό ψάξιμο, ρύθμιση και δοκιμές με hotlap και racing και στα 2 sims. Ίσως να βοηθήσει κόσμο στην επιλογή του hardware / software στο μέλλον.
  44. 12 likes
    Της αναλήψεως σήμερα. Άντε και του χρόνου να είμαστε καλα Φωτό απο ότι έμεινε
  45. 12 likes
    Ο Zαμπούνης στο βιβλίο του γραφει οτι ο σωστος ο αντρας πρεπει να μαγειρευει στη γυναίκα του. Ο γνωστός και ως τζεντλεμεν-τες...
  46. 12 likes
  47. 12 likes
    Jax εγγυηση κλασικα,μας γλυκανε <3
  48. 12 likes
    Νεο μωρό.... Lg V20.....έρωτας.
  49. 12 likes
  50. 12 likes
    Progress..! Σημείωση: είναι μέρος φαγητού 4 ατόμων..! Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00