Jump to content



  • yanni
    yanni

    Ξεκαθαρίζει τους καταλόγους της από τα προϊόντα απομιμήσεις η Amazon

    Η Amazon αποτελεί την πρώτη επιλογή για πάρα πολλούς καταναλωτές, όταν αυτοί ψάχνουν να βρουν κάθε λογής προϊόν. Αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα όμως με προϊόντα που είναι απομιμήσεις επώνυμων προϊόντων, αλλά και στον τομέα των σχολιασμών από τους χρήστες. Και στους δύο τομείς η εταιρία φαίνεται να παίρνει σοβαρές πρωτοβουλίες σε μια προσπαθεί να βελτιωθεί.

     

    Σύμφωνα με το Bloomberg, η Amazon έχει θέσει ως προτεραιότητα να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των απομιμήσεων, δημιουργώντας ομάδες οι οποίες θα επιχειρούν να έρθουν σε επαφή με εταιρίες, ακόμα και αν αυτές δεν εμπορεύονται προϊόντα μέσω της Amazon, ώστε να τις πείσουν να εγγραφούν στην Amazon, ώστε να κατοχυρωθεί ένα σήμα κατατεθέν. Με το που γίνει αυτό, οποιοσδήποτε πουλάει μέσω Amazon προϊόντα εταιριών που έχουν κατοχυρώσει σήμα κατατεθέν με την Amazon, θα υποχρεώνεται να αποδεικνύει ότι διαθέτει την άδεια από τις εταιρίες αυτές ώστε να πουλάει τα προϊόντα τους. Θεωρητικά, με αυτόν τον τρόπο το σύστημα θα απευθύνεται απευθείας στις εταιρίες, αντί να περιμένει να λάβει κάποια καταγγελία από τις εταιρίες, ότι πωλούνται απομιμήσεις. Επιπλέον της κατοχύρωσης του σήματος κατατεθέν, η Amazon έχει επιχειρήσει και με άλλους τρόπους να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των απομιμήσεων, με έναν από αυτούς να είναι η καταβολή $1500 από τους πωλητές που επιθυμούν να εμπορευθούν επώνυμα προϊόντα κάποιας μεγάλης εταιρίας. Η λογική λέει ότι, όποιος δεν είναι σοβαρός επιχειρηματίας και δεν διαθέτει αυθεντικά προϊόντα, δεν θα καταβάλει το ποσό αυτό.

     

    Το πρόβλημα με τις απομιμήσεις επώνυμων προϊόντων, έχει καταστεί ιδιαίτερα σημαντικό για την Amazon, η οποία βλέπει να μην μπορεί να εμπορευθεί προϊόντα από οργανισμούς όπως το MLB και το NFL. Τόσο το MLB, όσο και το NFL δεν πωλούν προϊόντα μέσω της Amazon, εξαιτίας του προβλήματος με τις απομιμήσεις. Πριν μερικές βδομάδες σας είχαμε ενημερώσει και για την έρευνα που είχε κάνει από την μεριά της η Apple και η οποία έδειχνε η συντριπτική πλειοψηφία των " genuine Apple " αξεσουάρ στο Amazon, είναι απομιμήσεις. Μάλιστα η έρευνα αυτή της Apple είχε συνοδευτεί και με μια μήνυση έναντι της Mobile Star LLC, η οποία πούλαγε σωρεία προϊόντων " genuine Apple " μέσω της Amazon. Προφανώς τέτοιες έρευνες, έχουν αρνητικό αντίκτυπο και στην αξιοπιστία του ίδιου του online καταστήματος της Amazon.

     

    583ffeebec40c-amazonlogo2.jpg

     

    Τέλος, η Amazon τους τελευταίους μήνες έχει βάλει στόχαστρο και τις ψεύτικες απόψεις που αναρτώνται από πλήθος χρηστών στις σελίδες των προϊόντων της. Η εταιρία φέρεται να έχει διαγράψει εκατοντάδες χιλιάδες τέτοιων σχολίων, μετά την απαγόρευση τους πριν από περίπου δύο μήνες. Πριν προχωρήσει σε αυτή της την κίνηση, έρευνα που πραγματοποίησε η ReviewMedia, έδειξε ότι η πλειοψηφία αυτών των κριτικών ήταν ιδιαίτερα προκατειλημμένη υπέρ των προϊόντων. Μετά την αφαίρεση των κριτικών αυτών, ο μέσος όρος αξιολόγησης των προϊόντων που εμπορεύεται η Amazon έπεσε από το 4,73 στο 4,65.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.