Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 20/02/2017 in all areas

  1. 4 likes
  2. Εγώ θα διαφωνήσω, νομίζω η μεγάλη διαφορά ταχύτητας κάνει τα πράγματα πολύ εύκολα μεταξύ 919 και τα άλλα 2 class γιατί το 919 μπορεί να περάσει απο όποια γραμμή θέλει χωρίς να επηρεάσει σχεδόν καθόλου το άλλο αυτοκίνητο. Πραγματικά δεν περίμενα να μου ανοίξουν τον παραμικρό χώρο και όσοι συνέχιζαν τον αγώνα τους κανονικά ήταν και πιο προβλέψιμοι. Μεταξύ GT4 και GT2 που η διαφορά είναι μικρότερη εικάζω οτι τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα και για τους 2. Το μοναδικό σημείο που πραγματικά η μεγάλη διαφορά δημιουργούσε πρόβλημα ήταν η Eau Rouge, που είναι και πολύ ιδιαίτερη στροφή με μια μοναδική γραμμή. Εκεί κάθε φορά που πέτυχα αυτοκίνητο έκατσα από πίσω για να περάσω μετά, ας έχανα 2-3 sec σε κάτι φάσεις. Οι κινήσεις που κάνατε εκεί νομίζω ήταν πολύ παρακινδινευμένες, ειδικά τη στιγμή που τα παιδιά που είναι με τις GT4 είναι κατα μέσο όρο λιγότερο έμπειροι και είναι λογικό αρκετές φορές να αλλάζει λίγο η γραμμή τους από την ιδανική και να είναι απρόβλεπτη. More tomorrow, κάθομαι να δω το All-Star game που αρχίζει σε λίγο
    2 likes
  3. Πολύ ενδιαφέρον ο αγώνας. Του traffic το κάγκελο! Στο βίντεο του Lyla που ήμουν παρών, πρέπει να 'ταν από τις πιο πυκνές/στριμόκωλες στιγμές του αγώνα! Με όλα τα classes μαζί να καβατζάρει το ένα το άλλο! φιουυ! Φθηνά τη γλυτώσαμε @akis_z80 Στο σάντουΐτς σου, είμαι η GT4 δεξιά. Σε βλέπω να έρχεσαι σαν δαίμονας και κρατάω το τιμόνι σταθερό, ευχόμενος να καταφέρεις να περάσεις. Λέω "Τι κάνει ο τρελλός?". Ευτυχώς που πέρασες, γιατί ακόμα τα κομμάτια μου θα μάζευα @Mr. Rous Μπράβο για τις ωραίες μάχες που είχαμε με εναλλαγές θέσεων και την μπογιά που ανταλλάξαμε Είχαμε και μια καλή επαφή, ενδεχομένως να έφταιξα. Ας το δούνε τα παιδιά κι ας με καμπανιάσουν αν είναι Επίσης, να ευχαριστήσεις και τον Νάσο, γιατί με τον ίδιο τρόπο, στο ίδιο σημείο! με προσπέρασες πάλι πριν το τέλος όπως με τον Δημήτρη νωρίτερα @ferrarimanos Όταν είχες πρόθεση να προσπεράσεις, έπαιζες τα φώτα σου. Μπορώ να πω πως για εμένα λειτούργησε άψογα όσες φορές με lapαρες. Δεν ξέρω μήπως να το υιοθετούσατε τα 919. Βρήκα ότι αναγνώριζα καλύτερα στιγμιαία τον όγκο σας και την πρόθεση κίνησή σας, που ομολογουμένως είναι αστραπιαία για εμάς τους μικρούς. Well done! @liakjim Κατευθύνομαι ήδη στο 2ο apex της στροφής και εσύ "βουτάς" ακριβώς εκεί, στην εσωτερική μου. Θέμα χώρου θεωρώ δεν τίθεται. Δεν μπήκαμε πλάι πλάι στη στροφή. Ακολουθώ τη γραμμή μου και μπαίνεις δίπλα μου. Εκεί στην κορυφή καταλαβαίνεις πως κι εγώ δεν μπορούσα και να ήθελα να έρθω πιο δεξιά σε κλάσματα του δευτερολέπτου όταν μπαίνεις με τα όσα. Περίμενα να κρατηθείς να με περάσεις 30-40 μέτρα μετά. Δεν πειράζει. Μόνο που στο practice και στο δοκιμαστικό race παρατήρησα πολλές παρόμοιες συμπεριφορές από άλλους, ανυπόμονους. Ειδικά στην Eau Rouge. Μόνο λίγο προσοχή από εσάς τους γρήγορους. Κοίτα εγώ θα το αναφέρω στα παιδιά, μόνο και μόνο για να είναι και οι άλλοι προσεκτικότεροι στους επόμενους αγώνες. Από εσένα γενικά δεν έχω παράπονο και το θεωρώ μεμονωμένο περιστατικό. Απλά δεν χρειάζεται να είμαστε σίφουνες πάντα. Κι εγώ έχασα μάχες με διαφορές να ανοίγονται, κόβοντας το γκάζι για να περάσουν οι άλλες κλάσεις καθαρά μέσα σε στροφές. Είναι στο παιχνίδι αυτά Το θετικό ήταν το όχι μεγάλο damage και δεν χρειαζόμουν απαραιτήτως pitstop, αλλά βρισκόμουν σε διεκδίκηση για το podium, όπου χάθηκε μετά από αυτό και τελικά ούτε ζωγραφιστό Δυστυχώς 2 γύρους πριν το τέλος, ήμουν παράπλευρη απώλεια της επαφής των @sosna και του teammate @JohnnyGTR, χάνοντας κι άλλο χρόνο/θέση. Εν κατακλείδι, η πρόκληση της διαχείρισης του traffic έκανε τον αγώνα συναρπαστικό, αν και πολύ απαιτητικό, αλλά τον διασκέδασα πολύ! Αυτός ήταν και ο σκοπός άλλωστε, race for fun
    2 likes
  4. Συγνώμη ρε Bill, αλλά το παρακάτω επιτρέπεται να το ποστάρεις δηλαδή; Αυτό δεν είναι ξεκάθαρα info για τους Ryzen, εφόσον υποτεθεί ότι δεν είναι fake info? Ή το NDA απαγορεύει μόνο τα αισιόδοξα posts για τους Ryzen? Κοροϊδευόμαστε νομίζω. Αν και προσωπικά θεωρώ ότι κάνεις ότι κάνει και κάθε άλλος στο παρόν thread. Απλές εκτιμήσεις.
    2 likes
  5. Ενδιαφερον αγωνας θα ελεγα... Δυστηχως μετα τον bill ημουν ο επομενος που την πληρωσε με τα gt4 μιας και λιγο πριν το τελος εφαγα ενα δυνατο χτυπημα απο τον @panosdimp με αποτελεσμα το αμαξι μου σχεδον να μην στριβει αριστερα και να χασω αρκετες θεσεις... Μπραβο σε ολους παντως... Περιμενα μεγαλυτερο χαλι αλλα διαψευθηκα...
    2 likes
  6. 2 likes
  7. 2 likes
  8. Πραγματικά δεν το ήθελα με πούλησε το κερμπ άλλωστε φαίνεται πόσο πολύ είχα κόψει από πριν περιμένοντας να πας δεξιά για να την επόμενη αριστερή.
    1 like
  9. Βασικα δεν ειχα διαβασει τιποτα, απλα την εβαλα και την ειδα. Δημιουργει παντως τρελο συναισθημα η ταινια. Σου δημιουργει μεσα σε μια σκηνη σεβασμο και θετικα συναισθηματα για εναν πρωταγονιστη που ουτε καν ξερεις.
    1 like
  10. Αρχικά βρες το εγχειρίδιο του συμπιεστή, θα λέει τι λάδι χρειάζεται. Αν δεν το βρεις https://www.skroutz.gr/c/944/Eksarthmata-Ergaleion-Aeros.html?keyphrase=λαδι+κομπρεσερ Τη ποσότητα τη μαρτυρά ο μαύρος δείκτης πίσω από τον κύλινδρο. Όσο πιο σκληρή χρήση κάνεις στο μηχάνημα, τόσο πιο συχνά θέλει λάδια και άνοιγμα η βαλβίδα να φύγουν τα νερά. Αυτό το κανονίζεις μόνος σου. Με ότι καθαριστικό και να ψεκάσεις τον συμπιεστή, μακριά από πηνία και τα ηλεκτρικά του.
    1 like
  11. Σοβαρά παιδιά, ακόμα και μικρά ατυχηματάκια να είχατε, κάντε τα report!! Από τα μικρά είναι που θα γίνουμε καλύτεροι! Τα μεγάλα incidents θα φάνε τα penalties τους , τα μικρά θα είναι παρατηρήσεις για τον επόμενο αγώνα! π.χ. Είπαμε ότι κρατάμε τη γραμμή μας όταν μας προσπερνάει αυτοκίνητο... Αυτό δε σημαίνει όμως πως αν ο άλλος πάει να βουτήξει στα φρένα εσύ θα πας να στρίψεις πάνω του!! Το λέω γιατί έγινε!
    1 like
  12. Ο πρωτος μου presenter, ελπιζω να βγει τοσο ποιοτικο οσο φαινεται!
    1 like
  13. πάντως υπερβολική πληθώρα από usb ................ edit μόλις ανακάλυψα μια πληροφορία στο βαθύ web .... θυμάστε που λέω ότι υπάρχει ένας άσσος στο μανίκι μεταξύ cpu-gpu Vega already have something called Infinity Fabric if you pair it with a Ryzen CPU από amd engineering : Infinity Fabric is on both Zen and Vega. https://www.reddit.com/r/Amd/comments/5uzozn/am4_board_zen_cpu_rtg_gpu_moar_gainz/ στην ουσία θα μπορεί να αξιοποιεί ο zen cpu κάποιο μέρος της hbm μνήμης της gpu , (θα δείξει όταν βγουνε)
    1 like
  14. Μένουν λίγες μέρες μέχρι και την επίσημη παρουσίαση των AMD Ryzen και εκτός από διάφορες διαρροές όσον αφορά τους νέους επεξεργαστές της AMD, υπάρχουν και πολλές διαρροές όσον αφορά τις μητρικές που θα τους φιλοξενήσουν. Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές ετοιμάζουν πλήθος μοντέλων για όλες τις τσέπες, φωτογραφίες των οποίων διαρρέουν συνεχώς στο διαδίκτυο. Μάλιστα η Biostar έχει ήδη προχωρήσει σε επίσημη ανακοίνωση των νέων μοντέλων της. Ένα συγκεντρωτικό αυτών των φωτογραφιών και πληροφοριών, δημοσίευσε πριν λίγη ώρα το wccftech. Στο άρθρο του wccftech θα διαβάσετε αρχικά κάποιες πληροφορίες για τα νέα chipsets της νέας πλατφόρμας, ενώ ακολουθεί ογκώδες φωτογραφικό και όχι μόνο υλικό, από μητρικές της ASUS, της ASRock, της MSI, της Gigabyte και της Biostar. Οι τιμές των μητρικών θα ξεκινάνε από αρκετά χαμηλά, κάτω από $59, ενώ μοντέλα που θα κινούνται άνω των $59 με το B350 chipset, θα επιτρέπουν ακόμα και υπερχρονισμό. Υπενθυμίζουμε ότι όλοι οι Ryzen θα είναι ξεκλείδωτοι. Λίγες πληροφορίες για αυτούς υπάρχουν στο τέλος του εν λόγω άρθρου. Μπορείτε επίσης να διαβάσετε την επίσημη ανακοίνωση της Biostar εδώ ή να επισκεφτείτε τις επίσημες σελίδες των μοντέλων της για πιο αναλυτικές πληροφορίες: Racing X370GT7, X370GT5, X370GT3, B350GT5 και B350GT3
    1 like
  15. Δεν θέλω να πω ότι επαληθεύτηκα λέγοντας ότι το γρήγορο group , θα σήμαινε μπελάδες. Αλλά αυτό ψήφισε ο κόσμος Είναι τεράστια η διαφορά δυναμικότητας + τις πραγματικά απίστευτες ταχύτητες που πιάνουν τα 919, δυσκολεύουν πααααρα πολύ τα πράγματα, ειδικά με τα GΤ4. Δεν θα ήθελα να είχα GT4 νομίζω, φαντάσου να είσαι 1ος σαν τον @bill123, +10 δευτ από τους άλλους και απλά να χάνεις έτσι τον αγώνα.... Ίσως πρέπει να πέσουν βαριές καμπάνες, ώστε στον επόμενο να είμαστε όλοι πιο προσεκτικοί. (υπόδειγμα ο @panosdimp που τον έβλεπα, πόσο προσεκτικός ήταν )
    1 like
  16. Πιάσε ένα σάντουιτς με ψωμάκι GT4, ζαμπόν τυρί, πιπεριά, πατάτες και ένα 919 παρακαλώ
    1 like
  17. Απίστευτα επεισοδιακός αγώνας, που όλα κρίνονται στα ντουμπλαρίσματα. Μάχες με @panosdimp, όπου υπήρξε ένα μικρό κλεισιματάκι, λογικό με αυτούς τους δαίμονες. Από ντουμπλάρισμα, είχα μια επαφή με τον @jumaru99 που νόμιζα πως έφταιγα, αλλά τελικά έδωσα όλον τον χώρο : Συγχαρητήρια στους νικητές και κρίμα για την ομάδα με τον Βασίλη @bill123 που τον έφαγαν ενώ ήταν άνετα πρώτος.
    1 like
  18. Τι μαριο και νφσ ρε. Ένα είναι το παιχνίδι.
    1 like
  19. http://www.imdb.com/title/tt0070666/?ref_=nv_sr_1 Μενουμε στο 70' με μια πολυ καλη ταινια. Σεναριο, ερμηνειες και σκηνοθεσια απλα σωστες. Δε κανει κοιλια αλλα δε τη λες και γρηγορη ταινια. Το μονο αρνητικο ειναι οτι το θεμα και τη καταληξη τα ξερεις απο την αρχη. Περιμενα πιο καλη "δικαιολογια" για αυτη τη καταληξη. Πολυ καλη ομως. Συστηνω.
    1 like
  20. 1 like
  21. 1 like
  22. Πάντως αν δεν ασχολείσαι επαγγελματικά με αυτό, ίσως να το ξανά σκεφτείς.
    1 like
  23. ειναι κάτι φορές που αισθάνεσαι μόνος...
    1 like
  24. 1 like
  25. 1 like
  26. Εγώ δεν αμφισβητώ το AC. Αλλά ακόμη και η μηχανή προγραμματισμού του κινητήρα είναι σε άλλο επίπεδο. Έχω κάψει πολλές φορές κινητήρα και δεν τελειώσα αγώνα. Αυτό στο AC δεν υπάρχει για παράδειγμα. Νομίζω ότι είναι μια κατηγορία μόνο του.
    1 like
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00