Jump to content


  • yanni
    yanni

    Μπορεί ένα απλό τυπογραφικό λάθος να χαλάσει την εικόνα ενός παιχνιδιού;

    Στο παραπάνω ερώτημα η απάντηση είναι μάλλον ναι. Το Aliens: Colonial Marines ήταν ένα παιχνίδι που πολλοί ανέμεναν με αγωνία, αλλά το τελικό αποτέλεσμα μάλλον δεν ήταν το αναμενόμενο. Φαίνεται ότι σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε και ένα απλό τυπογραφικό λαθάκι σε ένα .ini αρχείο του προγράμματος, το οποίο ουσιαστικά απενεργοποιούσε την τεχνητή νοημοσύνη των Aliens εντός του παιχνιδιού.

     

    Αν και το λάθος αυτό έχει αποκαλυφθεί εδώ και αρκετούς μήνες, το τελευταίο διάστημα η είδηση αυτή έχει αναδειχθεί από πολλές ιστοσελίδες λόγω της προσφοράς της Fanatical, η οποία προσφέρει το παιχνίδι προς 2,99 δολάρια. Αυτό λοιπόν που είχε αποκαλυφθεί τον Νοέμβριο σε μια ανάρτηση στο MOD DB, ήταν ότι ένα τυπογραφικό λάθος στο αρχείο PecanEngine.ini, είχε ως αποτέλεσμα τα Aliens να κινούνται προς τον παίκτη, χωρίς κάποιο σχέδιο, επειδή δεν ενεργοποιούταν ο σχετικός κώδικας τεχνητής νοημοσύνης που καθόριζε την συμπεριφορά τους. Έτσι ένας λόγος που το παιχνίδι είχε λάβει κακές κριτικές όταν κυκλοφόρησε, ήταν το γεγονός ότι τα Aliens στο παιχνίδι έδειχναν υπερβολικά χαζά. Διορθώνοντας το τυπογραφικό λάθος αυτό, τα Aliens στο παιχνίδι πλέον ξέρουν που πρέπει να κινηθούν και που βρίσκονται οι διάφοροι έξοδοι, καθώς και πως να κινηθούν έναντι στον παίκτη, καθιστώντας το παιχνίδι πιο απαιτητικό, αλλά και πιο ρεαλιστικό. Σύμφωνα με το  PCGamer η απλή αυτή αλλαγή στο .ini αρχείο, έχει ως αποτέλεσμα μια αρκετά διαφορετική εμπειρία παιχνιδιού.

     

    Αν έχετε το παιχνίδι, ίσως είναι μια καλή δικαιολογία να το ξανά παίξετε, αν όχι, η τιμή των 2,99 δολαρίων ίσως είναι ένας λόγος να το αποκτήσετε, ίσως πάλι και όχι.

     

    Οι οδηγίες για την διόρθωση του τυπογραφικού λάθους είναι οι παρακάτω

     

    Quote

    Inside your games config file (My Document\My Games\Aliens Colonial Marines\PecanGame\Config\PecanEngine.ini) is the following line of code :

    ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather

    Im sure you'll notice the spelling mistake

     

    ClassRemapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTether

    If you fix it to look like the above and then play the game, the difference is pretty crazy!

     

    Why is this line important? There are two reasons :
    1) AttachXenoToTether doesn't do anything. Its basically empty or stripped
    2) AttachPawnToTether does ALOT. It controls tactical position adjustment, patrolling and target zoning

    The biggest BUG in the game is just one letter long news - TemplarGFX's ACM Overhaul mod for Aliens: Colonial Marines - Mod DB

     


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.