Jump to content
  • Latest Reviews

    All Reviews
  • Latest Reviews

    All Reviews
  • Οι τελευταίες πληροφορίες για το νέο Battlefield: Θα έχει τον τίτλο Battlefield 2042 και η beta ξεκινάει τον Ιούνιο

    Μια σειρά από λεπτομέρειες έχουν διαρρεύσει για το νέο παιχνίδι Battlefield της DICE, όπως το όνομα, οι μηχανισμοί του παιχνιδιού για πολλούς παίκτες, τα χαρακτηριστικά των όπλων και άλλα.

     

    Σύμφωνα με νέες διαρροές από τον 4Chan, οι οποίες δεν έχουν επαληθευτεί, το Battlefield 6 αναφέρεται ως Battlefield 2042 και θα έχει τους μεγαλύτερους χάρτες στην ιστορία της σειράς. Το παιχνίδι πολλαπλών παικτών θα υποστηρίζει 128 παίκτες και θα επιτρέπει μάχες 64v64. Η λειτουργία αυτή  έχει δοκιμαστεί και είναι έτοιμη, αλλά δεν θα υπάρξει δυνατότητα παιχνιδιού μεταξύ διαφορετικών πλατφόρμων π.χ. PS4, Xbox One, PS5 / Series X λόγω περιορισμών ισχύος του υλικού (σ.σ. θεωρείται δηλαδή ανεπαρκές το υλικό των παιχνιδομηχανών τελευταίας γενιάς).

     

    Οι διαρροές αναφέρουν επίσης ότι μια ανοιχτή δοκιμή beta θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο, όχι τον Ιούλιο κατά τη διάρκεια / γύρω από την εκδήλωση EA Play Live. Όσοι ασκούν κοινωνική επιρροή μέσω του διαδικτύου, οι δημιουργοί περιεχομένου και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης θα κληθούν να δοκιμάσουν το Battlefield 2042 multiplayer στις 15 Ιουνίου.

     

    large.79807_33_new-battlefield-leaks-called-2042-beta-test-in-june_full-0.jpg

     

    large.79807_33_new-battlefield-leaks-called-2042-beta-test-in-june_full-1.jpg

     

    Όσον αφορά τη μηχανική του παιχνιδιού, το Battlefield 2042 θα επιτρέπει στους παίκτες να κρατούν ταυτόχρονα δύο προσθήκες όπλων (attachments) που μπορούν να αντικατασταθούν εν κινήσει. Οι παίκτες θα μπορούν επίσης να κάνουν τροποποιήσεις σε συγκεκριμένα όπλα στο παιχνίδι για να προσαρμοστούν σε συγκεκριμένες καταστάσεις μάχης.

     

    Το Battlefield 2042 θα έχει επίσης τoν δικό του μηχανισμό προόδου του ήρωα, όπως στο Battlefront 2. Οι εξειδικεύσεις του ήρωα ονομάζονται "professionals" και κάθε κατηγορία (class) έχει τη δική της εκδοχή. O γιατρός, για παράδειγμα, μπορεί να πυροβολήσει θεραπευτικά βελάκια σε συμμάχους στη μάχη. Οι ομάδες μπορούν επίσης να καλέσουν οχήματα κατά τη διάρκεια της μάχης.

     

    Το Levolution επέστρεψε, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες θα μοιάζει περισσότερο με το Battlefield Hardline, και θα υπάρξουν καιρικά φαινόμενα σε πραγματικό χρόνο που προκαλούν καταστροφή με προηγμένη χρήση φυσικών μοντέλων. Ανεμοστρόβιλοι μπορούν να εμφανιστούν τυχαία και να σηκώσουν αυτοκίνητα, αλλά μεγαλύτερες καταιγίδες όπως κυκλώνες θα ρίξουν οχήματα εντός του παιχνιδιού.

     

     

    large.79807_33_new-battlefield-leaks-called-2042-beta-test-in-june_full-2.jpg

     

    large.79807_33_new-battlefield-leaks-called-2042-beta-test-in-june_full-3.jpg

     

    "Ειλικρινά πιστεύω ότι υπάρχουν αεροπλάνα, αλλά δεν έχω δει ούτε ακούσει τίποτα γι 'αυτά", ισχυρίζεται ο 4Chan.

     

    "Το μόνο που μου είπαν για τα οχήματα είναι ότι κάθε ομάδα μπορεί να παίξει το παιχνίδι, να σώσει πόντους και έπειτα να επιλέξει ένα όχημα για να γεννηθεί πάνω του. Υποθέτω ότι αυτό περιλαμβάνει κάθε όχημα του παιχνιδιού, αλλά αυτό θα μπορούσε να είναι μόνο οχήματα αρχικού επιπέδου όπως τζιπ και ATV".

     

    Ρίξτε μια ματιά σε μια πλήρη λίστα των πληροφοριών που διέρρευσαν μέχρι στιγμής, έχοντας υποψιν ότι τίποτα από αυτά δεν έχει επιβεβαιωθεί:

     

    • June 15th is a private testing session for big content creators & streamers.

    • Open alpha/beta later this month

    • (June, not July like many thought to be announced at ea play)

    • You can hold/have two attachments on your character that you can swap out.

    • If you have a Kriss Vector and you want to add a vertical grip, take off your red dot and add an ACOG you can do that on-the-fly if it's on your character.

    • You can swap out a small mag with a drum mag

    • You can grab a shotgun and take off the stock and barrel extension to make it easier in far & close ranges (suppressor / compensator / choke)

    • Squad & heroes mechanic from Battlefront 2 (called 'Professionals' in 2042)

    • Can have a specialist (professional) per class in your squad, they are not over-powered but they have a gadget or two that will make it worth playing as one and that makes then unique.

    • For example, medic professional has a healing dart, she can heal people from range.

    • Every squad has the ability to call down (spawn down) vehicles

    • The leaked logo is 100% real

    • Main goal in BF2042 is to be squad based, you pre-plan and execute on those plans. not literally, but within a group of friends.

    • Rush returns, heavy focus on teamwork & not lone wolfing

    • two trailers that have not been leaked & not teased yet are finished and ready to go.

    • 20 years after Battlefield 4 (2024)

    • 64v64 seen and tested, will be announced on the 9th alongside everything else.

    • Crossplay not at launch, old-gen (Xbox one & ps4 can't handle it.)

    • Levolution returns, more akin to Battlefield Hardline, looks gnarly but not as effective to the map as Siege of Shanghai tower.

    • Tornados and twisters show up on the map, every map has a twister but not every map has a tornado, twisters can pick up cars but can't throw them like the Tornado.

    • Floppy_ragdoll did not leak the images as people believe, they were posted in a private chat between insiders/game changers.

    • A bunch of big name streamers and youtubers will be testing on the 15th privately

     



    User Feedback

    Recommended Comments



    - No cross platform play?

    Εν έτη 2021;

    >> Νεκρό playbase σταδιακά.

    - Battlefield Hardline >> Φακ Δις Σιτ γιατί έπρεπε να καταστρέψει κ αυτό το παιχνίδι σαν ιδέα; Οκ ήταν ωραίο σαν κονσεπτ αλλά δεν έπρεπε να έχει τον τίτλο battlefield να σέρνεται μαζί του 

    - " [...] λόγω περιορισμών ισχύος του υλικού (σ.σ. θεωρείται δηλαδή ανεπαρκές το υλικό των παιχνιδομηχανών τελευταίας γενιάς) >> Χαχα some bullshit over there..Για το Xone, Ps4 OK αλλά για ps5/xbox series x δεν υπάρχουν περιθώρια τέτοια. Είναι ισχυρές κονσόλες. Δυνατότερες από το average σύστημα εκεί έξω. Απλά μαλακίες της ΕΑ + κακός προγραμματισμός εν ολίγοις χωρίς λόγο θα απαιτεί παράλογα specs. Θα μπορούσαν να κρατήσουν μόνο τις νέες κονσόλες στο πλάνο και τα pc ΚΑΙ να μην βγεί στις παλιές ώστε οι πόροι να πάνε σε ένα δυνατό cross play mp αλλά money talks.

     

    Χαχχα έλα ΕΑ καλό ψοφο εσύ και οι ηλίθιες επιλογές σου. 

    Edited by SpirosKGR
    Link to comment
    Share on other sites

    Το no crossplay αναφέρεται στην παράγραφο του 64vs64 mode και όχι για όλο το game. Λέει κάπου ξεχωριστά πως δεν θα υποστηριχθεί cross? 

    Ας είναι σωστό το game και μια χαρά θα παίζουμε και χωρίς cross. Δεν θα μας έλειπε το κακό balance mouse vs aim assist. 

     

    Νεκρό playerbase από την στιγμή που δεν έγινε στο v, δεν πρόκειται να γίνει ποτέ σε battlefield. Έχει πιστό κοινό και το αποδεικνύουν οι servers του bf3-4-1 που έχουν ακόμη λαό. 

    • Like 1
    Link to comment
    Share on other sites
    8 minutes ago, Dr_Nikiforos said:

    Το no crossplay αναφέρεται στην παράγραφο του 64vs64 mode και όχι για όλο το game.

    Υπάρχει άλλο παιχνίδι που υποστηρίζει crossplay σε κάποια modes και σε κάποια άλλα όχι? Δεν ξέρω κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση το ότι δεν είναι ισχυρές οι κονσόλες είναι κουραφέξαλα. Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια... Συμφωνώ και εγώ ότι στην εποχή μας είναι μεγάλο μείον και γυρνάει πολλά χρόνια πίσω το παιχνίδι. Αυτά τα ελιτίστικα για pc gamers μόνο, δεν παίζουν πλέον. Προβλέπω μετρημένες μέρες και ακόμα πιο μετρημένο κοινό.

    Link to comment
    Share on other sites
    πριν 5 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

    Υπάρχει άλλο παιχνίδι που υποστηρίζει crossplay σε κάποια modes και σε κάποια άλλα όχι? Δεν ξέρω κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση το ότι δεν είναι ισχυρές οι κονσόλες είναι κουραφέξαλα. Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια... Συμφωνώ και εγώ ότι στην εποχή μας είναι μεγάλο μείον και γυρνάει πολλά χρόνια πίσω το παιχνίδι. Αυτά τα ελιτίστικα για pc gamers μόνο, δεν παίζουν πλέον. Προβλέπω μετρημένες μέρες και ακόμα πιο μετρημένο κοινό.

     

    Δεν νομίζω να έχει συμβεί σε άλλο game το να αποκλείουν ένα Mode μόνο, αλλά δεν μου φαίνεται περιεργο για την ea.

    Το battlefield έχει pc βάσεις και αν μιλάμε για eu μια χαρά playerbase θα έχει μέχρι το επόμενο. Με το πειραματοζωο V που το έχουν παρατήσει ένα χρόνο τώρα και έχει 100+ servers μόνιμα, το να μιλάμε για μετρημένες μέρες και πεθαμενη playerbase ακούγεται περίεργο σε σχέση με την πραγματικότητα.  

    • Like 1
    Link to comment
    Share on other sites
    Quote

    όπως κυκλώνες θα ρίξουν πραγματικά οχήματα εντός του παιχνιδιού.

    Tι εννοεί «πραγματικά»;

    Αν έχω ανοιχτή την μπαλκονόπορτα, θα σηκώσει τα αυτοκίνητα από τον δρόμο;

    Edited by BASSstarlet
    • Haha 1
    Link to comment
    Share on other sites
    1 hour ago, BASSstarlet said:

    Tι εννοεί «πραγματικά»;

    Αν έχω ανοιχτή την μπαλκονόπορτα, θα σηκώσει τα αυτοκίνητα από τον δρόμο;

     

    Το αφαίρεσα. Όντως δεν έβγαζε νόημα. Στα μεγάλα κείμενα βάζω auto translate και κάνω επιμέλεια επί του μεταφρασμένου. Αυτό μου ξέφυγε.

    Link to comment
    Share on other sites

    Το μονο catch με το no crossplay ειναι μην πεθανει το playerbase σε μερικους μηνες. Αυτο φοβαμαι μονο. Κατα τα αλλα προτιμω να παιζω χωρις καρκινο-aim assisted controllers.

    • Thanks 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Σε ποιο BF εχει πεθανει το player base ρε παιδια? Μεχρι και το 3 ακομα εχει κοσμο.

    Το οτι δεν εχει τα εκατομμυρια του cod δεν σημαινει οτι εχει πεθανει. Ενα σωρο server βρισκεις.

     

    • Thanks 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Οι Αμερικανοι δεν παιζουν BF. Ειναι πολυ tactical για αυτους κ προτιμουν το σαπιοCOD.

    Η ευρωπαικη player base ειναι τουλαχιστον 5 φορες μεγαλυτερη της Αμερικανικης.

     

    Επισης οι Αμερικανοι τα σκοτωνουν τα αλογα οταν γερασουν. Οι ρομαντικοι Ευρωπαιοι θα τη ριξουν τη σφαιρα τους κ στο BF3 k 4 k 1.

    • Haha 1
    Link to comment
    Share on other sites
    πριν 20 λεπτά, το μέλος GFFermari έγραψε:

    Ειναι πολυ tactical για αυτους κ προτιμουν το σαπιοCOD.

    Τι ειναι??? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    • Haha 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Είμαι από κινητό τώρα και δεν μπορώ να αναπτύξω πλήρως την άποψη μου. Γενικά, δεν είναι θέμα καλού ή κακού παιχνιδιού. Τα ονλινε πλέον έχουν ένα ολόκληρο κόσμο για να ευδοκιμήσουν και να μακροημερευσουν. Μιλάμε για τους παίκτες, για τους streamers, για το content, κλπ κλπ. Πιστεύω ότι αν δεν έχεις cross platform εν έτει 2021, δεν πας πουθενά. Προσωπικά, και λόγω ηλικίας ίσως, δεν αλλάζω παιχνίδι κάθε δύο μήνες ούτε έχω και τον χρόνο να ασχολούμαι με πολλά ταυτόχρονα, επομένως με ενδιαφέρει πολύ αυτό με το οποίο θα καταπιαστώ να έχει όλα τα εχέγγυα ότι θα υπάρχει για πολλά χρόνια. Ας μην ξεχνάμε ότι το PC gaming έχει πάθει μεγάλη ζημιά λόγω της κατάστασης με το hardware και αυτή η ζημιά θα φανεί στα επόμενα 2 χρόνια ειδικά για νέους τίτλους που θα απαιτούν το latest and greatest. 

    Edited by gdp77
    Link to comment
    Share on other sites

    Το Bf δεν εχει ουτε streamers ουτε xplay εδω και χρονια, ειναι ζητημα αν θα εβλεπες ποτε 3κ κοσμο να βλεπουν τα stream ακομα και στον πρωτο μηνα.

    Αν απο αυτο ομως καθοσουν να βγαλεις συμπερασμα για το παιχνιδι μονο λαθος θα ηταν. Με καποιο μαγικο τροπο οσο κακο και να ειναι κοσμο εχει.

    Link to comment
    Share on other sites

    Καλα ελλαδα το bf παλι εγω και 2-3 αλλοι μονο θα κανουμε stream παλι η τωρα που κανει stream κ η κουτση μαρια θα εχουμε περισσοτερους? Σε 1 κ 5 παντως για χρονια μονο εγω κ ο karvelix ισως καναμε. Κανεις δεν ασχολειται. Ισως κανενας απο του νικηφορου τους clanmates να κανει κατι

    • Like 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Λογικό είναι να το playerbase να είναι έτσι... Το warzone είναι τσάμπα και λογικό είναι να πάρει τη μεγαλύτερη πίτα. Που για να πουμε του στραβού το δίκιο, πάλι καλα που είναι τσάμπα γιατί αλλιώς θα έτρωγαν τομάτες... Το cheat, τα bugs τα crashes πάνε σύννεφο... 

    Παίζω κάμποσο καιρό warzone με ένα φίλο κι έχει γέλιο αλλά ώρες ώρες είναι για κλαματα.

    Για κάποιο λόγο που δε θυμάμαι (νομόιζω ότι είδα ένα video) και ξαναέπαιξα BF V. 

    Τι να λέμε η μέρα με τη νύχτα είναι τα games... Από ατμόσφαιρα, από maps... Αντε να είναι λίγο καλύτερο σε gameplay το WZ. 

    Ας το BR του νέου Battlefield τσαμπέ και θα δείτε που θα πάει το Warzone...

    On 6/8/2021 at 10:37 AM, icy20 said:

    Το μονο catch με το no crossplay ειναι μην πεθανει το playerbase σε μερικους μηνες. Αυτο φοβαμαι μονο. Κατα τα αλλα προτιμω να παιζω χωρις καρκινο-aim assisted controllers.

    Πραγματικά όμως είναι αστείο το φαινόμενο...

    Edited by mordred
    Link to comment
    Share on other sites
    πριν 2 ώρες, το μέλος mordred έγραψε:

    Ας το BR του νέου Battlefield τσαμπέ και θα δείτε που θα πάει το Warzone

    Οτι το firestorm ειναι καλυτερο BR απο το Warzone? Μην το πεις αυτο παραεξω θα γελανε μεχρι και στην dice.

    Και δευτερον για ποιο τσαμπα μιλας? Ο μεσος ορος παιχτων του warzone εχει δωσει τουλαχιστον 200 ευρω για skins.

    Το τσαμπα fortnite τα τελευταια τρια χρονια ειχε εσοδα 9δις δολαρια απο τα micro transactions και το θεμα σου ειναι τα 60 ευρω η τα 45 που θα το παρεις day one απο κλειδαδικο? 

    Το παιχνιδι ειναι απλα κακο. Δεν ασχοληθηκε κανεις, ουτε καν η ιδια η εταιρια και απλα εσβησε μετα απο κατι μηνες.

    Για το BR mode μιλαμε παντα.

     

    Link to comment
    Share on other sites
    45 minutes ago, fatalara said:

    Οτι το firestorm ειναι καλυτερο BR απο το Warzone? Μην το πεις αυτο παραεξω θα γελανε μεχρι και στην dice.

    Και δευτερον για ποιο τσαμπα μιλας? Ο μεσος ορος παιχτων του warzone εχει δωσει τουλαχιστον 200 ευρω για skins.

    Το τσαμπα fortnite τα τελευταια τρια χρονια ειχε εσοδα 9δις δολαρια απο τα micro transactions και το θεμα σου ειναι τα 60 ευρω η τα 45 που θα το παρεις day one απο κλειδαδικο? 

    Το παιχνιδι ειναι απλα κακο. Δεν ασχοληθηκε κανεις, ουτε καν η ιδια η εταιρια και απλα εσβησε μετα απο κατι μηνες.

    Για το BR mode μιλαμε παντα.

     

    Τώρα σοβαρά επειδή έχει micro transactions skins δεν είναι τσάμπα;... Τσάμπα σημαίνει τσάμπα... Παίζεις τσάμπα... Τα κέρδη μιας εταιρείας από skins και όχι game content τι δουλειά βαράει.... Μάλλον μπερδεύεσαι... Δεν έχω δώσει φράγκο και δεν υπήρχε περίπτωση να ασχοληθώ αν δεν ήταν free to play...

    To firestorm μια χαρά ήταν για afterthought μπας και τσιμπήσουν τίποτα από τη πίτα. 

    Παρόλα αυτά στα modes που είχαν σχεδιαστεί αρχικά στο BF υπαρχει συγκριση Ground War με Operations πχ;... Γελάνε και τα τσιμέντα... Μάλλον δεν έχει παίξει δευτερόλεπτο BFV (ή γενικά Battlefield και τα λες αυτα).

    Αντικειμενικά το warzone το σώνει που είναι free to play και το σχετικά καλό gameplay.

    Χωρίς anticheat (απαράδεκτο και αστείο). Με μέτρια γραφικά. Άπειρα bugs, απειρα crashes (παρά τα μέτρια γραφικά) και ελάχιστο content, δε θα πήγαινε πουθενά αν ζητούσε έστω και 10 ευρώ για να παίξεις.

    Edited by mordred
    Link to comment
    Share on other sites
    πριν 44 λεπτά, το μέλος mordred έγραψε:

    Τώρα σοβαρά επειδή έχει micro transactions skins δεν είναι τσάμπα;... Τσάμπα σημαίνει τσάμπα... Παίζεις τσάμπα... Τα κέρδη μιας εταιρείας από skins και όχι game content τι δουλειά βαράει.... Μάλλον μπερδεύεσαι... Δεν έχω δώσει φράγκο και δεν υπήρχε περίπτωση να ασχοληθώ αν δεν ήταν free to play...

    Οταν ενα προιον ειναι δωρεαν και παρολα αυτα ο κοσμος ξοδευει 9 δις σε αυτο σημαινει οτι το τελαυταιο πραγμα που τον ενδιαφερει ειναι το τσαμπα.

    Αυτο ειναι ξεκαθαρο αν εχεις μια στοιχειωδη ιδεα απο αγορα.

    Αν κανεις ενα reality check θα δεις οτι το cod δεν δυσκολευτηκε καθολου να πατησει στο κεφαλι οποιοδηποτε αλλο br ακομα και οταν ηταν επι πληρωμη.

    Η Activision, γνωστη για τις φιλοχρηματες τακτικες της, δεν το εκανε τσαμπα για να φερει κοσμο. Απλα ειδε οτι δεν βγαζει κατι με το να χρεωσει ενα mode σκετο.

    Αυτα βεβαια, ειναι ψιλα γραμματα για οσους δεν εχουν επαφη...

     

    πριν 2 ώρες, το μέλος mordred έγραψε:

    στο BF υπαρχει συγκριση Ground War με Operations πχ;.

    Στο BF δεν υπαρχει συγκριση με το cod σε τιποτα. Απο την μια εχεις ενα παιχνιδι που απετυχε και το εχει παρατησει μεχρι και η εταιρια του εδω και ενα χρονο σχεδον. Απο την αλλη, ενα game που αποφερει δισεκατομμυρια στην εταιρια του ακομα και σε δωρεαν μορφη.

     

    Και το quake champions δωρεαν ειναι αλλα πανω απο 500 ατομα player count δεν εχουν δει τα ματια τους.

     

    πριν 2 ώρες, το μέλος mordred έγραψε:

    Μάλλον δεν έχει παίξει δευτερόλεπτο BFV (ή γενικά Battlefield και τα λες αυτα).

    Αντικειμενικά το warzone το σώνει που είναι free to play και το σχετικά καλό gameplay.

    🤣🤣🤣

    Link to comment
    Share on other sites

    Battlefield 2042 - Απ'οτι είδα στο trailer, reskin bf4-bf3 με νεα bugs and feautures ... και το cheat να πηγαίνει σύνεφο φυσικά.

    Edited by chrkon
    Link to comment
    Share on other sites

    To cheat συννεφο , 40 ατομα snipers σε οτι ledge/ταρατσα φανταζεστε, ελικοπτερα με 150-0 σκορ και τα λοιπα και τα λοιπα...

    • Like 1
    Link to comment
    Share on other sites
    πριν 2 λεπτά, το μέλος icy20 έγραψε:

    To cheat συννεφο , 40 ατομα snipers σε οτι ledge/ταρατσα φανταζεστε, ελικοπτερα με 150-0 σκορ και τα λοιπα και τα λοιπα...

    ανπιστεμπλ.

    Σοβαρα τωρα, αμα δεν αντιγραψει το cod εχει ελπιδες ; οχι, οποτε φουλ στο τσιταριο θα ειναι.

    Link to comment
    Share on other sites



    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.