Jump to content



  • yanni
    yanni

    Από τις 15 Φεβρουαρίου θα αρχίσει ο Google Chrome να μπλοκάρει διαφημίσεις

    Ο πρώτος browser που άρχισε να προσφέρει δυνατότητα μπλοκαρίσματος διαφημίσεων, ήταν ο Opera, τόσο στην desktop έκδοση, όσο και στις mobile. Οι πρώτες φήμες ότι θα ακολουθήσει αυτό το δρόμο και ο Google Chrome, είχαν ακουστεί ήδη από πέρσι τον Απρίλιο. Πλέον έχουμε και ημερομηνία όσον αφορά την ενεργοποίηση του εν λόγω χαρακτηριστικού. Ο Google Chrome θα αρχίσει να κόβει διαφημίσεις, οι οποίες θεωρούνται ενοχλητικές για τον χρήστη, από τις 15 Φεβρουαρίου.

     

    Όπως είχαμε αναφέρει και τον Απρίλιο, ο Chrome δεν θα κόβει όλες τις διαφημίσεις, αλλά μόνο αυτές που δεν θα ικανοποιούν τις προδιαγραφές που τίθενται στο Better Ad Standards, από τον Coalition for Better Ads. Διαφημίσεις που θα παραβιάζουν τις προδιαγραφές που τίθενται από το Better Ad Standards, θα θεωρούνται αυτομάτως ότι ανήκουν στις κατηγορίες των διαφημίσεων που είναι ιδιαίτερα ενοχλητικές για αυτόν που σερφάρει στο διαδίκτυο και άρα θα κόβονται. Όσες διαφημίσεις ικανοποιούν τις προδιαγραφές, δεν θα κόβονται από το νέο φίλτρο του Google Chrome. Εδώ θα μπορούσε κάποιος να υποθέσει ότι διαφημίσεις της ίδιας της Google θα περνάνε πάντα με επιτυχία το φίλτρο.

     

    Στην λίστα των διαφημίσεων που θα κόβονται περιλαμβάνονται

    • Pop-ups
    • Βίντεο με ήχο που θα ξεκινάνε αυτόματα
    • Διαφημίσεις με αντίστροφη μέτρηση (το είδος που σας κάνει να περιμένετε x δευτερόλεπτα για να δείτε το περιεχόμενο σε μια σελίδα)
    • Μεγάλες διαφημίσεις που παραμένουν και καλύπτουν ένα μέρος της οθόνης ακόμα και όταν κάνετε scroll
    • Διαφημίσεις που καταλαμβάνουν πάνω από το 30% της οθόνης σε μια κινητή συσκευή
    • Animated διαφημίσεις που αναβοσβήνουν σε κινητές συσκευές
    • Διαφημίσεις με αντίστροφη μέτρηση σε κινητές συσκευές

     

    Με τους third party ad blockers με μορφή επεκτάσεων, να κόβουν το σύνολο των διαφημίσεων, πολλοί θεωρούν ότι η Google ελπίζει ότι οι χρήστες θα χρησιμοποιούν την ενσωματωμένη δυνατότητα φιλτραρίσματος των διαφημίσεων που θα παρέχει ο Chrome και δεν θα καταφεύγουν σε αυτές τις επεκτάσεις. Με αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλίζει ότι οι δικές της διαφημίσεις, που αποτελούν το βασικό της έσοδο, δεν θα κόβονται.

     

    Αυτές τις μέρες είχαμε επίσης άλλες δύο σχετικές ειδήσεις για τον Chrome.

     

    Έτσι το χαρακτηριστικό που είχαμε δει στο παρελθόν για την σίγαση ιστοσελίδων που παίζουν αυτόματα βίντεο ή μουσική, πλέον είναι διαθέσιμο στην beta έκδοση του Chrome. Όποιος ενδιαφέρεται λοιπόν μπορεί από σήμερα να κατεβάσει την beta έκδοση και να το έχει στην διάθεσή του.

     

    Η δεύτερη είδηση έχει να κάνει με τον Google Chrome για το Android. Σύμφωνα με αυτή, ο Google Chrome 64 για Android, θα επιτρέπει ταχύτερο download ενός αρχείου, μέσω παραλληλισμού. Ουσιαστικά θα δημιουργεί παράλληλες εργασίες οι οποίες θα κατεβάζουν ταυτόχρονα το αρχείο, εξασφαλίζοντας έτσι την καλύτερη αξιοποίηση του διαθέσιμου bandwidth της σύνδεσής μας στο διαδίκτυο. Η μέθοδος αυτή δεν είναι νέα, μιας και downloaders, όπως για παράδειγμα το Jetcar(μετέπειτα Flashget), την προσφέρουν εδώ και πάνω από 15 χρόνια σε περιβάλλον Windows.

     


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.