Jump to content



  • gdp77
    gdp77

    Η ανάπτυξη παιχνιδιών για την τρέχουσα γενιά κονσολών παρομοιάζεται με την εποχή του λίθου, σύμφωνα με προγραμματιστή του Ex-Halo

    Τα Playstation 5 και Xbox Series X θα αλλάξουν εντελώς τα παιχνίδια στις κονσόλες και οι προγραμματιστές είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για αυτή την αναβάθμιση στο υλικό των παιχνιδομηχανών νέας γενιάς. Πρόκειται για ένα γιγάντιο άλμα ανάλογο με αυτό από την "εποχή του λίθου" στην "εποχή του σιδήρου".

     

    large.71907_12_ex-halo-dev-developing-games-for-current-gen-is-like-the-stone-age_full.jpg

     

    Η τρέχουσα γενιά κονσολών είναι, ως προς το υλικό, ξεπερασμένη. Βασίζονται σε αργούς HDD 5.400 rpm, έχουν αδύναμα Jaguar SoCs και, με εξαίρεση ίσως το Xbox One X, η υλοποίηση διαλειτουργικότητας δεν είναι εύκολη. Όμως, τα PS5 και Xbox Series X θα πυροδοτήσουν την εξέλιξη στην αγορά των κονσολών με πολύ γρήγορους εξειδικευμένους SSDs, ισχυρά Navi GPUs και Zen 2 CPUs για αυξημένα FPS.

     

    Η αξιοποίηση SSD σημαίνει ότι οι προγραμματιστές δεν χρειάζεται να εγγράφουν πολλές φορές στα δεδομένα του παιχνιδιού τα ίδια αρχεία, η GDDR6 RAM και οι εξειδικευμένοι storage controllers προσφέρουν ταχύτατες λεωφόρους διαμεταγωγής δεδομένων και οι μοντέρνοι επεξεργαστές και μονάδες γραφικών επεξεργάζονται αυτά τα δεδομένα με ανάλογους ρυθμούς και μάλιστα με εξαιρετική αποδοτικότητα και κατανάλωση ενέργειας. Το αποτέλεσμα θα είναι παιχνίδια που όχι μόνο θα προσφέρουν καλύτερη εμπειρία στον παίκτη, αλλά είναι και ευκολότερο να φτιαχτούν.

     

    large.71907_233_ex-halo-dev-developing-games-for-current-gen-is-like-the-stone-age_full.jpg

     

    Οι προγραμματιστές, όπως ο Marcus Lehto (Ex-Halo) ανυπομονούν για την επόμενη γενιά, ειδικά για τη σημαντικότερη αλλαγή που φέρνει, τους PCIe NVMe M.2 SSDs με εκπληκτικούς ρυθμούς μεταφοράς δεδομένων. Ο Lehto αυτή τη στιγμή ηγείται της V1 Interactive, μια ομάδα που δουλεύει πάνω σε ένα νέο tactical shooter με το όνομα Disintegration.

     

    Τα PS4 και Xbox One της τρέχουσας γενιάς είναι οι ελάχιστοι κοινοί παρανομαστές που κρατούν τους προγραμματιστές πίσω. Πρέπει να εργάζονται ατελείωτα για να βρίσκουν λύσεις στους περιορισμούς του υλικού, κάτι το οποίο συντελεί αρνητικά στη δουλειά τους. Τα επίπεδα των παιχνιδιών σχεδιάζονται έχοντας κατά νου τους αργούς HDDs. Τα εφέ και οι γραφικές ακολουθίες υπόκεινται στους περιορισμούς των αργών Jaguar SoCs. Ο Lehto δηλώνει ότι η τρέχουσα γενιά κονσολών είναι σαν να σχεδιάζουν παιχνίδια για την "εποχή του λίθου".

     

     

    Τα Xbox Series X και PS5 θα διαθέτουν γρήγορους SSDs, με διαφορετική στόχευση όμως η κάθε υλοποίηση. Έτσι, η Sony επέλεξε υψηλότατους ρυθμούς διαμεταγωγής, ενώ η Microsoft μεγαλύτερη χωρητικότητα και περισσότερη "ωμή" δύναμη:

     

    PlayStation 5 SSD specs
    Speed: 5.5GB/sec uncompressed, 9GB/sec compressed
    Form factor/protocol: PCIe 4.0 M.2 NVMe
    Capacity: 825GB
    Expandable storage: Any PCIe 4.0 M.2 NVMe SSD with at least 5GB/sec transfers
    Notable features: 12-channel memory controller


    Xbox Series X SSD specs
    Speed: 2.4GB/sec uncompressed, 4.8GB/sec uncompressed
    Form factor/protocol: PCIe 4.0 M.2 NVMe
    Capacity: 1TB
    Expandable storage: Proprietary 1TB SSD memory cards (uses CFExpress housing, drive is exact copy of internal SSD)
    Notable features: New Velocity Architecture synergizes hardware with OS, software, and data sets, DX12 DirectStorage API makes storage processing more efficient

     

    large.71907_5_ex-halo-dev-developing-games-for-current-gen-is-like-the-stone-age_full.png

     

    Ποια προσέγγιση πιστεύετε ότι θα προσφέρει την καλύτερη εμπειρία στον παίκτη; Το μέλλον θα δείξει!

     


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.