Jump to content


  • yanni
    yanni

    Μικρή ανάπτυξη παρουσιάζει η αγορά των smartwatches

    Νέα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι τα smartwatces δεν αναμένεται να καταφέρουν να γίνουν η επόμενη καταναλωτική μανία, όπως θα ήλπιζαν πολλές εταιρίες. Έτσι παλαιότερες εκτιμήσεις αναλυτών, όπως αυτή της εταιρίας eMarketer, οι οποίες μιλούσαν για ταχεία ανάπτυξη της αγοράς, πλέον αναθεωρούνται, παρουσιάζοντας ένα λιγότερο αισιόδοξο μέλλον.

     

    Η eMarketer προέβλεπε ανάπτυξη της τάξης του 63,7% το 2015. Πλέον η εταιρία αναγνωρίζει ότι οι καταναλωτές αδυνατούν να βρουν χρήσεις που να δικαιολογούν την αγορά ενός smartwatch, με την αναλυτή της εταιρίας Cindy Liu, να αναφέρει ότι το κόστος των smartwaches είναι ο κύριος παράγοντας που αποτρέπει την αγορά τους, ενώ ένας άλλος είναι η στροφή του καταναλωτικού κοινού στα απλά fitness trackers.

     

    Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι, αν και οι πρώτοι αγοραστές φορετών συσκευών ήταν άνδρες, σταδιακά και όσο οι συσκευές αποκτούσαν δυνατότητες παρακολούθησης της υγείας και της φυσικής κατάστασης (fitness tracking), αυτό άλλαξε. Πλέον το μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού που ενδιαφέρεται για φορετές συσκευές είναι γυναίκες, οι οποίες ενδιαφέρονται κυρίως για απλά fitness trackers, με τους άνδρες να ενδιαφέρονται περισσότερο για τα smartwatches που προσφέρουν πολλαπλές δυνατότητες.

     

    Σε αντίθεση λοιπόν με το παρελθόν, η ανάπτυξη της αγοράς, τουλάχιστον όσον αφορά την Αμερική, αναμένεται να είναι πολύ μικρότερη. Το 2018 αναμένεται να φτάσει το 11,9%, ενώ το 2019 θα υποχωρήσει σε μονοψήφιο νούμερο. Για να υπάρξει κάποια σημαντική αλλαγή, θα πρέπει είτε τα smartwatechs να προσφέρουν νέες, σημαντικές δυνατότητες, είτε να δούμε σημαντικές μειώσεις στις τιμές τους.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.