Jump to content


  • yanni
    yanni

    Να απλοποιήσει το Multi GPU support σε DirectX 12 επιχειρεί η Microsoft

    Ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του DirectX 12, είναι η δυνατότητα σε κάρτες γραφικών ακόμα και διαφορετικών κατασκευαστών να λειτουργήσουν μαζί, οδηγώντας σε αύξηση των επιδόσεων. Η Microsoft σκοπεύει να καταστήσει πιο εύκολη την αξιοποίηση της δυνατότητας αυτής διαθέτοντας μέσω του GitHub ένα νέο hardware abstraction layer.

     

    Με τους σύγχρονους επεξεργαστές να διαθέτουν και ενσωματωμένη κάρτα γραφικών, η δυνατότητα χρήσης περισσότερων της μίας GPUs στα παιχνίδια, θα μπορούσε να αποδειχθεί ιδιαίτερα ωφέλιμη για μεγάλο αριθμό χρηστών. Η τεχνική αυτή, η οποία ονομάζεται ειδικότερα Explicit Multi-Adapter (EMA), καθιστά τα SLI και CrossFire των Nvidia και AMD αντίστοιχα, περιττά, αλλά απαιτεί από τους προγραμματιστές να αναλάβουν το βάρος του προγραμματισμού του χαρακτηριστικού αυτού, κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο. Το EMA είναι low level εργαλείο, ιδιαίτερα δύσκολο στον προγραμματισμό και ιδιαίτερα χρονοβόρο στην υλοποίησή του. Αν μάλιστα δεν υλοποιηθεί σωστά , τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να είναι ακόμα και μείωση επιδόσεων. Έτσι ελάχιστοι είναι οι τίτλοι που προσπαθούν να αξιοποιήσουν το χαρακτηριστικό αυτό.

     

    Σε μια προσπάθεια να απλοποιήσει την όλη διαδικασία και ίσως να προσφέρει στο DirectX 12 ένα πλεονέκτημα έναντι του Vulkan, η Microsoft ανακοίνωσε την διάθεση ενός abstraction layer μέσω του GitHub. Αυτό θα επιτρέψει στους δημιουργούς να εκμεταλλευτούν την ισχύ περισσότερων της μίας GPUs σε ένα σύστημα, με σαφέστατα μικρότερες απαιτήσεις για δημιουργία κώδικα από μέρους τους. Η αύξηση των επιδόσεων δεν θα φτάνει στον βαθμό που θα επέτρεπε η πλήρης υλοποίηση και βελτιστοποίηση για το χαρακτηριστικό EMA από τους ίδιους τους προγραμματιστές, αλλά θα επιτρέψει σε περισσότερους τίτλους να αξιοποιούν άνω της μίας κάρτας γραφικών σε ένα σύστημα.

     

    578368955a53d-AMDmultiadapter.jpg

     

    Η Microsoft ανακοίνωσε ότι βάζει τις τελευταίες πινελιές στο νέο αυτό abstraction layer και ότι θα το δημοσιεύσει σύντομα στο GitHub repository της εταιρίας. Θα υπάρχουν δύο δείγματα διαθέσιμα, ένα που θα αξιοποιεί άνω της μίας κάρτας γραφικών και ένα που δεν θα αξιοποιεί πάνω από μία κάρτα γραφικών. Αυτό θα επιτρέψει στους προγραμματιστές να μελετήσουν τις διαφορές στους κώδικες των δύο υλοποιήσεων.

     

    Μια πιθανή ημερομηνία δημοσιοποίησης θεωρείται η 2 Αυγούστου, όταν και θα διατεθεί η επετειακή αναβάθμιση των Windows 10.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.