Jump to content



  • yanni
    yanni

    Η AMD φέρνει την τεχνολογία Frame Pacing και στο DirectX12

    Η AMD ανακοίνωσε σε ένα blog post πριν λίγες μέρες, ότι η τεχνολογία Frame Pacing θα αρχίσει να αξιοποιείται και σε DirectX 12 τίτλους. Η τεχνολογία είχε αναπτυχθεί πριν λίγα χρόνια, με σκοπό να προσφέρει πιο ομαλή ροή στα γραφικά των παιχνιδιών σε περίπτωση χρήσης περισσοτέρων της μίας GPUs, αλλά μέχρι τώρα φαίνεται ότι δεν ήταν ενεργοποιημένη στην περίπτωση των DirectX 12 παιχνιδιών. Η αρχή γίνεται με την ενεργοποίησή της σε τρεις τίτλους, τα Total War™ – Warhammer®, Rise of the Tomb Raider™ και στο benchmark Time Spy της 3DMark®.

     

    Στο παρελθόν, αρκούσε κάποιος να κοιτάει τις μετρήσεις προγραμμάτων όπως το FRAPS, για να καταλήγει σε συμπεράσματα όσον αφορά το ποιο σύστημα είναι το πιο γρήγορο σε ένα παιχνίδι. Στην περίπτωση όμως χρήσης δύο καρτών γραφικών ή μίας κάρτας με δύο GPUs, ο μεγαλύτερος αριθμός των frames ανά δευτερόλεπτο, δεν εξασφάλιζε και την καλύτερη εμπειρία παιχνιδιού, μιας και παρουσιαζόντουσαν προβλήματα στην ομαλή ροή των γραφικών. Αυτό αποκαλύφθηκε κυρίως από την δουλειά δύο τεχνολογικών ιστοσελίδων, του Tech Report και του PCPerspective, τα οποία αναλύοντας τους χρόνους ανάμεσα στα frames, διαπίστωναν μεγάλες αποκλείσεις, οι οποίες γίνονταν εμφανείς στην οθόνη ως σπασίματα στην κίνηση των γραφικών.

     

    tearing-bl2.jpg

     

    Το πρόβλημα ήταν σαφέστατα πιο έντονο στην περίπτωση του Crossfire της AMD, κάτι που οδήγησε την εταιρία σε μια software λύση η οποία φέρει το όνομα Frame Pacing. Όπως αναφέρεται στο πρόσφατο blog post της εταιρίας, η ενεργοποίηση του Frame Pacing στους DirectX 12 τίτλους θα προσφέρει σαφέστατα ομαλότερη κίνηση στα γραφικά σε περιπτώσεις χρήσης περισσοτέρων της μίας GPUs. Σήμερα συνήθως χρησιμοποιείται η τεχνική AFR(alternating frame rendering) όπου η μία GPU σχεδιάζει τα μονά fames και η άλλη τα ζυγά. Επειδή οι χρόνοι δημιουργίας μπορεί να διαφέρουν, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τα frames να μην καταλήγουν στην οθόνη του συστήματός μας σε σταθερό ρυθμό, δημιουργώντας προβλήματα στην ομαλή απεικόνιση των γραφικών. Το Frame Pacing παίζει τον ρόλο του τροχονόμου, κατά κάποιο τρόπο, φροντίζοντας ώστε τα frames που δημιουργούν οι δύο GPUs να απεικονίζονται σε σταθερό ρυθμό, προσφέροντας πιο ομαλή κίνηση.

     

    Μια ανάλυση αυτού μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο

     

     

    Η AMD παρουσίασε τα αποτελέσματα της ενεργοποίησης του Frame Pacing στους τρεις προαναφερθέντες τίτλους, με την κίνηση να είναι ομαλότερη από 35% έως 44% και με σαφέστατα μικρότερες διακυμάνσεις ανάμεσα στα frames, όπως δείχνουν και τα παρακάτω διαγράμματα.

     

    pastedImage_42.png

     

    pastedImage_39.png

     

    pastedImage_3.png

     

    Ένα επίσης πολύ ενδιαφέρον βίντεο είναι και το παρακάτω από το PCPerspective το οποίο εξηγεί πως λειτουργεί το multi-GPU load-balancing.

     

     

     

    Τέλος, σχετικά με το Frame Rating μπορείτε να διαβάσετε στο παρακάτω ιδιαίτερα αναλυτικό άρθρο του PCPerspective

    Frame Rating Dissected: Full Details on Capture-based Graphics Performance Testing | Data Analysis via FCAT

     

    Crysis3-1920x1080-PLOT.png


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.