Jump to content


  • yanni
    yanni

    Ίσως να μην δούμε Multi-GPU υποστήριξη από το Vulkan σε παλαιότερες εκδόσεις των Windows

    Αυτές τις μέρες δημοσιεύτηκαν άρθρα με βάση τα οποία το Vulkan δεν θα υποστηρίζει Multi-GPU, σε παλαιότερες εκδόσεις των Windows, αλλά μόνο στα Windows 10. Αυτό φαίνεται να είναι εν μέρη αληθές, από την άποψη ότι, ναι μεν το Vulkan πιθανόν υποστηρίζει Multi-GPU στα Windows 7 και 8.1, αλλά μόνο Unlinked Multi-GPU, που ίσως όμως τελικώς να μην το υιοθετήσουν οι ίδιοι οι δημιουργοί παιχνιδιών.

     

    Η όλη ιστορία ξεκίνησε από το παρακάτω slide που προέρχεται από μια παρουσίαση της ίδιας του Khronos Group.

     

    Vulkan multi gpu.jpg

     

    Σε αυτό αναφέρεται ότι για native Multi-GPU υποστήριξη, όπως στις περιπτώσεις των Nvidia SLI και AMD Crossfire, απαιτείται το WDDM να υποστηρίζει "linked display adapter" mode, κάτι που είναι χαρακτηριστικό των Windows 10. Το αποτέλεσμα είναι πολλά sites, όπως για παράδειγμα το Hexus, να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι το Vulkan δεν θα προσφέρει υποστήριξη Multi-GPU σε Windows 7 και Windows 8.1, κάτι που ήλπιζαν όσοι θα επιθυμούσαν να αναβάλουν την μετάβαση στα Windows 10, για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα.

     

    Σύμφωνα όμως με τον Scott Michaud του PCPerspective, αυτό δεν είναι απολύτως αληθές. Όπως αναφέρει στο άρθρο του, θα μπορούσαμε να δούμε υποστήριξη Multi-GPU και σε Windows 7 και Windows 8.1, από το Vulkan, αλλά μέσω αξιοποίησης του Unlinked Multi-GPU mode.

     

    58d03942d683a_multigpumodes.jpg

     

    Το πρόβλημα εδώ, όπως εξηγεί ο αρθρογράφος, είναι ότι οι δημιουργοί των παιχνιδιών θα πρέπει να καταβάλουν σημαντικά μεγαλύτερη προσπάθεια προκειμένου να το υλοποιήσουν, κάτι που ίσως τελικώς να τους αποθαρρύνει. Η επιλογή του Unlinked Multi-GPU mode θα επέτρεπε τον συνδυασμό κάρτας AMD και κάρτας Nvidia, ή καρτών γραφικών με διαφορετικές δυνατότητες, όπως μια ενσωματωμένη κάρτα γραφικών με μια PCIe κάρτα γραφικών. Η επιλογή του Linked Multi-GPU από την άλλη, απαιτεί κάρτες γραφικών ίδιων χαρακτηριστικών και μέρος της δουλειάς το επωμίζεται ο οδηγός της κάρτας γραφικών, απλοποιώντας την δουλειά των δημιουργών παιχνιδιών.

     

    Είναι πολύ πιθανό λοιπόν, οι περισσότεροι δημιουργοί θα επιλέξουν τον πιο εύκολο δρόμο του Linked Multi-GPU mode, περιορίζοντας την υποστήριξη Multi-GPU στα Windows 10 και το Linux.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.