Jump to content



  • gdp77
    gdp77

    Η Microsoft αποκάλυψε τις πλήρεις προδιαγραφές του Xbox Series X

    H Microsoft αποκάλυψε σήμερα τις πλήρεις προδιαγραφές της νέας γενιάς Xbox Series X που είναι απολύτως εντυπωσιακές. Το Xbox Series X πρόκειται να φέρει επανάσταση σε αυτό που γνωρίζουμε ως console gaming. Η νέα παιχνιδομηχανή της Micorsoft θα διαθέτει έναν 8πύρηνο (16 threads) Zen 2 επεξεργαστή που θα τρέχει στα 3,8 GHz, Navi GPU με ισχύ 12,15 ΤFLOP με χρονισμό 1,825 GHz και 16GB GDDR6 μνήμη. Με αυτές τις προδιαγραφές οι επιδόσεις είναι αντίστοιχες με ένα σύγχρονο gaming PC. Οι πληροφορίες από την ανάλυση του Digital Foundry είναι αποκαλυπτικές:

     

     

    large.71272_20_full-xbox-series-specs-announced_full.png

     

    Το SoC του Xbox Series X έχει 15,3 δισ. τρανζίστορ με κλίμακα ολοκλήρωσης 7nm, 118% περισσότερα σε σχέση με το αντίστοιχο SoC του Xbox One X με κλίμακα ολοκλήρωσης 14nm.

     

    Τα παιχνίδια θα μπορούν να χρησιμοποιούν μέχρι 7 πυρήνες και ο 8ος θα είναι δεσμευμένος από το λειτουργικό σύστημα. Η Microsoft δηλώνει ότι το Xbox Series X θα διαθέτει 4 φορές καλύτερη single-core απόδοση σε σχέση με το Xbox One X.

     

    Ο επεξεργαστής θα μπορεί να λειτουργεί σε δύο διαθέσιμα modes. Θα μπορεί να χρονίζει στα 3,8 GHz με μέχρι 8 πυρήνες και απενεργοποιημένο το SMT. Με ενεργοποιημένο το SMT, ο επεξεργαστής θα μπορεί να φτάσει τα 3,6 GHz. Σύμφωνα με το Digital Foundry, ο επεξεργαστής δεν θα διαθέτει turbo boost και η απόδοση θα είναι κλειδωμένη στα δύο προαναφερόμενα modes. Η Microsoft περιμένει ότι οι περισσότεροι developers θα χρησιμοποιήσουν το mode με απενεργοποιημένο το SMT για να εξασφαλίσουν την πιο απροβλημάτιστη συμβατότητα προς τα πίσω με τα παιχνίδια του Xbox One X, τα οποία είναι σχεδιασμένα για 7 πυρήνες.

     

    large.71272_8_full-xbox-series-specs-3-8ghz-zen-2-cpu-16gb-gddr6-52cu-navi-gpu_full.png

     

    Η GPU τεχνολογίας Navi 2x χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική της AMD RDNA2 και θα τρέχει με κλειδωμένο χρονισμό 1.825 MHz. Η απόδοσή της θα φτάνει τα 12,15 TFLOP και θα διαθέτει 3328 shaders και 52 CUs (η κονσόλα θα έχει 56 CUs, αλλά οι 4 θα είναι απενεργοποιημένες).

     

    Παιχνίδια όπως το Gears of War 5 τρέχουν ήδη στο Xbox Series X με Ultra ρυθμίσεις και επιτάχυνση Ray Tracing με 60FPS cinematics. Αυτό μετά από μόλις 2 εβδομάδων βελτιστοποιήσεις...

     

    large.71272_1_full-xbox-series-specs-announced_full.png

     

    Η μνήμη αποτελείται από 16GB GDDR6 και είναι κοινή για επεξεργαστή και GPU μέσω ενός ειδικού διαύλου εύρους 320 bit. Αποτελείται από 6x2GB GDDR6 chips μαζί με 4x1GB GDDR6 chips.

     

    Η μνήμη είναι ρυθμισμένη ώστε να λειτουργεί σε δύο διαφορετικά επίπεδα:

    • Βέλτιστο - Τα 10GB μνήμης επιτυγχάνουν διαμεταγωγή 560 GB/sec για απαιτητικές εργασίες όπως η επεξεργασία γραφικών.
    • Κανονικό - Τα 6GB μνήμης πετυχαίνουν διαμεταγωγή 336 GB/sec και τροφοδοτούν τον επεξεργαστή για τις υπόλοιπες διεργασίες. Από αυτά, τα 2,5 GB είναι δεσμευμένα για το λειτουργικό σύστημα και τα 3,5 GB θα είναι διαθέσιμα στα παιχνίδια.

     

    Ο αρχιτέκτονας του Xbox Series X, Andrew Newsome, δήλωσε στο Digital Foundry, ότι αυτός ο διαμοιρασμός της μνήμης με τα δύο επίπεδα απόδοσης ήταν ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε να λειτουργήσει για την κονσόλα.

     

     

    Το Xbox Series X χρησιμοποιεί και έναν ειδικό, ιδιοταγούς τεχνολογίας, 1TB PCIe 4.0 SSD, ο οποίος κατασκευάζεται από τη Seagate και πετυχαίνει 2,4 GB/sec διαμεταγωγή, αριθμός μικρότερος από το θεωρητικό μέγιστο 3,7 GB/sec που μπορεί να πετύχει ο Phison E19T ελεγκτής του δίσκου. Αυτές οι ταχύτητες όμως αφορούν σε ασυμπίεστα δεδομένα. Σε λειτουργία συμπίεσης δεδομένων, η διαμεταγωγή υπολογίζεται σε 6 GB/sec.

     

    H Microsoft ανέπτυξε μια νέα αρχιτεκτονική με το όνομα Xbox Velocity που επιτρέπει τη συνεργασία του SoC με τον SSD, όπως δεν έχει γίνει ποτέ στο παρελθόν. Αυτή η αρχιτεκτονική επιτρέπει στο σύστημα να χρησιμοποιεί τον SSD σαν εικονική RAM cache για λειτουργικότητα Quick Resume και μπορεί να χρησιμοποιεί τον SSD για προσωρινή αποθήκευση πόρων και δεδομένων. Η Velocity Architecture υλοποιείται μέσω του DirectStorage, ένα νέο ειδικά κατασκευασμένο DirectX API που είναι βελτιστοποιημένο για τις λειτουργίες αποθήκευσης.

     

     

    Η ημερομηνία κυκλοφορίας δεν έχει μεταβληθεί και είναι προγραμματισμένη για τα Χριστούγεννα του 2020. Η τιμή είναι ακόμα άγνωστη.

     

    Xbox Series X confirmed details (Formerly Project Scarlett):

    • 8-core, 16-thread Zen 2 CPU
    • 12.15 TFLOP Navi GPU on RDNA 2 architecture
    • 7nm+ AMD SoC
    • 16GB GDDR6 memory
    • 2x Xbox One X's 6TFLOPs of GPU perf
    • 4x CPU power of Xbox One generation
    • Can deliver up to 40x more performance than Xbox One in specific use cases
    • Adaptive sync supported
    • Super-fast SSD that can be used as VRAM
    • Supports 8K resolution (likely media playback)
    • 120FPS gaming
    • Variable refresh rate (adaptive sync/FreeSync)
    • Variable Rate Shading
    • Raytracing confirmed with dedicated raytracing cores
    • Backward compatible with thousands of Xbox, Xbox 360, and Xbox One games
    • New controller with a dedicated share button
    • Compatible with Xbox One accessories

     


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.