To DeepMind AI τμήμα της Google είναι έτοιμο να προσφέρει νέες προκλήσεις στο κοινό των esports και ειδικότερα του Starcraft II. Όσοι ασχολούνται με τον συγκεκριμένο esports τίτλο θυμούνται ότι, τον περασμένο Ιανουάριο, ο “AlphaStar” StarCraft II agent κατάφερε να νικήσει μια ομάδα από επαγγελματίες παίκτες. Βέβαια ο agent μπορούσε να παίξει μόνο σε μία πίστα και είχε γνώση του χάρτη, αλλά και πάλι το κατόρθωμα ήταν εντυπωσιακό καθώς το Starcraft θεωρείται παιχνίδι απείρως πιο πολύπλοκο από το σκάκι. Για να μην θεωρηθεί όμως ότι η επιτυχία ήταν συγκυριακή, ο agent "αφέθηκε ελεύθερος" στους Ευρωπαϊκούς servers του παιχνιδιού. Έτσι, οι παίκτες του SC ΙΙ, μπορούν να επιλέξουν να αντιμετωπίσουν μια μηχανή ΑΙ αντί για κάποιο άνθρωπο.
Βέβαια η μηχανή AI δεν πρόκειται να αρχίσει να μαθαίνει κακές λέξεις και κακές συνήθειες από την εμπειρία της στα online παιχνίδια (μια "απελευθερωμένη" μηχανή AI θα μάθαινε), καθώς όλα τα ανώνυμα δεδομένα που θα προκύψουν από τα παιχνίδια θα χρησιμοποιηθούν για benchmarking και όχι για υλικό εκπαίδευσης της μηχανής. Φυσικά οι νίκες και οι ήττες εναντίον της μηχανής AI θα προσμετρώνται κανονικά στο ranking ladder της Blizzard, για να είναι η εμπειρία των παικτών όσο πιο ρεαλιστική γίνεται. Ανακοινώθηκε ακόμα ότι έχουν μπει όρια στα APM (actions per minute) που θα μπορεί η μηχανή να αξιοποιεί, ώστε να μην φτάνει σε υπερβολικά επίπεδα δυσκολίας το παιχνίδι εναντίον της.
Τέλος, εκτός από το γεγονός ότι ο αντίπαλος δεν πρόκειται να ξεκινήσει καμία συνομιλία στο in game chat με τους ανθρώπους, δεν θα υπάρχει καμία ένδειξη ότι κάποιος παίζει εναντίον ΑΙ και τόσο τα παιχνίδια όσο και τα δεδομένα θα είναι ανώνυμα. Το AI μπορεί αυτή τη στιγμή να παίξει εξίσου καλά ως Terran, Zerg ή Protoss.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now