Σύμφωνα με την LG, πάνω από πέντε εκατομμύρια τηλεοράσεις με WebOS έχουν πουληθεί τους οκτώ μήνες από την διαθεσιμότητά τους. Η LG επικεντρώνει στα πλεονεκτήματα του WebOS 2.0 όσον αφορά τις επιδόσεις και κυρίως στην ταχύτητα με την οποία εκτελούνται διάφορες εφαρμογές. Για παράδειγμα ο χρόνος εκκίνησης, υπολογίζεται να είναι έως και 60% μικρότερος, ενώ εφαρμογές όπως αυτή για το youtube, ξεκινάνε έως και 70% γρηγορότερα. Νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την επιλογή "My Channels", που επιτρέπει την γρήγορη επιλογή αγαπημένων καναλιών από την launcher bar, αλλά και quick settings mode που δεν διακόπτει την ροή του προγράμματος. Επιπλέον η LG δουλεύει σε συνεργασία με τις Netflix και Amazon, ώστε να εξασφαλίσει 4Κ streaming πρόγραμμα.
-
-
Similar Content
-
- 0 comments
- 143 views
-
- 0 comments
- 524 views
-
H LG παρουσίασε το LG Business Cloud στην ISE 2024
By astrolabos,
- lg
- lg business cloud
- (και 4 επιπλέον)
- 0 comments
- 406 views
-
- 0 comments
- 1.659 views
-
Εξερευνήστε την ακουστική εμπειρία Dolby Atmos(R) με τα soundbars της LG
By astrolabos,
- dolby atmos
- soundbar
- (και 2 επιπλέον)
- 0 comments
- 478 views
-
-
Important Information
Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now