Jump to content



  • yanni
    yanni

    Η Imagination παρουσίασε το Vulkan να τρέχει σε GPU της

    Τα low level Apis όπως το Mantle, το DirectX 12 και το Vulkan, αναμένεται να αυξήσουν το φόρτο εργασίας προς τους προγραμματιστές των εφαρμογών και των παιχνιδιών που θα τα αξιοποιούν, σε αντίθεση με τα παλαιότερα OpenGL και DirectX 11. Παράλληλα όμως μειώνουν τις απαιτήσεις προς τις ομάδες προγραμματιστών που είναι υπεύθυνοι για τους οδηγούς των GPUs.

     

    Αυτό δεν σημαίνει απλά λιγότερη ταλαιπωρία για τους προγραμματιστές της Nvidia, της AMD και της Intel, αλλά αντίστοιχα και για τους προγραμματιστές άλλων εταιριών, όπως η Imagination Technologies, επιτρέποντάς τους να γίνουν ανταγωνιστικοί απέναντι στους μεγάλους παίκτες της αγοράς. Αν μια εταιρία προσπαθούσε να εισέλθει στην αγορά των desktop GPUs για παράδειγμα σήμερα, θα αντιμετώπιζε μυριάδες προβλημάτων κατά την ανάπτυξη των οδηγών της, μιας και θα καλούταν να διορθώνει κάθε πρόβλημα ασυμβατότητας που θα παρουσιαζόταν σε κάποιο παιχνίδι ή εφαρμογή στους οδηγούς της. Με τα νέα low level APIs τα πράγματα απλοποιούνται μεταφέροντας το βάρος αυτό στους προγραματιστές των εφαρμογών και των παιχνιδιών.

     

    Το demo που παρουσίασε η Imagination αρχικά είχα φτιαχτεί για το OpenGL ES 3.0, αλλά η Imagination το μεταγλώττισε ώστε να τρέχει χρησιμοποιώντας το Vulkan. Ο οδηγός είναι ακόμα σε στάδιο ανάπτυξης, το οποίο είναι λογικό δεδομένου ότι και το Vulkan δεν είναι ακόμα ολοκληρωμένο.

     

    Όσον αφορά το demo, περιελαμβάνει τα παρακάτω εφέ

    • High-quality, physically-based shading
    • HDR (High dynamic range) rendering
    • 20 unique 2K PVRTC textures
    • 2 GiB of texture data compressed to 266 MiB using Imagination's PVRTC texture compression standard
    • 4 x MSAA (Multi-sample anti-aliasing)
    • 16 x Anisotropic texture filtering
    • Physically-correct material parameters
    • Low CPU usage, very efficient GPU usage
    • Correct specular reflections on reflective materials
    • More than 250,000 triangles
    • Post processing effects: saturation, exposure and tone mapping

     



×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.