Jump to content


  • gdp77
    gdp77

    Η Nvidia φέρνει την τεχνολογία DLSS 2.0 στις κάρτες γραφικών RTX GeForce, υποσχόμενη μεγάλη αύξηση στις επιδόσεις και στην ποιότητα εικόνας

    H Nvidia είχε δώσει κάποιες σοβαρές υποσχέσεις όταν είχε στο παρελθόν παρουσιάσει την τεχνολογία  Deep Learning Super Sampling (DLSS). Με χρήστη της τεχνητής νοημοσύνης ο στόχος του DLSS ήταν τα παιχνίδια να δείχνουν καλύτερα σε υψηλότερες αναλύσεις και με αυξημένα FPS χωρίς επιπρόσθετο βάρος στη GPU. Τα αποτελέσματα του DLSS στην πράξη ήταν ανάμεικτα και συγκεκριμένοι περιορισμοί κράτησαν την τεχνολογία πίσω. Τώρα όμως, με την τεχνολογία DLSS 2.0 η Nvidia υπόσχεται ακόμα σπουδαιότερα αποτελέσματα.

     

    Το DLSS 2.0 υπόσχεται "ένα μεγάλο άλμα στο rendering μέσω AI" καθώς αποδεσμεύεται από αρκετούς περιορισμούς του παρελθόντος. Ο μεγαλύτερος περιορισμός ήταν η υποστήριξη από τα games. Τo DLSS 2.0  έχει πλέον τη δυνατότητα να υποστηριχθεί ευρύτερα από τα παιχνίδια, καθώς σε αντίθεση με το DLSS δεν χρειάζεται "εκπαίδευση" με κάθε νέο παιχνίδι. Τo DLSS 2.0 εκπαιδεύεται με χρήση περιεχομένου που δεν είναι εξειδικευμένο για κάθε παιχνίδι σε ένα γενικευμένο δίκτυο που λειτουργεί για πολλά παιχνίδια.

     

     

    Η Nvidia υποστηρίζει ότι το νευρωνικό της δίκτυο είναι δυο φορές πιο γρήγορο καθώς το DLSS 2.0 αξιοποιεί τους πυρήνες Tensor που βρίσκονται στις GeForce RTX κάρτες. Αυτό σημαίνει ότι κάθε GeForce RTX κάρτα γραφικών μπορεί να εκμεταλλευθεί την τεχνολογία αυτή, ακόμα και η GeForce RTX 2060 που είναι η λιγότερο ισχυρή της σειράς RTX.

     

    large.small_dlss_screenshot.jpeg

     

    To άλλο σημαντικό πλεονέκτημα της τεχνολογίας DLSS 2.0 είναι ότι μπορεί να ενεργοποιηθεί σε όλες τις αναλύσεις. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία modes ποιότητας: Quality, Balanced και Performance. Ένα παιχνίδι που τρέχει στα 4K, με την επιλογή Quality θα γίνεται render στο 66% της ανάλυσης (1440p), με την επιλογή Balance στο 58% (1250p) και με την επιλογή Performance στα 1080p. Όλες οι παραπάνω επιλογές θα γίνονται upscale στα 4K.

     

    "Το DLSS 2.0 προσφέρει ποιότητα εικόνας συγκρίσιμη με την εγγενή ανάλυση, ενώ το rendering πραγματοποιείται στο 1/4 έως το 1/2 των pixels", δηλώνει η Nvidia.

     

     

    Τα παιχνίδια που υποστηρίζουν DLSS χρειάζεται να αναβαθμιστούν με patch για να υποστηρίξουν DLSS 2.0. Ανάμεσα στα πρώτα είναι τα Deliver Us The Moon και Wolfenstein: Youngblood. Το MechWarrior 5: Mercenaries κυκλοφορεί αυτές τις μέρες με υποστήριξη DLSS 2.0, ενώ και το Control θα αναβαθμιστεί για να υποστηρίξει την τεχνολογία αυτή.

     

    large.DLSS_2_Control.jpeg

     

    Η Nvidia υποστηρίζει ότι στο Control η αύξηση των επιδόσεων είναι εντυπωσιακή, από 76% έως και 2-3x περισσότερα fps. Όπως φαίνεται από το παραπάνω γράφημα, ακόμα και μια "ταπεινή" RTX 2060 θα μπορεί να παίξει σε αξιοπρεπή fps με όλες τις επιλογές ποιότητας (και Raytracing) ενεργοποιημένες! 

     

    Δείτε και το ακόλουθο video που αναφέρεται στην αξιοποίηση της τεχνολογίας DLSS 2.0 στο MechWarrior 5: Mercenaries:

     

     

    Αν και περιμένουμε τα reviews από ανεξάρτητες πηγές, η τεχνολογία DLSS 2.0 δείχνει ιδιαίτερα υποσχόμενη, καθώς μάλιστα έρχεται λίγο μετά την ανακοίνωση του DirectX 12 Ultimate από τη Microsoft, που επίσης υποστηρίζεται από τις GeForce RTX κάρτες γραφικών....


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.