Jump to content



  • yanni
    yanni

    Fitness trackers vs smartwatches σημειώσατε 1 με βάση τα τελευταία στοιχεία της IDC

    Τα τελευταία τρίμηνα παρατηρείται μια σημαντική μείωση στις πωλήσεις smartwatches, με κάποιες εταιρίες μάλιστα να καθυστερούν την ανακοίνωση νέων μοντέλων στην αγορά. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο κόσμος δεν αγοράζει wearables, συσκευές δηλαδή που φοράει στο χέρι. Έτσι αν και τα smartwatches περνάνε κρίση, αυτό δεν ισχύει για τα απλά wearables, όπως τα κλασικά fitness trackers.

     

    Τα στοιχεία για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, έδειχναν σημαντική μείωση στις πωλήσεις smartwatches η οποία έφτανε το 32%. Αντίστοιχη έκθεση για το τρίτο τρίμηνο του 2016, έδειχνε τις αποστολές να καταρρέουν κατά 51%. Τα πράγματα πάντως είναι εντελώς διαφορετικά, αν στις πωλήσεις των wearables συμπεριλάβουμε και τα απλά wearables. Με βάση λοιπόν την έκθεση της IDC, οι πωλήσεις wearables για το τρίτο τρίμηνο του 2016, αυξήθηκαν κατά 3,1% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2015.

     

    Ο μεγαλύτερος χαμένος από την όλη ιστορία είναι η Apple, η οποία είδε μείωση 71% στις πωλήσεις smartwatches, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι. Η Apple έχει δει το μεριδιό της να μειώνεται από το 17,5% της αγοράς σε μόλις 4,9%. Ο CEO της εταιρίας πάντως, Tim Cook, διαφωνεί με τα στοιχεία αυτά, αποστέλλοντας και σχετική επιστολή στο Reuters, όπου ισχυρίζεται ότι το Apple Watch έχει μεγάλη επιτυχία στην αγορά, ιδίως την πρώτη βδομάδα των εορταστικών αγορών.

     

    Η στροφή του κόσμου σε απλά wearables, η πλειοψηφία των οποίων είναι τα κλασικά fitness trackers, φαίνεται από το γεγονός ότι αποτελούν το 85% της αγοράς. Αποτέλεσμα αυτού είναι εταιρίες που ειδικεύονται σε αυτά να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της κατάταξης των εταιριών με τις περισσότερες πωλήσεις wearables.

     

    584a8d8ab7f79-wearablesidc16q3.jpg

     

    Στην κορυφή της κατάταξης βρίσκεται η Fitbit, η οποία πρόσφατα εξαγόρασε την Pebble, με μερίδιο αγοράς 23%, με την γνωστή Xiaomi να ακολουθεί με 16,5%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Garmin, με τις Apple και Samsung να καταλαμβάνουν την τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα. Υπάρχουν πάντως πολλές μικρότερες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο, κάτι που φαίνεται από το 45,4% της αγοράς που καταλαμβάνουν αυτές.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.